Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ihania...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Seij@
Eli nyt on sitten kuusi pientä aussi paaperoista nähnyt päivänvalon ...  :love:
5 narttua (1 punainen, 4 B&T) ja yksi ainokainen punainen uros....
narttumme synnytti 22.05.03, eikä minulla ollut muuta osaa kuin sivustaseuraaminen, meni niin hienosti...
Sivuillamme on kuvia näistä pienistä "hylkeenpoikasista".....
Ihan turhaa hermoilin etukäteen, täytyy tunnustaa että Papu hoiti homman paremmin kuin mitä minä synnyttäessä  ;)
Vanhempi poikamme (1v9kk) on todella kiinnostunut pennuista, uskoo ettei niihin saa koskea, mutta hokee pentulaatikon vieressä "hauva-vauva", "kato", hellyyttävän näköistä puuhaa ... wink.gif Ja ilman valvontaa ei ole lupa mennä katsomaan, vaikka ei hän sinne pääsekkään, pennut ovat kolmen portin takana .... tongue.gif
-Maiju-
Voi ihanaa! biggrin.gif  Kyllä ne pennut osaa aina olla niin ihania...
Seij@
Paaperoiset ovat nyt 6 päivän ikäisiä ja kaikki voivat ja kasvavat hyvin...
Nyt odotellaan että alkavat aukoa silmiään ja liikkumaan kunnolla... On niin jännää seurata omaa ensimmäistä pentuetta ja oikein perhosia massussa kun jännittää että miltä ne näyttää myöhemmin ... Eräs toinen kasvattaja kävi katsastamassa pentueen, eikä ainakaan vielä ollut pahaa sanottavaa .... wink.gif
#Jossu#
Voi.. Aussi-pentuja..! :inlove:  :love:
Onneksi olkoon! smile.gif
heta
Onnea eka pentueesta! Taidetaan voittaa lukumääräisesti kunhan Cara tässä parin päivän sisällä saa jotain aikaiseksi :love:  ja Ausseja tietenkin :love:  :love:
Seij@
Olenkin, Heta, käynyt kurkkimassa että jokos sielläkin olisi uusia ihania ausseja  ;)
määrä oli ihan riittävä näin ekakertalaiselle.. siis kasvattajalle...  :0
heta
No, tilasin Caralta vain sen yhden hienon tytön itselleni.Jäi viime vuonna saamatta :0 Nyt se on vissiin kuunnellu puhelimen pirinää ja päättänyt omapäisesti kuten aito terrieri tehdä kääpiön ja setsemän lumikkia vai miten se nyt menikään :hohhoijaa:  Kunhan kaikki menis hyvin.Pieni paniikki iskee aina vaikka olis kuinka kokemusta tai ehkä juuri sen vuoksi confused.gif
Seij@
Pidetään Caralle peukkuja, että kaikki menisi hyvin, vaikka sen mitä olen kuullut, ei ausseilla ole ollut suurimpia ongelmia synnyttäessä... omiin kokemuksiin kun en vielä voi oikein nojata... Mutta sinä voit, Heta ...  ;)
Meillä on täällä jo kävely harjoitukset meneillään ... Herttaisen näköistä puuhaa... Miten ihmeessä raahin luopua noista ...  :)
Vaikka isäntä saisi varmaan melkoisen hepulin jos ilmoittaisin että nämä kaikki kuusi on sitten mun  :hii:  :p
Mutta kyllä tämä pentue nosti taas sellaisen pentukuumeen itselleenkin, pitäisi varmaan alkaa lämmittelemään isäntää ajatukselle ....  :muikku:
-Maiju-
Meiänkin Vilman olis tarkotus heinäkuun loppupuolella saada paaperoisia... :love:  Toivotaan vaan, että kaikki menee hyvin. Vilma tosin kun on sijotuskoira synnyttää kasvattajan luona, joten sinänsä ei tartte huolehtia kaikesta mahdollisesta! pinch.gif
Seij@
Borderi, tämä mun narttuni oli myös sijoituskoira ja sai ekat pentunsa vuosi sitten kasvattajan luona, ja voin kertoa että se vasta hermoja raastavaa olikin kun odotteli soittoa että milloin ja miten synnytys meni & montako tuli ...  ;)  :apua:
Nyt oli helpompaa kun näki & koki itse kaiken ...  :hii:
Heta, jokos synnytys on käynnistynyt  ???  :miettii:
Omppo
LAINAUS(karvaterroristit @ 10. Kesäkuuta 2003, 07:42)
Borderi, tämä mun narttuni oli myös sijoituskoira ja sai ekat pentunsa vuosi sitten kasvattajan luona, ja voin kertoa että se vasta hermoja raastavaa olikin kun odotteli soittoa että milloin ja miten synnytys meni & montako tuli ...  wink.gif  :apua:
Nyt oli helpompaa kun näki & koki itse kaiken ...  :hii:
Heta, jokos synnytys on käynnistynyt  confused.gif  :miettii:

