Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Potteristit
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Irkkutsi
En voinut vastustaa kiusausta, joten onhan minun kyseltävä vähän Puskaradion muita Potteriholisteja...

Alkaa itsellä sen verran tuo vitonen jo polttelemaan, miten tässä vielä kestää?!? Noh, onneksi saan sen heti melkein ilmestymisen jälkeen kun sen netistä kävin tilaamassa, eikä ollut noin edes kallis.

Mutta siis viksua Potteri keskustelua peliin. Aloitettava on kai tällä mikä pitää aina Potteristien kesken selvittää, eli mikä on teistä se paras kirja?

Itse kallistuisin kolmosen ja nelosen puolelle. Kolmosessa on paljon tunnetta, ja sekä Lupin että Musta ovat ehkä lempparini, hieman ylitse muiden vaikka muutenkin ihania hahmoja on kirja pullollaan.
Nelonen taas on jännittävyyden ja tälläisen hieman monimutkaisemman juonen ansiosta. Kukapa olisi ekalla kerralla arvannut että Vauhkomieli ei olekkaan "aito" vaan takana piileekin nuorempi herra Kyyry. Loppu tosin on aina yhtä vaikea lukea...

Mutta Potterholistit, olkaa hyvä smile.gif
soNja
Kolmonen ja nelonen. Nelonen on hyvä, koska se on pisin. Kolmonen taas, koska... no en tiiä, mut kuiteski hyviä kaikki    :D
Netta
AHHH...  smile.gif Kiitos, Iipe!

Parhaitahan nuo kaikki ovat omalla tavallaan, mutta aivan ylitse muiden on ehdottomasti Azkabanin vanki (Prisoner Of Azkaban, mahtava myös enkuksi luettuna wink.gif ) Johtuneeko sitten siitä, että "suosikkimiehet" Lupin ja Musta esiintyvät siinä ensimmäistä kertaa, ja ylipäänsä se koko kerronta... Liekehtivä pikari heti hyvänä kakkosena, upeita juonenkäänteitä siinäkin, koskaan en kyllästy lukemaan pottereita. Rakastan etsiä kaikenlaisia niitä yksityiskohtia, mitkä on ehkä tarkoitettu vihjeiksi seuraavia kirjoja silmälläpitäen, näin on Rowling sanonut.
Vitonen tilattuna netistä tännekin, synttäreiden aikaan ilmestyy, mikäs tuon mukavampi synttärilahja..!
Näiden tavallisten suomenkielisten lisäksi luettuna siis myös enkuksi kaikki ilmestyneet, ja sitten löytyy kotoa toki myös nuo pienet kummajaiset Ihmeotukset ja niiden olinpaikat sekä Huispaus kautta aikojen. Sekä PS että CoS (liikaa pyöritty englanninkielisillä potter-foorumeilla, rakastan kirjottaa nuo enkunkielisillä lyhenteillä) löytyy videona.
Kaikenkaikkiaan täysin holisti. Netissä pyörin Potter- ja Radcliffe aiheisilla keskustelupalstoilla, mikäs sen ihanampaa kuin jutella (enkuksi tietenkin) muiden yhtä hullujen kanssa  tongue.gif
Mitäs sitten kun kaikki 7 on ilmestynyt? Ja leffat tehty? Mitä sitten odotetaan?

Niin ja Jo Rowling pakko mainita tässä vielä, kunnioitan ja ihailen ko. henkilöä aivan mielettömästi, nauhalla on Jo:sta tehtyjä dokumentteja etc. Kuka tahansa ei ikinä olisi saanut tuollaista maailmaa aikaan. GO JO! Ah, toivon että jos joskus saan jonkun kirjani julkaistua, se olisi yhtä upea tarina, jonka lukemista ei voi lopettaa..! (saahan sitä toivoa..)

Ohhhoh. Pääsin vauhtiin  :D
Irkkutsi
Mie laskin tän vähän tän varaan että Netha ainakin vastaa smile.gif

SoNjan kanssa samaa linjaa, eli nelosen viehättävyys on myös sen pituudessa. Esim. ykkönen on liian lyhyt, vaikka loistavahan tuokin on smile.gif

Leffoista parempi on kakkonen, Dan näyttelyy paaaljon paremmin. Mutta miten käykään kun nuori herra aikuistuu niin nopeeta? Voi iik, eihän se näytä miltään pikku pojalta, leveät hartiat ja kaikkea smile.gif

Sun täytyy Netta pistää noiden foorumeiden osotteita mulle niin pitää käydä kesällä katsastaan niitä hieman smile.gif

