Mie laskin tän vähän tän varaan että Netha ainakin vastaa

SoNjan kanssa samaa linjaa, eli nelosen viehättävyys on myös sen pituudessa. Esim. ykkönen on liian lyhyt, vaikka loistavahan tuokin on

Leffoista parempi on kakkonen, Dan näyttelyy paaaljon paremmin. Mutta miten käykään kun nuori herra aikuistuu niin nopeeta? Voi iik, eihän se näytä miltään pikku pojalta, leveät hartiat ja kaikkea
Sun täytyy Netta pistää noiden foorumeiden osotteita mulle niin pitää käydä kesällä katsastaan niitä hieman

Kummastas tykkäät muuten enemmän Nettanen, Ihmeotuksista vai Huispauksesta? Mie kallistuisin ehkä tähän Huispaus kautta aikojen, koska lajina se on niin kiehtova. Muutenkin olen penkki urheilu hullu

Vähän kun sitä eka lukis nuo kirjat, ja sitten olis tosiaan sellanen piiikkanen vielä, ja tuliskin kotia kirje että jeejee sitä on sitten päästy Tylypahkaan, niin vähän mie olisin sellainen Herm, ja ahmisin kaikkea velhomaailman tietoa niin paljon kun ikinä pystyisin

Löytyykö Potteristeilta leffat DVDnä vain videoina? Meillä molemmat DVD mallia, niistä löytyy kivasti lisä krääsääkin, vaikkakin ykkösen tarjonta oli lisä kohtauksia lukuun ottamatta aika laimea, kakkosen en ole vielä saanut aikaiseksi tutustua, mutta paremmaksi on kehuttu.
Jep, Rowling on tehnyt ison työn. Kaikkia pikkukohtia on kiva etsiä ja yrittää pähkäillä vastausta jos kirja ei niitä aivan anna. Juuri se, Netta kun viime mailissa mainitsit tämän "voitonriemun tapaisen" pälkähdyksen Dumbledoren silmissä, niin sitä miekin oon miettiny ja yrittäny pähkätä... Kun siis eihän se MISSÄÄN NIMESSÄ voi olla pimeän puolella, kaikki puhuu tätä mahdollisuutta vastaan ja se olisi käänteenä ehkä hieman liian tradigaali. Mutta mutta... Toivottavasti vitosessa tulee jo jotain tietoa

Olettekos muuten miettineet miten vanhoja sitä ollaan kun seiskakin ilmestyy. Tai jos vaikka nyt joudutaan kutosta oottamaan vuosi, voisi olettaa että kaksikin. Vai onko joku kuullut jotain huhuja kenties...? Noh, jos oletaan että se ilmestyisi vaikka alkuvuodesta 2005 ja siitä sitten vielä 2006-2007 niin seiska ilmestyisi, joten sitähän oltaisiin jo neljä vuotta vanhempia, miekin ylioppilas silloin olen. Toki, nuo arviothan vetäisin vaan hatusta summissa. Koska luulisi että seuraavat kirjat vaativan Rowlingnilta aika paljon, koska tapahtumat monimutkistuvat koko ajan ja kirjojen pituus vain kasvaa... Mikä on totta kai vain ja ainoastaan hyyyvä asia