LAINAUS(rixa @ 17.6. 2006, 18:30)

En siis anna tippaakaan arvoa sille, että joku ilmoittaa koiransa kanssa läpäisseen BH-kokeen..
Pakollinen mikäli meinaa pk-kisoihin mennä, että kyllä minä annan arvon BH-tittelille.
En jaksanut kaikki osa-alueita lukea mutta mun hoffi kuuluu niihin koiriin jotka lähtivät paikallamakuulta. Koira siis alkoi hiipiä pikkuhiljaa minua kohti. Kun koira oli n. 15 metrin päässä, vilkaisin tuomaria ja huomasin hänen katsovan taakseni ja kun itse vilkaisin taakse, näin siis hoffini tulemassa hipihiljaa kohti minua. Kuiskasin (kuuluvasti) "maahan" jolloin koira maastoutui välittömästi ja oli siinä loppu ajan. Ja tästä tuomari sitten sanoikin mutta läpi päästiin koska "koira on muuten hallinnassa" eli sehän ei ole mikään tokokisa jossa viilataan pilkkua, vaan siinä katsotaan koirakon yhteistyötä. Toki itseäni ei varsinaisesti läpipääsy imartele mutta nyt meillä on oikeus osallistua pk-kokeisiin!
Tällä hetkellä koissun BH menisi heittämällä läpi, on opittu yhtä ja toista tässä reilun vuoden aikana. Tokokisoissakin käyty ja paikallamakuussa naapurikoira tuli härkkimään ja se paikallamakuu, minkä eteen olen tehnyt tosi paljon töitä, oli hetkessä hukassa ja nyt tehdään uudestaan töitä paikallamakuun kanssa.
Ja tosta arvostelulomakkeesta, sitä ei kuuluu kenenkään saada (olen kyllä kuullut että jotkut ovat sen saaneet), se menee ihan muihin paikkoihin.