Jokaiselle tulee varmasti joskus päiviä, että tuntuu koko maailman painuvan niskaan ja niitä päivä tulee myös minulle aina joskus.. Mutta silloin aattelen, että kaikki on pian taas hyvin ja kyllä selviän tästä, kun olen selvinnyt monesta muustakin pahemmasta asiasta. (Itse saatan masentua aina hetkellisesti, ja masennun joskus liiankin herkästi

esim., jos on liikaa kokeita ja harjoituksia ja usko tai älä mutta siitä, jos koirat on kaiken noiden lisäks likainen ja pesua kovasti tarpeessa

Myös erityisesti siitä tietysti, jos läheisellä menee huonosti tai, jos jollekkin tärkeälle ihmiselle sattuu jotakin. )
Mutta tällöin on hyvä myös kääntyä kavereiden puoleen, jotka saavat mieleni aina muuttumaan nopeasti ja onneksi niitä kavereita on monia joiden puoleen kääntyä
Jokaisella olisi hyvä olla semmoinen kaveri, jollekka on voi kertoa melkeinpä kaikki maailman asiat tai mitä mieleen tulee, mutta, jos tuntuu että niitä ei ole, niin itse ainakin kääntyisin varmaan äidin puoleen, jolle voi kertoa murheita.
Netissä minulla on myös muutamia todella hyviksi kavereiksi tulleita, joiden kanssa ollaan suunniteltu tapaamisiaki kesällä.
Masennusta pääsee myös murkaamaan harjoitusten parissa´
Puskaradio IN