Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: mitä mieltä ootte vinttureista?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
australianpaimenkoira
kysymyksen jo näittekin aiemmin!
mut mitä mieltä ootte vinttureista ja mikä on paras vintturi?
Buuhacas
vinttareissa on sitä tyylikkyyttä ja itämaisuutta..itse tykkään eniten salukista smile.gif myös irlannisusikoira on ihana.
Wupsu
musta vinturit on ihan kivoja....
jotkut niistä ei vaan oo niin hienon näkösiä.....ei millään pahalla blush.gif
musta ihanimmat vinttikoirat on saluki, afgaani ja irlanninsusikoira wub.gif
thumbup.gif
phard
tykkään kyllä wub.gif eniten tykkään italiaanoista, wipukoista ja afgaaneista wub.gif
Lovskars
Koska ensimmäiset muistikuvani koirista on borzoi, se onkin jäänyt "kummittelemaan". Haaveilen siitä ihanasta punavalkoisesta borzoista, edelleen.
Minusta vinttikoirat on maailman kauneimpia koiria, ja eniten sydäntäni sykähdyttää juuri borzoi, afgaani, grey ja saluki.
Vinttikoirat ovat hyvin tyylikkäitä koiria, oman arvonsa tuntevia ja itsenäisiä. Juuri sellaisista koirista tykkään. Mikä onkaan kauniimpi näky kuin vinttikoira juoksemassa esim. radalla? Joskus, tosin harvoin, näitä näkee tv:stä ja silloin melkeinpä nousee pala kurkkuun, niin kauniita ovat.
¤janette¤
Mähän rakastan vinttareita yli kaiken ja lempirotu on saluki wub.gif wub.gif
-Milli-
Jokin niiden ylväys (etenkin Afgaanilla) ja sirous tekee muhun vaikutuksen. Myöskään kaikki vinttarit eivät ole minun makuuni blush.gif Lemppareita ehdotomasti Afgaanit ja salukit (toivottavasti meillä joskus saluki asustelee biggrin.gif )!
australianpaimenkoira
mä tykkään vinttureista ja paras olis kyllä ehkä whippet tai afgaani!!!
zwiebel
Rakastan vinttareita, etenkin whippetiä, greytä ja afgaania wub.gif
<Aino>
Whippeteistä eniten pidän wub.gif luonne se ratkasee wub.gif
Grey ja affu hyvinä kakkosina smile.gif wub.gif
Putsiini
Vinttikoirat on kaikkein lähimpänä sydäntäni wub.gif
Tykkään kaikista, myös harvinaisemmista esim. unkarin -ja puolanvinttikoirista wub.gif

Vinttikorissa kiehtoo luultavasti niiden selkeät, kauniit linjat, ja ihana luonne!
fabiano
Vinttikoirat ovat todella ihania, erilaisia luonteeltaan, parhettä rakastavia jne... Itse ainakin niihin olen ihastunut.
-serafina-
Vinttikoirat ovat sanalla sanoen lumoavia. wub.gif
Ei niitä voi edes verrata muihin koiriin, sen verran erikoisia tapauksia ne ovat.
Tykkään kaikista vinttareista, mutta erityisen sydäntä lähellä ovat italiaanot, greyt, salukit ja sloughit.
Lanttu
aivan upeita eläimiä!

Omaa syndäntä lähimpänä on afgaani! vo iettä se miltä se näyttää ja se upea ylväs ITSENÄINEN luonne wub.gif .
hyvänä kakkosena grey& whippet wub.gif
-Saana-
Ihania ja lumoavia koiria nuo vinttikoirat wub.gif
Itse pidän eniten afgaaneista, toisena italiaanot, whiput ja saluki wub.gif
Kyllä ne ovat hurmaavia, mutta se sirous, nopeus ja herkkyys wub.gif (aivan ihania)
Lydia
Vinttikoirat ovat kieltämättä upeita koiria. Upea irlanninsusikoira on sellainen näky, jota ei voi mitenkään ohittaa huomiotta. wub.gif Irlisten lisäksi mua kiinnostaisi tutustua paremmin galgoihin ja borzoihin.
*Kyllä mulle jos se "oikea" vinttikoira tulee, mut toi podengo saa toistaiseksi kelvata*
-inessa-
Vinttikoirat on kyllä kivoja! Itse pidän eniten afgaaneista, sitte seuraavat whippet ja italiano wub.gif
hanna.
Ne ovat kyllä upeita ilmestyksiä. Parhaiten olen tutustunut salukiin, borzoihin ja greyhin. Niiden lisäksi myös afgaani miellyttää. :]
~goldens~
Nättejä koiriahan nekin ovat. wub.gif Itse pidän eniten afgaaneista ja salukeista mutta eniten olen ollut tekemisissä borzoijen kanssa. wub.gif smile.gif
MyTara
Vinttikoirat ovat mielestäni hyvin vaikuttavan näköisiä olkoon kyse vaikka pienestä italiaanosta tai kookkaammasta afgaanista. Sulava ulkomuoto ja räjähtävä nopeus ovat todella upeita ominaisuuksia wink.gif .

Vaikka paimenkoiraihminen olenkin, juokseva vinttikoira on mielestäni yksi maailman kauneimmista asioista wink.gif . Salukit tuntuvat tekevän minuun erityisen vahvan vaikutuksen.
datsin
Puolanvinttikoirista ja afgaaneista tykkään eniten. Itselläni on polski ja se on ainakin ihanan rauhallinen. wub.gif Kaikki polski tyypit ja niistä kiinnostuneet mun mese on datsin @ suomi24.fi thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.