Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: "turhat" aiheet
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
<Aino>
Teistä saattaa tuntua, että olen kauhea nipottaja, kun alan tämmöisistä asioista valittamaan, mutta minusta tämä on "aiheellista" vaikka tällä palstalla kaikki aiheet on sallittuja. Mutta ärsyttää, kun täällä on varmaan 3 ava,allekirjoitus ja nick arvostelua!! ja kokoajan tehdään uusia rolleyes.gif siis toivottavasti älysitte, mutta ihmetyttää, että edellisessäkin allekirjoitusarvostelussa oli reippaasti alle sata sivua, niin nyt on jo uus ilmestynyt, huoh. blush.gif
phard
oon ihan samaa mieltä. kokoajan tulee uusia "turhia" aiheita rolleyes.gif
puskaan on tullu paljo uutta porukkaaki innocent.gif
Once
Olen huomannut ihan saman ja alkaa kohta pikkuhiljaa ärsyttää. Ja mitä tuohon uutta porukkaa -asiaan tulee, he voisivat selata sivuja eteenpäin ja huomaisivat että täällä on jo miljoona arvostelu juttua.
Nassikka
Jos me nuoret saataisi tästä vähän keskustelua, koska mulla ainakin tosissaan nousi päähän ketutus kun luin tuolta palautetta ja toivomuksia palstalta tämän turhat viestit ketjun. Jotenka nostaaksemme meidän nuorten arvostusta palstalla biggrin.gif mietitään yhdessä mitkä on niitä turhia aiheita.

Mulla henk.koht ei ole mitään vastaan arvostele nick allekirjotus jne. jos ne vaikka pidetään samassa ja uusia samoja arvostelu-aiheita ei tehdä ennen kun edellinen on todellakin täysi.

Puskasta löytyy haku-toiminto, jota kannattaa käyttää kun teet uutta aihetta. Haku löytyy täältä.

Paljon on hyviä aiheita, koetetaan saada niihin jotain eloa. Jätetään turhat kommentit pois ja käyttäydytään niin kuin nuoriso käyttäytyy.
Näytetään puskan vanhuksille, ettei meitä tarvi enempää vahtia. Kivempaa kaikilla kun mietitään mitä kirjoitellaan smile.gif thumbup.gif
Ässä
Ehkä mä oon jättänyt viestini turhan tyhjiksi. Ei vaan enää uskalla liikkuu muualla ettei tuu turhia viestejä. rolleyes.gif
~PeiKko~
Nassikka:

Muotoilit sanat ,niin kuin asiat ovat ovat!!!
Joyful
LAINAUS(villis. @ 8.2. 2005, 18:31)
oon ihan samaa mieltä. kokoajan tulee uusia "turhia" aiheita rolleyes.gif

Mii mii! Mine olla uusi. biggrin.gif

Tätä ongelmaa ei kyllä ole kaikilla palstoilla. Käykääpä vaikka lukaisemassa tuo Kauneus-juttu. Siellä on piiiitkiä syvällisiä, pohdiskelevia vastauksia. Niitä on mukava lueskella. Mutta joillain palstoilla taas ei. On ihailtavaa nähdä miten erilainen suhtautuminen täällä Puskassa on verrattuna KC:hen. Siellä kukaan ei ota edes puheeksi että näytetään me nuoriso kuinka hyviä olemme. Lisäksi siellä näkee sellaista kuten yhden hymiön viestitkin. Toisin kuin täällä..
perhonen^
LAINAUS(Joyful @ 8.2. 2005, 19:20)
Mii mii! Mine olla uusi. biggrin.gif

Tätä ongelmaa ei kyllä ole kaikilla palstoilla. Käykääpä vaikka lukaisemassa tuo Kauneus-juttu. Siellä on piiiitkiä syvällisiä, pohdiskelevia vastauksia. Niitä on mukava lueskella. Mutta joillain palstoilla taas ei. On ihailtavaa nähdä miten erilainen suhtautuminen täällä Puskassa on verrattuna KC:hen. Siellä kukaan ei ota edes puheeksi että näytetään me nuoriso kuinka hyviä olemme. Lisäksi siellä näkee sellaista kuten yhden hymiön viestitkin. Toisin kuin täällä..

joo totta, tää on paljon "siistimpi" paikka ku joku kc rolleyes.gif

vaikkakin mua kans ärsyttää noi turhat viestit. esim. jostain tv ohjelmasta on aika turha tehdä mitään uutta keskustelua jossa on kuitenkin vain pelkkiä "yritän muistaa katsoa" kommentteja. sen voisi laittaa ihan hyvin pulkkuunkin. confused.gif
jasmina
Olen samaa mieltä .. Aiheita on joskus vähän turhan paljon samaa asiaa, vaikka edelliseenki mahtuisi.
Varda
Jospa jokainen tekisi koko palstan yleisen viihtyvyyden kannalta päivän hyvän teon ja kävisi lukematta Palautetta ja toivomuksia-palstalta Turhat kommentit-aiheen. wink.gif

Tämä on suunnattu ihan kaikille, mutta erityisesti teille melko tuoreille ja nuorille käyttäjille: Muistakaa, että Puskaradio on paikka, jossa halutaan keskustella mielenkiintoisista asioista kaikkien kannalta. Ensimmäinen sivu on täyttynyt monista samanlaisista kyselyistä "Minkä ikäsii ootte? Minkä näistä koirista ottasit? Mitä tiiät edellisestä kirjottajasta? Kenellä on paras ava/allekirjotus?", jotka periaatteessa ovat ihan tyhjänpäiväisiä. lookaround.gif Syvällisiä keskusteluja saa hakemalla hakea.

