Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mitä kirjoja luette nyt?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Miraf
Tänään alotin lukemaan Niina Revon ja Seita Parkkolan kirjaa Susitosi. Vaikuttaa ainakin ihan mielenkiintoselta, tosin en vielä oo alkua pidemmälle päässyt.
¤janette¤
Sain juuri päätökseen kirjan nimeltä "Auringonkukkatalvi" annan kirjalle numeron 6½
<Iida>
Harry Potter ja puoliverinen prinssi cool.gif
Melon
Tulipa tartuttua kirjaan Lola Rose.
Jacquel Wilson on kirjoittaja.

Sitten oon puolessa välissä Meg Cabotin Prinsessa ja koko valtakunta-nimistä kirjaa
sahku
LAINAUS(<Iida> @ 11.4. 2006, 17:47)
Harry Potter ja puoliverinen prinssi  cool.gif

Sama täällä. Ihmetyttää, että miksi en ole jo lukenut sitä kirjaa, alkaako mun innostus olla hiipumaan päin, koska en oo lukenu kuin vaivaiset 100 sivua rolleyes.gif Oliskohan se orginal parempi kuin suomennos ph34r.gif
Once
LAINAUS(sahku @ 11.4. 2006, 17:25)
Oliskohan se orginal parempi kuin suomennos ph34r.gif

kyllä se on parempi happy.gif teehee.gif
Dommie
Luen jotain novellikokoelmaa Avainnovelleja (muistaakseni tuon niminen). Kouluun taas. Harmittaa kun en ehdi lukemaan mitään omia kirjoja kun kouluun on nyt pitänyt niin paljon lukea. confused.gif
Laurlia
Robert Jordan - Tuulten kulho
Lydia
LAINAUS(sahku @ 11.4. 2006, 18:25)
Sama täällä. Ihmetyttää, että miksi en ole jo lukenut sitä kirjaa, alkaako mun innostus olla hiipumaan päin, koska en oo lukenu kuin vaivaiset 100 sivua rolleyes.gif Oliskohan se orginal parempi kuin suomennos ph34r.gif

Mulla oli sama ongelma enkunkielisen kaa, ei oikein innostanut... ja suomennosta en oo vielä edes aloittanut, pitäis eka käydä se siskolta hakemassa.

Vielä on tuo Ihmisen vaatteissa kesken vähäsen, kyllä on ihana kirja, on elokuva kyllä onnistunut kirjan hengen löytämään smile.gif
phard
Viimeksi luin Frank Abagnalen kirjoittaman kirjan Ota Kiinni Jos Saat.

Aika mielenkiintonen ja samalla tylsä. Jotenki kaikki meni niin täydellisen hyvin ja kaikki huijaukset onnistuivat. Eikai se kaikki voi olla edes mahdollista.

Kirjassa siis viisitoistavuotiaana Frank W. Abagnale aloitti kuusi vuotta kestäneen huijausten ja shekkiväärennösten sarjan. Hän väärensi shekkejä yli kahden ja puolen miljoonan dollarin edestä ja tuhlasi ne kalliisiin vaatteisiin, luksushotelleihin, ylellisiin autoihin ja naisten viihdyttämiseen. Matkusti ilmaiseksi eri puolilla maailmaa esiintyen Pan Am -lentoyhtiön lentäjänä, toimi sujuvasti lastenlääkärinä ja syyttäjänviraston avustajana ja luennoi kokonaisen kesän sosiologian professorina. Suurin osa hänen huijaamistaan ihmisistä eivät koskaan päässeet perille hänen oikeasta henkilöllisyydestään.