Kummastas tykkäät muuten enemmän Nettanen, Ihmeotuksista vai Huispauksesta? Mie kallistuisin ehkä tähän Huispaus kautta aikojen, koska lajina se on niin kiehtova. Muutenkin olen penkki urheilu hullu smile.gif

Vähän kun sitä eka lukis nuo kirjat, ja sitten olis tosiaan sellanen piiikkanen vielä, ja tuliskin kotia kirje että jeejee sitä on sitten päästy Tylypahkaan, niin vähän mie olisin sellainen Herm, ja ahmisin kaikkea velhomaailman tietoa niin paljon kun ikinä pystyisin smile.gif

Löytyykö Potteristeilta leffat DVDnä vain videoina? Meillä molemmat DVD mallia, niistä löytyy kivasti lisä krääsääkin, vaikkakin ykkösen tarjonta oli lisä kohtauksia lukuun ottamatta aika laimea, kakkosen en ole vielä saanut aikaiseksi tutustua, mutta paremmaksi on kehuttu.

Jep, Rowling on tehnyt ison työn. Kaikkia pikkukohtia on kiva etsiä ja yrittää pähkäillä vastausta jos kirja ei niitä aivan anna. Juuri se, Netta kun viime mailissa mainitsit tämän "voitonriemun tapaisen" pälkähdyksen Dumbledoren silmissä, niin sitä miekin oon miettiny ja yrittäny pähkätä... Kun siis eihän se MISSÄÄN NIMESSÄ voi olla pimeän puolella, kaikki puhuu tätä mahdollisuutta vastaan ja se olisi käänteenä ehkä hieman liian tradigaali. Mutta mutta... Toivottavasti vitosessa tulee jo jotain tietoa smile.gif

Olettekos muuten miettineet miten vanhoja sitä ollaan kun seiskakin ilmestyy. Tai jos vaikka nyt joudutaan kutosta oottamaan vuosi, voisi olettaa että kaksikin. Vai onko joku kuullut jotain huhuja kenties...? Noh, jos oletaan että se ilmestyisi vaikka alkuvuodesta 2005 ja siitä sitten vielä 2006-2007 niin seiska ilmestyisi, joten sitähän oltaisiin jo neljä vuotta vanhempia, miekin ylioppilas silloin olen. Toki, nuo arviothan vetäisin vaan hatusta summissa. Koska luulisi että seuraavat kirjat vaativan Rowlingnilta aika paljon, koska tapahtumat monimutkistuvat koko ajan ja kirjojen pituus vain kasvaa... Mikä on totta kai vain ja ainoastaan hyyyvä asia smile.gif
-Jemina-
Jeejee, kohtalotovereita! smile.gif Tosin täytyy tunnustaa, että viimeaikoina Pottereiden lukeminen on jäänyt vähän vähemmälle. Mutta joo, kaikki 4 kirjaa ovat aivan mahtavia, mutta ehkäpä kolmonen ja nelonen ovat siellä ykkössijalla. smile.gif Kolmosesta mieleen jäi eritysesti Kelmien kerho ja Kelmien kartta. Olisi vähän huippua jos sellainen kartta olisi oikeasti olemassa! Nelosessa taas oli huispauksen maailmanmestaruuskilpailut ja lopussa jännittäviä kohtia, kun Harry joutui sinne hautausmaalle Voldemortin kanssa ja aiemmin matkusti ajassa taaksepäin.
Netta
Huipsaus kautta aikojen saa munkin pisteet. Vaikken muuten penkkiurheilija ole, niin huipsaus rullaa, ehdottomasti  :)

Dan se tosiaan aikuistuu niiiin nopsaan, jossain näin kuvan jostain Kylesta jota jotku ehdotti että ois Danin "seuraaja", ei ei ei. Dan on ainoa oikea potter.

Tältä potteristilta löytyy lehvat ihan perinteisinä VHS-versioina, kun ei tuota DVD-tsydeemiä ole tullut hankittua (tästä täysi "kunnia" vanhuksille..)

Hee, mä siis rakastan ettiä nuita vihjeitä, tuo Dumbledoren silmien välkähdys pilkahdus on häirinny mua AINA. Tulis se kesäkuun 21. jo pian niin pääsis ottaan selvää... Eh eh, otetaan iipe kisa kumpi saa luettua ensin ja toinen sitten piinaa toista loppuratkasuilla  :p

Juu-u, on kelailtu että johan tässä ehtii itse kukin harmaantua ennenkun saadaan koko tuotanto julkastua  :hohhoijaa: Mutta ei toki saa Jo:ta hoputtaa, että pysyy ote samanlaisena loppuun asti.

