Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: tiibetinterrierin omistajat
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3
*Laura*
Minä ja Ema ilmoittaudumme. Osa jo varmaan tietää minut tibbe foorumilta, mutta täällä ei ole kovinkaan paljon tule käytyä.
Laeticia
No enpä ole tällaista foorumia tosiaan kauheasti ennen huomannut smile.gif Aikaa kuluu päivittäin niin paljon omissa paikoissa: tuolla edellä mainitulla tibbefoorumilla (jossa tosiaan vain tunnus on omalla nimellä ja näyttönimen voi valita itse mieleisekseen), ja marsufoorumilla sekä ainakin viidessä muussa muiden ylläpitämässä paikassa.

Mutta aina on hauskaa törmätä tibbeväkeen cool.gif
MariaX
Mitenhän tibbe tulee toimeen lasten kanssa? Itse olen ajatellut vähän pienempää koiraa bolognesea, mutta vaikka nuo lapset eivät koiria retuutakkaan, niin vähän hirvittää kun bolognese vaikuttaa aika hauraalta olennolta. Koiran tulisi kuitenkin kyetä palloleikkeihin jne. Kuinka aktiivisia ne ovat? Tarvitseeko paimenkoiratyyppisesti tuntikausia liikuntaa päivässä, vai selviäisikö parilla puolen tunnin lenkillä päivässä?
Lovskars
Tiibetinterrierit yleensä rakastaa lapsia.
Meiltä kun lähtee pentuja (jotka on siis lapsiin tottuneita) niin uudet kodit aina kertoo kuinka ne pennut jää oikein odottamaan että ohikulkevat lapset tulisi niitä paijailemaan - jos heillä siis ei ole omia lapsia.
Tibbe on tosiaan jo sen verran kookas että ei hevillä rikki mene, mutta siltikään eivät ole kauhean isoja.

Tibbet ei tarvitse kauheasti mitään aktivointeja. Ne on onnellisia kun saavat olla perheen parissa. Ne jaksaa kyllä pitempiäkin lenkkejä, mutta ei ne pistä pahakseen niitä puolen tunnin lenkkejäkään.
Oon itse aika laiska lenkkeilijä ja meidän lenkit on juurikin noita puolen tunnin kävelyitä pari kertaa päivässä.
Hunde
Onpa kiva huomata että täällä on näin paljon tibbeväkeä smile.gif

Meidän perheen ensimmäinen koira lapsuudessani oli tibbe. Silloin niitä ei ollut kovinkaan paljoa, ja olimme ainakin meidän pikkupaikkakunnalla kummastelun kohteena jopa koirakoulussa laugh.gif

Itsepäinen pikku jäärä meidän herra oli, mutta myös ihana, ihmisrakas ja kaikkeen valmis kaveri. Ei ollut ikinä sairaana ja lopetettiin 18-vuotiaana.
Lovskars
Aika hiljaista tämä tibbepulina täällä unsure.gif

Laitetaas vaikka uusinta kuvaa meidän Rebasta, siitä kun on kasvanut aikuinen kaikin puolin...

Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.