Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mielikuvien puskislaiset
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5
Riikka
LAINAUS(abc @ 21.2. 2005, 14:10)
Riikka Vakuuttavaa tekstiä. Vakaa ja säännöllinen elämäntyyli, kaikki toiminta sallitun puitteissa ja taiten harkittua. Se vain ei mahdu mielikuvaani, että miten noin mahtavaan elämään voi sisältyä ikkunalaudoilla kulkeva rotta. Mutta ehkä se vain on niin, että itsekullakin meillä on ne omat pienet "omituisuudet".

Tähän muottiin kuulun kyllä jo horoskooppimerkkini perusteella (neitsyt) ja myönnettävä on, että olen luonteeltani hyvin harkitseva, joskus jopa liikaa. Tykkään vakaasta ja säännöllisestä elämäntyylistä, tietysti joskus haluan vaihtelua, mutta arkeen on aina ihan mukava palata. Eli nappiin meni, abc! Rottakin oli sikäli "omituisuus" että vähän vahingossahan se päätyi meille asumaan ja nyt kun rotta poistui keskuudestamme, en ole toista hankkinut. Ei sillä etteikö rotta olisi ollut ihan mukava, mutta ei ihan mun juttu kuitenkaan.
Cee
LAINAUS(s-ml @ 23.2. 2005, 12:55)
Juu, kyllä tajusin ihan heti, en sentään niin tyhmä ole, mutta eri juttu, suostunko mä tajuamaan biggrin.gif

Koskas, Cee, oot viimeksi käynyt Tuholmassa tai vaikkapa Malmossä? Kerro mulle, montako arjalaisen kaunista vaaleaa seireeniä käveli vastaan? Voin sanoa, eipä taatusti kovin monta. Katunäkymä on tummentunut monella asteella viimeksi kuluneiden vuosien aikana. Hekin ovat kaikki ruotsalaisia smile.gif Tosiaan, Ruotsissa tuo jalostus on toiminut, ehkei sinun mittapuusi mukaan kuitenkaan niin hyvin, mutta rotujen sekoituksen kannalta hyvin. Lähes jokaisella itseänsä kunnioittavalla perheellä on adoptiolapsia. Buumi taisi tulla joskus -80-luvun alkuvuosina, eikä ole vieläkään loppunut. Nämä ruotsittaret ovat jo nuoria aikuisia, just sopivan hedelmällisen ikäisiä..Maahanmuuttajia Ruotsiin on saapunut monin kertainen määrä kuin mitä tänne meille. Heistäkin jo sadat tuhannet saaneet Ruotsin kansalaisuuden.
Helsingistä voisi vieläkin sanoa sen olevan valkoinen kaupunki. Niin, jos heitä etsit, ei kannata lähteä merta edemmäksi kalaan. Meiltä löytyy ne vaaleat kaunottaret smile.gif

ps. ja ne seireenit Tukholman kaduilla ovat sitten suomalaisia risteilyturisteja biggrin.gif

Mä en tapaa kulkea ruotsissa ollessani slummilähiöissä, vaan pysyttelen alkuperäiskansan ns. kunnollisilla asuinalueilla.. Niissä kyllä saattaa tavata palvelusväestä tummempi-ihoisia.. Mutta isäntäväki ja katukuva on aina kaunis ja arjalainen...

Ne suomalaiset risteilyturistiblondit kyllä tuntee hiuksistaan ja levinneistä meikeistään.. Niillä on hiukset takaa ihan takussa kuin rulla piikkilankaa, kun ei ehdi harjata hiuksia kuntoon ennen laivan satamaan tuloa.. Sitä hiusmallia kutsutaan panotukaksi..

Cee
sipa
Tässä viellä muutama jotka jäivät listalta pois.

Espanja: Haalii koiria lisää. Omistaa nyt greitti "vauvan" joka vie näköjään hänen kaiken ajan, kun ei kerkii puskikseen enään ollenkaan.

Fellow:Pohjoisen asukki joka nukkuu mielellään talviunta. Heräilee keväällä hitaasti.

