Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mielikuvien puskislaiset
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5
Wanssu
Koirat.comissa taisi olla tämmöinen, mutta tehdään nyt siis puskaankin.
Itse en ole yhtäkään teitä nähnyt joten on suht. helppo kirjoittaa.
Eli siis millaisia mielikuvia teillä on puskislaisista?

Arissa:
Tomera nainen, ei hirveän pitkä. Ääntä löytyy kuin pienestä kylästä ja saa ihmiset ojennukseen. Pitkät luonnollisen vaaleat hiukset ja tykkää käyttää farkkuja sekä collegepaitoja.

Sipa:
Hauska ihminen jolta ei jutut lopu kesken. Voisi koko yön läpättää mitä erinäköisistä asioista. Keksii ratkaisuja helposti erilaisiin asioihin ja usein hymyssä suin. Ystävällinen. Pukeutuu verkkareihin ja neulepaitoihin. Aika pitkä ja sopusuhtainen - ruskeat hiukset ulottuu olkapäille.

abc:
Hieman höperö immeinen, mutta niin kiltti. Auttaa jos vain mahdollista ja kotona kaikki on nättiä ja hyvässä järjestyksessä. Ulkonäöstä ei oiken ole mielukuvia. Tykkää lukea paljon.

Mansku:
Nauravainen ja hieman höpsö myös. Tavarat hukassa usein wink.gif Erittäin kiltti myös, mutta saa kyllä kaikki tarvittaessa ojennukseen, sana valmis. noin 160cm pitkä, ruskehtavat lyhyet hiukset.

s-ml:
Pitkä, laiha, pitkät blondatut hiukset. Näpsäkkä ja rempseä. Valmis menoon ja meininkiin mutta tykkää uppotua sohvan pohjalle fleece housut jalassa vaikka muuten rakastaakin farkkujen käyttöä.

Näin, seuraavien mielikuvia ja kommentoikaa myös kuinka väärin meni biggrin.gif
Itse lisään vielä viikonloppuna näitä tänne smile.gif
s-ml
Oi, Wanssu biggrin.gif Tuohan meni lähes oikein, paitsi, että hiukset ovat violetinpunaiset ja fleecehousuja ei ole. Käytän muuten lähes aina farkkuja, olen pitkä ja laiha. Ja sohvan nurkka, mikäs sen parempaa biggrin.gif Aika hyvin.
Täytyy kirjoitella omat mielikuvat vaikka viikonlopun aikana, juuri nyt en ehdi.
Olipa hauska laugh.gif
sipa
Wanssu laugh.gif Jut niin paitsi ei löydy neulepaitaa multa ja hiukset ovat toosi punaiset.. Pituus on kyllä 178cm . Ja sun muut.. tjaa siitä sopusuhtaisuudesta nyt en menis vannomaan.. rolleyes.gif

Mä laitan myös omat kommenttinit jossain vaiheessa, kunhan kiireet hellittää.. wink.gif
sannukka
Sipa Punaset hiukset??? Ei hyvänen aika, eka tupakka ja nyt tämä. wink.gif
sipa
Sannukka Oliko toinen järkytys sulle liikaa.. laugh.gif

Mutta laitetaan tähän nyt muutama:

a.b.c: Pirtsakka "mummeli" joka pitää järjestyksen kotonaan sekä puskiksessa.. Saamme hyviä neuvoja häneltä. Asuu mielellään Hesassa..

Arissa: Touhukas eläinystävä jolta myös saamme hyödyllisiä vinkkejä niin elämään kuin työsarallekkin. Pitää meidät ruodussa ja järjestyksessä. Järjestää tapaamisia.. Tuore mastiffi-vauvan onnellinen omistaja.

Cee: Isähahmo joka huolehtii "naisistaan" vähän liikaakin. Hurahtanut kissaan joka taas määrää isäntäänsä.

Hoffi: Uusi tulokas laumassa, josta ei viellä osaa sanoa juuta eikä jaata, mutta hyvältä vaikuttaa.. Omistaa pari hoffia.