... ja tuossa pöydällä juuri auki Prisoner of Azkaban, ehdottomasti niiiiin huippu  :love:
Irkkutsi
LAINAUS(-Odessa- @ 24. Toukokuuta 2003, 12:55)
Nelosessa taas oli huispauksen maailmanmestaruuskilpailut ja

Voi vitsi, muuten olenko ainut joka jaksaa aina jännittää ottelut uudestaan:)? Kolmosessa kun Rohkelikkolla on jänniä matseja, niin aina ne on yhä uudestaan niin jänniä. Takaraivossa kuuluu pieni vikinä että "hei sie tiedät tuloksen" mutta samapa tuo, aina se on niin JÄNNÄÄ lukea uudestaan ja uudestaan smile.gif

Meille tuli tuo DVD kun stereot meni rikki, sillä kun voi CDeitäkin siis soittaa niin porukat osti sitten DVDn siinä, nin sai kaksi kärpästä yhdellä iskulla... smile.gif
Tosin Ailan (isosisko) kaveri sitten myöhemmin korjas ne stereotkin että se siitä sitten... smile.gif

Joo, kait me ne samaan aikaan saadaan, tai toivotaan niin. Sitten molemmat lukee silmät ristissä yötäpäivää että loppu selviää smile.gif

Aivan, rauhassa loppuun asti ettei tule mitään mokia tjms.
besk
LAINAUS(-netta- @ 24. Toukokuuta 2003, 23:43)
Tulis se kesäkuun 21. jo pian niin pääsis ottaan selvää...

Vajaa kuukausi enää.  :tsemp:

Ei paha. Olen jo tilannut oman kappaleeni akateemisesta suoraan mökille, jossa me ollaan sillon... smile.gif
Lydia
Juu, täälläkin yksi Potteri-fani biggrin.gif
Munkin lemppari on kolmonen, lähinnä Lupinin takia, kiva huomata et se on muidenkin suosikkeja wink.gif
Mä oon lukenut kaikki suomex, useampaan kertaan ja kolmosen kerran ruotsix, englannix pitäis kans lukea, mut en oo vielä niitä jaksanut metsästää, mut ehkä kesällä ois aikaa... Molemmat leffat oon nähnyt, kiitos siskon joka ne osti smile.gif

Mäkin arvostan suuresti Rowlingia, on sillä ollut suuri työ HP:n maailman kehittelemisessä, tosin kirjoittihan se ekaa kirjaa 5 vuotta, on se varmaan sinä aikana jo muitakin osia suunnitellut... (muuten pakko poiketa aiheesta ja ylistää myös Tolkienia, sillähän Keski-Maa oli elämäntyö)
Irkkutsi
LAINAUS(Lydia @ 26. Toukokuuta 2003, 11:43)
Mäkin arvostan suuresti Rowlingia, on sillä ollut suuri työ HP:n maailman kehittelemisessä, tosin kirjoittihan se ekaa kirjaa 5 vuotta, on se varmaan sinä aikana jo muitakin osia suunnitellut... (muuten pakko poiketa aiheesta ja ylistää myös Tolkienia, sillähän Keski-Maa oli elämäntyö)

Mie ainakin haastattelujen perusteella on saanu sen käsityksen että runko koko jutulle olis niinkuista valmis. Ja jossakin haastattelussa tuli ilmi että Rowlingilla on mooonta monituista vihkollista muistiinpanoja kaikista asioista, se koko maailma paaaljon laajempana kun mitä kirjoissa näkyy. Oli muuten haastattelu kakkos leffan DVD:llä, Columbuksen kanssa.
Netta
LAINAUS(Irkkutsi @ 26. Toukokuuta 2003, 19:16)
Mie ainakin haastattelujen perusteella on saanu sen käsityksen että runko koko jutulle olis niinkuista valmis. Ja jossakin haastattelussa tuli ilmi että Rowlingilla on mooonta monituista vihkollista muistiinpanoja kaikista asioista, se koko maailma paaaljon laajempana kun mitä kirjoissa näkyy. Oli muuten haastattelu kakkos leffan DVD:llä, Columbuksen kanssa.