Hugonmami: Koiralleen omistautunut mami. Mukava ja asiallinen.

Jasubulli: Omistaa lauman bulleja ja kissoja. Hauska ja sanavalmis nainen.

Maarit.S: Remontoivan miehen emäntä. Jolle sattuu ja tapahtuu samoja juttuja kuin mulle.. Juttuja olisi varmaan tarjolla enemmänkin jos vaan kerkiäis remontin välillä tänne kirjoittelemaan.

Malin: Salaperäinen rantojen asukki. Tykkää myös shoppailla Ikeassa. Huumoria löytyy tarvittaessa.

Sylppa: Keräilee inspistä jossain päin Suomea, eipä enään ennätä hänkään puskiksessa käymään.
sa-an-ri
Toi horoskooppi sopii kyllä muhunkin... Varsinkin toi ymmärrys kohta w00t.gif Ja minähän en ole vaikea ihminen biggrin.gif Kaikki vaan luulee niin whistling.gif

Tässä nyt muutamista mun mielikuvat:

Sipa: Innokas kahvinkeittäjä, jolta kahvipannukin joskus puuttuu... Shoppailu yksi harrastus ja postimyynti suuri intohimo smile.gif Tietää asioista joista en ole kuullutkaan blink.gif

Mansku: Vauhdikas ja itsepäinen chini-ihminen smile.gif Hauska ja empaattinen. w00t.gif

Wanssu: Nuori, omilleen pyrkivä koiralauman kasvattaja smile.gif

Cee: Yrittää olla kukkona tunkiolla, mutta "me kanat" jyrätään ylivoimalla Cee mielipiteineen. Kommentoi joka asiaan, vaikka asiassa ei pysykkään...
throls
Hello kaikille..täällä taas ja erittäin mielenkiinnolla lusekelin.Monet asiat ja mielikuvat menee yhteen aiempien sanomien kanssa,jokaiselle tuntui löytyvän EHDOTTOMASTI se mielikuva..aikas jännää..eikö?

Kiitokset Sipalle ja ABC:lle ,aikas oikeaan ja väärään menee minun kohdalla,tosin että vauhtia ja tapahtumia riittää ja niin pois päin.

Yritän tulla paremmalla ajalla käymään,nyt taas hiukan kiire...katsotaan jos sjoutaisin yhteen vedon tekemään
sipa
THROLS Missä sä oot ollut.. meillä on ollut ihan ikävä sua.. Kivaa kun tulit taas ihmisten ilmoille ja puskikseen nimenomaan.. wub.gif
throls
[SIZE=14][COLOR=blue]SIPA [SIZE=1] täällähän minä laugh.gif
Hugis
Sipa

Olet ainut, joka analysoi minua, mutta toisaalta vierailenkin täällä aika harvoin. Aika oikeaan osuit. Miehet haistaa minusta sen jo kaukaa, että olen omistautunut Hugolle eli yksin saan elää varmasti niin kauan kuin Hugo on elossa. ja sittenhän mulla on jo uusi omistautumista vaativa pentu... Kaikkea ei voi saada rolleyes.gif

Ja onneksi olen täällä pysynyt asialinjalla... Saattaa vaan tuo mielikuva karista, kun minut tapaa livenä... w00t.gif

Ja mukava kun joku sanoo mukavaksi teehee.gif
sipa
Hugonmami Apuva.. laugh.gif Musta vaan tuntui siltä että olet mukava ja koirallesi omistautunut.. No se nähdään järkytynkö kauheesti jos me nähdään Hovimäessä.. w00t.gif Se voi olla päinvastoinkin.. laugh.gif Vaikka osviittaa oletkin jo saanut kun sanukka on järkyttynyt kaikista paljastuksista.. w00t.gif
Arissa
Hugonmami, mulle kun sanottiin, että mastiffit ovat oivia miespyydyksiä. w00t.gif Miehet tulevat kuulema usein juttelemaan ja rapsuttelemaan mastiffeja. Ajattelin keväämmällä tarkistaa asian paikkansapitävyyden. Sitten kun Unelma on jo iso tyttö ja sen kanssa voi lähteä pitemmille lenkeille biggrin.gif
sannukka
biggrin.gif Mä en ainakaan järkyty enää mistään. Oon varautunu kaikkeen. Kesää odottelen kyllä innolla. laugh.gif
sipa
sannukka ootas vaan kun näät mut ja Hugonmamin.. w00t.gif

