Mitä luette nyt? Entä mitä pidätte kirjasta tähän asti? Arvio kouluarvosanalla 4-10.
Luen Tuntematonta sotilasta ja täytyy sanoa että yllätyin kun pidän siitä näinkin paljon. Luulin tylsäksi..

annan kirjalle 8,5.
Meijän pitää lukea koulussa "Matilda"

Aika tylsää... Mut ihan hyvä. Arvosana on varmaan joku 7 ½

En oo vielä pitkällä...
Niin juu ja sen unohdin sanoa että meillä pitää koulussa lukea Tuntemattoman sotilaan lisäksi 7 veljestä ja Häräntappoase. 7 veljestä oli kyllä tappavan tylsä...
Vanilja
18.1. 2005, 19:22
En tällä hetkellä lue mitään kirjaa... En oo ehtiny käymään kirjastossa, kun on ollut kaikkii koulukiireitä ym.
>tinja<
18.1. 2005, 19:30
Kreisland

joudun pitää koulussa siitä esitelmän. n. 35 sivuu oon lukenu ja enempää ei ihan heti tekis mieli. 200-300 sivuu siinä kirjassa...
-Milli-
18.1. 2005, 20:55
Tällä hetkellä lukemassa Häräntappoasetta (koulussa siitä kysellään jotain yms.). Luulin sitä paremmaksi kun niin paljon on kehuttu mutta arvosanaksi ehkä 9-
Mä en tällä hetkellä lue mitään. Tai aloitin jokin Evan & Adamin
ruotsiksi, mutta en ymmärrä siitä mitään. (en edes otsikkoa!)
Tällä hetkellä luen Stephen Kingin Carrieta englanniks(koulutehtävä). Pitäis itseasiassa torstaiks lukee 140 sivuu

...no,onneks oon lukenu sen suomeks aikasemmin. Ihan hyvä kirja, kouluarvoasteikolla ehkä sellainen 7.
Bridget Jones - elämä jatkuu on tällä hetkellä kesken.
chin.fani
18.1. 2005, 21:55
Just sain luettua Tuntemattoman sotilaan, on pakollisena luettavana koulussa.
Annan arvosanaks 9, syy miksei tullu kymppii on se, et oisin toivonu, et se ois jatkunu viel, vaiks lopetus oliki hyvä
perhonen^
18.1. 2005, 21:57
vau, mäki haluun lukee tuntemattoman sotilaan!

me tehään hissan tunnilla esitelmä siitä

täytyy kattoa jos vaikka kirjastoista löytyy...
tällä hetkellä mulla on kesken "toko ja temput" koirakirja. siellä on tosi hauskoja temppuja mitä voi opettaa koiralle..arvosanaksi varmaan 9.
Tällähetkellä luen "koiran elekieli" nimistä kirjaa

tosin sen lukeminen on jäänyt vähemmälle, kun luen enemmän whippettejen näyttelyarvosteluja

..
agathar
18.1. 2005, 22:17
Nyt luen Marilyn Mansonin elämänkertaa, Helvettiin ja takaisin. mainiolta kirjalta vaikuttaa. ehkäpä tuollainen 8-9.
toinen mikä on kesken, on Robin Hobb: Narrin matka. paha sanoa vielä kovin tarkkaan kun en ole paljon lukenut, mutta hyvältä vaikuttaa, todella hyvältä.
Tuntematon sotilas on siitä hassu kirja, että kaikilla on siitä hirveitä ennakkoluuloja, mutta loppujen lopuksi erittäin harva pitää sitä oikeasti tylsänä.
Minulla on tällä hetkellä kesken Patrick O'Brianin 'Komentajakapteeni' ja random-kirjailijoiden 'Alte Götter sterben nicht - die Macht der schwarzen Magie' (kokoelma saksalaisia kauhutarinoita).
Kumpikaan ei oikeen inspaa, edellinen on vain kovin tympäisevää ja jälkimmäisen kanssa on pienehköjä kieliongelmia (enkä ole kuin vasta ensimmäisen tarinan puolessa välissä). Molemmille 7, ihan tyydyttävää.
perhonen^
19.1. 2005, 15:05
löytyi se tuntematon sotilas koulumme kirjastosta! nyt siis luen sitä
Pikkarainen
19.1. 2005, 15:29
Tällä hetkellä on menossa
Koirien pikkujättiläinen, kun päätin sen ihan kannesta kanteen lukaista.
LonelyWolf
19.1. 2005, 15:33
sannan jenkkivuosi.
9½
tosi kiva kirja teini-ikäisille ja alle 25v..
Kalevala on nyt menossa ja ihan koulun puolesta..
Nassikka
19.1. 2005, 15:45
Jut eilen lukasin Liza MArklundin Turvapaikan loppuun.
Tänään edessä on muutama runokokoelma