Oi voi... Miten mä kestän sen ajan kun Nella on kasvattajalla? Tosin ei ole eka koira samalta kasvattajalta, kyllä sieltä uskalletaan soittaa heti kun alkaa tapahtua, vaikka sitten keskellä yötä *huh*  :hii:  :love:

Onnittelut paaperoille!!
-Iida-
Voi,onnea paljon! Varmasti ihania ausseja... :inlove:
heta
Aussinpennut syntyivät viime tiistaina ja tietenkin aamuyöllä confused.gif Kaikki hyvin ja Cara hoiti hommansa niinkuin aussit yleensäkin hienosti biggrin.gif Pentulaatikossa tuhisee 2 tyttöä ja 5 poikaa joista 2 vailla omaa harrastavaa kotia :love:  :love: Karvaterroristit; terkkuja juniorille! mahtaa väsyttää tämänpäiväisen jälkeen sleeping.gif
Seij@
Juniori sammui kuin saunalyhty päästyään autoon ...  :)
Se on raskasta puuhaa kun pitää melkein 50 aussia käydä tarkistamassa ....  ;)  :p
Suska
Onnitukset täältäkin. Kerrohan kuulumisia aina välillä, joku tein vauvoista on huhupuheiden mukaan tulossa/menossa yhen mun vauvan kaveriksi?
Seij@
Aivan oikein, Suska, eikä mitään huhupuhetta ...  :D
Kato, sinäkin vielä hengissä, eipä ole kuulunut eikä näkynyt, meinasinkin pistää sulle ihan privaatti postia ...  ;)
Suska
Saa mua privaatistikin törkkiä viestillä, ja helpommin sieltä kiinnikin saa. Täällä kun en muista käydä välillä kuukausiin. Muutenkin nettiaika menee enämpi tuolla kilpailijan höpötyspalstoja lukiessa. Vuorokaudessa kun on vain ne 24 tuntia, ja elämä on heitellyt aika omituisia kuvioita eteen...   :inlove:  :love:  :yesss:
heta
Suskalle; tullankos sua joskus näkemään mäykkykehän reunamilla?? :huom:
Essi
Onnea ihanille pennuille!!!
>tinja<
Tosi paljon onnea!!! Aussipennut varsinkin on jotenkin vaan niin  :inlove:  :love:  :inlove:
sahku
Pennut ovat aina niin ihania ! Niitä katselisi vaikka koko päivän wub.gif
Elina.P
Ihan mielettömästi onnea!! Pennut on aina niin vastustamattomia! wub.gif wub.gif
Vlyter
LAINAUS(Nenis @ 16.12. 2004, 15:37)
Ihan mielettömästi onnea!! Pennut on aina niin vastustamattomia! wub.gif wub.gif

No todellakin, sydän sulaa blush.gif
Elina.P
LAINAUS(Vlyter @ 18.12. 2004, 13:15)
No todellakin, sydän sulaa blush.gif

...ja oma pentukuume lisääntyy.. wub.gif wub.gif
iiris_
Oi että ihanaa![B]ONNEA!!! thumbup.gif
Roxy
Onneksi olkoon smile.gif Ne on varmaan tosi ihania wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.