Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mitä kirjoja luette nyt?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Genu
Stephen Booth; Black dog. Ihan ok kirja, dekkari, koulun takii luen biggrin.gif
Oona
Työoikeuden perusteet, Valtiosääntöhistorian pääpiirteet, Johdatus Euroopan integraation historiaan ja eurooppaoikeuteen, sekä Oikeudellisen riskienhalinnan perusteet w00t.gif Jippii! Eli siis suomeksi sanottuna pääsykoekirjat ovat kyllä seuraavat pari kuukautta tiiviisti lukukirjojani. Pääsykokeiden jälkeen ajattelin ensitöikseni lukea DaVinci-koodi ( in English ) ja Reidar Palmgrenin Lentämisen alkeet smile.gif
Charmy
Olen kovasti lukenut kaikkia koirakirjoja..

Paras sarja on kyllä Koirahullun päiväkirjat.. <333

Sille täys 10
Flavia
Tällähetkellä luen kirjaa Ihon alla jonka on kirjottanu Nicci French..
Ja viimeksi luin Sidney Sheldonin Timantti dynastian, ja nicci frenchin muitakin kirjoja...
Voin suositella niitä kaikille, ovat meinaan aikas hyviä!!

Onko muuten täällä ketään kuka olis lukenu noi kirjat?
-anna-
Tällä hetkellä luen David Beckhamin elämän kertaa, TODELLA HYVÄ KIRJA. ja suosittelen kyllä muillekkin.. kohta valitettavasti vain loppuu..
Vinke
J.R.R. Tolkien - Roverandom tuli juuri päätettyä. Ihan satukirja, mutta pitihän se lukea kun päähenkilö on koira. Nyt vuorossa on Hihnan toisessa päässä, pitää opiskella kunnolla ennen pennu tuloa...
wenakko
No viimeksi luin jonkun kirjoittaman Noitalapsi kirjan .. Aivan mahtava!! 10 sille..

Seuraavaksi aloitan : Koiran joku koulutus..
Lakka
Tällä hetkellä kovassa kulutuksessa mielenkiintoisen Biologia-sarjan 'Elämä', 'Geeni', 'Ihminen' ja 'Ympäristö' sekä vielä hulvattomammat kirjat 'Saksan kielestä ja kulttuurista' ja 'Saksan kielioppi'. Pakko arvostella kaikki täysiksi kympeiksi, ettei ihan into lopu.

Ehkä kesällä ehtii taas jotain muutakin lukea blink.gif
Pikkarainen
Koulusta saatiin justiisa luettavaks Louis Sacharan - Paahde.
Alkusivuilla kyllä vasta, mut ihan ok kirjalta on näihin hurjiin lukemiin asti vaikuttanu. tongue.gif
Eppunen
Mulla tulee nykyään eniten luettua Bussiaikataulua oops.gif
nitusa
Pitkästä aikaa sain eilen päähäni alkaa lukemaan uudelleen stephen kingin vuodenajat kirjaa.
Olen aina pitänyt kyseisen kirjailijan teoksista ja pidän myös tästä kirjasta jonka olen jo aiemmin lukenut.
kouluasteikolla kirja saa 8½ numeron.
Vinke
Tuija Lehtisen Tanja Tavis, Jäkälärinteen 9 D
Ässä
LAINAUS(Eppunen @ 13.4. 2005, 22:49)
Mulla tulee nykyään eniten luettua Bussiaikataulua oops.gif

Varmaan mahtava teos. laugh.gif
Noore
Vähän aikaa sitten käytiin "retkellä kirjastossa" (lainasin open sanoja rolleyes.gif) äikänopen kanssa ja lainasin sitten kolme kirjaa:
-Celia Rees : Noitalapsi
-Mikael Niemi : Populäärimusiikkia vittulanjänkältä
-helena Meripaasi : Viittä vaille voittajaluokkaa

Luen myös tällä hetkellä monta koirakirjaa ja eniten villakoira-lehtiä ja kirjoja joita sain tutulta kasvattajalta biggrin.gif Arvosanoja en voi vielä antaa kirjoille, en ole edes aloittanut.