kunnon kirjaesittely laugh.gif
Liiinu
Sain just loppuun Terry Pratchettin Vartijat hoi:n. Samaa sarjaa jatketaan jossain välissä kun aikaa on.
Cerasi
Douglas Adams: Sielun pitkä pimeä teehetki. En kovin pitkällä ole, mutta alku vaikuttaa kyllä lupaavalta. Ja odtukset ovat kyllä muutenkin korkealla, kiitos ko. kirjailijan Linnunrata kirjojen.
Ja toinen keskeneräinen kirja on Sofokleen Antigone. Kreikkalaista (antiikin) näytelemää siis. Sinänsä ihan mielenkiintoinen, mutta toi kirjoitusmuoto tuottaa paikoin hieman vaikeuksia lukemisen suhteen... Kouluun tämä pitäisi siis lukea.
Omppo
Viimeyönä meni hujauksessa Kerttu Aitolan "Lontoonrakeita". Seuraavaksi olen aloittamassa Jphn Irvingin "Kaikki isäni hotellit", jonka leffaversion satun omistamaan ja kun sattui olemaan koulun klassikkolistassa, niin pitää nyt sitten lukea, millainen kyseinen teos oli alkujaan... Samalla juoksee rinnalla uusin Potter.
riiT
Sainpas luettua sen Prinsessapäiväkirjat 6.. Alotin juuri Kira Poutasen: Ihana meri.. Seuraavaksi en tie mitä luen laugh.gif
WeKKu
Harry Potter ja Feeniksin kilta kolmanteen kertaan..=))
maantiekiitäjä
Luen tällä hetkellä kolmatta kertaa Harry Potter 1. Se on kestosuosikki. biggrin.gif Niinkuin muutikin Potterit.
LonelyWolf
Just nyt meneillään hobitti. wink.gif
JennaS
Äsken sain luettua Puoliverisen Prinssin, kuudennen HPn siis.
Cerasi
C.S.Lewis: Äänetön planeetta. Hyvä kirja ^^ Täytyy käydä kirjastosta muutkin osat hakemassa...
Tiia
Luen koulussa Tottelemattomuuskoe-nimistä kirjaa. Helena Meripaaden (vai mikä olikaan) kirjoittamaa kirjaa. Koirahullunpäiväkirjaan kuuluu.

Korjatkaa, jos meni väärin ;D

Kirjalle antaisin 9+
<Iida>
LAINAUS(Groe @ 18.4. 2006, 16:45)
Äsken sain luettua Puoliverisen Prinssin, kuudennen HPn siis.

Samoin. Ei edes ollut kovin hyvä kirja lookaround.gif
>tinja<
koulun leffa- kirjavertailua varten Menneisyyden ote pitäisi aloitella smile.gif
sahku
LAINAUS(<Iida> @ 18.4. 2006, 17:14)
Samoin. Ei edes ollut kovin hyvä kirja lookaround.gif

Sain mäkin luettua ja innolla odotan tuota 7. kirjaa. Alku oli musta tylsä, enkä oikein jaksanut edetä, mutta loppu oli hieman parempi, tosin asiat menivät vähän hätäisesti ohitse. Mutta toivottavasti Rowling onnistuu kirjoittamaan viimeisestä osasta hyvän. Nyt aloitan Geishan muistelmat kirjaa.
Laurlia
Robert Jordan - Tikaripolku

Ajan Pyörää taas siis.
WeKKu
Tällä hetkellä on menossa Louis Sacharin Paahde, joka pitää muuten lukea kouluun. =))
Sinisukka
Harry Potter ja Salaisuuksien kammio menossa about kymmenennettä kertaa ja hitaalla tahdilla läpi. Kesälomalla kaikki Potterit järjestyksessä läpi, kun on aikaa. wink.gif
tuunanen
Unien Hevonen, kertoo naksutinkoulutuksesta. wink.gif Ja pitäs alottaa joku hopeaveitsi, ens viikkoo mennes pitäis olla luettuna 50 sivu.. sleepy.gif
~Terhi~
Leena Lehtolaisen Jonakin Onnellisena Päivänä smile.gif Vuoroaan odottavat uusin Harry Potter sekä koululuettavat August Strindbergin Palkkapiian poika sekä Mikael Niemen Populäärimusiikkia vittulajänkältä.
Veera
Sain just Helen Fieldingin Olivia Joulesin loppuun toissapäivänä. Olin vähän laiska lukemaan sitä mutta aika hyvä se oli tongue.gif Nyt on menossa toi Ylpeys ja Ennakkoluulo, ja sen jälkeen alotan varmaan lukemaan Valkoista Oleanteria.
cavalier
Mää luen koulun kirjaa (pakollista). Joku ihmeen Punan juna biggrin.gif niin tylsä että huh huh! öö..no arvo sano olisi 4- wink.gif
Lydia
Teatterialan kirjallisuus on nyt in w00t.gif
Pirkko Kosken toimittama kirja Teatteriesityksen tutkiminen
ja sattumalta olinkin sen lainannut ja totesin et se on teatteritieteen pääsykirja, hih biggrin.gif
Gin
Mikael Niemen Popular Music, eli Populaarimusiikkia Vittulajänkältä in English ;>
sahku
Nyt menee Geishan muistelmat. Pidän kovasti, elokuva on nähtävä smile.gif
Maximilliam
Uusin Harry Potteri, hieman erilainen kuin aiemmat, mutta ihan hyvä silti happy.gif
Lovebanshee
Mulla on nyt kesken Patricia Cornwellin Herhiläispesä." Scarpetta"- sarjan kirjat onkin kaikki jo luettu, niin piti siirtyä muihin Cornwellin kirjoihin w00t.gif
Soen
Juuri äsken luin Tuija Lehtisen Ihan pihalle -kirjan. Seuraavaksi luen varmaan saman kirjailijan Kundi kuin kameleontti (tai joku vastaava).
Lilli
Tällä hetkellä työn alla ovat Tyttö ja helmikorvakoru sekä joskus vuonna nakki ja muusi kesken jääneet Koirahullun päiväkirjat. Geishan muistelmatkin pitäisi jossain vaiheessa lukaista sekä uusin Potter. Tässä onkin lukemista varmaankin seuraavaksi pariksi kuukaudeksi.
Lottie
Harry Potter ja puoliverinen prinssi nyt menossa. smile.gif
Hannaa
Koirakirjoja lueskelen, mutta se nyt ei ole sellainen kirja jota voisi ihan "lukemalla lukea" niin ja sitten luen erästä Tuija Lehtisen Mirkka kirjaa biggrin.gif ihan hyvä on ollut happy.gif
Wupsu
aloitin lukemaan uudestaan harry potter ja puoliverinen prinssi kirjaa..
jo toista kertaa siis.. x)