Näin olen mäkin ymmärtänyt. Jossain dokumentissa, mikä Jo Rowlingista tehtiin, se näytti kansioita ja vihkoja missä sillä oli tosi tarkat tiedot kaikissa henkilöistä (kaikista koulun oppilaista?) ja näin edelleen. Eli siis se perusrunko on aikalailla rakennettu, luulisin..   smile.gif
Maritsa
Kaikki kirjat on luettu, useempaankin kertaan.
Mistään fanikrääsä-systeemeistä en perusta, mutta loistavaa kaunokirjallisuutta! Kaikki muut paitsi kakkonen on luettu myös englanniksi ja kovasti jo odotan viitosta! En vaan oo sitä tilannu, kai se on pakko sit heti kun se tulee lähtä kirjakauppaan  wink.gif

Miten tämmönen on voinu muka päästä ylioppilaaksi joka ei ees näin lyhyttä tekstiä osaa ilman kirjotusvirheitä kirjottaa? Eli siis virheitä korjailin... blush.gif
Hilla
Tämä on kans kaikki Potterit lukenu (tosin ihan vaan suomeks ja yhteen kertaan...) ja leffat kattonu smile.gif
Tosi jotenki kiehtova maailma siellä on tongue.gif ja vitonen täytyy ehdottomasti ostaa ja lukea, mutta kerkee sen sitte kirjakaupasta, ku sinne asti ilmestyy.. :hii:
-Jemina-
LAINAUS(Hilla @ 01. Kesäkuuta 2003, 09:50)
Tämä on kans kaikki Potterit lukenu (tosin ihan vaan suomeks ja yhteen kertaan...)

Eräs kaverini on lukenut Potterit noin 10 kertaa. biggrin.gif Varmaan muistaa jo ulkoa! Itse en ole lukenut kuin ehkä 4 kertaa 1-3, Nelosen muistaakseni kahdesti.
Netta
LAINAUS(-Odessa- @ 01. Kesäkuuta 2003, 14:53)
LAINAUS(Hilla @ 01. Kesäkuuta 2003, 09:50)
Tämä on kans kaikki Potterit lukenu (tosin ihan vaan suomeks ja yhteen kertaan...)

Eräs kaverini on lukenut Potterit noin 10 kertaa. biggrin.gif Varmaan muistaa jo ulkoa! Itse en ole lukenut kuin ehkä 4 kertaa 1-3, Nelosen muistaakseni kahdesti.

Eh  :hii:  :D  Tämä on lukenut 1-4 niin lukemattomia kertoja etten enää pysy laskuissa mukana  :boo:
Irkkutsi
Mulla tällä hetkellä lukusessa kakkonen suomeksi, nelonen ja ykkönen englanniksi. Tosin tällä hetkellä enimmän luku ajan vie TSH.
Netta
LAINAUS(Irkkutsi @ 02. Kesäkuuta 2003, 21:08)
Mulla tällä hetkellä lukusessa kakkonen suomeksi, nelonen ja ykkönen englanniksi. Tosin tällä hetkellä enimmän luku ajan vie TSH.

Ahh... TSH. Ei saanut kyllä mun pisteitä, pitkästyttävä, vaikkakin todella upeasti kirjoitettu.. Ei vaan kolahtanut. Kun taas Silmarillion ja Hobitti oli aivan mahtavia  :)
Irkkutsi
LAINAUS(-netta- @ 02. Kesäkuuta 2003, 21:13)
Ahh... TSH. Ei saanut kyllä mun pisteitä, pitkästyttävä, vaikkakin todella upeasti kirjoitettu.. Ei vaan kolahtanut. Kun taas Silmarillion ja Hobitti oli aivan mahtavia  smile.gif

Nettainen, täähän on ainakin tähän mennessä loistava smile.gif Ekat kahekskyt sivua luvettu ja ei tekis mieli irtautua kirjasta, mutta pakko ku mulla menee liiasta lukemisesta pää kipeeksi. Pippin on kyllä loistava:D
Netta
LAINAUS(Irkkutsi @ 03. Kesäkuuta 2003, 13:09)
LAINAUS(-netta- @ 02. Kesäkuuta 2003, 21:13)
Ahh... TSH. Ei saanut kyllä mun pisteitä, pitkästyttävä, vaikkakin todella upeasti kirjoitettu.. Ei vaan kolahtanut. Kun taas Silmarillion ja Hobitti oli aivan mahtavia  smile.gif

Nettainen, täähän on ainakin tähän mennessä loistava smile.gif Ekat kahekskyt sivua luvettu ja ei tekis mieli irtautua kirjasta, mutta pakko ku mulla menee liiasta lukemisesta pää kipeeksi. Pippin on kyllä loistava:D

