Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: älkää poistako viestilaskuria!
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
LonelyWolf
kuulin että aiotaan poistaa viestilaskuri ja tittelit.
se ei ole mielestäni tarpeen.
onhan se mukava nähdä kuka täällä useimmiten käy ja kuka on aktiivinen.
tosin sitten löytyy näitä viestin onkijoita, jotka hakevat vain viestejä.

tai no, jos tittelit vaihtuisivatkin sen mukaan kuinka kauan on ollut täällä.
esim 1kk olisi sisäsiisti 2kk se seuraava titteli.
niin ettei titteli olisi yhteydessä viesteihin! w00t.gif

nojoo, kommentteja?
Ässä
EI SITÄ SAA POISTAA! ohmy.gif Se on vaan pientä hauskaa puskassa! blink.gif mä teen mielenosoituksen jos se poistetaan baa.gif
Tarja
LAINAUS(Saraz @ 10.2. 2005, 13:32)
mä teen mielenosoituksen jos se poistetaan  baa.gif

- Auttaa varmaan hirvittävästi, ei millään pahalla rolleyes.gif

LonelyWolf:in ehdotus ei ole ollenkaan paha.
Tittelit voitaisiin yhdistää tuohon kuinka kauan olet ollut rekisteröityneenä palstalle, niin tämä viestinkeräilijä nuoriso vähän rauhoittuisi. Sitä en tiedä kuinka mahdollista tuollainen on toteuttaa, mutta ei ollenkaan paha idea.

Mutta jos floodaaminen ei lopu niin postakoot koko tittelit.
Lauri
ai meil on tittelitkin,, biggrin.gif
huomasin juuri äsken!

en ole kiinnittänyt huomiota, käyn täällä aika harvoin.
-Milli-
Minäkin kannatan suuresti ideaa jossa tittelit perustuisivat täällä olo ajan mukaan! Kuten LonelyWolf tossa asian esittikin tongue.gif
Mon@
ei saa poistaa! Ne on osa puskaa smile.gif
Vois kyllä liittää tohon LonlelyWolfin ehdotukseen, et siihen kuinka kauan on ollu puskas smile.gif
iiris_
Ei sitä saa poistaa! angry.gif Sehän on kiva juttu! SITÄ EI POISTETA!!!!
Wupsu
LAINAUS(LonelyWolf @ 10.2. 2005, 14:21)
kuulin että aiotaan poistaa viestilaskuri ja tittelit.
se ei ole mielestäni tarpeen.
onhan se mukava nähdä kuka täällä useimmiten käy ja kuka on aktiivinen.
tosin sitten löytyy näitä viestin onkijoita, jotka hakevat vain viestejä.

tai no, jos tittelit vaihtuisivatkin sen mukaan kuinka kauan on ollut täällä.
esim 1kk olisi sisäsiisti 2kk se seuraava titteli.
niin ettei titteli olisi yhteydessä viesteihin! w00t.gif

nojoo, kommentteja?

olen samaa mieltä lonelywolf:in kanssa!!! biggrin.gif
tittelit on osa puskaa..... thumbup.gif
-Saana-
Juu, kuuluuhan ne puskaan, mutta edelleen muistutan että Viestien sisältö on tärkeintä, ei se onko ilmoitettu junnuluokkaan vai riesa...
<Aino>
Saanahan sen jo sanoi smile.gif Mutta tuo että titteli perustuisi siihen, kuinka kauan täällä on ollt, on hyvä. Mutta tuo viestilaskuri ei oo mikään oleellisin asia puskassa, saisi minusta lähteä blush.gif
Omppo
On pakko myöntää, että mä pidän noita titteleitä osana Puskaradiota. Hommat ovat käsittääkseni ihan alkuperäiset ja erittäin persoonalliset, mutta ikävä kyllä moni ihminen on ottanut niistä pakkomielteen, haluaa olla ihan heti ja nyt valiojäsen jne. Miksi?

Mulla ei ainakaan ole mitään käsitystä, mikä oma olotilani on. En myöskään kiinnitä huommiota tietyn ihmisen viestimääriin tms., vaan huomaan tittelit aina ohimennen. Lausahdukset niissä on on aina päivää piristäviä jne smile.gif

Omasta puolesta viestimäärät voi kyllä hukata - olisiko mahdollista, että nuo tittelit säilyisivät mutta muuttuisivat sen mukaan, kuinka kauan on ollut rekisteröityneenä Puskaradioon?
Vahtis
Tervehdys,

Olen kanssanne samaa mieltä nuo tittelit ovat osa Puskaa, ja siksi olenkin koittanut löytää muita keinoja tilanteen rauhoittamiseen, kuin niihin kajoamisen.

