Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mielikuvien puskislaiset
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5
Tahavo
blush.gif en ny ihan Muttako työt haittaa tätä harrastusta ja muut pisinikset kans
Noel
IHAN VÄÄRÄ ASENNE Tahavo- Puska ei oo harratus vaan elämä on harrastus ja Puska elämäntehtävä- stupid.gif

niinpä jos ei muu auta laita jatkojoho autoos kun ajelet niin saat puskan messiin tongue.gif
Lydia
Muuten kukaan ei ole mua "analysoinut" rolleyes.gif
Cee
LAINAUS(Lydia @ 12.11. 2006, 00:22)
Muuten kukaan ei ole mua "analysoinut"  rolleyes.gif

Hyvä ja kiltti ihminen. Mainio kumppani hänelle jollekin.
Hieman nössön näköinen, ellei silmälasit vaihdu aurinkolaseiks, maitopurkki koffiks, ja muutenkin niittivyötä ja muita sais olla enämpi.
Tuleva biologian opettaja, ellei tyyli muutu.

Elikkä nätti ja mukava, mutta tyylin pitäis muuttua huomattavasti dramaatisemmaksi biggrin.gif

Cee

-täältä Oscar -gaalasta tähän-

e: kun ei osaa kirjoittaa
Lydia
LAINAUS(Cee @ 12.11. 2006, 09:04)
Tuleva biologian opettaja, ellei tyyli muutu.

Näillä näkymin todennäköisemmin kirjastontäti wink.gif muuten kyllä aikas osuva kuvaus.
Cee
Turunen: aika peipe ollakseen nainen. Uskaltaa itsekseen enemmän kuin moni mies, ja todella viihtyy koiransa kanssa metillä
Parempi kuin minä noissa asioissa.

Mutta kuten tutkittu on, naiset on monasti huolelisempia tekemisissään kuin miehet.

Turuselle kaikki pisteet, on rehellinen ja avoin koirastaan ja itsestään.

Toisin kuin meistä moni muu.

Cee
Arissa
Wanssu: huumorintajuinen, iloinen, rento nuori nainen joka ei ota asioista turhia paineita. Pukeutuu farkkuihin ja rentoihin paitoihin. On sydämellään mukana koirankasvatustyössä. Lyhyet punertavat hiukset, pituus n.160 cm normaali vartalo. Hyväntuuliset kasvot, ei meikkaa juurikaan arkena. Harrastaa koirankasvatuksen lisäksi valokuvausta

Noel: vauhti päällä koko ajan menossa tai tulossa biggrin.gif. Pukeutuu trendikkäästi, sisustaa kotinsa myös trendikkäästi. Kertoo avoimesti asioistaan luottaa helposti ihmisiin, vaikka välillä takkiin tulisikin. Suutahtaa helposti, mutta leppyy samantien. Iloinen pulpattaja smile.gif

Lydia: rauhallinen luonteeltaan hieman ujokin, viettää mielellään koti-iltoja. On n. 170cm pitkä hoikka, keskipitkät ruskeat suorat hiukset. Ei ole tutussa porukassa kuitenkaan hiljaisin tyyppi. Pukeutuu klassilliseen tyyliin. Harrastaa lukemista.

KatiH: räväkkä temperamenttinen joka sanoo asiat suoraan. Tulistuu helposti, mutta leppyy yhtä nopeasti. Osaa tarvittaessa kuunnella, ei nipota, mutta ei ole ihan boheemikaan. Pulpattaja jonka seurassa ei tule aika pitkäksi. Voi tehdä ratkaisuja tunnepohjalta.

s-ml: rauhallinen, lempeä, pitkäpinnainen. Näkee ja kuulee sydämellään, huumorintajua. Ei turhia pulputa, mutta ei ole hiljainenkaan. Elelee seesteistä elämää. Tykkää taidenäyttelyistä, pohtivista ja eri näkökulmia antavista keskusteluista, lukee paljon.

