Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: O.C.
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
CoLLieS
teehee.gif Ootteko muutkin jääneet koukkuun maikkarilta tiistaisin tulevaan O.c.:hen ?? Siinä sitä on niin sika hyvä sarja että huh huh.. thumbup.gif ..Eli, onko muita faneja ?? smile.gif
hannaj
Kyllä tuon yleensä katson. Eilinen on nauhoitettu ja saan sen vasta huomenna kaverilta.. ohmy.gif
CoLLieS
LAINAUS(hannaj @ 19.1. 2005, 13:54)
Kyllä tuon yleensä katson. Eilinen on nauhoitettu ja saan sen vasta huomenna kaverilta.. ohmy.gif

eilinen oli ihan huippujakso..tosin jäi suhteellisen tylsään kohtaan mutta silti.. thumbup.gif
Noradrenaline
Katson katson katson smile.gif smile.gif wub.gif ! Aivan upea sarja ja ihan upeita näyttelijöitä! Benjamin ja Adam ( siis se seth ) ovat aivan ihania smile.gif Se on just sellanen sarja, mikä on pakko katsoa biggrin.gif
.Tiia.
Aivan paras sarja wub.gif Pakko joka kerta kattoa wink.gif
-Saana-
en kato lookaround.gif
-laku-
Ai, en ole kyllä ikinä katsonut, mutta jos sitä noin paljon kehutaan, niin ehkä voisi sitä ens kerralla katsoa. smile.gif
perhonen^
katon mutta olen kyllä sitä mieltä että se on aika tylsä. on vaan jääny tavaks kattoo se laugh.gif
Pikkarainen
Ehdottomasti katson ja joka kerta! w00t.gif Koko viikko innolla ootetaa aina uutta jaksoo.. Tähän sarjaan ollaan jääty totaalisesti koukkuun, eikä siitä niin helposti vapaaksi päästäkää. happy.gif Kerrankii sellanen sarja mitä jaksaa seurata jaksosta toisee, ku ei koskaa tiiä mitä tapahtuu seuraavas. wink.gif
LonelyWolf
en katso.
ihmettelen miten täällä jaksaakin olla näin paljon näitä tv keskusteluita!
elämää on tv:n ulkopuolellakin! confused.gif
Noradrenaline
LAINAUS(LonelyWolf @ 19.1. 2005, 14:34)
en katso.
ihmettelen miten täällä jaksaakin olla näin paljon näitä tv keskusteluita!
elämää on tv:n ulkopuolellakin! confused.gif

Onhan toki, mutta minusta ainakin on kiva keskustella tv sarjoista ja niiden jaksoista. Mutta voihan se olla, että ne jotka ei sarjoja seuraa, tuntee ittensä aika ulkopuoliseksi. En tiedä.
hannaj
LAINAUS(collie_sheltie @ 19.1. 2005, 11:58)
eilinen oli ihan huippujakso..tosin jäi suhteellisen tylsään kohtaan mutta silti.. thumbup.gif

Niin se kuulemma olikin. Piti varoa koko päivän ettei joku lipsauta juonipaljastuksia. biggrin.gif
~Ninja~
Juu, katsonhan minäkin wink.gif Onhan se aika hyvä sarja smile.gif
LonelyWolf
niin...
noh, katson sillä silmällä ja se onkin sitten hyvä! rolleyes.gif
<Aino>
Katson tottakai wub.gif ihan apras sarja, ikinä wub.gif happy.gif
-Iida-
Loistava sarja, pakko katsoa aina! tongue.gif Olen jäänyt ihan koukkuun!
*Jassu*
Kyllä sitä seuraan ja oon jääny ihan totaalisesti siihen sarjaan koukkuun!
<Iida>
En todellakaan katso lookaround.gif
Rochas
Joo mä oon kans ihan fani wub.gif Yritän joka kerta kattoa! Seth on ihana wub.gif
nuuskamuikkunen
Munkin mielestä tosi hyvä sarja, katon sen aina kun vaan muistan. smile.gif
.Tiia.
LAINAUS(<Iida> @ 19.1. 2005, 16:51)
En todellakaan katso lookaround.gif

Kannattais biggrin.gif
WeKKu
Katson tietenkin...koukkuun jäi kun katsoin kerran laugh.gif
Meri-
Katson... Just vaan nauhotin vahingossa buusterin sen päälle... blush.gif
<Iida>
LAINAUS(cavalier @ 19.1. 2005, 17:38)
Kannattais biggrin.gif

Oon kerran kattonu, mutta amerikkalaiset hömppäpömppä sarjat ei vaan iske. En tiedä miksi, mut en vaan jaksa kattoo niitä lookaround.gif ...
Noore
Katson, joskus.
Kunhan vain muistan aina milloin se tulisi jne biggrin.gif
Once
en katso wink.gif en ikinä muista.
Noradrenaline
LAINAUS(Noore @ 19.1. 2005, 17:18)
Katson, joskus.
Kunhan vain muistan aina milloin se tulisi jne biggrin.gif

