Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Harmaita
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4
Jennina
Joskus kyselin jo harmaista, mutta väki on saattanut kasvaa. wink.gif
Olisi kiva tutustua paremmin toisiin harmaa norjanhirvikoirien omistajiin.^^ Vaikka mesen kautta tms. smile.gif

Mun mese osote on jenni.peltomaki@opi.psai.fi
WeKKu
Mulla on kyllä Harmaa wub.gif , Mese on: penni_91@luukku.com happy.gif
Heipi
Itelläni ei oo harmaata, mutta tunnen aika monta sellaista. wink.gif
Lutuisia otuksia on. wub.gif
Sundae
Jennin Kille on mun idoli biggrin.gif Tai jotain sinne päin wink.gif Jenni muutes, kai me nähtäillään Tampereen KV:ssa ja pääsen vihdoin näkeen Killenkin? wink.gif
^Minna^
Meillä on 3 harmaata wub.gif Jos haluat tietää lisää, voin kyllä laittaa jotain esittelyjä. wink.gif
^Minna^
Okei wink.gif

Masa, virallisesti Pitkäparran Masa on miedän ainut uroksemme. Se täyttää maaliskuussa 5 vuotta. Oikea herrasmies, antaa narttujen syödä kupistaan ja täytyy aina vahdata että niin ei käy. Kokeissa ja näyttelyssä Masa on pärjännyt hyvin ja tassuun on tarttunut FIN KVA & MVA arvo. Masa asuu ainakin nyt väliaikaisesti mummoni ja ukkini luona ja on kyllä kietonut heidät pikkusormensa ympärille, siellä ne tanssivat Masan pillin mukaan aika pitkälle biggrin.gif Aivan ihana herra wub.gif

Honey on meidän toinen harmaamme. Omaa tahtoa ei tältä rouvalta kyllä puutu biggrin.gif Honey on hirveän perso ruualle ja jos se saisi, se varmaan söisi itsensä ähkyyn. Honeykin on menestynyt hyvin kokeissa jä näyttelyissä, ja se on Masan tavoin FIN KVA & MVA. Honeyn kanssa kävimme syksyllä agilityn alkeiskurssin, ja jatkamme keväällä ilmeisesti jatkokurssilla smile.gif

Viimeisenä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä tulee Hehku. Hehku, virallisesti Hiilloksen Hehku, on Honeyn pentu. Hehkulla on todella rasittava luonne, ainakin Honeyn ja Lady valkoisemme mielestä. Hehku on aika nuori vielä (1 v.) joten emme ole vielä ihmeemmin mitään harrastanet. Näytteyissä on kyllä käyty muutaman kerran pyörähtämässä ja haukkumistkin on harjoiteltu. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta minua kyllä kiinnostaisi aloittaa Hehkun kanssa agility. Täytyy tosin toivoa että neiti vähän rauhoittuu whistling.gif

Tuossa ne nyt tuli suunnilleen selitettyä. saapi kysyä noista jos on jotain kysyttävää wink.gif
Jennina
LAINAUS(WeKKu @ 13.2. 2005, 14:58)
Mulla on kyllä Harmaa wub.gif , mutta ei oo meseä confused.gif

Mutta mun sähköpostiosote on penni_91@luukku.com happy.gif

En tiennykkää et sullaki on harmaa!:)

Paula: smile.gif Killen näet joo Tampereella! biggrin.gif wink.gif Ja minutkin kyllä.biggrin.gif
WeKKu
Juu, meidän Harmaa täyttää nyt 6.3 - 3vuotta rolleyes.gif
^Minna^
Ai niin. Mulle voi laittaa sähköpostia ja meseilen todella mielelläni harmaa ihmisten (ja muidenkin tietysti) kanssa. osoite on MiNNa___@hotmail.com wink.gif
WeKKu
Jeps, postia voisin laittaa sitten kun ehdin rolleyes.gif
marih
Täältä löytyy myös harmaa. Kennelnimi on harmaalla Mannikarin Tessa. Tessa on nyt n. 2-vuotias smile.gif

Messenger on, olen_to9@hotmail.com
Tippa
Itse en harmaata omista, mutta norjanhirvis kuuluu karjalankarhukoiran
kanssa lempi rotuihini FCI 5:sta smile.gif <33
Aivan ihania rotuja.
san-na^
Meillä on tosiaan noi minnan esittelemät harmaat, ja niistä voi tulla juttelemaan minun kanssa osoitteeseen harmaa_93@hotmail.com
Verdana
Eräälle ystävälleni tuli viime viiikolla harmis pentu. aiavn ihana, kävin tänään katsomassa. Seri-tyttönen. Hän on norjalaisista vanhemmista. wub.gif
Verdana
Upsiistaa.. biggrin.gif
Verdana
Nostellaan. Voiskos joku laittaa kuvan harmaastaan? wub.gif
Wupsu
eipä ole harmaata...
mutta tunnen yhen ja on kyl lutusia!!!<3
wub.gif
Sundae
Jenni, empä sitten kuitenkaan ehtinyt sitä Killeä nähdä Tampereella ;( Mihin näyttelyyn olet Killeä viemässä seuraavaksi?
Jennina
LAINAUS(Sundae @ 28.3. 2005, 17:22)
Jenni, empä sitten kuitenkaan ehtinyt sitä Killeä nähdä Tampereella ;( Mihin näyttelyyn olet Killeä viemässä seuraavaksi?