Arissa Eikös ne kaikki koirat ole miehenpyydyksiä.. laugh.gif Ainakin olen lukenut muilta palstoilta näin ja eri rodut ovat olleet kyseessä.. Mutta hyvää miesmetsästystä vaan sinulle.. thumbup.gif
Arissa
Sipa, varmasti niin onkin, sillä koira on mainio juttu aloittaa jutustelu. biggrin.gif No kerron sitten kunhan olen ensin menetelmää testannut. w00t.gif
espanja
Arissa Kyllä se miehen metsästys varmaan onnistuu koiranpennullasi. Rumempia voit potkia tiehensä. wink.gif

Siksi meidän isäntä taluttaa aina Maraa ja minä Osmoa. Naikkoset pysähtelee Maran kohdalla ja ovat niin lääpällänsä. (toivottavasti Maraan).
Cee
Mä olen aika hyvä naispyydys.. Aina kun mua talutellaan jossain, kaikki naiset tulevat silittelemään mua ja lässyttämään ja muuta...
Viimeks ku mua talutettiin baarista putkaan poliisien toimesta, niin kaikki torilla olleet beibet oli kuulemma ihan lääpällään..
Poliisit kertoi, itse en muista koska nukuin biggrin.gif

Cee
-naismagneetti-
Hugis
No joo, voisin olla vähän toista mieltä. Hugo on miesten mielestä niin kauan ihana rapsuteltava, kunhan saan houkuteltua sen miehenpuolikkaan kotiini. Ilta sujuu suurinpiirtein näin...

Mies istuu sohvalle, Hugo tuijottaa miestä lähietäisyydeltä tiukkana. Jos mies ei tästä vielä hätkähdä, Huge ryntää vesikupille ja hankkii itselleen kunnon kuolanarut suupieliin, jotka käy sitten kylmän rauhallisesti pyyhkimässä miehen (tummiin) housuihin. Jos vielä käy niin onnellisesti, että tuo mies ei tuosta suutu ja tulee joskus yökylään, niin Hugo nukkuu varmasti meidän välissä...

Eli teoriassa ihan hyvä miehenpyydys, käytännössä homma vain harvoin toimii... sleepy.gif
sipa
Hugonmami laugh.gif Hugo on oiva ehkäisykapseli.. laugh.gif Ei Hugo sentään murise mustasukkaisesti.. Edi varmaan murisis, sillä jos mies joskus kiusaa niin heti se on valppaana välissä ja murisee, ja sitä pitää halia ja rapsuttaa ei muita. biggrin.gif
Arissa
Hugonmami, voihan siinä niin käydä. wink.gif Se on vähän kuin siinä sadussa missä prinssi etsi aitoa prinsessaa puolisokseen. Jos mies kestää mastiffin hellyttävän katseen, ei pelästy kun koira tulee vaatimaan rapsutuksia, kestää mastiffin pusutteluyritykset. niin silloin on prinssi löytynyt. Ja kaiken tämän jälkeen haluaa vielä tulla uudelleen niin se on siinä. biggrin.gif
Hugis
Näinhän se on. Ja yhtään vähempään en tyydy biggrin.gif

Se on vähän niinkuin siinä sadussa, missä prinsessan piti suudella sammakkoa, jolloin siitä tuli prinssi. Jos mies kestää Hugon suudelmat, hänestä tulee minun henkilökohtainen prinssini lookaround.gif