Nöh... Sormuksen ritarit meni suht nopiasti mutta Kahden tornin puolessavälissä lensi paksunpaksu kirja jonnekin kauas ja käteen osui taas potteri  :D  Kyllähän se hyvä kirja on, TSH, mutta ei mun suosikkeja.. Luehan Silmarillion jos et vielä ole lukenu, aivan tajuttoman hyvä smile.gif

Niin ja Pippin rulettaa ehdottomasti  :boo:
Lydia
Ai nyt puhe siirtyikin TSH:n wink.gif

Mulla se menee Pottereiden edelle smile.gif
Silmarillionkin on hyvä, mut musta se on huomattavasti sekavampi kuin taru...
Siskokin on Pippin-fani (miksiköhän sen rotan nimi on Pippin wink.gif ) Mä taas tykkään Merristä enemmän, vaikka on Pippin hauska veikko smile.gif
Irkkutsi
LAINAUS(Lydia @ 03. Kesäkuuta 2003, 13:45)
Ai nyt puhe siirtyikin TSH:n wink.gif

Mulla se menee Pottereiden edelle smile.gif
Silmarillionkin on hyvä, mut musta se on huomattavasti sekavampi kuin taru...
Siskokin on Pippin-fani (miksiköhän sen rotan nimi on Pippin wink.gif ) Mä taas tykkään Merristä enemmän, vaikka on Pippin hauska veikko smile.gif

Vaihteluhan virkistää biggrin.gif

Pippin on kyllä ihan ykkösloisto heppu, Merrissäkään ei toki mitään vikaa ole... Nyt alko haluttaa kattoa ykkönen... Kakkosesta puhumattakaan, tietääkös joku koska tulee VHSnä/DVDnä?

Hieman tosiaan aiheesta poikkeaa, mutta olenko mie ainoa jota raivostuttaa nämä wannabeTSH fanit jotka ei ole des lukeneet kirjoja ja ovat niin fania että? Sama tosiaan osittain Potterissa mutta joidenkin lasten kohdalla on kyllä toki ihan ymmärrettävää etteivät ainakaan vielä ole kirjoja lukeneet, mutta TSH fanit ovat monesti ihan siinä iässä että lukeminenkin loistavasti sujuisi.
Toivottavasti edes joku ymmärsi mitä tarkoitan:)
Netta
LAINAUS(Irkkutsi @ 03. Kesäkuuta 2003, 21:45)
Hieman tosiaan aiheesta poikkeaa, mutta olenko mie ainoa jota raivostuttaa nämä wannabeTSH fanit jotka ei ole des lukeneet kirjoja ja ovat niin fania että? Sama tosiaan osittain Potterissa mutta joidenkin lasten kohdalla on kyllä toki ihan ymmärrettävää etteivät ainakaan vielä ole kirjoja lukeneet, mutta TSH fanit ovat monesti ihan siinä iässä että lukeminenkin loistavasti sujuisi.
Toivottavasti edes joku ymmärsi mitä tarkoitan:)

Et ole, et  :miettii:  Tästä taidettiin joskus mailissakin puhua (... no kirjottaa...) mutta siis tuo pistää kyllä ärsyttämään. Okei, jos joku joka ei oo TSH:ta lukenut vaan pelkästään leffan (esim.) nähny, haluaa kutsua itteään TSH-faniksi, kutsukoon, mutta .. mrrr...  :grrr: Ja usein nää sitten on sellasia esmes "Legolas-faneja", ei siis tosiasiassa LEGOLAS hahmona kiinnosta vaan kunhan sattui hyvännäköinen ( ! ) näyttelijä siihen rooliin  :hohhoijaa:

Potterissa en oo samaa havainnu, monet (ainakin esim. mun kaveripiiristä) ajattelee että potteri on jotenkin lapsellinen ja on sitten näitä ah-niin-wannabe-TSH-faneja...  :huhuu:
Irkkutsi
LAINAUS(-netta- @ 03. Kesäkuuta 2003, 22:13)
Et ole, et  :miettii:  Tästä taidettiin joskus mailissakin puhua (... no kirjottaa...) mutta siis tuo pistää kyllä ärsyttämään. Okei, jos joku joka ei oo TSH:ta lukenut vaan pelkästään leffan (esim.) nähny, haluaa kutsua itteään TSH-faniksi, kutsukoon, mutta .. mrrr...  :grrr: Ja usein nää sitten on sellasia esmes "Legolas-faneja", ei siis tosiasiassa LEGOLAS hahmona kiinnosta vaan kunhan sattui hyvännäköinen ( ! ) näyttelijä siihen rooliin  :hohhoijaa:

Naulan kantaan rakkaani Netta:)
Sie se osaat valita nuo sanat aina niinkuin mie yritän ne ajatella... Ja taas sekoilen smile.gif Mutta jooh.