Ja niiden tiivistäminen
Nyt olis kovasti tarkotuksen akäydä lainaamassa Hihnan toisessa päässä, kirjailijaa en muista. On kuulemma hyvä kirja. Pikkarainen, jos tuo on hyvä niin inffoahan
LonelyWolf
19.1. 2005, 15:56
lainasin juuri koirahullunpäiväkirjan ekan osan!
luen siis sitä seuraavaksi, sillä luin sannan jenkki vuoden jo tänään loppuun.
LAINAUS(Pikkarainen @ 19.1. 2005, 16:29)
Tällä hetkellä on menossa
Koirien pikkujättiläinen, kun päätin sen ihan kannesta kanteen lukaista.

Samat sanat, tosin en varmaankaan lue kaikkien rotujen tietoja.
Lasse kirjat menee tällähetkellä,tosi hauskoja.
Luen tällä hetkellä Hissan ja Bilsan koealuetta........................ Mitään kirjaa en ole kerennyt lukeen, kun koulu alko. Kesken on Leena Lehtolaisen Jonakin onnellisena päivänä, se on aikas hyvä
CoLLieS
20.1. 2005, 11:12
Jaa-a..Tällä hetkellä luen collie eeposta (sitä paksumpaa versiota) ja sitten koulukirjoja ( hevosen anatomia ja fysiologia sekä eläinlääkintä...)

ensviikolla tentti viikko..kääk..
-inessa-
20.1. 2005, 15:50
Nooo... Nyt juuri en lue mitään mutta luin Mary-Katen ja Ashley Olsenin kirjaa

Hyvä oli! Ja tänään aloitan Vilma-kirjan... Sen missä on villakoiria

Luen tällä hetkellä Walter Moerssin -
Huviretki hukkateille kirjaa
On se oikeastaan ihan kiva kirja, mutta joissain kohdissa jauhetaan kokoajan samaa - muuten ihan hyvä, ehkä 7½ arvonen
Taivas taskussa - kirjaa luen, Sirpa Puskala muistaakseni kirjoittanut.
Harry Potter ja Feeniksin kilta... enkuksi luin jo kesällä -03
Luen tällä hetkellä Phantom-sarjan Orien taisto kirjaa... Arvosana 8!
¤janette¤
24.1. 2005, 14:37
Mäluin tossa viikonloppuna kaks kirjaa Helena Meripaasin "Koiran kokoinen kesä" ja "Enkelikoira" anna molemmille 10+ ja sit luin jouluna sen "Viittä vaille voittajaluokkaa" jos ettte oo lukenu sarjaa Koirahullun päiväkirja kannattaa ne on tosi hyvii
On toi lukeminen viime aikoina vähän jäänyt....
Edelleen kesken Harry Potter ja feeniksin kilta
Venäjän kahdet kasvot (tosin luen sen vielä pari kertaa uudestaan)
Tällä hetkellä luen Laura Lähteenmäen kirjoittamaa kirjaa "Annastiina",
joka kertoo kahden tytön ystävyydestä. Se on äidinkielen tehtävä, siis lukea
se. Saatiin aihealueet ja piti lainata joku sen alueen kirja.
Ihan hyvä on ollut tähän asti, parempi kuin kuvittelin. 8:n varmaan antaisin.
Tällä hetkellä taru sormusten herrasta menossa. koulussa kun oli pakkoluettavana tuntematon sotilas,jäi lukematta,muutama vuosi sitten luin sen vapaaehtoisesti,sen jälkeen olenkin sen lukenut vähintään kerran vuoteen.
LonelyWolf
7.4. 2005, 12:39
aloitin juuri Eleniumintaru 2.osan luin nimittäin jo sen ekan loppuun... öö..
mä oon edelleen painottunu näihin fantasioihin
¤janette¤
7.4. 2005, 13:37
Nyt mä en lue mitään.