Henrietta: Meidän lady jolta saamme hyödyllisiä vinkkejä koirista sekä kauneustieto vinkkejä tarpeen vaatiessa..

Kehäkettu: Meidän pirtsakka kehis.. josta kuulemma valitettavasti liian vähän, ainoastaan silloin jos on asiaa hän ilmaantuu, sanomaan painavan sanansa.

Lakka: Näitä meidän nuorempia joista kuulee myös aina silloin tällöin, mielikuvaa ei viellä hänestä ole syntynyt.

Lotta: Pirtsakka nuori myös, joka touhuaa koirien kanssa ja tykkää ajella bussilla.

Mansku: Meidän pirteä Mannerheimintie.. Jolla sana on hallussa ja juttua riittää, hänelle myös tapahtuu kaikkea, varsinkin outoja asioita. Omistaa pari leoa ja muutaman cintin.

Mamse: Ulkomailla viihtyvä kahden beussin omistaja josta kulemme tosi harvoin nykyjään. Pirteitä juttuja kaipaillaan.

Mammanpoika: Piristävä uusi tulokas. hauskoja juttuja ja kommentteja. Hurahtanut ausseihin joita sikiääkin ihan itsestään.

Rodnina: Meidän mukava rodnina, ei taaskaan kerkii koneelle kun on näitä mustasukkaisia kotona..Kasvattaa bulmastiffeja ja omistaa mäykyn.

Riikka: Meidän mopsi nainen jolta kuulemme myös hauskoja juttuja, kunhan kerkii niitä tänne kirjoittelemaan..

sa-an-ri: Nuori touhottaja joka järjestää myös tapaamisia, käy koulua sinä sivussa

Sannukka: Myös tuore onnellinen Bullmastiffi-vauvan omistaja. Jolla leikkaa tarpeen vaatiessa, järkyttyy tosi helposti.

s-ml: Siinäpä meillä pähkinä. Vinttikoiran notkea terävä tyyppi.

Throls: Pirteä eläinkaupan pitäjä jolle sattuu ja tapahtuu aivan liikaakin. Silloin kun tänne joskus kerkii ei juttu lopu..

Wanssu: Ihastunut muutteihin mutta haalii lisää sammareita. Mukava nuori nainen.

Wilh: Pirtsakka nuori joka haluaa kaikkeen mukaan, mutta aika vaan ei riitä, mutta kunhan sitä joskus riittää niin saamme kyllä kuulla..
wilh
biggrin.gif
Itse asiassa aika samansuuntaisia on munkin mielikuvat noista, mitä Wanssu kirjoitti.
Tässä vähän lisää:

Wanssu
Kiltti maalaistyttö. Vehnäpellon väriset hiukset, ja hymyssä suin reippailee parin ison koiran kanssa suomen maalaismaisemassa. Käy lukiota(?), on hyvä oppilas ja harrastaa koirien lisäksi joko laulua tai soittaa jotain soitinta.

sa-an-ri
Tummat hiukset siistillä poninhännällä. Sanavalmis ja aktiivinen tyyppi, joka on lukiossa toiminut mm oppilaskunnan hallituksessa. Suomalaista alkuperää, mutta ulkonäössä etnisiä piirteitä.

Henrietta
Pisnesnainen. Housupuku, tummat hiukset ja mustasankaiset lasit. Tomera nainen, joka laittaa asiat tapahtumaan ja miehet kuriin.

Cee
Mökin mies peräkylästä. Itseironiaa ja huumoria löytyy kyllä, kutsuuhan kotipaikkaansa Manhattaniksi. Ajaa raktorilla ja vokottelee loma-aikaan "etelän naisia" kyläkaupalla.

Heehee.... elkäähän sitten suuttuko, ei voi tietää mistä nää mielikuvat oikeasti tulee laugh.gif
sannukka
Wilh:Ihmis- ja koiraystävällinen. Iloinen.