Se tulee Tiistaisin klo. 20.05 wink.gif
hanna.
Tietty katson! Mäkin oon jääny koukkuun. biggrin.gif
chin.fani
Tosi hyvä sarja smile.gif
Mä en oo kans viel kattonu viimesintä jaksoo, otin sen nauhalle.. wink.gif
zwiebel
Joojoojoo seuraan ja rakastan wub.gif Niin paras. w00t.gif
sitruuna
Katson sitä välillä ja ihan hyvähän se on smile.gif En vaan usein muista siihen aikaan avata telkkaria. Ei ole ihan vielä iskeytynyt takaraivoon, että tiistaina 20.05 tulee O.C. laugh.gif
zwiebel
LAINAUS(sitruuna @ 19.1. 2005, 21:14)
Katson sitä välillä ja ihan hyvähän se on smile.gif En vaan usein muista siihen aikaan avata telkkaria. Ei ole ihan vielä iskeytynyt takaraivoon, että tiistaina 20.05 tulee O.C. laugh.gif

Kannattaisi vähitellen iskeä Anniinaiseni.
Japsi
Jokaikinen jakso on tullut katsottua.. whistling.gif
Jotenkin vain jää koukkuun, eilenkin toisella silmällä oli pakko katsoa, vaikka luki kokeisiin (ja välillä ihan kahdellakin silmällä...)!
Ehkä pieni innoitus on ne hyvännäköiset näyttelijät... innocent.gif
-Jemina-
Ai enkö olekaan ainoa, joka on siihen sarjaan koukussa? biggrin.gif

No niin. Joka ikinen tiistai kello kahdeksan tämä tyttö istuu tv:n ääressä. O.C on tosi hyvä sarja. Mukavaa seurata kalifornialaista elämää. smile.gif
sahku
Ihmettelen, kuka jaksaa kattoo sitä...... blink.gif Itte kun en viitti kattoo sitä, ei oikein kolahda.
CoLLieS
LAINAUS(Japsi @ 19.1. 2005, 21:11)
Jokaikinen jakso on tullut katsottua.. whistling.gif
Jotenkin vain jää koukkuun, eilenkin toisella silmällä oli pakko katsoa, vaikka luki kokeisiin (ja välillä ihan kahdellakin silmällä...)!
Ehkä pieni innoitus on ne hyvännäköiset näyttelijät... innocent.gif

hih.. teehee.gif mul ainakin se kundien olo siin o aik paljon vaikuttanu. wub.gif mut ihan huippusarja.. wub.gif muuhun en sit ookkaan oikeestaan koukus..mut O.C pitää aina muistaa katsoa.. biggrin.gif
sa-an-ri
LAINAUS(collie_sheltie @ 19.1. 2005, 13:58)
eilinen oli ihan huippujakso..

Mä en nähny!! sad.gif Olin koiran kanssa ulkona just sillon... Ehin lähteä ovesta ni en viittiny mennä enää takas ku muistin et se tulee... *nyyh*
CoLLieS
LAINAUS(sa-an-ri @ 20.1. 2005, 10:12)
Mä en nähny!! sad.gif Olin koiran kanssa ulkona just sillon... Ehin lähteä ovesta ni en viittiny mennä enää takas ku muistin et se tulee... *nyyh*

no voi harmi..sad.gif noh, kattele muut jaksot..smile.gif
nitusa
Kyllä se on ihan hyvä mutta jää aika useasti siltikin katsomatta sly.gif
-inessa-
Mä oon ihan koukussa siihen w00t.gif Ja onhan se kyllä niin hyvä!
CoLLieS
LAINAUS(tipsuh @ 20.1. 2005, 12:00)
Mä oon ihan koukussa siihen w00t.gif Ja onhan se kyllä niin hyvä!

Hih....koukkuun siihen jää.. w00t.gif thumbup.gif
-inessa-
LAINAUS(collie_sheltie @ 20.1. 2005, 12:02)
Hih....koukkuun siihen jää.. w00t.gif thumbup.gif

Joo, eka ajattelin et en kato, mut ku yhen jakson katoin ni koukkuun jäi biggrin.gif
Mansku
Mä oon kattonu vissiin joka toisen jakson laugh.gif
Henrietta
Se on pakko nähdä joka kerta, Sinkkuelämän jälkeen ensimmäinen sarja johon on tullut Addiktio.
CoLLieS
LAINAUS(Henrietta @ 20.1. 2005, 13:55)
Se on pakko nähdä joka kerta, Sinkkuelämän jälkeen ensimmäinen sarja johon on tullut Addiktio.

Muuten samaa mieltä.. wub.gif ..mut mulla ei oikein jääny sitä sinkkuelämä sarjaa ikävä..se alko olee oikeestaan sen jälkeen kun se siirty myöhemmälle esitysajalle ni tylsä.. sad.gif
hannaj
Äsken katsoin viime tiistaisen jakson nauhlata. Hyvähän se taas oli! thumbup.gif

Tuntuu että sarja vain paranee koko ajan...
Noradrenaline
LAINAUS(hannaj @ 20.1. 2005, 18:23)
Tuntuu että sarja vain paranee koko ajan...

Niimpä wink.gif
stail
nykyään maailman paras ohjelma. vaikka sinänsä sen ei mua pitäisi kiinnostaa, mutta sen on ihan paras! w00t.gif thumbup.gif ja se ihana päähenkilö... laugh.gif
reppulainen
paras-paras sarja smile.gif katson sen joka kerta ja oon jääny ihan koukkuun : D
Terhi
Mä tunnustan kans kattovani...... lookaround.gif
Paitsi ens viikolla en nää ky on töitä... sad.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.