Niinpä.sad.gif En tiedä seuraavasta kerrasta.. wink.gif
marih

Siinä on Tessa:)

Lisää kuvia kotisivuillamme
san-na^
Mun avassa on meidän Hehku n. 6kk, tossa on Hehkun äiti Honey, Eli siinä kaks meidän harmaata wub.gif Ja tässä vielä Honey ja Masa
Tippa
Ihania kuvia Marih ja SanZuliiNi! smile.gif <3
Jennina

Tässä minun Killestä kuva. wub.gif
Verdana
Ihania kuvia. wub.gif Onko teillä muuten Suomen vai Norjan sukuisia harmaita? Suomalaiset on vissiin ulkonäöltään ja norjalaiset hirvenhaukunnassa parempia? Seri on norjalainen söpöliini. Tällä viikolla täyttää kaksitoista viikkoa. Kövin tänäänki häntä katsoo.
marih
LAINAUS(Verdana @ 18.4. 2005, 20:13)
Ihania kuvia. wub.gif Onko teillä muuten Suomen vai Norjan sukuisia harmaita? Suomalaiset on vissiin ulkonäöltään ja norjalaiset hirvenhaukunnassa parempia? Seri on norjalainen söpöliini. Tällä viikolla täyttää kaksitoista viikkoa. Kövin tänäänki häntä katsoo.

Tessa on suomalaisesta kennelistä, siinä on sekä-että, suomalaisia ja norjalaisia koiria. Empä nyt tiedä siitä näyttely/hirvenhaukku menestyksestä... Eniten oon kilpaillu junnuissa sen kans.
Hirvikoira
Harmaa norjanhirvikoira on kotoisin Norjasta ja siksi kaikki harmaat ovat enemmän tai vähemmän norjansukuisia.
Aiemmin oli enemmän eroa ulkonäössä Norjan koirien hyväksi, nykyisin suomalaiset ovat ulkonäöltään norjalaisiin verrattavissa. Haukkuominaisuuksiltaan suomalaiset ovat ehkäpä norjalaisia parempia, ainakin koesysteemimme ansiosta enemmän koiria käy kokeissa.

Niin ja meillä on kaksi harmaata narttua; Nelli (vähän yli 2 v.) ja Emma (7 kk). smile.gif
-anna-
No tässä olisi suunnitelmissa ottaa harmaan, pentu norjasta.. saas nytten nähdä..

meidänkin raiku on nyt astumassa yhtä narttua kiimingissä! saas nytten nähdä miten onnistuu, tuleeko katras vaalean punaisia varpaita vaiko ei?
marih
Meille syntyi tänään 10 harmaa norjanpentua <3 .
^Minna^
LAINAUS(marih @ 3.5. 2005, 17:58)
Meille syntyi tänään 10 harmaa norjanpentua <3 .

Onnea, Onnea, Onnea smile.gif smile.gif Siinä teillä riittääkin vilinää happy.gif wub.gif
marih
LAINAUS(^Minna^ @ 4.5. 2005, 16:13)
Onnea, Onnea, Onnea smile.gif smile.gif Siinä teillä riittääkin vilinää happy.gif wub.gif

Kiitti wub.gif Todellakin, jos nuo vielä vähän kasvavat, niin mitenkähän ne saa pysymään samalla pihalla ph34r.gif teehee.gif *Kokemusta on, ja siinä pentueessa pentuja oli vain 5*
-anna-
tännekkin päin on tulossa harmaan pentuja, heti heinäkuussa.. ylpeän isän asemaa toimittaa meidän raiku poika!
Jentukka
Minultakin tälläinen löytyy. Nyt se asustelee äidin luona ja vahtii pihapiiriä vaarallisilta postimiehiltä. Ikää on jo 10 ja puol vuotta. Yhtään kuvaa ei kyllä ole. Sitä aina kauhistuu kuinka paljon harmaammaks se on tullut naamastaan. Nähdään niin harvoin, niin muutokset huomaa helposti. Hyvin leikkisä se on ja 6 vuoden iässäkin sitä luultiin vielä pennuksi useempaan kertaan. Se on sellanen mun prinsessa, ensimmäinen oma koira, joka tulee aina pysymään mun sydäntä lähellä.
Nyt sillä on jotain kasvaimia mahassa, niin saa nähä mitä tästä seuraa sad.gif
Jennina

