Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Metsästystä.
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 6: Ajavat ja jäljestävät koirat
Ässä
Kuinka moni harrastaa metsästystä ajokoiransa kanssa? Sujuuko? wink.gif
australianpaimenkoira
mulla on kyllä metsästyskoira sad.gif mutta en oikein voi sen kanssa metsästää kun se ei koskaan löydä jänistä eikä se sitä osaa edes juoksuttaa! blush.gif kokeiltu on miten se metsästää mutta siltä on saatu vain tasan 1 jänis ja sekin monta vuotta sitten! blush.gif
Ässä
LAINAUS(australianpaimenkoira @ 9.2. 2005, 17:53)
mulla on kyllä metsästyskoira sad.gif mutta en oikein voi sen kanssa metsästää kun se ei koskaan löydä jänistä eikä se sitä osaa edes juoksuttaa! blush.gif kokeiltu on miten se metsästää mutta siltä on saatu vain tasan 1 jänis ja sekin monta vuotta sitten! blush.gif

Minkäs rotuinen koiruus teiltä löytyy? smile.gif
-Emmi-
Meillä harrastetaan suomenajokoiran kanssa!!
X-alla
Meillä saa puput kyytiä dreevereiltä teehee.gif . Ja kaverilla aivan ihana suomenajokoira uros ajelee kettua, ja joskus , kun kettu menee alle päästään mäyräkoirien kanssa töihin lookaround.gif
Beagletyttö
Meillä metsässä ajelee kaksi beaglenarttua, tosin toinen on sairaslomalla nyt.
australianpaimenkoira
meidän koira on rodultaan suomenajokoira ja se on huippusuvusta mutta sitä ei olla kunnolla koulutettu siihen! confused.gif isäni ei viitsinyt sitä tehdä ja niin se on vaan tarha-ja seurakoirana vaikkei se sitä saisi olla! confused.gif blush.gif sad.gif angry.gif
Tanja_V
Äidin suomenajokoiralla harrastetaan metsästystä, tottakai. Sitähän varten ne ovat. Miksi ottaa ajokoira, jos ei sen kanssa aio metsästää? Se on typerää, metsästys kun on vietti jota niiden täytyy päästä toteuttamaan.
seltikki
Kyllä metsästetään. Kaatoja jänikselle tullut tuolla kreikkalaisella ja syksyllä kokeisiin. Onneksi noita vauveleitakin meni käyttökoteihin, joten toivottavasti rotua nähdään vielä useamminkin kilpakentillä
italiano
Meillä harrastetaan metsästystä kk. italianajokoirilla. Hyvin on mennyt ja ajot on raikuneet Kainuun saloilla, tosin nuo sukulaiset sudet ovat hiukan haitanneet ainakin vielä viime syksynä metsässä liikkumista. Toivottavasti tämä syksy on rauhallisempi niiden suhteen, ja päästään keskittymään itse asiaan!

Jahtikautta odotellessa, kesän jatkoa toivottaen kaikille metsästäjille!

segugio italiano
Ronjan
Suomenajokoiran kanssa jäniksen pyyntiä harrastetaan,vaihtevalla menestyksellä biggrin.gif
On sille muutama kaatokin saatu,mutta hieman on vielä hakusessa tuo ajaminen...
Flavia
Meillä tuo jenkki käy metsällä isäni ja sen kettu kamujen kanssa...

Sille on tänävuonna saatu 1 kettu.. Toissapäivänä saatiin sille 4 h ajo, mutta kettu meni vieraan seuran alueelle, ja koira piti hakee pois...
australianpaimenkoira
minä olen saanut uuden suomenajokoiran koska se vanhempi ei ajanut kunnolla! wub.gif
sen kanssa ollaan jo käyty kerran mettällä vaikka se on iältään 5kk. ensimmäisellä kerralla se ei oikeen vielä löytänyt jälkiä mutta sitä ennen se kyllä ajoi jotain elukkaa en vaan tiedä mitä, väärässä paikassa valitettavasti! blush.gif
Väiski
Tuota iskä käy meiän karjalankarhukoiralla metsästämässä.
Se on tuol hirvi jahdissa.Ja hyvin sujuu. cool.gif
Turunen
Mä käyn aika usein ton ajokoiran kanssa metsällä, pupuja ajelemassa. Saalis määrät on tänä talvena kyllä jäänyt yllättävän vähäisiksi, peräti yksi pupu. confused.gif No pääasia että koira viihtyy ja saa ajella pupuja. cool.gif
Sierraah
Ajokkien kanssa tulee metsällä ravattua. Nyt vähän jäänyt kun aika kortilla koulun takia.
sakmetter
Meillä metsästetään englanninkettukoiralla ja saksanmetsästysterriereillä... Mutta minullakin on koulu hieman rasitteeena... sad.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.