Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: vintturit näyttelyissä
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
australianpaimenkoira
kuka on esittänyt vinttikoiraa näyttelyissä ja minkälainen sitä oli viedä? confused.gif
<Aino>
Minä olen esittänyt whippetiä ja venäjänvinttikoiraa junnuissa smile.gif niitä on todella ihana viedä ja ovat haasteellisia smile.gif liikkumaankin pääsee ihan sopivalla vauhdilla, venakkohan ei hirveen lujaa mene, mutta lujaa kumminkin. molemmat rodut aseteltavia, joten sekin miellyttää minua. ja eniten se luonne teki sen, että niitä on ihania esittää, se pirteys ja energisyys wub.gif happy.gif
Terhi
Oon esittäny 10 ryhmästä afgaania, whippettiä ja salukia. Italiaanon kans oon treenannu. smile.gif
Esiintyminen ja esittäminenhän on koirakohtaista, mutta noin yleensä ottaen voi sanoa että vinttikoiria on ihanaa ja ehkä hieman haastavaakin esittää. Vinttikoirathan ei yleensä ole mitenkään hirveän miellyttämisenhaluisia.... blush.gif
¤janette¤
salukia oon esittäny monta kertaa,niin yksinttäisessä kun kasvattajassa helppo ja rento esittää biggrin.gif
-Milla
Oon esittäny muutamaa eri afgaania. kaikki todella iloisia ja reippaita esiintujiä. Niiden kanssa kehässä saa juosta ja ne ainakin minun kokemuksellani ovat erittäin vaiuhdikkaita esiintyjiä wub.gif thumbup.gif
Wupsu
eipä oo tullu esitettyä wink.gif
mutta kaippa joskus hamassa tulevaisuudessa.... biggrin.gif
Mon@
whippetin kans oon epävirallisis junnuis käyny ja on tosi helppo esittää. Seisomisen saa aikaan nopeesti ja kävely on sellasta reipasta smile.gif
-Tintti-
En oo esittänyt, mutta kiva olisi joskus viedä wink.gif
Putsiini
En ole valitettavasti vielä saantu esittää, mutta luultavasti pääsen vielä esittämään whippettiä biggrin.gif
Ida K
Oon esittänyt yhtä ahkaania mätsärissä biggrin.gif Aina oon kehän laidalla tuttuja kannustamassa, itse en kehään mene..Ainakaan vielä kun ei oo omaa afgaania, mut sit ku sellasen saan ni .. Juosta saa.. tongue.gif
Mem
Mä oon esittäny paria italiaanoo, ja ne oli aivan ihania! Reippaita ja energisiä biggrin.gif
>tinja<
2 eri salukia olen esittäny rotukehissä ja molemmat aivan ihania tapauksia wub.gif
zwiebel
Afgaania, englanninvinttikoiraa ja whippetiä olen esittänyt ja kokeillut salukia. Kaikki jotenkin tosi lennokkaita ja helppoja aseteltavia. Aivan ihania smile.gif
~goldens~
Venäjänvinttikoiraa olen esittänyt. smile.gif
Ihania ja reippaita tapauksia smile.gif .
fabiano
Meidän Fabia en ole itse kehässä vienyt, mutta kotona olen esittänyt jne... Niin helppo seisottaa, juoksee lennokkaasti jne...
Whippettimme ei niin tykkää seisomisesta mutta juoksee kauniisti kehässä. Sitä olen vienyt kehässä itse.
-anna-
No afgaanejahan olen handlannut..

siihen se jääkin, mutta kiinnostusta löytyisi muihinkin vinttareihin smile.gif
-Saana-
Italiaanoa oon kokeillu pariinkin otteeseen junnuharkoissa. Olli-Olivia, aivan ihana tapaus wub.gif wub.gif wub.gif
Ja sellasta reipasta kävelyä mentiin Olivian kanssa. Ja asetellen seisomaan, joka mulla ei_tainnu_ihan_onnistua innocent.gif laugh.gif wub.gif
phard
afgaanin kanssa olen ollut epävirallisessa kisassa ja harjoitellut useammankin kerran. Italiaanon ja whippetin kanssa oon harjotellu.
Noore
Olen kisannut n. 2 kertaa whippetin kanssa mätsäreissä smile.gif
Olen esittänyt jonkin verran jo afgaaneja ja alan kisailemaan enemmän junnuissa afgaaneilla. Olen kokeillut whippetin ja afgaanin lisäksi salukia ja italiaanoa.
-serafina-
Italiaanoja olen esittänyt.
Olen kokenut ne useimmiten aika helpoiksi käsiteltäviksi, tosin omiani en sanoisi todellakaan miksikään kovin helpoiksi...Toinen esiintyy upeasti kotona, mutta nlyissä sitä alkaa jännittää ja se esiintyminen ei sitten olekaan yhtään niin hienoa, kuin kotona. laugh.gif
-inessa-
Afgaania olen esittänyt ja whippettiä kokeillut. Molemmat ovat todella ihana esittää vaikka afgaanit ovat hiukan haastavia mutta ihania!
datsin
wub.gif Mä oon esittäny polskia ja affea. Molemmat kivoja esittää polskit ovat hiukan haasteellisempia. wub.gif
Veera
Oon whippetin (eli Rodin biggrin.gif ) vienyt mätsissä isoihin ja kokeillut monen monta kertaa samaista yksilöä. Ihanaa ja melko helppoa, ainakin hänen kanssaan. Sit oon kokeillut afgaania - enemmän vaativaa - ja salukia. On niitä vinttareita kyllä kiva esittää happy.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.