Pakko laittaa Killen jussitunnelmia tänne.smile.gif Ihan hyvältä Kille näyttää, sillä kun on kauhee karvanlähtö meneillään, eilen pesin sen ja oon harjannut sitä ahkeraan.smile.gif Nyt se alkaa taas näyttämään norjanharmaalta eikä tupsukoiralta.biggrin.gif

Hyvää jussia kaikille alkukantaisväelle! smile.gif w00t.gif
Jennina
LAINAUS(Verdana @ 18.4. 2005, 18:13)

Meil on ihan suomalainen.smile.gif
-anna-
Meille tulee seuraava harmaa norjasta! smile.gif
Jennina
LAINAUS(-anna- @ 26.6. 2005, 00:11)
Meille tulee seuraava harmaa norjasta! smile.gif

Koska? Mistä kennelistä? wink.gif
Sundae
LAINAUS(Jennina @ 24.6. 2005, 21:11)
Ihan hyvältä Kille näyttää, sillä kun on kauhee karvanlähtö meneillään, eilen pesin sen ja oon harjannut sitä ahkeraan.smile.gif Nyt se alkaa taas näyttämään norjanharmaalta eikä tupsukoiralta.biggrin.gif

Jenni rakas, Kille näyttää aina hyvältä wub.gif wink.gif
Jennina
LAINAUS(Sundae @ 26.6. 2005, 14:11)
Jenni rakas, Kille näyttää aina hyvältä wub.gif wink.gif

Ai näyttääkö? ;D Olisit nähnyt sen vähän aikaa sitten.;D Mut nyt poika on kommee. cool.gif
-anna-
LAINAUS(Jennina @ 26.6. 2005, 12:02)
Koska? Mistä kennelistä? wink.gif

vielä ollaan hiljaa, kun mikään ei ole varmaa. wink.gif
^Minna^
Jentukka: Mikä on koirasi virallinen nimi?
Jepsis
Meillä oli hirvikoira Taro, mutta se täytyi lopettaa viime syksynä kohtutulehduksen takia. Taro oli 13 -vuotias ja se pärjäsi näyttelyissäkin tosi hyvin junnukoirana ja se oli voittaja-97 biggrin.gif Harrastettiin myös agilitya ja voitti se pari möllikisaa. Taro oli kyllä mun mielestä kaikkein paras koira rolleyes.gif
-anna-
Meille syntyi torstaina 31.6.2005 viisi harmaa norjanhirvikoira pentua.. 3 urosta ja 2 narttua! smile.gif

Kuvia tulee kunhan keretään ottamaaan!
san-na^
Anna: Onnea IHAN kauheesti!!! Nyt vaan niitä kuvii äkkiä tänne!!!
WeKKu
LAINAUS(-anna- @ 4.7. 2005, 18:59)
Meille syntyi torstaina 31.6.2005 viisi harmaa norjanhirvikoira pentua.. 3 urosta ja 2 narttua! smile.gif

Kuvia tulee kunhan keretään ottamaaan!

Oih!! Onnea! wub.gif smile.gif
Jennina
Anna, oih! wub.gif Onnea! wub.gif
-anna-
Kuvia on tulossa kunhan pennut pääsevät posiolta tänne oulun suunnalle .. smile.gif
Jennina
LAINAUS(-anna- @ 7.7. 2005, 13:45)
Kuvia on tulossa kunhan pennut pääsevät posiolta tänne oulun suunnalle .. smile.gif

Mä tääl jo odotan innolla kunnes nähään kuvia! w00t.gif Toivottavasti pentukuume ei iske! ph34r.gif w00t.gif
-anna-
LAINAUS(Jennina @ 9.7. 2005, 13:11)
Mä tääl jo odotan innolla kunnes nähään kuvia! w00t.gif Toivottavasti pentukuume ei iske! ph34r.gif w00t.gif

Pentukuumetta ei estä mikään.. se kun tulee se tulee ja sille ei voi mitään.. ( itselläkin pentukuume.. ) saa nyt nähdä jääkö pentueesta yhtään pentua kotiin.. wink.gif
Triad
Moi!

Minulla on 6 harmaata yksi aikunen narttu ja 5 pentua , 3 poikaa ja 2 tyttöä.
Pessi on pärjännyt hyvin näyttelyissä ollut serti taistelussa toinen parhaimmillaa...
biggrin.gif
Triad
Muuten meillä on ne Mylly-Jussin Raikun jälkelaiset...biggrin.gif Ja korjaan ne syntyi 30.7 Kesäkuun viimeisenä päivänä.. biggrin.gif Kuvia ei oo otettu vielä koska kamera on rikki sad.gif

T: Pessi ja sen pennut
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.