Ihmisillä mutuen monesti nousee höyry päästä kun mie epähuomiossa käytän edes nimeä HarrI vaikka puhuisinkin ihan jostain ihmisestä... Pelkäävät niin kovasti että alan puhumaan tosta Potterin Harrysta siihen omaan tavalliseen tapaani... Joka tarkoittaa noin puolen tunnin pohdintoja miksi Harry teki näin ja miksei se tehny noin biggrin.gif Iik, olenko ainut joka kärsii tästäsmile.gif?
Netta
Vouh kiitän  :D  Tuopa on jo uutta että osaan valita oikeat sanat  :boo:

Meillä nuo kaverit (koulussa) on jo ihan luovuttanu, jos mainitteekin potterin harrin ( wink.gif ) niin tulee huokailuja ja sääliviä katseita, kaippa nuo aattelee että toivoton tapaus, turha kommentoida  :D  :cool:
Lydia
No TSH on nyt in, joten ei ihmekään, et tyypit haluuaa itseään faneiksi kutsua, vaikkeivat edes olisivatkaan kirjaa lukeneet...
Mun siskot on kans ihan hurahtaneet Pottereihin... Kun mun isosiskoni lähettää textareita mun pikkusiskolle, se laittaa allekirjoitukses Potteri... ja se on jo kolmekympinen wink.gif

BTW Mun rotan nimi on Harri, no ei tuu Potterista, vaan Zen Cafén biisistä, mut kyl varmaan Potterillakin oli vaikutusta nimivalintaan wink.gif Juu, ja mun edellinen rotta oli Minerva, tosin se oli ennen kuin olin Pottereita lukenut....
Maritsa
Olettekos huomanneet että Potteri ja TSH on molemmat jo tuoneet vaikutuksensa ihan koiramaailmaankin?
Näyttelyluetteloitakin kun katsoo niin sieltä löytyy jos vaikka mitä Aragorneja, Voldemorteja ja Harry Pottereita. Minusta ihan kiva idea ottaa nimet näistä kirjoista, hyviä myös koiran niminä  :)  Itsekin suunnittelin tätä välillä, mutta nyt on jo vähän turhan monta Arwenia ja Aragornia eriroduissa, niin pitää jotain omaperäisempää yrittää keksiä  ;)
Lydia
Tiedän ainakin kaksi lapinkoira kasvattajaa, jotka antaa nimiä TSH:sta (toinen myös mukaillen) ja yhen mäykky-kasvattaja kans, mut nää on ollut jo ennen tätä nykyistä TSH-huumaa...

Varsinkin tsh:sta (tai Tolkien maailmasta) nimiä löytyy...
Maritsa
Ja minä tiedän kaksi aussi pentuetta jotka ovat saanet nimensä Pottereitsa, Harrykin löytyy joukosta  :D
Irkkutsi
Korhosten Schatzave´s sammareiden H- pentue on Potter aiheinen, on itse Harry Potteria, Hufflepuffia sun muita smile.gif
Apila
Mä liityn vasta nyt keskusteluun, en kyllä tiedä, että miksi biggrin.gif

Mutta... tohon ekaan kysymykseen, 3 on ehdottomasti paras! Mä jotenkin tykkään siinä siitä Hermionen roolista, en kyllä tiedä että miksi... :ehh: Ja leffoista 2 on parempi, muttei 1 mikään huonokaan ole... wink.gif
Kolosen oon lukenu viidesti blush.gif muut kahdesti

Ootteko muuten käyny sellaisella sivulla on www.vuotis.net ? smile.gif suosittelen biggrin.gif
Irkkutsi
LAINAUS(Lydia @ 04. Kesäkuuta 2003, 13:17)
BTW Mun rotan nimi on Harri, no ei tuu Potterista, vaan Zen Cafén biisistä, mut kyl varmaan Potterillakin oli vaikutusta nimivalintaan wink.gif Juu, ja mun edellinen rotta oli Minerva, tosin se oli ennen kuin olin Pottereita lukenut....

