Kuinka moni harrastaa metsästystä ajokoiransa kanssa? Sujuuko?
australianpaimenkoira
9.2. 2005, 17:53
mulla on kyllä metsästyskoira

mutta en oikein voi sen kanssa metsästää kun se ei koskaan löydä jänistä eikä se sitä osaa edes juoksuttaa!

kokeiltu on miten se metsästää mutta siltä on saatu vain tasan 1 jänis ja sekin monta vuotta sitten!
LAINAUS(australianpaimenkoira @ 9.2. 2005, 17:53)
mulla on kyllä metsästyskoira

mutta en oikein voi sen kanssa metsästää kun se ei koskaan löydä jänistä eikä se sitä osaa edes juoksuttaa!

kokeiltu on miten se metsästää mutta siltä on saatu vain tasan 1 jänis ja sekin monta vuotta sitten!

Minkäs rotuinen koiruus teiltä löytyy?
Meillä harrastetaan suomenajokoiran kanssa!!
Meillä saa puput kyytiä dreevereiltä

. Ja kaverilla aivan ihana suomenajokoira uros ajelee kettua, ja joskus , kun kettu menee alle päästään mäyräkoirien kanssa töihin
Beagletyttö
1.3. 2005, 11:47
Meillä metsässä ajelee kaksi beaglenarttua, tosin toinen on sairaslomalla nyt.
australianpaimenkoira
16.3. 2005, 10:56
Tanja_V
30.6. 2005, 20:23
Äidin suomenajokoiralla harrastetaan metsästystä, tottakai. Sitähän varten ne ovat. Miksi ottaa ajokoira, jos ei sen kanssa aio metsästää? Se on typerää, metsästys kun on vietti jota niiden täytyy päästä toteuttamaan.
seltikki
4.7. 2005, 10:41
Kyllä metsästetään. Kaatoja jänikselle tullut tuolla kreikkalaisella ja syksyllä kokeisiin. Onneksi noita vauveleitakin meni käyttökoteihin, joten toivottavasti rotua nähdään vielä useamminkin kilpakentillä
italiano
3.8. 2005, 22:17
Meillä harrastetaan metsästystä kk. italianajokoirilla. Hyvin on mennyt ja ajot on raikuneet Kainuun saloilla, tosin nuo sukulaiset sudet ovat hiukan haitanneet ainakin vielä viime syksynä metsässä liikkumista. Toivottavasti tämä syksy on rauhallisempi niiden suhteen, ja päästään keskittymään itse asiaan!
Jahtikautta odotellessa, kesän jatkoa toivottaen kaikille metsästäjille!
segugio italiano
Ronjan
18.10. 2005, 18:39
Suomenajokoiran kanssa jäniksen pyyntiä harrastetaan,vaihtevalla menestyksellä
On sille muutama kaatokin saatu,mutta hieman on vielä hakusessa tuo ajaminen...
Flavia
29.10. 2005, 12:44
Meillä tuo jenkki käy metsällä isäni ja sen kettu kamujen kanssa...
Sille on tänävuonna saatu 1 kettu.. Toissapäivänä saatiin sille 4 h ajo, mutta kettu meni vieraan seuran alueelle, ja koira piti hakee pois...
australianpaimenkoira
29.10. 2005, 13:32
minä olen saanut uuden suomenajokoiran koska se vanhempi ei ajanut kunnolla!
sen kanssa ollaan jo käyty kerran mettällä vaikka se on iältään 5kk. ensimmäisellä kerralla se ei oikeen vielä löytänyt jälkiä mutta sitä ennen se kyllä ajoi jotain elukkaa en vaan tiedä mitä, väärässä paikassa valitettavasti!
Tuota iskä käy meiän karjalankarhukoiralla metsästämässä.
Se on tuol hirvi jahdissa.Ja hyvin sujuu.
Turunen
11.1. 2006, 19:51
Mä käyn aika usein ton ajokoiran kanssa metsällä, pupuja ajelemassa. Saalis määrät on tänä talvena kyllä jäänyt yllättävän vähäisiksi, peräti yksi pupu.

No pääasia että koira viihtyy ja saa ajella pupuja.
Sierraah
10.10. 2006, 10:10
Ajokkien kanssa tulee metsällä ravattua. Nyt vähän jäänyt kun aika kortilla koulun takia.
sakmetter
13.10. 2006, 16:35
Meillä metsästetään englanninkettukoiralla ja saksanmetsästysterriereillä... Mutta minullakin on koulu hieman rasitteeena...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.