Tällä hetkellä Puskan käyttämässä ohjelmassa ei ole mahdollisuutta siihen, että tittelit olisivat sidottuina aikaan. En ole ainut, joka on esittänyt toiveen kyseisestä toiminnosta ohjelman kirjoittajille. Edes kolmansien osapuolien muokkauspalikoista ei löydy sellaista toimintoa. Kysyin ja etsin sitä jälleen viime viikolla, kun tämä rumba alkoi. Ei vain löydy - harmi. Mutta jos sellainen tulee otetaan se heti käyttöön.

Mutta minusta on oikein mukava, että teette näitä ehdotuksia ja yritämme yhdessä miettiä, miten Puska on sellainen paikka, jossa viihdymme. Kiitos!
-Tintti-
Munki mielestä tittelit kuuluu tänne. Mm. hevoset.comi:ssa oli tuollaiset tittelit ennen, mutta ne poistettiin (nykyisin kaikilla on pari tähteä), se ei ole enää niin hauskaa.
Itse luen monesti toisten titteleitä ihan mielenkiinnosta!

Mun mielestä se aika olisi hyvä, eli jos on ollut vaikka kaksi vuotta niin sitten voisi olla jo riesa biggrin.gif Mutta niin ku vahtikoira sanoi, niin se ei ole vielä mahdollista sad.gif

Kun katsoo, että jotku on kirjoittanut yli 3000 viestiä tai vastaavaa, niin itsestäni ainakin tuntuu, etten ikinä pystyisi kirjoittamaan niin paljon! Ylipäätänsä sata viestiä on jo todella paljon! Itse en yleensäkään ikinä keksi mitään järkevään kirjoitettavaa ja ihmettelen kun olen näin paljon jo kirjoittanut (reilu sata lookaround.gif )
Wupsu
jep jep! smile.gif
tovotaan et sellanen sit saatais jossain vaihees...siis se titteli juttu järkättyä kuntoon... blush.gif
musta ne on kivoja...... biggrin.gif
niitä on sillontällön hauska kattella teehee.gif
Verdana
Minusta viestilaskuri ja tittelit ovat osa puskaa. On aina kiva välillä katsoa, kuinka monta viestiä on kirjoittanut ja minkä tittelin on saanut. On täällä kyllä monta (en mainitse nimiä) jotka tekevät ihan turhia topickeja, joita on jo olemassa.. Itse olen pari kyselyä kaatopaikkaan tehnyt, mutta mielestäni en ole muita turhuuksia tehnyt.. Olisi ihan hyvä idea myös se "kuinka kauan joku on ollut täällä" yhditettynä titteleihin aika hyvä idis.. thumbup.gif Mielestäni viestilaskuri saa jäädä!
Fowy
Kyllä ne ovat sen verran iso palanen puskaradiota nuo artikkelit, että niiden poistaminen synnyttäisi varmasti ainakin joillakin tunteen, että jotain "puuttuu". Tuo ajan myötä kasvava titteli on ihan hyvä idea. Vaikka toisaalta, esimerkiksi minulla ol tuossa suhteellisen pitkä tauko, etten käynyt puskassa lainkaan, ehkä vain lueskelemassa jotain viestejä. Tänä aikanahan tuo titteli olisi sitten kasvanut.

Se vain... tuntuu jotenkin hassulta, että jos ei käy lainkaan, niin silti tuo titteli kasvaisi. No joo, ehkä se sitten on okei, ja minä olen vaan outo(ei olisi ensimmäinen kerta) ajatuksineni. biggrin.gif
Vlyter
LAINAUS(Omppo @ 10.2. 2005, 18:15)
Omasta puolesta viestimäärät voi kyllä hukata - olisiko mahdollista, että nuo tittelit säilyisivät mutta muuttuisivat sen mukaan, kuinka kauan on ollut rekisteröityneenä Puskaradioon?

Mulle tuli aivan sama mieleen. smile.gif
Viestimäärä ei näkyisi, mutta nousisi ja tittelit vaihtuisi.
Ainut on vaan se, että kaikki tietää montako viestiä pitää olla, että on esim. valiojäsen..
Tosin en näe sitä haittana, kun ei pysty seuraamaan tilannetta niin tarkasti. Ei tiedä koska valioituu wink.gif
Rochas
Minun mielestäni viestilaskurin voi ihan hyvin poistaa. Sen tilalle voisi vaikka oman tekstin laittaa. Tai ei se olisi kovin käytännöllistä, sitähän varten on jo allekirjoitus. Mutta kuitenkin, ei se minua haittaisi vaikkei laskuria olisikaan. wink.gif Vaikka tasot kyllä ovat hauskoja ja kivoja lukea! Mutta olen tosiaan ikäväkseni huomannut että täällä niitä viestien kerääjiä on dry.gif Aiheesta voisi tehdä vaikka äänestyksen.
*Sanni
Mulle sikllä viestilaskurilla ei ainakaan ole erikoisemmin
merkitystä. Vaikka toisinaan se kyllä lisää "motivaatiota". biggrin.gif