Onkos teidän Harri ihan tööt-tööt-tööt-tööt-tööt biggrin.gif ?
Irkkutsi
LAINAUS(Apila @ 04. Kesäkuuta 2003, 18:36)
Ootteko muuten käyny sellaisella sivulla on www.vuotis.net ? smile.gif suosittelen biggrin.gif

Mie käyn vuotiksessa juttuja lukemassa mutta rekisteröityminen ei onnistunu joten eipäs sitten tule kirjoiteltua sad.gif
Rewel
LAINAUS(Irkkutsi @ 04. Kesäkuuta 2003, 18:47)
LAINAUS(Apila @ 04. Kesäkuuta 2003, 18:36)

Mie käyn vuotiksessa juttuja lukemassa mutta rekisteröityminen ei onnistunu joten eipäs sitten tule kirjoiteltua sad.gif

Tosiaan ei Vuotis toimi  :(  Vuotis niin sanotusti turpoo porukkaa ja kaikki ei sit pelaa. Voi,voi...

Harry Potter rulaa! Voi kun 5-kirja tulis jo suomeks. Mun rotta on nimetty Pippiniks niin ku "juorukello" kerto jo...

-Rottien kotisivut ovat täällä !-

Pippin on se söpömpi ja hullumpi   smile.gif  :) Hih,hii!
Lydia
LAINAUS(Irkkutsi @ 04. Kesäkuuta 2003, 18:45)
LAINAUS(Lydia @ 04. Kesäkuuta 2003, 13:17)

Onkos teidän Harri ihan tööt-tööt-tööt-tööt-tööt biggrin.gif ?

Taitaapi olla wink.gif smile.gif biggrin.gif
No ei se otus ihan fiksuimmasta päästäkään ole wink.gif
Lydia
Eipä enää ole montaa päivää viitoskirjan ilmestymiseen...
-Iida-
LAINAUS(Lydia @ 17. Kesäkuuta 2003, 14:42)
Eipä enää ole montaa päivää viitoskirjan ilmestymiseen...

Milonkas se ihan tarkalleen ottaen ilmestyy? Minä sivistymätön... blush.gif Täytyy sitten heti sännätä kirjakauppaan! tongue.gif

Minäkin siis ilmoittaudun jonkin sortin poteristiksi,kirjat ovat loistavia! pinch.gif Kakkosen ja ykkösen olen lukenut kahdesti muut vain kerran. :huhuu: Kakkonen on paras,sekä elokuvana että kirjana! wink.gif
Lydia
21.6.2003

mut Suomessa juhannuksen takia varmaan viimestään maanantaina löytynee kirjakaupoista ja siis huom. englannin kielinen...
besk
LAINAUS(Lydia @ 18. Kesäkuuta 2003, 14:44)
21.6.2003

mut Suomessa juhannuksen takia varmaan viimestään maanantaina löytynee kirjakaupoista ja siis huom. englannin kielinen...

Maanantaina saa käydä lunastamassa ainakin  akateemisesta kirjakaupasta (kyllä, mulla ON varaus biggrin.gif  )

Ja vuotis. Vuotis rulaa smile.gif
-Iida-
Ai se on enkuksi... :ehh: Enhän mä saa siitä mitään tolkkua! :apua: Plääh,epäreilua. :idiot:
Varda
Kyllähän mä oon jokasen kirjan vähintään kertaalleen lukenu, parhaita kohtia tulee kerrattua, mutta useita kertoja en alusta loppuun jaksa niitä kirjoja lukea, mitä turhia kun voi ottaa ne parhaat palat sieltä välistä. wink.gif  :D Vaikka kieltämättä kaikki kirjat on loistavia, huolimatta siitä että jotkut kohdat on erityisesti jääny mieleen ja ne jaksaa lukea uudestaan ja uudestaan. smile.gif Kakkonen on mun suosikki (edustan vähemmistöä... :boo: ) mutta se saattaa johtua siitä että luin sen HP:ista ensimmäisenä ja se tosiaan teki muhun vaikutuksen. wink.gif

Katsoiko kukaan tänään Maikkarin uutisia "johonkin aikaan illalla"? Siellähän näytettiin kuvaa jonottavista ihmisistä, eh... Ja paljastettiin että viidennessä osassa joku Harrylle läheinen kuolee ja Harry saa tyttöystävän... Oottekos te ottanu jo ko. asiat jostain selville? Mä veikkaisin että Dumbledore tai Hagrid menehtyy ja Cho Chang on uus likkakaveri...Saattaa mennä vähän mettään mutta saanpa ainakin nauraa kun oon kirjan lukenu! :yesss:  :D
Delibes's
joo mäkin oon just tota juttua kuullu et joku kuolee ja harry saa todellakin tyttökaverin ja se uusi tunne oudoksuttaa Harryä :love:

mutta kohtahan sen tietää että kuka kuolee ja kuka tämä tyttöystävä on, ei kai Hermu..?
Netta
Voi *laalaa* kun en kestä tätä, enklantilaiset saa jo lukea ja suomalaisetkin, meitin pitää odottaa ja kytätä postia josko se kirja sieltä tulis  :apua:  Eilen oli uutisissa (?) kun englantilaiset fanitytöt velhohattu päässä siellä jonotti kirjoja, kuka oli suunnitellu menevänsä naimisiin potterin kanssa ja vaikka mitä  :p

