Stephen Booth; Black dog. Ihan ok kirja, dekkari, koulun takii luen
Työoikeuden perusteet, Valtiosääntöhistorian pääpiirteet, Johdatus Euroopan integraation historiaan ja eurooppaoikeuteen, sekä Oikeudellisen riskienhalinnan perusteet

Jippii! Eli siis suomeksi sanottuna pääsykoekirjat ovat kyllä seuraavat pari kuukautta tiiviisti lukukirjojani. Pääsykokeiden jälkeen ajattelin ensitöikseni lukea DaVinci-koodi ( in English ) ja Reidar Palmgrenin Lentämisen alkeet
Olen kovasti lukenut kaikkia koirakirjoja..
Paras sarja on kyllä Koirahullun päiväkirjat.. <333
Sille täys 10
Tällähetkellä luen kirjaa Ihon alla jonka on kirjottanu Nicci French..
Ja viimeksi luin Sidney Sheldonin Timantti dynastian, ja nicci frenchin muitakin kirjoja...
Voin suositella niitä kaikille, ovat meinaan aikas hyviä!!
Onko muuten täällä ketään kuka olis lukenu noi kirjat?
Tällä hetkellä luen David Beckhamin elämän kertaa, TODELLA HYVÄ KIRJA. ja suosittelen kyllä muillekkin.. kohta valitettavasti vain loppuu..
J.R.R. Tolkien - Roverandom tuli juuri päätettyä. Ihan satukirja, mutta pitihän se lukea kun päähenkilö on koira. Nyt vuorossa on Hihnan toisessa päässä, pitää opiskella kunnolla ennen pennu tuloa...
wenakko
12.4. 2005, 08:20
No viimeksi luin jonkun kirjoittaman Noitalapsi kirjan .. Aivan mahtava!! 10 sille..
Seuraavaksi aloitan : Koiran joku koulutus..
Tällä hetkellä kovassa kulutuksessa mielenkiintoisen Biologia-sarjan 'Elämä', 'Geeni', 'Ihminen' ja 'Ympäristö' sekä vielä hulvattomammat kirjat 'Saksan kielestä ja kulttuurista' ja 'Saksan kielioppi'. Pakko arvostella kaikki täysiksi kympeiksi, ettei ihan into lopu.
Ehkä kesällä ehtii taas jotain muutakin lukea
Pikkarainen
13.4. 2005, 21:01
Koulusta saatiin justiisa luettavaks Louis Sacharan - Paahde.
Alkusivuilla kyllä vasta, mut ihan ok kirjalta on näihin hurjiin lukemiin asti vaikuttanu.
Eppunen
13.4. 2005, 22:49
Mulla tulee nykyään eniten luettua Bussiaikataulua
Pitkästä aikaa sain eilen päähäni alkaa lukemaan uudelleen stephen kingin vuodenajat kirjaa.
Olen aina pitänyt kyseisen kirjailijan teoksista ja pidän myös tästä kirjasta jonka olen jo aiemmin lukenut.
kouluasteikolla kirja saa 8½ numeron.
Tuija Lehtisen Tanja Tavis, Jäkälärinteen 9 D
LAINAUS(Eppunen @ 13.4. 2005, 22:49)
Mulla tulee nykyään eniten luettua Bussiaikataulua

Varmaan mahtava teos.
Vähän aikaa sitten käytiin "retkellä kirjastossa" (lainasin open sanoja

) äikänopen kanssa ja lainasin sitten kolme kirjaa:
-Celia Rees : Noitalapsi
-Mikael Niemi : Populäärimusiikkia vittulanjänkältä
-helena Meripaasi : Viittä vaille voittajaluokkaa
Luen myös tällä hetkellä monta koirakirjaa ja eniten villakoira-lehtiä ja kirjoja joita sain tutulta kasvattajalta

Arvosanoja en voi vielä antaa kirjoille, en ole edes aloittanut.
wenakko : taidan muuten juuri lukea samaa kirjaa
chin.fani
15.4. 2005, 13:59
Nyt luen Stephen Kingin Kuoleman käytävää.
Erittäin mielenkiintoinen ja mukaansa tempaava, jää koukkuun
Aikasemmin olen tosta tehdyn leffan nähnyt Vihreä maili (ja omistanki sen