mamero: terrieri, ominaisuus joka tulee tarvittaessa pinnalle. Avoin luonteeltaan, uskaltaa erottua porukasta. Pukeutuminen ja hiusten väri saattaa aiheuttaa ympäristössä kummastusta, mutta mamero ei moisista välitä smile.gif. Pukeutuu nuorekkaasti liioittelematta.
KatiT
Arissa: Osu ja uppos blush.gif Sä taidat tuntea, tai tietää enemmän musta kuin oletankaan? Ja jokainen joka mut tuntee, voi varmasti allekirjoittaa tuon..
Arissa
KatiH, jotain tiedän, mutta en sellaista mikä olisi vaikuttanut tuohon mielikuvan tulemiseen.
KatiT
^ blink.gif Jännittävää... smile.gif
Arissa
KatiH, meillä on yhteinen tuttava, koiraihminen, ollaan oltu samoissa töissä tosin eri työpisteissä. Ollaan nähty mätsärissä missä olit tuomarina lapsi & koirakilpailussa. biggrin.gif
Wanssu
Kyllä kolisee ja kolahtaa! Tosin pituus (oikeasti 153cm) ja vartalo, noh mikä on normaali? Pieni hylkeen rasvakerros talven varalle? biggrin.gif
Hiukset on tumman ruskeat ja punasta jänskästi yksi kerros välissä smile.gif
KatiT
LAINAUS(Arissa @ 2.12. 2006, 23:05)
Ollaan nähty mätsärissä missä olit tuomarina lapsi & koirakilpailussa. biggrin.gif

Tuota kun mietin, ei jää kuin yksi vaihtoehto - en ole suostunut kuin kerran moiseen biggrin.gif
Arissa
Se oli just se mätsäri biggrin.gif
KatiT
Jep, nyt selekis kissanpojalle silimät smile.gif
Arissa
Jatkoa mielikuvapuskislaisista

Cee: kovan kuoren alla pehmeä sydän. Ei taida todellisuudessa olla sellainen mitä täällä on. Suuttuessaan ei mieti mitä sanoo tai kirjoittaa, pitkävihainen, huumoriakin varmasti löytyy.

Hugis: Ystävä, jolla on lämmin sydän smile.gif.Pienikokoinen, nauravainen, huolehtivainen, ei anna turhien asioiden vaivata mieltä, kuuntelija. Suutahtaa helposti ja leppyy, ei ole pitkävihainen. Lyhyet sävytetyt hiukset. On suuripiirteinen joissain asioissa ei ota liikoja pultteja.

Annelinne: ei ehdi rauhoittua, miettii liikaa asioita ja pähkäilee niitä. Tekee helposta asiasta vaikean. Avoin, elämä on hieman vuoristoratamaista, mutta haluaisi sen olevan tasaisempaa. Ei viihdy yksin. Osaa nauttia elämän pienistä asiosita ja isoistakin smile.gif
Lydia
Arissa: Sä tosiaan taidat olla hyvä tässä biggrin.gif Mä nyt oon vähän pidempi, mutta muuten ihan nappiin kuvaus... tosin rauhalliseksi ei mua kaikki kyllä sanois, mut kolikollakin on kaksi puolta wink.gif
Hugis
LAINAUS(Arissa @ 3.12. 2006, 00:31)
Hugis: Ystävä, jolla on lämmin sydän smile.gif.Pienikokoinen, nauravainen, huolehtivainen, ei anna turhien asioiden vaivata mieltä, kuuntelija. Suutahtaa helposti ja leppyy, ei ole pitkävihainen. Lyhyet sävytetyt hiukset. On suuripiirteinen joissain asioissa ei ota liikoja pultteja.

Enpä edes kommentoi... whistling.gif biggrin.gif
Wanssu
Ei mut hei, mä en huomannut Arissan kirjoituksissa mun kohdalla tuota sanaa lyhyehköt hiukset. Nää on jo vähän pitemmät kyllä smile.gif
Annelinne
LAINAUS(Arissa @ 3.12. 2006, 00:31)
Annelinne: ei ehdi rauhoittua, miettii liikaa asioita ja pähkäilee niitä. Tekee helposta asiasta vaikean. Avoin, elämä on hieman vuoristoratamaista, mutta haluaisi sen olevan tasaisempaa. Ei viihdy yksin. Osaa nauttia elämän pienistä asiosita ja isoistakin smile.gif

Minäkö en rauhoitu?? laugh.gif Empä niin.

Ja en todellakaan viihdy yksin. Kun aina välillä.