Wanssu: Nuori, lyhyt ja hoikka kameran omistaja. Tuleva valokuvaajalupaus.

Sipa: Kiltin ja rauhallisen ulkokuoren alta paljastuu pikkuhiljaa järkyttävä totuus. Huumorintajuinen. (ainakin tämän jälkeen toivon, että on wink.gif )

Arissa: Järkevä toiminnan ihminen. Käyttää raidallista neuletta. (mistähän tuokin mielikuva tuli blink.gif )

Cee: Syden palvelija, joka on hattua myöten täys kyseistä duunia.

Kehäkettu: Tykkää kanoista. ( blush.gif Aliaskuvakkeen ketut näytti ihan kukolta, ennen kuin jostain luin että ne on kettuja. Miten niin sokea...)

Meinas vallan unohtua...

Henrietta: Hevosihminen. Sopii kyllä bisnesmaailmaan, niinkuin Wilh jo totesi.
Mansku
Tää vastaa viikonlopun aikana paremmalla ajalla.. laugh.gif
Riikka
Kaikista ei ole kovin vahvaa mielikuvaa syntynyt, joten heistä en lähde mitään arvaamaan, mutta:

Sipa Kova puhumaan, keksii jutunjuurta lähes aiheesta kuin aiheesta, jos ei muusta, niin ainakin muistaa huhuilla Puskasta puuttuvia. Ulkoiluihminen.

abc Muumimamma. wink.gif Keksii asiasta kuin asiasta hyviä puolia. Järjen ääni.

Kehäkettu Tietoviisas, mitä koiriin tulee.

Wanssu Just niinkuin Wilh kertoi. whistling.gif
mammanpoika
Minä en uskalla edes arvailla kun olen niin uusi, riittäköön kun sanon, että tuntuu kuin olisin tullut kotiin wub.gif
s-ml
Arissa Keskimittainen, jolla on ruskeat olkapäille ulottuvat hiukset. Vegetaristi, joka miettii maapallon tulevaisuutta. Istuu kynttilän valossa mielellään ja haaveilee piilopirtistä metsän keskellä.

abc meidän kaikkien mummi, joka kutoo meille villasukat ensi jouluksi. Sydämellinen.

Cee meidän oma kundi, joka on sydämeltään herkkä, hauska, tunteellinen ja sielukas. Yrittää pitää akat ruodussa.

Henrietta Bisnesnainen, joka pistää asiat järjestykseen eikä jätä mitään puolitiehen. Jakkupuku ja lyhyet hiukset.

Kehäkettu Aina terävänä, niin kehässä kuin palstalla. Omistaa harvinaisen nimen. On keskimittainen, hiukset ruskeat, vihreät silmät. Pitää tiukkoja vaatteita. Häneltä ei jää mikään huomaamatta, terrierien luonne. Tunteellinen sisimissään.

Mansku Mansku on iloinen ja reipas, hieman hajamielinen. Etsii ja etsii ja soisi löytävänsä..Tuo palstalle iloa jutuillaan. Lyhyet hiukset ja keskimittainen, käyttää villapipoa.

sa-an-ri eksoottinen, tyylikäs, kulkee korkokengät kopisten, aina huoliteltu ja iloinen.

Sipa Pitää huolta pienimmistäkin muurahaisista, myös meistä. Aina iloinen ja tuo tullessaan hyvää mieltä ja hauskuuttaa. Puhuu aina ja tilailee netin tyhjäksi tavaroista. Sipan punainen tukka oli melkein järkytys, uskoiskohan tuota smile.gif

Rodrina hieman hidas, ainakin kirjoittamaan. Tunnollinen ja luotettava. Tekee kaiken, minkä lupaa ja vähän vielä ylimääräistäkin.