), ni teki sitten mieli lukea kirja, kun leffa kerta niin hyvä on!
Ärsyttävää vaan, ku on ekaks nähny leffan..ois ollu parempi lukee ekaks kirja ja sit vasta leffa..mut ei voi nyt mitään
Sekavaa tekstiä mulla..
Tällä hetkellä menossa
Tuire Kaimio - Pennun Kasvatus
Marja-Leena Lempinen - Jääympyrä
Edelleen Hihnan toisessa päässä...
Romaanina Kundi kesätukkainen - Tuija Lehtinen
Mä luen vielä keskiviikon akkaria
Noloa myöntää, mutta luen edelleen tuota "Klikkerikirjaa"

. Arvosana kirjasta kyllä laskee kohisten, sillä melko tylsähköltä vaikuttaa... Tai sitten mie olen vaan jossain tylsässä kohdassa. Antaisin tällä hetkellä 8.
LAINAUS(MyTara @ 30.4. 2005, 20:48)
Noloa myöntää, mutta luen edelleen tuota "Klikkerikirjaa"

No mullakin vielä Potter kesken... tosin oon edistynyt; enää on alle 300 sivua jäljellä

ja pari muuta kirjaa on jo odottamassa vuoroaan...
Luen 7 veljestä.... Inhosin sitä kirjaa alusta asti ja inhoon edelleen ! Pitää vaan lukee se loppuun, pakollinen kirja
tuhkakuono
1.5. 2005, 13:41
Mulla on nyt lainassa pari Agatha Christien kirjaa. Älyttömän ihanaa kesäluettavaa jostain syystä. Vaikka eihän kesä nyt varsinaisesti vielä ole saapunutkaa...

Sahku olen kokenut saman! Koeta ekstää, kyllä se joskus loppuu.
Mä luen tällä hetkellä hömppäpömppää..

Eli siis Jane Austenin Neitoa vanhassa linnassa.. Se ei oo ihan mun makuuni, mut tuleepahan yleissivistystä tunnetun kirjailijan teoksiin..
"Homeopatiaa lemmikkieläimille"-kirjaa luen. Tylsäähän tuo on, mutta täyttä asiaa!
Hiipivä Siiseli
2.5. 2005, 20:56
Hee, minäpäs luenkin just Star Wars: Kulkuriplaneetta- kirjaa, joka sijoíttuu 1- ja 2- episodien välille

Ihan mielenkiintoinen kirja, vaikka vähän ahdistava välillä... Ehkä saa arvosanaksi 9- koska siinä on välillä tosi tylsiä kohtia.
koulukirjoja
viime aikoina ollu kokeita niin paljo että ei oo oikeen muuta ehtiny lukea. Harry Potter ja feeniksin kilta on kesken (ei tää edes oo ku 10 kerta ku luen sen

)
Tänään luin Lemony Snicketin Surkeiden sattumusten sarjan ekan osan Ankea alku

Tosin Potter on vielä kesken ja tiistaina pitäisi takaisin viedä... kaipa kohta pitää ruveta lukemaan
Ikävä kyllä tällä hetkellä erinäisiä tenttikirjoja. Vikat tentit menee parhaillaan ja kohta alkaa kesätentit.
Luen Henning Mankelin Tanssinopettajan paluuta iha puput pöksyssä..on nii jännä