Jospa jokainen omalta osaltaan vaikuttaisi palstan viihtyvyyteen sanomalla vain tärkeät asiat. Kun viestiketju alkaa täyttyä viesteistä, joissa on pelkkä hymiö, "niinpä", "en tajunnu" tai "samaa mieltä", ei kenenkään mielestä varmaan ole mukavaa lukea.. blush.gif
toiskan muori
Yksi sellainen turha ja tavallaan turhia toiveitakin herättävä lause Kadonneita palstalla, on tällainen: Voi kun koira löytyisi tms.

Se on, ei vain turha, vaan myöskin varmasti sen kadonnut ilmoituksen tehneelle ihmiselle monta kertaa turhia toiveita herättävä.
Viestin palstalle laittanut varmaan avaa viestinsä aina kun huomaa, että joku on vastannut. Toivoen että siellä olisi tietoa siitä kadonneesta lemmikistä.

Onnitteluja tietysti saa olla Päivän pelastus -palstalla, mutta muilla palstoilla varsinainen asia häviää niihin valtaisiin onnitteluihin. Jotka voisi lähettää myös Lähetillä tai sähköpostilla Puskaradion kautta suoraan sille jota onnitellaan.

Onniteltavien saamat tuhannet Sähköpostit saattaisivat kyllä sitten tukkia postilaatikon. oops.gif

Joten hillitään vähän turhia viestejä.
hannaj
Mielestäni on toisaalta hyvä, että tulee uusia aiheita. Niin ettei palsta tunnu jumittuneen paikoilleen... sleepy.gif Tietenkin voisi kuitenkin välttää niitä _oikeasti_ ihan turhia keskustelunaloituksia, jotka sitten pudottavat asialliset jutut pois. Ja samankaltaisia aiheita on usein liikaa. Juuri nuo lukuisat arvosteluketjut voisivat olla vähän vähempänä... lookaround.gif
jasmina
En halua tällä kenenkään aiheita mennä leimaamaan, mutta turhia ovat minun mielestäni juuri tuommoiset, kun kysyy ikää tms .. Oonhan niihin kyllä varmaan itsekkin vastannut, mutta voisihan niitä aina välttää, että keskustelupalstasta, jossa nimenomaan pitäisi keskustella, niin ei leimaannu vaan kyselypalstaksi, jossa kaikki vastaavat muutamilla sanoilla esim. ikään .. blush.gif sleepy.gif
chin.fani
Toi on musta kans ärsyttävää, kun koko ajan alotetaan uusia aiheita,
vaikka edellisessä on vielä vastaustilaa ihan riittävästi. Samoja keskusteluja tulee kans koko ajan, vaikka vähän aikaa sitten oli samasta aiheesta juttua.
Ja sitten juuri nuo turhat aiheet, ikäjutut sun muut.. lookaround.gif

Toivottavasti puskis nyt paranee, kun tuli voimaan tuo kahden minuutin aika, kun seuraavan kerran voi viestittää ja kysely -toiminto poistettiin ym. wink.gif
Lydia
Kieltämättä muakin on ärsyttänyt jo jonkin aikaa nämä offtopicin vallanneet ei-niin-mielenkiintoiset aiheet.
Aiemmin viihdyin juuri nimenomaan offtopicissa, kun täällä saattoi pohdiskella syvällisiäkin juttuja aiheesta kuin aiheesta (mä kun rakastan pohdiskelua biggrin.gif )Nyt täällä aihetta saa kaivella ties kuinka monnelta sivulta.... OIipa eilen pakko tehdä tutkimus, offtpicissa on 41 sivua, joten kehoitan myös muitakin selailemaan taaksepäin; sieltä voi löytyä helmiä wink.gif

Tosiaan olisi kiva jos ihmiset käyttäisivät aikaa ja miettisivät mitä todella haluavat sanoa (sitten 2 min odotusaikakaan ei pitkältä tunnu wink.gif ) niin ehkä mieleen tulisi muutakin kuin näitä "juu samaa mieltä"-juttuja. Voi tehdä hyvää yrittää pohtia asioita eri näkökulmista, ehkä siinä sattumalta oppii jotain uutta samalla wink.gif

