Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: kennelnimi
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Kasvattajafoorumi
australianpaimenkoira
minkälaisen kennelnimen haluaisit itsellesi ja mille rodulle?
~goldens~
Ei mitään vaikeeta. Sellainen johon keksii hyvin nimiä. happy.gif

Eihän sitä voi kertoa, joku muu nappaa sen ennenkö minä jos sitä nyt ei ole vielä joku keksinyt...! wink.gif biggrin.gif No, jokatapauksessa sitten kultaiselle... happy.gif
Hiipivä Siiseli
Jos kennelnimen joskus hankin, niin varmaan kultaisille, tai jos jotain muuta rotua kasvattaisin niin ehkä flatteja... wub.gif Muutaman nimenkin olen jo keksinyt mutta enpäs kerro niitä ettei kukaan varasta mainioita ideoitani laugh.gif Ainakin pitäis olla suomenkielinen nimi, koska sile sais helpommin kivoja suomenkielisiä nimiä...
Bitey
Papilloneja ja phaleneita alan kasvattaa nimellä Dorian's heti kun mahdollista, eli pääsen täysi-ikäiseksi asti ja muuta tällaista..
Ässä
Olen ajatellut ruveta sitten kasvattamaan Petiittejä, Punaisia Irliksiä tai Ausseja. Niemä en viitsi sanoa. Joku vamraan pöllisi sen. lookaround.gif
<Aino>
Musta vähän tuntuu, että tänne kasvattajapalstalle tulee kokoajan näitä erittäin turhia topiceja. Tämä on nimenomaan kasvattajafoorumi! Mua siis kertakaikkisesti ärsyttää, kun te jotkut ette vain osaa pysyä poissa foorumeilta jotka ei periaatteessa "teille kuulu" ja "sotkette" sen turhilla aiheilla. näitä kennelnimi juttujakin on varmaan 10. Hakuakin voi käyttää.
LonelyWolf
LAINAUS(<Aino> @ 21.3. 2005, 15:47)
Musta vähän tuntuu, että tänne kasvattajapalstalle tulee kokoajan näitä erittäin turhia topiceja. Tämä on nimenomaan kasvattajafoorumi! Mua siis kertakaikkisesti ärsyttää, kun te jotkut ette vain osaa pysyä poissa foorumeilta jotka ei periaatteessa "teille kuulu" ja "sotkette" sen turhilla aiheilla. näitä kennelnimi juttujakin on varmaan 10. Hakuakin voi käyttää.

juuri näin.
alkaa minuakin jo tylsistyttää tämä kennelnimi kysely.
kennelliiton sivuiltahan löytyy ohjeet ja sinne voi soittaakkin.
ja palauteesta voi kysyä kaikkea arvelluttavaa asiaa wink.gif
deeh
LAINAUS(LonelyWolf @ 22.3. 2005, 15:37)
juuri näin.
alkaa minuakin jo tylsistyttää tämä kennelnimi kysely.
kennelliiton sivuiltahan löytyy ohjeet ja sinne voi soittaakkin.
ja palauteesta voi kysyä kaikkea arvelluttavaa asiaa wink.gif

Tässä topicissa oli ymmärtääkseni ideana kysellä mahdollisilta tulevilta kasvattajilta, mitä he olivat ajatelleet kennelnimekseen ja mille roduille, ei suinkaan kysellä neuvoja smile.gif. Ja hassua ettei kasvattajafoorumilla voi keskustella aiheeseen liittyvistä asioista, vaikkei itse kasvattaja olisikaan. Ei niuhoteta turhia teehee.gif.

Itse olen miettinyt muutamaa nimeä, jotka eivät ole suomea, eivät itse asiassa varmaankaan mitään kieltä, jotain itsekeksittyjä väännöksiä. Nimiä en kuitenkaan uskalla, paljastaa, sen verran salaisia vielä rolleyes.gif. Kennelnimen tulen kuitenkin toivon mukaan ainakin kiinanharjakoirille joskus hankkimaan.
mutturuttu
Portugalinvesikoiria tulevaisuudessa aion ruveta kasvattamaan ja kennelnimi on luultavasti Pescador´s tai Pescadore cool.gif
KaroKallela
Minulla olisi haaveena kennel nimi am. cockereille nimenä joko Karo´s tai Hepsankeikan!! biggrin.gif
missi
LAINAUS(Karo´s @ 21.3. 2007, 20:15) *
Minulla olisi haaveena kennel nimi am. cockereille nimenä joko Karo´s tai Hepsankeikan!! biggrin.gif

Hepsankeikan -kennel on jo olemassa kuten myös Karos (eli tuo Karo's on liian lähellä, eikä tule menemään FCI:stä läpi) !

mutturutulle, myöskin PESCADORES kennel löytyy, eli valitsemasi Pescadore tulisi olemaan hylkäysten listalla!