Pääsykoekirjat ja tentit erikseen.
Nyt olen siirtynyt Lemony Snicketin Surkeiden sattumusten sarjan pariin.
Lainassa ovat osat 2-4 ja tarkoitus lukea ne tässä lähiaikoina.
En lue mitään tällä hetkellä, mutta kirjastosta pitäisi käydä lainaamassa yksi shakespearen teos
Vihdoinkin ehdin aloittaa muun kuin koulukirjan lukemisen. Nyt siis menossa Stephen Kingin Eksyneiden jumala
Tiikerin lapsi on menossa ja Da Vinci-koodi odottelee tossa pöydällä.
.~Laura~.
13.5. 2005, 12:44
Michael Ende : Tarina vailla loppua
Tosin koulussa pitää tehdä kirja-arvostelu, en ehkä muuten tätä olisi lukenut, mutta listasta kun piti valita niin...
Kirja mitä luen nyt on nimeltään Seitsemän Valkoista Porttia. On kyllä aivan hirmuisen tylsä kirja välillä, mutta urhoollisesti aion lukaista sen loppuun.
perhonen^
13.5. 2005, 13:59
luen tällähetkellä kirjaa nimeltä nancy. se on kyllä tosi hyvä
Joku mummon hyllystä keksitty runokirja...
Lemony Snicket Surkeiden sattumusten sarja osa2; Käärmekammio
Tosin sen saan varmaan kohta loppun, kun ei enää paljoa puutu
eli sitten siirryn 3. osan kimppuun
LAINAUS(Lydia @ 16.5. 2005, 23:25)
Lemony Snicket Surkeiden sattumusten sarja
Saman sarjan kimpussa, nelososan sain juuri luettua, joten nyt 5. osa "Omituinen opinahjo" vuorossa.
Anne Frankin päiväkirja
Lemony Snicket Surkeiden sattumusten sarja osa 6 Haamuhissi
Nyt mulla on loputkin osat (siis suomennetut) lainassa
vesikoira
29.5. 2005, 21:29
Luin viimeksi Otorin klaanin 2.osan Nurmi vuoteenaan.. Nyt on kesken Tottisalmen perillinen. Ja sit yks enkunkielinen Jacqueline Wilsonin kirja, tosin en jaksanu lukee sitä ihan loppuun asti
Kirjallisuuteen liittyen just väkerrän tässä esseetä Seitsemän veljeksen huumorista.. Huomenna koe ja neljä tuntia aikaa kirjottaa, mut en luota itteeni että saisin siinä ajassa valmiiksi..
Harry Potter ja Feeniksin kilta toista kertaa. Jos en olis lukenu vielä kertaakaan ni tähän mennessä arvosana olisi varmaan 9+. Nyt alan lukea urhoollisesti biologian kirjaa ja teen sen peruteella esitelmän kolmipiikistä

.
Itse luen tällä hetkellä aivan ihanaa kirjaa (luen itseasiassa sitä jo toistamiseen), Riistanvartijan perhe nimeltään. Rakastan sitä kirjaa...
Raija Oranen - Etusivun enkeli
Sain justiinsa vähän aikaa sitten luettua loppuun:
Petra Hammesfahr - Syysuhri.
Ihan mielenkiintonen tällänen rikoskirja...Koko lukemisen ajan tuntu,ko olisin kattonu telkkarista jotain saksalaista rikossarjaa

. Antaisin kouluarvostelulla arvosanaksi 7...
Seuraavaksi olis tarkotus alottaa
Stephen Kingin ja jonkun toisen kauhukirjailin yhteistyö
Pimeyden talo.
Maria Küchen - Perhosen lento
Nassikka
31.5. 2005, 21:11
Leena Lehtolainen - Harmin paikka.
Lukeminen tosin tökkii koeviikon takia, ja tämänkin kirjan olen jo lukenut. Vannoutunut dekkarifani
LAINAUS(Vinke @ 31.5. 2005, 15:41)
Maria Küchen - Perhosen lento
Jos nyt muistan oiken, niin olen likenut tuon kirjan... (: Tai siis, lähinnä jos tuo on se, mitä tarkoitan

Todella hyvä kirja. Tykkäsin paljon...
Ceciliah
4.6. 2005, 18:32
Tällä hetkellä luen
L.M.Montgomery:n
Pieni runotyttö-kirjaa. Jo toista kertaa. Vanhanaikaista tunnelmaa tuo jo kirjan sisältö, sekä se, että kirja on äitini vanha.(Saanut sen vuonna 1964!)
Kohta täytyisi vierailla kirjastossa, sillä kotoa ei enää lukemista löydy ja nyt kun on kesäloma, niin on tylsää ilman lukemista.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.