Pitäis varmaa kohta joku kirja lainata.
perhonen^
7.4. 2005, 14:00
luen replica sarjan yhtä kirjaa jonka nimeä en just nyt muista
Lainasin just kirjan: Tatuoitu Äiti.
SuperMarjo
7.4. 2005, 15:32
luen Harry Potter 5 toista kertaa ja sitten piti lukee koulussa joku kirja..mä rupesin lukemaan Ihana meri-kirjaa toista kertaa ja tänää alotin kolmannen kerran ku en jaksanu ruveta viel tekee niitä tehtäviä siitä

Se on kyllä kamala kirja...hui
Mä luen nyt iki-ihanoita Muumi-kirjoja.

Taikatalvea nyt lueskelen.
LAINAUS(-Riepu- @ 7.4. 2005, 15:40)
Mä luen nyt iki-ihanoita Muumi-kirjoja.

Taikatalvea nyt lueskelen.
Muumit jyrää!

Parempii kirjoja ei oo olemassa (on ehkä joku....)
LAINAUS(Saraz @ 7.4. 2005, 18:38)
Muumit jyrää!

Parempii kirjoja ei oo olemassa (on ehkä joku....)

Jep! Sara puhuu asiaa!
Mä luen tällä hetkellä akkarin taskukirjaa. Huomenna alan lukea Haloo, kuuleeko kaupunki kirjaa.
Edelleenkin Leena Lehtolaisen Jonakin onnellisena päivänä........
vesikoira
7.4. 2005, 21:11
Mulla on valitettavasti kesken aika monta kirjaa.. Pocahontas (sellanen paksu versio), Tanssii susien kanssa ja enkunkielinen fantasiakirja Marlfox. Kaikista lukenu vaan vähän matkaa, eikä mikään oikein hirveesti jaksais kiinnostaa.. Koeviikko menossa nii hyvä vaan
No, juuri nyt en lue mitään, mutta vähän aikaa sitten luin kirjan "Koira, joka rakasti liikaa" ja pidin siitä todella paljon. Yhdeksikön antaisin arvosanaksi.
Aloittelin lukemaan "Klikkerikirjaa". Arvosana toistaiseksi 9+.
Nyt luen Robert Holdstockin (kirjoitetaankohan se noin...) kirjaa Celtica. Se on eka osa Merlinin kronikkoja. Ihan hyvä se tähän mennessä on ollut.
-serafina-
9.4. 2005, 11:30
Stockan hulluilta päiviltä olisi saanut 6 eurolla Tuikun eläinkoulu-kirjan, mutta tietenkin rahat loppuivat juuri ennen kuin näin sen...

No, täytyy kai ostaa se sitten toiste.
Tallgrén Liisa, Hintana elämä, kirjan olen lukenut viimeksi. Todella koskettava ja mieleen jäävä, surullinen kirja. Antaisin kyllä täyden kympin. Suosittelen, vaikka saattaakin vähän itkettää..
Pötkylä_
10.4. 2005, 18:45
J.K Rowlingin Harry Potter ja Viisasten kivi.

Luen kolmatta kertaa, kouluarvosana on 9.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.