Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kalaöljy ja kalanmaksaöljy
Puskaradio > Puskis > Rehuja & rohdoksia > Murua rinnan alle
AnnaElina
Olisin kiinnostunut tietämään että minkä merkkisiä kalaöljyjä ja kalanmaksaöljyä syötätte koirallenne?
-laku-
Mä oon silloin tällöin syöttänyt Lakulle kennel rehun autosta ostettua lohiöljyä.
sipa
Mä en osta erikseen mitään öljyjä, kun annan melkein päivittäin tonnikalan öljyt ruokaan.. Ja turkki kiiltää.. thumbup.gif
kitiska
tonnikalaa tölkissä ei kannata antaa joka päivä koska siinä on hirmuisesti suolaa!mieluummin antaa kalaöljyä tai sitten antaa vaikka raakoja kaloja kuten minä teen pari kolme kertaa viikossa koirilla on silakka tai muikku päivät.!välillä kun herkutellaan tulee lohta.
lohiöljy mitä saa kennelrehun autosta on myös erittäin hyvää samoin pellavaöljy
veau
Joskus olen antanut tonnikalan öljyt.. En kyllä pitkään aikaan enkä joka päivä smile.gif
Eppunen
Mikä vaikutus noilla öljyillä on koiralle? Eivät liene välttämättömiä..?

Minä lurautan joskus nappuloiden päälle rypsiöljyä. Turkki on kyllä hyvässä kunnossa muutenkin, ei hilseile eikä kutise.
kitiska
Öljyt vaikuttaa juuri karvaan ja ihoon jos on ihan terve koira eikä ole ollut ikinä mitään iho ongelmia pelkkä rypsiöljy silloin tällöin vetää saman asian kuin joku muukin kalliimpi öljy.
Öljyhän sisältää E vitamiinia joka vaikuttaa ihoon ja karvaan ja esim.pellavaöljyn vitamiini on erilaista tai miten sen sanoisi erimuodossa joten vaikutus on tehokkaampaa jos on ongelmainen koira.
Ja kuten aikasemmassa viestissä kerroinkin raaka kala ajaa saman asian ja samalla se on yksi osa koiran perusruokavaliota sille päivälle baa.gif
Eppunen
Selvä juttu sad.gif Kiitos kitiska!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.