Juu, mutta toivottavasti puskiksen taso taas tästä nousee, kuitenkin rento meininki on ollut puskan valtteja, ja on ikävää, että tästä saatetaan joutua tinkimään. confused.gif
Vahtis
Juuri tuota kohtuullisen rentoa menoa ja hyvää ilmapiiriä varjellakseni koitan löytää näitä "ylhäältä" tulevia objektiivisia keinoja, joita nyt olen ottanut käyttöön. En missään tapauksessa haluaisi siirtyä järjestelmään, jossa Puskislaisten täytyy ryhtyä "poliiseiksi" toisilleen, vaikka täytyy myöntää että mielessä kävi eräänlaisen pisteytys systeemin asentaminen. Luovuin siitä kuitenkin aika pian, koska se olisi ollut Puskislaisten usuttamista toistensa kimppuun.
Ässä
Sovitaan sitten ettei enää yhtään uutta ava- tai allekirjtusarvostelua. Ja on muuten todella ärsyttävää lukea kymmeniä "paras koira seuraavita" ketjuja. dry.gif
-laku-
Silloin kun tänne palstalle tulin, (eli ei kovin kauaa sitten, lokaukuussa taisin tulla) niin mm. off topic palsta oli vielä melko erilainen. Ei ollut kymmentä samanlaista viestiketjua, ja oli paljon luettavaa. Nyt ei enää löydä mitään kovin kiinnostavaa. Muutamassa kuukaudessa asiat ovat muuttuneet melko paljon. confused.gif Ennen oli "kamala" menetys, jos ei päässyt muutamaan päivään tänne, mutta enään en meinaa löytää mitään hirvittävän mielenkiintoista, joten ikävä ei ole palstalle kovin suuri.

Mutta, jospa tämä taso taas paranisi edes sinne, missä se oli vielä lokakuussa. smile.gif

Yksi kysymys vielä: Oli siitä puhetta, että on esim. monta ava -keskustelua. Mitä te pidätte rajana, milloin pitäisi tehdä ns. osa 2 jne..? Eli milloin jokin viestiketju on tarpeeksi täysi?
Lanttu
LAINAUS
Yksi kysymys vielä: Oli siitä puhetta, että on esim. monta ava -keskustelua. Mitä te pidätte rajana, milloin pitäisi tehdä ns. osa 2 jne..? Eli milloin jokin viestiketju on tarpeeksi täysi?

jos multa kysytään niin noista ava-etc. jutuista ei tarvis tehä ollenkaan osaa kaksi.. samat ihmiset vaan niihinkin käy vaan kirjoittamassa!
mutta esim. pulinapalsta. niin hyvä vois olla siin ä100sivun paikkeilla? ehkä vähän aikasemmmin.. ei tarvi tehä mitään jumbojakaan kun niiten lataaminen _kestää_ jos on vähänkään hitaampi kone.. mutta ei mitään.."edelisessä oli kolme 30sivua.." wink.gif

muuten turhista aiheista on tullut niin hyviä kommenteja että en rupea nyt tähän samaa kirjoittamaan wink.gif smile.gif
-laku-
LAINAUS(laura-mazia @ 9.2. 2005, 14:21)
jos multa kysytään niin noista ava-etc. jutuista ei tarvis tehä ollenkaan osaa kaksi.. samat ihmiset vaan niihinkin käy vaan kirjoittamassa!
mutta esim. pulinapalsta. niin hyvä vois olla siin ä100sivun paikkeilla? ehkä vähän aikasemmmin.. ei tarvi tehä mitään jumbojakaan kun niiten lataaminen _kestää_ jos on vähänkään hitaampi kone.. mutta ei mitään.."edelisessä oli kolme 30sivua.." wink.gif

muuten turhista aiheista on tullut niin hyviä kommenteja että en rupea nyt tähän samaa kirjoittamaan wink.gif smile.gif

Itse asiassa pulinapalstaa ym. tarkoitinkin. wink.gif Mutta, tuo ava- keskustelu nyt oli tuossa aikaisemminkin esillä, niin sen nyt tuohon "malliksi" laitoin.
phard
LAINAUS(villis. @ 8.2. 2005, 16:31)

tuolla en siis tarkoittanut että on huono kun uusia tulee vaan että kaikki uudet eivät välttämättä ole "sääntöjä" lukeneet.. smile.gif
DyNaMiTe
Jep! confused.gif
Puolustan tässä vähän...:
Mutta joittenkin mielestä, ne aiheet, jotka he tekevät, eivät ole turhia.
Ässä
LAINAUS(DyNaMiTe @ 10.2. 2005, 15:04)
Jep! confused.gif
Puolustan tässä vähän...:
Mutta joittenkin mielestä, ne aiheet, jotka he tekevät, eivät ole turhia.

Jep, mutta on se aika nolo jos tekee omasta mielestä kiinnostavan aiheen ja sitä vain haukutaan ja väitetään turhaksi. dry.gif
-Tintti-
Ei se nipottamista ole! Hyvä, että joku viitsii ottaa tähän kantaa. Itse olen samaa mieltä, niitä on liikaa!
DyNaMiTe
Saraz:

No niin se on... Mutta eivät he sille voi mitään, jos jotkut aiheet, ovat mielekiinotoisempia, kuin toisten mielestä. confused.gif Se on mielipide kysymys! tongue.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.