muttaaah.. en kai sitten tällä hetkellä muuta luekkaan.. huh.gif
Veera
LAINAUS(Naima @ 24.4. 2006, 17:59)
Tällä hetkellä työn alla ovat Tyttö ja helmikorvakoru sekä joskus vuonna nakki ja muusi kesken jääneet Koirahullun päiväkirjat. Geishan muistelmatkin pitäisi jossain vaiheessa lukaista sekä uusin Potter. Tässä onkin lukemista varmaankin seuraavaksi pariksi kuukaudeksi.

Tyttö ja helmikorvakoru oiskin kiva lukea smile.gif Onko hyväkin omasta mielestäsi?
~Lotta
Tällä hetkellä äidinkielen kirjaa, matikan teoriaa ja ruotsin kirjan lukemisen taidan aloittaa huomenna. Eli kokeita, kokeita, kokeita. rolleyes.gif
Eipä ehdi muuta lukeakkaan.
Veera
^ Mun pitäis taas lukea kemiankirja, semmonen 300-sivuinen mahdoton opus ensi viikoksi. Ja minähän harhailen siellä s. 50 paikkeilla teehee.gif Mä niin vihaan kemiaa.. Muutenkin kokeita ihan hirmusti, ei vaan jaksais lukea. Nytkin pitäis päntätä ranskaa ja sen menenkin tekemään tongue.gif
Cerasi
Maailmankirjallisuuden mestarinovelleja. Kouluun tämäkin siis. Ihan mielenkiintoista, tosin kaikista ei kyllä idea aivan aukea... mutta ehkä tämä tästä sitten, kun päästäisiin tunnillakin kunnolla käsittelemään novellianalyysia.
Susu
Kirja on Susan Jubyn kirjoittama Ihmeellinen Alice. Kouluun sitä luen, mutta ihan ok:lta vaikuttaa. smile.gif
.Sini.
Tällä hetkellä olen lukemassa kirjaa
Kim Hyun Hee - Sieluni Kyyneleet "olin terroristi"

aika erityyppinen mitä on tullut luettua, muttei huono kirja!
tuunanen
Hopeaveitseä ja koirahullun päiväkirjaa.. wink.gif Ai erityyppisiä, älä naurata.. thumbup1.gif
Kurotora
Nyt luen.. Enpä tiedä voiko kirjoiksi sanoa... tongue.gif
Inuyashaa japanilaista mangaa, kolmas osa jo menossa.. innocent.gif
Niin monet olivat ihan sekaisin siitä "koirademonista"(Inuyasha) ja luulin olevani ainoa järkevä joka niitä ei lue... mitä tulikaan tehtyä, nyt olen ihan koukussa kiss.gif
Ebony
Minä luen aika montaa kirjaa :'D Tällä hetkellä kuitenkin keskityn Vanhempiin Jumaliin. Ne toiset kirjat, jotka minulla pvat kesken, ovat Demoniapostoli ja Hopeinen tuoli (melko fantasiapitoista 8D)
tizzian
Sidney Sheldon - Pelkäätkö pimeää?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.