Kyllä tää tais osua mullakin smile.gif
Arissa
Esmo: symppis tyyppi jolta löytyy aina lohduttava tai kannustava sana. Pirteä, jalat maassa tyyppi. Toimii tunteiden mutta myös kuuntelee järjen ääntä. Ystävät ja kaverit ovat tärkeitä. Normaalivartaloinen n.160cm. Hiukset ovat niskaan ylttävät ei ihan suorat, nauravat silmät.
Turunen
LAINAUS(Cee @ 2.12. 2006, 21:39)
Turunen: aika peipe ollakseen nainen. Uskaltaa itsekseen enemmän kuin moni mies, ja todella viihtyy koiransa kanssa metillä
Parempi kuin minä noissa asioissa.

Mutta kuten tutkittu on, naiset on monasti huolelisempia tekemisissään kuin miehet.

Turuselle kaikki pisteet, on rehellinen ja avoin koirastaan ja itsestään.

Toisin kuin meistä moni muu.

Cee

Oho! ohmy.gif No tuo nyt oli kaikkea muuta kuin odotin, etenkin Mr Ceen sanomana, mutta kiitos ja kumarrus smile.gif vai oliko siinä joku piikki jota en tajunnut huh.gif
Cee
Ei ollut.

Cee
Noel
LAINAUS
Noel: vauhti päällä koko ajan menossa tai tulossa . Pukeutuu trendikkäästi, sisustaa kotinsa myös trendikkäästi. Kertoo avoimesti asioistaan luottaa helposti ihmisiin, vaikka välillä takkiin tulisikin. Suutahtaa helposti, mutta leppyy samantien. Iloinen pulpattaja

Arissa: Enpäs ollut huomannutkaan että olit minuakin analysoinut. Tuohon voisi kommentoida vain että pitääpi aikaspaikkansa, ainoastaan tuo kohta : luottaa helposti ihmisiin on kritisointini koteena.
Itse koen että puhun avoimesti asioistani ja juu, ehkä se on jollain lailla ihmisiin luottamista, mutta oikeasti olen aika pitkälle sisään vetäytyvä ihminen sen tietyn luottamusrajan saavuttaminen on todella vaikeaa ja itse asiassa vain kaksi ihmistä koko maailmassa taitavat olla niin läheisiä että tietävät ne syvät puolet minusta, eli kovat kokemukset lieneet opettaneet että isoistakin asioista voi puhua avoimesti mutta ne omat herkät asiat onsellasia mitä en luota kellekään. smile.gif

Annelinen analyysiin on pakko lisätä, että mielestäni Annelinne on äärimmäisen kiltti ihminen uskoisin. biggrin.gif
Annelinne
LAINAUS(Noel @ 4.12. 2006, 11:44)
Annelinen analyysiin on pakko lisätä, että mielestäni Annelinne on äärimmäisen kiltti ihminen uskoisin. biggrin.gif

Liian kiltti. Alkaa pikkuhiljaa ottaa pattiin kun kaikki luulee että mua voi viedä kun pässiä narussa sneaky2.gif

No joo, annan ehkä kuvan että olen todella kiltti mutta sitten kun raja tulee vastaan niin osaan olla kyllä pirullinen shifty.gif
Esmo
LAINAUS(Arissa @ 3.12. 2006, 10:42)
Esmo: symppis tyyppi jolta löytyy aina lohduttava tai kannustava sana. Pirteä, jalat maassa tyyppi. Toimii tunteiden mutta myös kuuntelee järjen ääntä. Ystävät ja kaverit ovat tärkeitä. Normaalivartaloinen n.160cm. Hiukset ovat niskaan ylttävät ei ihan suorat, nauravat silmät.

Joo, kyllä Arissalla on jotain yliluonnollisia kykyjä tähän... wink.gif Kyllä tuo niin hyvin minua kuvaa. smile.gif Tosta symppiksestä en niin tiedä - vaikea sanoa sitä itsestään, mutta lastensuojelutyössä pitää kai pystyä olemaan kannustava ja lohduttava. Jalat pysyy useimmiten maassa, vaikka tunteet välillä vievätkin tätä mimmiä aika kovaa... Pituus heitti sentillä, ja joka suuntaan taipuileva tukka yltää just niskaan asti...

Huh, ketä täällä palstalla oikein kirjoitteleekaan!? wink.gif biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.