Sipa, Hugo ei murise mutta tuijottaa. Ja ulkona haukkuu kaikki lähietäisyydelle tulevat miehet dry.gif Mutta mä uskon että vielä mun prinssi löytyy thumbup.gif
sipa
No niin siitä sitten vaan prinssi jahtiin kaikki te vapaat naiset.. thumbup.gif Pistetäänkö kilpailu kuka löytää ensin omansa, ja miten on löytänyt.. laugh.gif w00t.gif
Arissa
Jos ette pitkästy odottelemaan. laugh.gif Jos Unelma on persoonallaan ollut edesauttamassa prinssin löytämisessä niin heti kerron miten kaikki tapahtui. biggrin.gif Sellaisia unelmaprinssejä ei kyllä löydä helposti. biggrin.gif
abc
LAINAUS(Arissa @ 2.3. 2005, 13:30)
Sellaisia unelmaprinssejä ei kyllä löydä helposti.  biggrin.gif

No ei todellakaan, ei helposti eikä vaikeasti sad.gif . Mitenkä olisi likat, jospa madallettaisiin rimaa, ja vaihtoehtotarjontana kokeiltaisiin Cee-ehdokasta Manhattanilta rolleyes.gif .
dana
olen kyllä löytänyt unelma mieheni,mutta...hän on mustasukkainen lamba vauvalleni...
hän (hän,siis Heppu )kun pyörii koko ajan ja joka paikassa mun perässä,ja miehenikin tietää että Heppu on mulle "kaikki kaikessa" rakkain,menee miehenkin ohi,tämän hän on kyllä jo hyväksynyt..ainakin mulle niin sanoi kun täräytin että jos ei hälle sovi,ole hyvä ja pakkaa kamasi... laugh.gif .ei pakannut...ei uskalla enää mulle motkottaa asiasta,mutta kyllä omilleen ja mun pikkusiskolle ja mun kavereille baarissa kun en itse ole mukana vaan mieluumin jäänyt kotiin.pikkusisko oli sanonut hälle toissa viikonloppuna baarissa (koiran menosta hänen yli jne) että meizi on ennenkin heittäny "niska perse otteella" äijät ulos jos eivät ole voinu hyväksyä rakkauttani koiraani... laugh.gif
Cee
LAINAUS(abc @ 2.3. 2005, 13:58)
No ei todellakaan, ei helposti eikä vaikeasti sad.gif . Mitenkä olisi likat, jospa madallettaisiin rimaa, ja vaihtoehtotarjontana kokeiltaisiin  Cee-ehdokasta Manhattanilta  rolleyes.gif  .

Teillä ei länsivenäjän maatuskat välttämättä riitä rahat muhun.. Mä en ole niitä ihan halvimpia prinssejä...

Cee
-parasta mitä rahalla saa-
Arissa
Ceellä on Syde, joten sitä joutuis kuitenkin taistelemaan paikastaan manhattanin prinssin huomiosta, joten ei taida sopia mulle. tongue.gif
sipa
Länsivenäjän maatuskat.. laugh.gif Ja kyllä Ceestä on nyt niin tarkka tullut, eikös prinsseillä ole sitä rahaa ihan omasta takaakin ettei tarvii prinsessoja ryövätä.. rolleyes.gif
abc
Arissa, minä kun luulin, että ainakin Sinulla ja Ceellä onnistuisi, teillähän sujuu tuo keskenäinen väittelykin niin kotoisasti biggrin.gif .

Kyllä minäkin ehdin jo mittailemaan, että kovin monesta kohtaa täälläkin olisi sitä riman madaltamista tehtävä, kun muistui mieleeni, että Ceellähän on niin pieni liksa, ja siinähän kävisi kuten Cee jo mainitsikin, että maksamaan jouduttaisiin. Valitettavasti Cee, Sinut on nyt raakattu ehdokaslistalta, sillä minä en liioin huolisi kattia kylkiäisenä, tosin eri syistä kuin Arissa. Ja toisaalta, sen vertaa minulla on "vielä" business woman -tajua, että tiedän kenen taskuun sen rahan pitäisi virrata teehee.gif .
Arissa
abc, väittelyt on ihan piristäviä. biggrin.gif

