Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: pikkualpakoita stockalla
Puskaradio > Puskis > K-18
wilh
Vih vih puskislaiset, tulevat alpakan kasvattajat!

Tän päivän hesarissa mainos Stockan lemmikkipäivistä:
"Tiistaina 22.2. pikkualpakat klo 10-20"

Hih biggrin.gif Tää aikoo ainakin mennä katsomaan!
Arissa
Höh, epistä. dry.gif Kaikki hienot jutut on vaan Helsingissä. No eipä tässä kuitenkaan ole hätää kun espanja ja Sipa alkavat kasvattaa alpakoita niin näkeehän niitä sitten. biggrin.gif
sipa
Miks just stoccalla.. confused.gif Enhän mä sinne kerkii arkipäivänä, no viikonloppuna viellä vähemmän.. Hesaan kun on ainakin 15km matkaa.. biggrin.gif

Mutta jos sitten joskus perustetaan se oma yritys niin sittenhän niitä näkee päivittäin.. thumbup.gif
Kehäkettu
Oih oih ja voih! Noita täytyy kyllä suunnistaa katsomaan. wub.gif

Maailman suloisimman näkösiä otuksia, tavoista en tiedä. Toivottavasti eivät ole kovasti sukulaiselukkansa laaman kaltaisia, jotka sylkevät ihmisten päälle.. unsure.gif
s-ml
<--- tämä grey kävi tänään siellä sopivasti kaksivuotiskuvauksessa. Tosi harmi juttu, kuvan värit olivat sotkeutuneet pussissa eikä uusintakuvasta tullut yhtä hyvä sad.gif

Tänään siellä oli vuohia, meidän koiruus ei eka kerralla uskaltanut mennä lähelle, mutta toisella kertaa sitten oli kuin vanha tekijä, eikä yhtään aristellut smile.gif

Mainostetaan nyt samalla; siellä on GRL;n ständi, jossa näkee juoksijalinjalaisia greyhoundeja. Ei siis showlinjalaisia, vaikka olisihan se meidänkin koira voinut omasta mielestään jäädä sinne riehumaan. biggrin.gif
Kehäkettu
Voi ei, miksen nyt ole siellä päinkään - vuohet on mun lemppareita! Samanlaisia itsepäisiä jukureita kun noi terrikoiratkin.. Mä sekooo-ooon.. w00t.gif

Oon vakaasti päättänyt hankkia vuohen tai pari kun asuinolosuhteet antaa siihen mahdollisuuden. smile.gif
sipa
Kehis Kyllä ne sylkee.. laugh.gif Telkkarissa silloin aamu ohjelmassa nimenomaan varoittivat.
wilh
Voi mitä pieniä villakasoja wub.gif
Olin siis tapaamassa pikkualpakoita, 6 kk ikäisiä olivat ja sellaisia minun korkuisia, siis kokonaisuudessaan kaula ja pää mukaan lukien. Yksi musta ja yksi valkoinen, sen valkoisen nimi oli Aurora. Vähän hämillään näyttivät olevan siellä aitauksessa, seisoivat ihan kiinni toisissaan ja katselivat valtavan suurilla silmillään ihmisiä wub.gif
Olis tehnyt mieli rynnistää sinne aitaukseen halimaan niitä, näyttivät niin pehmoisilta smile.gif
sipa
Voi, varmaan oliva ihania.. wub.gif Kun aikuisenakin ovat niin kauniita eläimiä.
ressukat vaan pelkäsivät ihmispaljoutta, kun ovat aika arkoja eläimiä kuitenkin.. confused.gif Hyvä että et juossut halamaan niitä, olisit voinut saada sylkeä päin näköä.. biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.