Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Puskaan enemmän kilpailuja?
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
-Saana-
Mitäs mieltä muut ovat, pitäiskö puskassa olla enemmän kilpailuja?
*Sanni
Niin ,olisihan se ihan kiva juttu. Vaikka kerran kuukaudessa
joku kilpailu. smile.gif Tuo Avatar kilpailukin oli tosi mielenkiintoinen. happy.gif
¤janette¤
Nii vaikka joku tietokilpailu.nii et vaikka kysymykset julkastaan täällä jossain ja vastaukset lähetetään vaikka Toiskan Muorille ja oikein vastanneiden kesken arvotaan palkintoja.
chin.fani
Oishan tuo ihan kivaa, jos olis enemmän kilpailuja, mut kyl puskis pärjää ilmanki wink.gif
<Iida>
Ihan kiva idea smile.gif
sahku
Niin, kyllähän aina pienet kilpailut on kivoja biggrin.gif
chin.fani
Voishan niitä aina silloin tällöin olla. smile.gif
tuunanen
jos olis vaikka "kuukausen kilpailu" tyyppinen juttu..
Vahtis
Olen ihan samaa mieltä kanssanne... siis kilpailuja saisi olla enemmän, mutta mihinkään kuukausittaisen kilpailurulianssin pyörittämiseen en ala.

Sitten pitäisi myös keksiä, miten mahdollisimman monet voisivat osallistua. Aliaskuvakekilpailu oli selvästi tarkoitushakuinen (lisää aliaskuvakkeita Puskaradioon) ja palvelee viime kädessä meitä kaikkia, mutta lopulta vain harvat saattoivat osallistua itse kilpailuun, vaikka äänestys oli tietysti avoin kaikille. Aliaskuvakkeen tekeminen vaatii sopivien ohjelmien käyttömahdollisuutta ja niiden käytön osaamista...

Sitten vain kehiin hyviä ehdotuksia siitä, millaisia kisoja voitaisiin pitää. thumbup.gif
iiris_
LAINAUS(-Saana- @ 19.1. 2005, 14:50)
Niin eli toivoisin että puskaradiossa olisi useammin/enemmän kilpailuja.Olisiko mahdollista,Vahtikoira,Toiskan Muori.

[QUOTE] Just niin!
iiris_
Joku sellainen äänestys kisa, johon vois tietämättömätkin(kuten minä) osallistua. thumbup.gif
Varda
Tuollaiset "kirjoita rotumääritelmä/rotujen lempinimiä" ovat siitä huonoja, ettei kukaan voi vahtia, etteikö kukaan kopioisi niitä mistään suoraan. wink.gif

Minusta hyvä idea kilpailulle olisi esim. että pitäisi keksiä uusi koiraharrastuslaji, uusi koirarotu, kokonaan uusia lempinimiä roduille, hauskin sekarotuinen tms. biggrin.gif Koska käytännössä mikään "tietokilpailu" ei välttämättä toimisi.. blush.gif
Joyful
Niinpä! Jotain kilpailuja voisi olla. Sellaiset on kivoja. biggrin.gif Hyviä -Saana-. Toivottavasti tämä toive toteutuu.
-laku-
"Tuollaiset "kirjoita rotumääritelmä/rotujen lempinimiä" ovat siitä huonoja, ettei kukaan voi vahtia, etteikö kukaan kopioisi niitä mistään suoraan. "

Mulla tuli ihan sama juttu mieleen...

Entä voisiko joskus toeuttaa uudestaan ava- kilpailun, kaikkien tekemät avat olivat niin hienoja. smile.gif *Itselläni kylläkään ei olisi mitään mahdollisuutta osallistua mukaan, koska en osaisi tehdä mitään. biggrin.gif *
Ässä
Niin, kilpailut on kivoja!

Ehdotus: kaikki halukkaat voi lähettää parhaan kuvan koirastaan tai kaverin koirasta kunhan kuva on laillinen. Sittten vaikka Vahtikoira tai Toiskanmuori valitsee parhaan biggrin.gif
Vahtis
Juu, jos minusta on kiinni niin uusi aliaskuvake kisa kyllä pidetään, mutta ei nyt ihan heti. Ja muutenkin tällä hetkellä tähän Puskaan uppoaa useita tunteja illassa ihan *mielestäni* toisarvoisiin juttuihin, että ei ole energiaa eikä aikaa järjestää kilpailuja.
Wupsu
niimpä! huh.gif
kilpailuja kyl saisi olla cool.gif
niihin olis niin mukava vasatailla innocent.gif
Verdana
Olisi kyllä mukava, jos kisoja tulisi. Vaikka jotain kuvakisoja yms. thumbup.gif Hyvä idea..
MyTara
Juu, olisi todella mukavaa, jos täällä olisi jonkin sortin kisoja biggrin.gif . Itse en ehtinyt edes osallistumaan ava-kisaan, kun en vielä silloin tiennyt lainkaan Puskaradiosta...

Varda:n ehdotukset ovat hyviä laugh.gif .
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.