Sitten kun mun tuleva prinssi on löytynyt niin täälläkin vain sydämen kuvia piirustelen, ja höpöjä kirjoittelen. biggrin.gif Yksi huomaavainen, hyvätapainen ja kiltti prinssi löytyikin, mutta taisi säikähtää mun eläinlaumaa joten se ei ollut oikea aito prinssi. tongue.gif
Cee
LAINAUS(abc @ 3.3. 2005, 08:55)
Kyllä minäkin ehdin jo mittailemaan, että kovin monesta kohtaa täälläkin olisi sitä riman madaltamista tehtävä, kun muistui mieleeni, että Ceellähän on niin pieni liksa, ja siinähän kävisi kuten Cee jo mainitsikin, että maksamaan jouduttaisiin. Valitettavasti Cee, Sinut on nyt raakattu ehdokaslistalta,

Sä et vaan tajua mun taktiikkaa, joka hipoo täydellisyytä..

Sen taktiikan avulla musta tulee vielä sikarik.. öh, eiku prinssiylirikas tyyppi biggrin.gif

Mutta en voi sitä vielä täällä tarkemmin kertoa, koska toteutus on pahasti alkupisteessään..

Mutta rikas musta täytyy tulla just tän internetin avulla.. Ja naisten... ja tuleekin, jahka vaan maltan odottaa tarpeeksi rikasta kosijaa...

Cee
Hugis
Jään odottamaan niitä Arissan höpöjä sydämiä innolla, koska sitten uskon että minullakin on laumoineni vielä jotain toivoa shifty.gif

Huomenaamulla lähden lenkille yhden miehen ja bokserinpennun kanssa, saa nähdä... rolleyes.gif
Arissa
Hugonmami, aina on toivoa. Yks ehdokas olis näkyvillä, mutta siitä on vielä pitkä matka höpöjen kirjoittamiseen ja sydänten piirtelyyn. biggrin.gif Täytyy kattoa mitä tuleman pitää lookaround.gif

Kerrohan sitten miten aamulenkki meni smile.gif
Hugis
Mä olen sitä mieltä, että miehessä on pakko olla jotain hyvää jos sillä on kuolaava lyttynaamainen koira... blush.gif Mutta onko sitä jotain riittävästi, se on taas toinen juttu... wink.gif
Arissa
Hugonmami, samaa mieltä. Jos miehellä on ryttynaamainen koira niin todennäköisesti siinä on jotain hyvää. Nyt vaan bokserimies testaukseen. thumbup.gif
Wanssu
Ai täällä sydämistä höpistään... Itsekkin tässä nyt taas pitkästä aikaa piristynyt sillä rintamalla. Eipä hirveesti mitään uskalla sanoa, muuta kuin että ikäeroa sitten löytyy jokunen vuosi.. blush.gif
Pitää varmaan tänään mennä soittaan ovikelloa jos vaikka koirat pääsisivät peuhaan innocent.gif
Arissa
Wanssu, sitä sydänten höpinää on aina välillä ilmassa. smile.gif wub.gif Kerrohan sinäkin miten kävi. Ei ikäero mikään ongelma ole jos ei sitä sillä tavalla ajattele. smile.gif
Wanssu
Juu kerrotaan miten kävin, toivottavasti edes jotenkin. Eihän se ikäero sinänsä mutta minä tämmöinen "pikku tyttö" ja toinen kuitenkin jo aikuinen mies niin voi olla että pitemmän päälle siitä tulisi ongelmia. No eihän sitä vielä voi tietää, saas nähdä.
Arissa
Wanssu, totta, etukäteen ei voi tietää ja kokematta ei kannata sen takia jättää smile.gif. Voi olla, että hyvinkin kemiat ja ajatukset kohtaavat. Toisaalta erilaiset näkemykset ja mielipide-erot ovat suotavia, niistä tulee aika mielenkiintoisia keskusteluja. biggrin.gif
dana
Wanssu! ikäerolla ei ole mitään merkitystä jos kemiat sopii yhteen..
itse aiemmin seurustelin pitkään itseäni 16v vanhemman kanssa,paras ja tähän astisista
pisin suhde,loppui n 1,5v sitten,mutta nykyään ollan parhaimpia ystäviä keskenään.
joten thumbup.gif meiltäkin!
sa-an-ri
LAINAUS(Wanssu @ 5.3. 2005, 10:42)
Juu kerrotaan miten kävin, toivottavasti edes jotenkin. Eihän se ikäero sinänsä mutta minä tämmöinen "pikku tyttö" ja toinen kuitenkin jo aikuinen mies niin voi olla että pitemmän päälle siitä tulisi ongelmia. No eihän sitä vielä voi tietää, saas nähdä.