Kannattaa tutustua
Voimassa oleviin kenenlnimiin, jotta ei ottaisi samankaltaista nimeä tms.
Ronde
Kyllä sen kennelnimen sitten otan, pahemmin ei ole vielä tullut mietittyä, mutta jotain ajatuksia ehkä on. wink.gif
KaroKallela
LAINAUS(missi @ 22.3. 2007, 10:02) *
Hepsankeikan -kennel on jo olemassa kuten myös Karos (eli tuo Karo's on liian lähellä, eikä tule menemään FCI:stä läpi) !
mutturutulle, myöskin PESCADORES kennel löytyy, eli valitsemasi Pescadore tulisi olemaan hylkäysten listalla!

Kannattaa tutustua
Voimassa oleviin kenenlnimiin, jotta ei ottaisi samankaltaista nimeä tms.

Ok..smile.gif On minulla vielä yksi nimi.. Mutta sitäpä en paljastakkaan.. Eipä näyttänyt FCI;n varattujen nimien listalta löytyvän..
Liewec
Enköhän mäkin sen kennelnimen joskus hommaa, belgejä olisi tarkoitus alkaa kasvattelemaan. Alun peirn mun piti anoa nimi heti kun täysi-ikäsiyys koitti kun Vilmalle oli tarkoitus teettää pennut, mutta ei toi ihan täytä mun jalostuskriteereitä.
Wupsu
kennelnimi tulee ja on valmiiksi suunniteltukin thumbup.gif mutta enpäs sitä teille kerro häähää! wink.gif
rotua en ole kunnolla vielä päättänyt, mutta mutta sen näkee sitten tulevaisuudessa
wenakko
Keksin just ihan mahtavan kennnelnimen mihin on helppo keksiä jatkoa. En kyllä halua että sitä viedään joten en sano. Ei näkynyt ainakaan listalla olevan mitään siihen viittaavaakaan. shifty.gif

Miten on tossa kun anoo sitä tietylle rodulle, niin onko se sitten vaan kauhean iso ongelma jos haluaa kasvattaakkin jotain toista rotua minkä "löytää" vasta jälkeenpäin? Pitääkö nimi anoa uudestaan vai mikä käytäntö tässä on?
-Emmi-
LAINAUS(wenakko @ 5.4. 2007, 13:55) *
Miten on tossa kun anoo sitä tietylle rodulle, niin onko se sitten vaan kauhean iso ongelma jos haluaa kasvattaakkin jotain toista rotua minkä "löytää" vasta jälkeenpäin? Pitääkö nimi anoa uudestaan vai mikä käytäntö tässä on?

Mie oon käsittäny, et teettää vaan sen "uuden" rodun pentueen ja ilmottaa vaa sen sitte sillä nimellä sinne yhistykseen ja kennelliittoon. Viisaammat korjatkaa, jos on korjattavaa.
Sumu
joo, ei tartte olla käsittääkseni edes sen rotuyhdistyksen jäsen jota rotua haluaa näin jälkeenpäin ruveta kasvattamaan. Periaatteessa pitäisi olla jäsen kaikissa niissä yhdistyksissä joiden rotuja kasvattaa , mutta kennelliitosta ei pystytä valvomaan sitä asiaa.
Reyal's
Mielestäni teidän kennelnimien hakijoiden ei kannata julkaista "toivenimiä" ennen kuin sitten saatte kennelnimen. Itse haaveilin kennelnimestäni Reyal`s useita vuosia ja kerroin sen luottamuksella myös tuttavalleni. Hän kuitenkin ehti käydä kasvattajakurssin ennen minua ja kauhukseni haki lähes tulkoon samaa nimeä, vain vaihtaen yhden kirjaimen! angry.gif Tietenkin hän väitti itse keksineensä sen. Minun onnekseni hänen hakemus sen nimen osalta ei mennyt läpi ja sain haettua itselleni toivomani nimen, joka minulla on nyt ollut käytössä vajaa puolitoista vuotta smile.gif Tämä oli tietenkin vain minun tapaus, mutta varovaisuutta peliin.
Lazer
Joo siis tuo on kyllä kieltämättä aika törkeää että vie toiselta kennelnimen kun oma mielikuvitus ei riitä... rolleyes.gif Itse halusin wonder's kennelnimen mutta ko nimi on käytössä ilman heittomerkkiä joten uusiksi meni miettiminen sad.gif
Chevy
rolleyes.gif Ei sitä kennelnimeä rodun vaihtamisessa tarvitse hakea uudelleen, pentueilmoitukseen ilmoittaa kennelnimensä kysyttyyn kohtaan ja "that`s it ". Yhdellä henkilöllä voi periaatteessa olla vain yksi kennelnimi, mutta on käynyt niinkin että sama kennelnimi on ollut yhteinen ja eri syistä ( esim. riitojen tai parisuhteen kariuduttua ) kennelnimi on jäänyt vain toiselle osapuolelle ja se joka on "menettänyt vanhan kennelnimen" hakee itselleen sitten uuden... dogrun.gif ( Onhan näitäkin että esim. jos itsellä ei ole kennelnimeä niin sitten voi sopia jonkun kasvattajan kanssa pentueen rekisteröimiseksi ko.kasvattajan kennelnimen alle.. ) thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.