Wanssu blondityttönen, hymyilee aina, kuten koiransakin. Keskimittainen, voimakas ja touhuaa kotona leipoen pullia. Kova siivoamaan.

wilh Tekisi kaiken, mutta ei ehdi mitään. Esittää koiria näyttelyssä, tykkää juoksemisesta ja aina kiire. Iloinen hepsankeikka. Blondi myös tämä nuori nainen ja pitkä. Hauskaa seuraa.
Kehäkettu
*Hihihiii*

Ihana ketju! biggrin.gif

Täytyy syventyä pohtimaan palstalaisten sisimmäistä olemusta...
mirka
Tää on hauska w00t.gif

sipa: Kirjoittelee kun töiltään kerkeää. hauska,huumorintajuinen, rento ja aina riittää juttua

Cee: Syden palvoja, Juttua ja pohdintaa tulee että vois vaikka kirjan vääntää

abc: Meidän oma mummumme laugh.gif Elämän kokemusta jolta saa hyviä neuvoja, aina positiivinen

Arissa: Mastiffi- vauvan onnellinen omistaja
Cee
Mulle tää topikki on varsin helppo!
Mä tietenkin voisin pureutua erilaisiin mielikuviin varsin tarkastikin ja kertoa niistä vaikka mitä...
Kenellä minkäkin väriset hiukset, kenellä millaiset vaatteet, kenellä isot tiss.., öh, eiku iso omakotitalo, kenellä mitäkin... Kuka kuinkin pitkä ja harrastaa ja millaiset kulutustottumukset on..
Jopa älykkyystasoon voisin mielikuvieni perusteella kantaa ottaa...

Mutta mulla on sinänsä helpompaa kuin teillä tehdä tälläinen mielikuva-analyysi muista tän palstan käyttäjistä..
Mä voin kaiken pohdinnan ja miettimisen jälkeen tiivistää monta teidän fyysistä ja psyykkistä ominaisuutta yhteen, jolloin tarkkoja henkilökohtaisia erittelyjä ei niinkään tarvita, vaan päästään hyvinkin tarkkaan, mutta tehokkaampaan yhteismielikuvaan joka pätee yllättäen kaikkiin muihin palstan käyttäjiin kuin muhun...

Elikkä, mun mielikuvissa (jotka harvoin erehtyvät todellisuudesta) voidaan kaikki teidän ominaisuudet ja muut kiteyttää yhteen sanaan:

Kanala!!!

Cee
mammanpoika
Kot-kot biggrin.gif
mirka
Näin on, kanala jossa yksi kukko laugh.gif w00t.gif
Kehäkettu
No niin, nyt mä oon pohtinut, miten tiivistää teidän ytimen, joidenkin osalta.

Wanssu on koiriin tosissaan innostunut, joka ottaa asioista paljon selvää, ja haluaa tehdä kaiken "oikein". Ehdottomasti vakavalla mielellä liikkeellä, mutta ei mikään tiukkapipo omien näkemyksiensä suhteen, vaan vielä hyvin avoin uusille ideoille. Näin myös muussa elämässä, miettii asioita kaikilta kanteilta, laskelmoi ja spekuloi, ja toimii vasta sitten. Tämä ei tee hänestä jäykkää tyyppiä kuitenkaan hersyvän huumorintajun takia. Suunnitelmallisuuteen yksi syy on ehkä myös pieni ujous, ja olisi kiitollinen jossain asioissa, jos saisi pienen ystävällisen "pepulle potkaisun" toimiakseen asioiden edistämiseksi.

Sipa on empaattinen, ihmisläheinen ihminen, jolle koti, perhe ja ystävät ovat tärkeitä. Hiukan hössöttäväisyyteen taipuvainen, ja innostuu uusista asioista herkästi, ainakin silloin, kun ne liippaavat läheltä Sipan kiinnostuksen kohteita. Rento ja maanläheinen tyyppi, eikä mikään nipottaja, suvaitsevainen maailmankatsomus, periaatteella "Antaa kaikkien kukkien kukkia". Tykkää "turvallisista seikkailuista", joille raamit on luotu etukäteen tarkasti, mutta sisältö tulee siinä sitten niitä eläessä.