paljonkos sitä eroa on? Kun mulla täl hetkellä jonkin sortin ongelmia (kerron kunhan jaksan) itteeni 11 vuotta vanhemman miehen kanssa... Ite siis saman ikänen ku sä...

-Miehiä ei vain voi ymmärtää-
Arissa
wub.gif Eilen iltamyöhällä tajusin, että eräs ehdokas josta jo aikaisemmin mainitsin, on sellainen joka saa päivän tuntumaan mukavalta ja jonka kuvaa tulee katsottua useita kertoja päivässä. blush.gif Tästä jos jotain tulee niin se on kyllä kertomisen arvoinen juttu monestakin syystä. smile.gif Mutta täytyy kattoa miten tässä käy. dry.gif
sipa
Vai alkaa naisilla olla kevättä rinnassa.. laugh.gif Mehän saadaankin kohta lukea love stooreja päivittäin.. wub.gif
Wanssu
LAINAUS(sa-an-ri @ 7.3. 2005, 12:44)
paljonkos sitä eroa on? Kun mulla täl hetkellä jonkin sortin ongelmia (kerron kunhan jaksan) itteeni 11 vuotta vanhemman miehen kanssa... Ite siis saman ikänen ku sä...

-Miehiä ei vain voi ymmärtää-

Samanlainen ikäero täälläkin. Ei voi tietää, ei voi tajuta, eikä voi ymmärtää.. Päivä päivältä. Tässä nyt jos jonkin sortin miettimisiä. Lisää sitten myöhemmin kun jotain johkin suuntaan.
Mansku
lookaround.gif Ton miehellä täytyy olla pitkä pinna ja jumalaton huumorintaju laugh.gif
abc
Alueuutinen-lehden (5.3.2005) aforismi

Kukaan ei löydä elämänsä naista tai elämänsä miestä etsimällä vaan
haaksirikkoutumalla.

Eli jos pieleen menee, niin ei muuta kuin uuden ja ehomman odotteluun thumbup.gif .
Hugis
No tämä keskustelu ei kyllä enää mene otsikon alle, mutta ei kai tuo mitään haittaa... cool.gif

Kävin bokserimiehen kanssa lenkillä ja ei se kyllä aiheuttanut suurempia sydämentykytyksiä. Se pentu aiheutti kyllä niitä senkin edestä wub.gif Pitää kai jatkaa odottelua. Välillä tuntuu että mussa on joku iso vika, kun kukaan ei tunnu kiinnostavan. Ja jos joku kiinnostaa, niin minä eläintarhoineni en kyllä kiinnosta sitä vähääkään dry.gif

Kai tässä on kyse siitäkin, että kun menneessä elämässä on saanut niin monta kertaa siipeensä miehiltä, ei enää helpolla lähde "helmat paukkuen" suhteeseen. Onneksi mulla on Hugo ja kissat, jotka ei varmasti petä eikä huijaa.