Ja JOS jollain on jo se kirja kädessä niin yhtään paljastuksia ei suvaita  :miettii:
soNja
Turha mun on ostaa sitä enkun kielistä, saisin selville varmaa yhden neljäsosan, jos sitäkään.  ??? Pistäis töpinäks sen suomentamisen kanssa, ei jaksais ens vuoden puolelle oottaa suomenkielistä....  :oops: Mutta pakko mikä pakko!  :apua:
Netta
VOI EI. Pitikin mennä tuonne yhelle englanninkieliselle foorumille lukemaan OoTP-aihetta, aattelin etten lue, ja sain selville ihan kamalan asian ko. kirjasta...  :apua:  :apua:  :(  *ITKUHYMIÖ* En laita sitä tänne teidän lukunautintoa pilaamaan, mutta itellä on ihan kamala olo, niin ei missään nimessä sais tapahtua...

On se niiiiiiin väärin...  ??? *ikuisesti surullinen* EI!
Delibes's
LAINAUS(-netta- @ 22. Kesäkuuta 2003, 21:51)
VOI EI. Pitikin mennä tuonne yhelle englanninkieliselle foorumille lukemaan OoTP-aihetta, aattelin etten lue, ja sain selville ihan kamalan asian ko. kirjasta...  :apua:  :apua:  sad.gif  *ITKUHYMIÖ* En laita sitä tänne teidän lukunautintoa pilaamaan, mutta itellä on ihan kamala olo, niin ei missään nimessä sais tapahtua...

On se niiiiiiin väärin...  confused.gif *ikuisesti surullinen* EI!

confused.gif voi ei mitä sää oot lukenu..? ei tarttee kertoo, mut mä pelkään pahinta confused.gif no nyt ainakin tuli paha mieli confused.gif
Netta
LAINAUS(Delibes's @ 22. Kesäkuuta 2003, 21:55)
confused.gif voi ei mitä sää oot lukenu..? ei tarttee kertoo, mut mä pelkään pahinta confused.gif no nyt ainakin tuli paha mieli confused.gif

Sä et halua tietää. ÄLKÄÄ MENKÖ DANFAN.COM-foorumiin lukemaan juttuja OoTP:stä ellette halua tietää jotain ratkasevaa... Anteeks mä oon kamala.
Älkää menkö, jos ette halua pilata lukunautintoanne. Mä pilasin jo.  :apua: Tai noh, osittain.

Kellään tietoa millonhan tuolta Amazon.comista tilattujen kirjojen pitäs olla perillä?
Irkkutsi
Netta ilkeä pelotella noin.

Mailia tuli että kirja on pistetty postiin, että eiköhän se tässä kohta puolin... Tulee toinen viikko peräjälkeen ilman kunnon yöunia. Voi iiks ja kiiks.

Et oo muuten mailannu!  ???  :(  :apua:  :muu:  :miettii:  :ehh:
soNja
Netta!! Nyt joudun sitomaan itteni pakkopaitaan, etten mee lukee sitä! Mut uteliaisuus varmaan vie voiton... pakko mennäexcl.gif  :oops:
Netta
Nyt KUKAAN ei saa suuttua, se on tosin aika hyvin piilotettu se aihe sinne joten tuskin löydätte  ;)  Mutta siis jos löydätte niin mä en ota vastuuta  :oops:  :zzz:  

Irkku: Mailaan huomenna. Kädet syyhyää päästä kiinni OoTP:n sivuihin!!  :huom:
soNja
Jumalan kiitos!!! Onneks, onneks en löytäny mitää erikoista sieltä... Sanakirjan  :oops:  kanssa lueskelin sivuja, mut kaikki jäi aika arvailun varaa...? Mut nyt minuu häiritsee! Mie haluun tietää! Netta kerro mitä siel luki! Tai kerro ees missä se lukee, ni ei kaikkien tarttee sitä mennä lukemaa, jos ei haluu tietää...?    :apua: *kärsii...*
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.