Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: bouvier?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 1: Lammas- ja karjakoirat
australianpaimenkoira
onko kellään bouvieriä tai onko joku muuten vaan kiinnostunut niistäconfused.gif?kertokaa minkälaisia ne ovat?
Winifred
Itselläni ei ole Bouvieria. :] Muutama linkki;

http://www.suomenbouvier.fi/
http://www.kennel.fi/rodut/info/?breed_id=...des%20flandres) (Joku outo juttu..n__n)

Enempää en löytänyt.. blush.gif
Rölli -04
Mulla on ollut kaksi eri bouvieria hoidossa. Ovat tosi rauhallisia ja lunkkeja tapauksia. Toisen lempipuuha on ehdottomasti nukkuminen ja omissa oloissa oleskelu. Toinen on kiinnostunut kaikista ihmisistä ja tykkää kommentoida ulvomalla vastaukseksi jos siltä jotain kysyy, mutta sekään ei häslää missään tilanteessa. En kuitenkaan osaa sanoa millaisia bouvierit ovat, koska tässä on vain kaksi tapausta ja en tiedä ovatko ne rotunsa prototyyppejä vai poikkeuksia...
australianpaimenkoira
kyllä tuossa oli ihan hyvääkin tietoa!!!! rolleyes.gif
Fitzgo
Tämä on nyt aika vanha topic, mutta mua kiinnostaisi jos kellään muulla on kokemuksia bouviereista? smile.gif Mun iskän sisko osti bouvierin, sillä on aiemmin ollut narttu mutta nyt tuli uros. Kymmenenviikkoinen tällä hetkellä ja ihana tapaus mitä nyt vähän kerkisin vasta nähdä sitä. Ensi viikolla menen pikkuista hoitamaan ke, to ja pe. smile.gif Tämä koira on työkoiralinjainen, suojeluskoiria on vanhemmat ja muutenkin suku. Näyttelyihin ei kyllä pääsisikään kun pikkupojalla ei toinen kives ole laskeutunut. Oli kyllä outo nähdä, kun sillä Reetta-nartulla oli typistetty häntä ja tuolla pitkä. happy.gif
Tiusis
Meillä asusteleepi täällä vuodenikäinen buvve-poika.
Oikein oppivainen poika, kun sille päälle sattuu. Lenkillä riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita, mutta kotona tuo makaa tassut kohti kattoa jossakin nurkassa.
Välillä oppii ensimmäisestä kerrasta uuden asian ja välillä saa hakata päätä seinään oikein kunnolla ja vääntää asioita rautalangasta.
Tulee juttuun sekä urosten että narttujen kanssa (ainakin vielä) ja kaikkien nelijalkaisten kanssa olisi päästävä leikkimään, oli ne sitten kääpiökaneja tai hevosia.
australianpaimenkoira
mun serkullani oli bouvier poitsu jonka nimi oli Ponteva. sitten kun se ja sen tyttöystävä eros niin Ponteva meni sen tyttöystävän luokse asuun ja nyt noin vuosi sitten sain tietää että Ponteva oli lopetettu cray.gif crybaby.gif kun sitä ei enää jaksettu hoitaa.
en kerinnyt tunteen sitä kuin jotain puoli toista vuotta mutta siinä ajassa mä rakastuin siihen rotuun ja olisin varmasti ottanut Pontevan ittelleni jos vaan olisin saanut.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.