wenakko : taidan muuten juuri lukea samaa kirjaa wink.gif
chin.fani
Nyt luen Stephen Kingin Kuoleman käytävää.
Erittäin mielenkiintoinen ja mukaansa tempaava, jää koukkuun smile.gif
Aikasemmin olen tosta tehdyn leffan nähnyt Vihreä maili (ja omistanki sen tongue.gif), ni teki sitten mieli lukea kirja, kun leffa kerta niin hyvä on!
Ärsyttävää vaan, ku on ekaks nähny leffan..ois ollu parempi lukee ekaks kirja ja sit vasta leffa..mut ei voi nyt mitään biggrin.gif

Sekavaa tekstiä mulla.. lookaround.gif
Heipi
Tällä hetkellä menossa

Tuire Kaimio - Pennun Kasvatus
Marja-Leena Lempinen - Jääympyrä

smile.gif
Vinke
Edelleen Hihnan toisessa päässä...
Romaanina Kundi kesätukkainen - Tuija Lehtinen
Ledi
Mä luen vielä keskiviikon akkaria biggrin.gif
MyTara
Noloa myöntää, mutta luen edelleen tuota "Klikkerikirjaa" blush.gif . Arvosana kirjasta kyllä laskee kohisten, sillä melko tylsähköltä vaikuttaa... Tai sitten mie olen vaan jossain tylsässä kohdassa. Antaisin tällä hetkellä 8.
Lydia
LAINAUS(MyTara @ 30.4. 2005, 20:48)
Noloa myöntää, mutta luen edelleen tuota "Klikkerikirjaa" blush.gif

No mullakin vielä Potter kesken... tosin oon edistynyt; enää on alle 300 sivua jäljellä biggrin.gif
ja pari muuta kirjaa on jo odottamassa vuoroaan...
sahku
Luen 7 veljestä.... Inhosin sitä kirjaa alusta asti ja inhoon edelleen ! Pitää vaan lukee se loppuun, pakollinen kirja dry.gif
tuhkakuono
Mulla on nyt lainassa pari Agatha Christien kirjaa. Älyttömän ihanaa kesäluettavaa jostain syystä. Vaikka eihän kesä nyt varsinaisesti vielä ole saapunutkaa... blush.gif

Sahku olen kokenut saman! Koeta ekstää, kyllä se joskus loppuu. biggrin.gif
Zola
Mä luen tällä hetkellä hömppäpömppää.. rolleyes.gif Eli siis Jane Austenin Neitoa vanhassa linnassa.. Se ei oo ihan mun makuuni, mut tuleepahan yleissivistystä tunnetun kirjailijan teoksiin.. innocent.gif
jenna_c
"Homeopatiaa lemmikkieläimille"-kirjaa luen. Tylsäähän tuo on, mutta täyttä asiaa! wink.gif
Hiipivä Siiseli
Hee, minäpäs luenkin just Star Wars: Kulkuriplaneetta- kirjaa, joka sijoíttuu 1- ja 2- episodien välille w00t.gif Ihan mielenkiintoinen kirja, vaikka vähän ahdistava välillä... Ehkä saa arvosanaksi 9- koska siinä on välillä tosi tylsiä kohtia.
phard
koulukirjoja tongue.gif
viime aikoina ollu kokeita niin paljo että ei oo oikeen muuta ehtiny lukea. Harry Potter ja feeniksin kilta on kesken (ei tää edes oo ku 10 kerta ku luen sen biggrin.gif )
Lydia
Tänään luin Lemony Snicketin Surkeiden sattumusten sarjan ekan osan Ankea alku laugh.gif
Tosin Potter on vielä kesken ja tiistaina pitäisi takaisin viedä... kaipa kohta pitää ruveta lukemaan whistling.gif
besk
Ikävä kyllä tällä hetkellä erinäisiä tenttikirjoja. Vikat tentit menee parhaillaan ja kohta alkaa kesätentit. shifty.gif
Inksu
Luen Henning Mankelin Tanssinopettajan paluuta iha puput pöksyssä..on nii jännä unsure.gif blink.gif whistling.gif Pääsykoekirjat ja tentit erikseen.
Lydia
Nyt olen siirtynyt Lemony Snicketin Surkeiden sattumusten sarjan pariin.
Lainassa ovat osat 2-4 ja tarkoitus lukea ne tässä lähiaikoina.
shadow
En lue mitään tällä hetkellä, mutta kirjastosta pitäisi käydä lainaamassa yksi shakespearen teos biggrin.gif
<Iida>
Vihdoinkin ehdin aloittaa muun kuin koulukirjan lukemisen. Nyt siis menossa Stephen Kingin Eksyneiden jumala lookaround.gif
Tenu
Tiikerin lapsi on menossa ja Da Vinci-koodi odottelee tossa pöydällä.
.~Laura~.
Michael Ende : Tarina vailla loppua

