Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hollolan tokot 12. ja 13.2
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > TOKO
Nintsu
Onko kukaan tulossa Hollolan Koirakerhon 12.2. ja 13.2 (eli nyt viikonloppuna) järjestämiin tokoihin?
Koira ja luokka?

Olen tulossa Nina-kultsun kanssa sähläämään voittajaluokkaan. Ekat voittajan kisat, tavoitteena ettei tule nollaa... rolleyes.gif lookaround.gif
Hiipivä Siiseli
Et varmaan muuten tienny mut me ollaa Sandran kanssa tulossa alokasluokkaan biggrin.gif
Elina.P
mä tähtään elmon kans siihen TK1:seen. Eli siis viimeiset alokasluokan kisat olis suunittelilla lauantaille. wink.gif oikei okei! ei nyt leikit äliian itsevarmaa! tähtään siihen, että elmo pytyy paikallaolossa! biggrin.gif
Elina.P
Okei siis meidän osalta kisat meni ihan ok! smile.gif Tosin sen takai että jouduttiin odottelemaan omaa vuroa viis tuntia nii elmo oli aika väsynyt kehässä, mutta pisteitä keräsimme kuitenkin 184. Lisäksi saimme kunniapalkinnon ja TK1!! Elmollapa ei ole enää lupaa kisata alokkaassa vaan se painii jo raskaammassa sarjassa! biggrin.gif biggrin.gif
Nintsu
Mekin selvittiin kisoista aika hyvin elossa smile.gif
Lauantaina VOI2 225,5 pistettä.
Sunnuntaina VOI1, 293,5, kp, luokkavoitto! smile.gif
Eli ihan tyytyväinen Nina suoritukseen olen, kun oli ensimmäinen ja toinen voittajaluokan kisa wink.gif
Hiipivä Siiseli
Meillä meni Sandran kanssa tosi hyvin smile.gif Kun ottaa huomioon että oli eka virallinen kisa!
Pisteitä tuli 170 ja puol, mutta hyppy meni nollille joten siinä tippu heti 20 pistettä pois... Se olis siis voinu olla 190,5! biggrin.gif Sandra oli tosi reipas ku vertaa siihen miten kauan se joutu odottelemaan... Sai se kunniapalkinnonkin happy.gif
Capri
Onnitteluja paljon hyvin menneista kisoista smile.gif
thumbup.gif
sa-an-ri
Kuka/ketä siel oli tuomareina? Ja paljonko oli osallistujia?
Elina.P
Kilpailu oli jaettu kahteen eri päivään, mutta lauantaina alokasluokan tuomarina toimi Reija Puolakka, ja koiria oli 32. Voittajaluokassa lauantaina tuomaroi markku Mäntynen ja sunnuntaina Marita Packalen. Voittajanluokan koirien määrää en muista... confused.gif
Elmo oli 7. sijalla. tasapistein 6. tulleen borderin kanssa.

Elina: niin mä huomasin sen. wink.gif
Nintsu
Tuomarit ja osallistujamäärät (siis jotka oli paikalla) sulkeissa

12.2.
ALO Reija Puolakka (32)
AVO Marita Packalén/Markku Mäntynen (11)
VOI Markku Mäntynen (14)
EVL Marita Packalén (17)

13.2.
ALO Markku Mäntynen (33)
AVO Reija Puolakka (13)
VOI Marita Packalén (13)
EVL Reija Puolakka (10)

Lopullisissa tuloksissa Elmo oli 7.

Tulokset kokonaisuudessaan täällä.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.