Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Welsh corgeja mainoksissa?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 1: Lammas- ja karjakoirat
welshcorgi
oisko kukaan nähnyt welshejä mainoksen mainoksessa?
jos oot, niin kerro!
Raitus
Valitettavasti en sinänsä osaa kysymykseen vastata mutta annetaan welshien pitää nimityksensä ja puhutaan corgeista ihan corgeina vain. wink.gif

Mistä tulikin mieleen että ainakin Dharma&Greg-sarjassa löytyy corgi.
sipa
Muistaakseni joskus kauan kauan sitten on jossain ollut Corgi mainoksessa. Mutta en enään muista missä.. Mä ainakin mainostan itse joka kirjoituksessa

biggrin.gif
#Jossu#
En oo tainnu nähä.. :ehh:
>tinja<
Munkin mielestä on joskus jossain ollu.. Ei vaan tule mieleen nyt  :(   :huom:
Fool
En muista onko mainoksissa corgeja mutta tsekkaas tämä: Corgi Sighting Database: http://csdb.batcave.net/

thumbup.gif
katamus
Eikös jossain talomainoksessa televisiossa ollut jokin aika sitten corgi? Oma corgini oli taannoin Lemmikki-lehden kannessa.
Jennina
en oo ainakaan huomannu...?
Noradrenaline
Hmmm.. huh.gif Enpä varmaankaan.. Kyllä mä varmaan muistasin, jos olisin nähnyt...
Jennina
LAINAUS(katamus @ 5.8. 2003, 21:03)
Eikös jossain talomainoksessa televisiossa ollut jokin aika sitten corgi? Oma corgini oli taannoin Lemmikki-lehden kannessa.

Kui se siihen pääsi? innocent.gif
katamus
LAINAUS(jennie @ 18.10. 2003, 17:37)
Kui se siihen pääsi? innocent.gif

Pääsi, kun pyydettiin tulemaan smile.gif.

Eli kävi niin, että eräs ammattivalokuvaaja, joka on ottanut eläinkuvia mm. Koiramme-lehteen, Lemmikkiin ja Ajaston kalentereihin, huomasi minut ja koirani sattumalta kadulla. Hän pysäytti meidät, ylisti pennun ulkonäköä ja kysyi koiraa mallikseen. Muutaman päivän päästä oltiin sitten jo studiolla kuvauksissa, seuraavana päivänä otettiin vielä ulkokuvia. Kun kuvaaja ryhtyi myymään otoksia lehdille, Lemmikki oli ensimmäinen niistä kiinnostunut taho ja osti valokuvaajalta corgini kuvat kantta ja yhtä saman numeron sisäsivua varten. Jatkossa kuvia voi vilahdella muuallakin, aika näyttää...
folk-
Ainakin pirkka-koiranruoka pussissa on corgin pennun kuva. Ruoan nimi kai 'koiran pennun täysravinto'. Näin ainakin mä muistelisin. biggrin.gif
Parta^
Minäkääen en oo nähny koskaa... sad.gif
Satru
Kyllähän niitä aina silloin tällöin mainoksissa näkyy ja jos oikein tarkkana on, niin jossain pakkauksissa on ihan selvä corgin kuva! smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.