"kyllä mulla on tiedossa kuka niitä tekstejä sinne kirjoittelee

"
-Minne? Tännekö? Luuletko mua niin uusavuttomaksi etten osaisi itse sanoo mielipidettäni, voi kuule mun päätäni ei kukaan määrää. Ja jos luulet että määrää niin kuka?! Kun kerta tiedät niin kerro minullekkin.

Sillä minä en tiedä.
"Vaikeata "myöntää old line" Justiinsa niin. Mitä myöntämistä siinä olisi? Että se on "alkuperäisempi, rotumääritelmän mukaisin, parhaiten säilynyt" blaa blaa muttakun ei ole (kas vain kun "old line" ei ole yleisin "linjaus", ehkä valtaosa huskyharrastajista on niin tyhmiä etteivät vaan tajua miten hieno juttu se on )"
-Onko joku sinulle näin väittänyt? Itse käskit minua sanomaan kommentit sekarotuisuudesta, pyysin sinua myöntämään ettei oldline ole "osa show-linjaa" (luulisi sinunkin tietävän, sinultahan löytyy show- ja kilpalinjainen |useampia siis|), mutta et taida ymmärtää mitä on linjan myöntäminen, sanoa että se todella on olemassa. En pyytänyt mielistelemään tai selittelemään omiasi. Jos todella puhuisit jonkun oldline omistajan kanssa linjasta, ei he sinulle linjaa mielistelisi (turhaa mielisteleminen) vaan kertoisivat tosiasiat |en tarkoita että rupeaisi jankkaamaan että on nämä parhaita ja jäkä jäkä jäkä, sillä ihmisiä hekin ovat. Ei heidän tehtäviinsä kuulu mielistellä asioita, tai käännyttää|.
Mutta kun se sinulle näyttää |en sano että on!| olevan niin vaikeaa niin ihan sama, minä selitin sinä et. Mutta niin kuin toivottavasti varsin hyvin ymmärrät en voi ruveta koirien nimiä huutelemaan, koska se ei ole toisia kohden reilua. Mutta eiköhän se selitä kaiken jos pitää niin pitkälle mennä ettei papereissa pysytä enää loppupeleissä.
Mutta jos jollain on täällä Siperianhuskyja niin olisi mukava nähdä kuvia.

Kaikella hauskuudella, Datsin