australianpaimenkoira
26.1. 2005, 19:41
kysymyksen jo näittekin aiemmin!
mut mitä mieltä ootte vinttureista ja mikä on paras vintturi?
Buuhacas
26.1. 2005, 20:01
vinttareissa on sitä tyylikkyyttä ja itämaisuutta..itse tykkään eniten salukista

myös irlannisusikoira on ihana.
musta vinturit on ihan kivoja....
jotkut niistä ei vaan oo niin hienon näkösiä.....ei millään pahalla
musta ihanimmat vinttikoirat on saluki, afgaani ja irlanninsusikoira
tykkään kyllä

eniten tykkään italiaanoista, wipukoista ja afgaaneista
Lovskars
27.1. 2005, 09:48
Koska ensimmäiset muistikuvani koirista on borzoi, se onkin jäänyt "kummittelemaan". Haaveilen siitä ihanasta punavalkoisesta borzoista, edelleen.
Minusta vinttikoirat on maailman kauneimpia koiria, ja eniten sydäntäni sykähdyttää juuri borzoi, afgaani, grey ja saluki.
Vinttikoirat ovat hyvin tyylikkäitä koiria, oman arvonsa tuntevia ja itsenäisiä. Juuri sellaisista koirista tykkään. Mikä onkaan kauniimpi näky kuin vinttikoira juoksemassa esim. radalla? Joskus, tosin harvoin, näitä näkee tv:stä ja silloin melkeinpä nousee pala kurkkuun, niin kauniita ovat.
¤janette¤
27.1. 2005, 14:02
Mähän rakastan vinttareita yli kaiken ja lempirotu on saluki
-Milli-
27.1. 2005, 14:53
Jokin niiden ylväys (etenkin Afgaanilla) ja sirous tekee muhun vaikutuksen. Myöskään kaikki vinttarit eivät ole minun makuuni

Lemppareita ehdotomasti Afgaanit ja salukit (toivottavasti meillä joskus saluki asustelee

)!
australianpaimenkoira
27.1. 2005, 19:45
mä tykkään vinttureista ja paras olis kyllä ehkä whippet tai afgaani!!!
zwiebel
27.1. 2005, 20:29
Rakastan vinttareita, etenkin whippetiä, greytä ja afgaania
Whippeteistä eniten pidän
luonne se ratkasee
Grey ja affu hyvinä kakkosina
Putsiini
18.2. 2005, 11:35
Vinttikoirat on kaikkein lähimpänä sydäntäni
Tykkään kaikista, myös harvinaisemmista esim. unkarin -ja puolanvinttikoirista

Vinttikorissa kiehtoo luultavasti niiden selkeät, kauniit linjat, ja ihana luonne!
fabiano
27.3. 2005, 12:20
Vinttikoirat ovat todella ihania, erilaisia luonteeltaan, parhettä rakastavia jne... Itse ainakin niihin olen ihastunut.
-serafina-
9.4. 2005, 11:14
Vinttikoirat ovat sanalla sanoen lumoavia.
Ei niitä voi edes verrata muihin koiriin, sen verran erikoisia tapauksia ne ovat.
Tykkään kaikista vinttareista, mutta erityisen sydäntä lähellä ovat italiaanot, greyt, salukit ja sloughit.
aivan upeita eläimiä!
Omaa syndäntä lähimpänä on afgaani! vo iettä se miltä se näyttää ja se upea ylväs ITSENÄINEN luonne

.
hyvänä kakkosena grey& whippet
-Saana-
11.4. 2005, 15:48
Ihania ja lumoavia koiria nuo vinttikoirat
Itse pidän eniten afgaaneista, toisena italiaanot, whiput ja saluki
Kyllä ne ovat hurmaavia, mutta se sirous, nopeus ja herkkyys

(aivan ihania)
Vinttikoirat ovat kieltämättä upeita koiria. Upea irlanninsusikoira on sellainen näky, jota ei voi mitenkään ohittaa huomiotta.

Irlisten lisäksi mua kiinnostaisi tutustua paremmin galgoihin ja borzoihin.
*Kyllä mulle jos se "oikea" vinttikoira tulee, mut toi podengo saa toistaiseksi kelvata*
-inessa-
12.4. 2005, 14:47
Vinttikoirat on kyllä kivoja! Itse pidän eniten afgaaneista, sitte seuraavat whippet ja italiano
Ne ovat kyllä upeita ilmestyksiä. Parhaiten olen tutustunut salukiin, borzoihin ja greyhin. Niiden lisäksi myös afgaani miellyttää. :]
~goldens~
12.4. 2005, 16:17
Nättejä koiriahan nekin ovat.

Itse pidän eniten afgaaneista ja salukeista mutta eniten olen ollut tekemisissä borzoijen kanssa.
Vinttikoirat ovat mielestäni hyvin vaikuttavan näköisiä olkoon kyse vaikka pienestä italiaanosta tai kookkaammasta afgaanista. Sulava ulkomuoto ja räjähtävä nopeus ovat todella upeita ominaisuuksia

.
Vaikka paimenkoiraihminen olenkin, juokseva vinttikoira on mielestäni yksi maailman kauneimmista asioista

. Salukit tuntuvat tekevän minuun erityisen vahvan vaikutuksen.
Puolanvinttikoirista ja afgaaneista tykkään eniten. Itselläni on polski ja se on ainakin ihanan rauhallinen.

Kaikki polski tyypit ja niistä kiinnostuneet mun mese on datsin @ suomi24.fi
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.