muoks//

Yhdyn muutens Rochasiin ja muihin. happy.gif
~PeiKko~
Musta tää nykynen titteli juttu on hyvä järjestelmä... thumbup.gif
Ihmisten vaan pitäis pitää itsekuria niin etei laittelis turhia viestejä. angry.gif
MyTara
Juu, kyllä tuo viestilaskuri tuntuu olevan osa Puskaa, ei sitä kannata poistaa smile.gif . Kuten -SaNNi- sanoi, se lisää kyllä "motivaatiota" kirjoittaa. Tosin joillakin siitä on tullut pakkomielle, kuten joku sanoikin. Pitäisi muka saada mahdollisimman nopeasti 1000 viestiä kirjoitettua, onko siinä muka järkeä blink.gif .
Wilde
LAINAUS(Fowy @ 1.3. 2005, 21:35)
Kyllä ne ovat sen verran iso palanen puskaradiota nuo artikkelit, että niiden poistaminen synnyttäisi varmasti ainakin joillakin tunteen, että jotain "puuttuu". Tuo ajan myötä kasvava titteli on ihan hyvä idea. Vaikka toisaalta, esimerkiksi minulla ol tuossa suhteellisen pitkä tauko, etten käynyt puskassa lainkaan, ehkä vain lueskelemassa jotain viestejä. Tänä aikanahan tuo titteli olisi sitten kasvanut.

Se vain... tuntuu jotenkin hassulta, että jos ei käy lainkaan, niin silti tuo titteli kasvaisi. No joo, ehkä se sitten on okei, ja minä olen vaan outo(ei olisi ensimmäinen kerta) ajatuksineni. biggrin.gif

Mietin aivan samaa asiaa.

olen outo kanssasi.
-serafina-
Olen samaa mieltä, että tittelit ovat osa Puskaa. Ne tekevät Puskaradiosta persoonallisen ja muutenkin piristävät yleisilmettä, ja tuntuisi jotenkin masentavalta, jos ne poistettaisiin. Sellainen on tietysti typerää, että jotkut yrittävät vain haalia itselleen yhä korkeampaa titteliä ja kirjoittelevat sen takia todella monia turhia viestejä. Valitettavasti sellaisiakin löytyy Puskiksesta. confused.gif
Kurotora
Niitä ei saa poistaa stop.gif tittelit on tosi hauskoi baa.gif ja viestilaskurikin on kiva blush.gif Tää järjestelmä on just hyvä!! wub.gif ja sais pysyä samanlaisena w00t.gif
Vanilla_
Minulla se on tosiasiassa se ja sama poistetaanko viestilaskuria, mutta täytyy myöntää, että titteleistä tykkään. lookaround.gif Tämä palsta taitaa olla Vahtikoiran käsissä, joten hänhän sen loppupeleissä päättää, mitä viestilaskurille tehdään. Eihän se maata kaada, vaikka se poistetaankin, eihän? wink.gif
Pirate
Tämä tunkee nokkansa tähänkin asiaan smile.gif

Titteleitä ei saa poistaa!Ne ovat osa puskaa ja omaperäisiä, esim. "Ilmoitettu junnuluokkaan." yms. Tiitelit jää!Viestilaskurille saa tehdä mitä lystää, mutta onhan sekin kiva nähdä kuinka paljon on kirjoitellu! innocent.gif
Omppo
MUTTA: Jos viestilaskuri poistettaisiin, mutta tittelit kuitenkin jäisivät ja kasvaisivat "näkymättömän viestilaskurin" mukaan, eikö se olisi enemmän innoittava kirjoittamaan lisää.

Mielestäni viestilaskurikeskustelu on jo hieman "vanha", siis ajatellen sitä, että viime aikoina ei tätä viestien väkisin keräämistä ole ollut läheskään niin paljoa, kuin jokin aika sitten. Ei tätä aihetta kuitenkaan unohtaakaan saa, jo hyvä aihe ihan muistutuksena.
Nomparelli
LAINAUS(Omppo @ 7.9. 2005, 19:35)
MUTTA: Jos viestilaskuri poistettaisiin, mutta tittelit kuitenkin jäisivät ja kasvaisivat "näkymättömän viestilaskurin" mukaan, eikö se olisi enemmän innoittava kirjoittamaan lisää.

Mielestäni viestilaskurikeskustelu on jo hieman "vanha", siis ajatellen sitä, että viime aikoina ei tätä viestien väkisin keräämistä ole ollut läheskään niin paljoa, kuin jokin aika sitten. Ei tätä aihetta kuitenkaan unohtaakaan saa, jo hyvä aihe ihan muistutuksena.

Se olisi hyvä jos ne tittelit kummiskin säuilyisivät.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.