Tosin koulussa pitää tehdä kirja-arvostelu, en ehkä muuten tätä olisi lukenut, mutta listasta kun piti valita niin... lookaround.gif
Heipi
Kirja mitä luen nyt on nimeltään Seitsemän Valkoista Porttia. On kyllä aivan hirmuisen tylsä kirja välillä, mutta urhoollisesti aion lukaista sen loppuun. sleepy.gif
perhonen^
luen tällähetkellä kirjaa nimeltä nancy. se on kyllä tosi hyvä smile.gif
Vinke
Joku mummon hyllystä keksitty runokirja...
Lydia
Lemony Snicket Surkeiden sattumusten sarja osa2; Käärmekammio
Tosin sen saan varmaan kohta loppun, kun ei enää paljoa puutu
eli sitten siirryn 3. osan kimppuun biggrin.gif
Lydia
LAINAUS(Lydia @ 16.5. 2005, 23:25)
Lemony Snicket Surkeiden sattumusten sarja

Saman sarjan kimpussa, nelososan sain juuri luettua, joten nyt 5. osa "Omituinen opinahjo" vuorossa.
<Iida>
Anne Frankin päiväkirja smile.gif
Lydia
Lemony Snicket Surkeiden sattumusten sarja osa 6 Haamuhissi

Nyt mulla on loputkin osat (siis suomennetut) lainassa laugh.gif
vesikoira
Luin viimeksi Otorin klaanin 2.osan Nurmi vuoteenaan.. Nyt on kesken Tottisalmen perillinen. Ja sit yks enkunkielinen Jacqueline Wilsonin kirja, tosin en jaksanu lukee sitä ihan loppuun asti whistling.gif

Kirjallisuuteen liittyen just väkerrän tässä esseetä Seitsemän veljeksen huumorista.. Huomenna koe ja neljä tuntia aikaa kirjottaa, mut en luota itteeni että saisin siinä ajassa valmiiksi.. lookaround.gif
-Mia-
Harry Potter ja Feeniksin kilta toista kertaa. Jos en olis lukenu vielä kertaakaan ni tähän mennessä arvosana olisi varmaan 9+. Nyt alan lukea urhoollisesti biologian kirjaa ja teen sen peruteella esitelmän kolmipiikistä dry.gif .
Jessie
Itse luen tällä hetkellä aivan ihanaa kirjaa (luen itseasiassa sitä jo toistamiseen), Riistanvartijan perhe nimeltään. Rakastan sitä kirjaa... wub.gif
<Iida>
Raija Oranen - Etusivun enkeli
Amélie
Sain justiinsa vähän aikaa sitten luettua loppuun: Petra Hammesfahr - Syysuhri.
Ihan mielenkiintonen tällänen rikoskirja...Koko lukemisen ajan tuntu,ko olisin kattonu telkkarista jotain saksalaista rikossarjaa tongue.gif. Antaisin kouluarvostelulla arvosanaksi 7...

Seuraavaksi olis tarkotus alottaa Stephen Kingin ja jonkun toisen kauhukirjailin yhteistyö Pimeyden talo.
Vinke
Maria Küchen - Perhosen lento
Nassikka
Leena Lehtolainen - Harmin paikka.

Lukeminen tosin tökkii koeviikon takia, ja tämänkin kirjan olen jo lukenut. Vannoutunut dekkarifani biggrin.gif
Amélie
LAINAUS(Vinke @ 31.5. 2005, 15:41)
Maria Küchen - Perhosen lento

Jos nyt muistan oiken, niin olen likenut tuon kirjan... (: Tai siis, lähinnä jos tuo on se, mitä tarkoitan tongue.gif Todella hyvä kirja. Tykkäsin paljon... smile.gif
Ceciliah
Tällä hetkellä luen L.M.Montgomery:n Pieni runotyttö-kirjaa. Jo toista kertaa. Vanhanaikaista tunnelmaa tuo jo kirjan sisältö, sekä se, että kirja on äitini vanha.(Saanut sen vuonna 1964!)

Kohta täytyisi vierailla kirjastossa, sillä kotoa ei enää lukemista löydy ja nyt kun on kesäloma, niin on tylsää ilman lukemista. sleepy.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.