Teille "nuoret naiset" (eli Wanssu ja sa-an-ri), antakaa palaa jos siltä tuntuu. Todellakin pitää itse ensin uskaltaa, ennenkuin voi saada mitään. Ja ikäero on vain numeroita, ei se välttämättä merkitse mitään. Itse parhaat suhteeni kokenut vanhempien miesten kanssa. He osaavat jo arvostaa asioita, joista nuorilla kolleilla ei ole aavistustakaan. Mä peukutan teille thumbup.gif

Ja Arissa... Pahalta vaikuttaa, se taitaa olla menoa... oops.gif
Arissa
Hugonmami, en oikein uskalla ajatella vielä mitään. Kaikki on ihan alussa ja tässä on monta mutkaa vielä matkassa. unsure.gif

Sama täällä. On tullut sen verran monta kolhua ja pettymystä matkan varrella, että sitä harkitsee aika tarkasti ennen kuin suhteeseen pomppaa. Hiljaa on paras edetä jos tästä jotain on tulossa. Sitä vaan on jotenkin jo varautunut että puihin menee, vaikka kuinka toinen tuntuu mukavalta ja tuntuu sellaiselta "omalta" ihmiseltä.
delanne
Mäkin osallistun! En tosiaan "tunne" ketään niin hyvin, mutta ihan nimimerkkien perusteella tässä mennään...
Sipa:
Pitkä ja hoikka. Pukeutuu yleensä jakkupukuun ja kuljettaa äärimmäisen hyvin koulutettua koiraansa tyylikkäässä design-hihnassa. Pitkät hiukset ovat siistillä nutturalla niskassa, mutta huolitellun ulkokuoren alla on todellinen nuori kapinallinen, joka harrastaa tatu-ointien ja lävistysten ottamista.

Mansku:
Suuren koiralauman omistava naisihminen. Reipas ja rempseä. Kulkee yleensä farkuissa ja paikallisen koiraseuran tuulitakissa. todel-linen koiraihminen, jolla on aina mukana kaikki tarvittava verijälkitarpeista noutokapulaan.

Sannukka:
Vaaleat pitkät hiukset, hoikka, mutta lyhyt naisihminen. Ikää 20-v. Todellinen kissaihminen, joka tykkää löhöillä lämpimän viltin alla takkatulen loimussa ja nauttia punaviiniä.

Mamero:
Äitihahmo. Neljän lapsen äiti, jolla on lauma vilistäviä pikkukoiria. Temperamenttinen ihminen, jolta ei mene sormi suuhun missään tilanteessa. Osaa korjata kaikki vehkeet kahvinkeittimestä leikkuupuimuriin ja pitää miehen ja lapset kurissa ja nuhteessa.

Arissa:
Nuorekas maailmanmatkaaja, jolla on aina matkalaukku pakattuna valmiina. Pukeutuu farkkuihin ja kiharat hiukset on kietaistu nopealle poninhännälle niskaan. Mielijalkineet on mukavat, hieman elämää nähneet bootsit.
sannukka
Wau. blink.gif Oon ihan ruskeahiuksinen, en niinkään hoikka, keskimittainen suomalainen nainen (166,5cm) Kissaihminen kyllä (myös koiraihminen) ja tykkään punaviinistä. Ja löhöillä tykkään myös ja kohta on se takkatulikin. biggrin.gif Ja ikä löytyy profiilista. whistling.gif

Miten oon onnistunu antamaan itsestäni kuvan että oon vaalea?? Varmaan samalla tavalla, ku sipa on onnistunu huijaamaan itsensä kiltiksi. biggrin.gif
sipa
Sannukka laugh.gif Nyt pitäis olla sellainen nuijalla lyönti päähän hymiö.. laugh.gif

delanne Metsään meni ja pahasti.. laugh.gif Mulla on aina tuulipuku tai toppapuku menen sitten mihin tahansa.. laugh.gif Kun en käy yleensä muualla niin en tarvii jakkupukua.. Ja hyvin koulutettu koira... rolleyes.gif Siitäkin voidaan olla monta mieltä.. biggrin.gif No nyt kyllä tottelee kuin ajatus kun on vanha..

KÄÄK nuttura, sitä en harrasta.. w00t.gif Ja ne lävistykset.. wacko.gif laugh.gif laugh.gif
sannukka
Siis mitä mitä, meinaakos sipa ruveta mua nuijalla mätkimään? blink.gif

Taitaa sipa olla vähän wacko.gif . Kyllä näköjään kaikki karmeudet ne paljastuu ajan myötä. biggrin.gif laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.