abc voisi olla esikuva monelle, kun vanhetaan: elämänkokemuksen tuomaa viisautta, mutta maailma ei "ole opettanut hiljaa kävelemään" ja katkeroittanut, vaan huumorintaju on tallella ja paljon suunnitelmia edessä. Osaa nauraa myös itselleen. Laaja sydän, jonne mahtuu monenlaista.

s-ml on itsetietoinen ja varma mielipiteissään. Omanarvontuntonsa takia voi antaa ihmisille, jotka eivät tunne häntä, hiukan pelottavan kuvan. Kun tutustuu, niin huomaa, että mielipiteet perustuvat niin vahvalle tiedolle ja omalle laajalle kokemuspohjalle, että niitä ei voi kuin kunnioittaa. Mielenkiintoista keskusteluseuraa, mutta ei päästä "tyhmiä" helpolla. Ystävilleen, jotka ovat valikoituneet huolella vuosien mittaan, uskollinen tuulessa ja tuiskussa. Ei mielistele, eikä pidä mielistelevistä ihmisistä.

wilh on nuori menevä kaupunkilaisnainen, työelämänsä alussa, mutta muistelee opiskelijaelämää vielä joskus vähän kaihoten. Ei ole ihan valmis vielä "kangistumaan kaavoihin", vaikka toisaalta ajatus "juurien kasvattamisesta" jonnekin ehkä-ei-ihan-niin-suureen-kaupunkiin tai jopa maaseudulle tuntuu yhä houkuttelevammalta. Positiivinen elämänasenne, ja iloinen luonne. Huumorinkukka kukkii, ja omaa laajan ystäväpiirin ihmisitä, jotka ovat samalla aaltopituudella. Aktiivinen ihminen, joka osallistuu moneen menoon.

Nää tässä alkuun. Tarvii miettiä lisää muista. smile.gif

P.S. s-ml: Tunnetaanko me? Se meni pelottavan lähelle... blink.gif

P.P.S. sannukka: Kanoja...hrrrr... No way, en tykkää! Mulla on lintufobia. wink.gif
s-ml
Kehis, mun pitää kysyä ihan samaa; tunnetaanko me? Tuo analyysisi oli uskomattoman oikea, ihan kuin horoskooppi. Pelottava olen, juu, aina ollut, monet arastelee oikeassa minua elämässä, ei enää niin paljoa kuin akaisemmin. Ja mielistely ei ole mun juttu biggrin.gif
Missähän me olisimme nähneet tai edes jutelleet? Tuo kaikki oli ihan sinun kirjoituksiesi perusteella tullutta mielikuvaa. Menikö siis lähes kaikki oikein? Mielenkiintoista smile.gif

Ja Cee, minen suostu koskaan ikinä liittymään kanalaumaan. Sitä päivää ei tule!

Meniköhän muiden kohdalla yhtään oikein?
Cee
LAINAUS(s-ml @ 18.2. 2005, 21:35)
Ja Cee, minen suostu koskaan ikinä liittymään kanalaumaan. Sitä päivää ei tule!

Siis uskomatonta, sä tunnet mut kuin omat taskusi, ja luet mua kuin avointa kirjaa!!!
Miten muuten olisit voinut tietää, että heti siinä mun kanalan takana on mun navetta??

Cee
-karjakko Cee-
sannukka
LAINAUS(Kehäkettu @ 18.2. 2005, 20:53)
P.P.S. sannukka: Kanoja...hrrrr... No way, en tykkää! Mulla on lintufobia. wink.gif

No niin on mullakin. Ei muuten, mutta ku ne räpyttelee. biggrin.gif
s-ml
LAINAUS(Cee @ 18.2. 2005, 20:24)
Miten muuten olisit voinut tietää, että heti siinä mun kanalan takana on mun navetta??

Jep, niin taisikin olla. Onks sulla paljon lypsettäviä tällä hetkellä?
wilh
Jännää muuten huomata miten samansuuntaisia ihmisten mielikuvat toisistaan on, siis riippumatta siitä osuuko ne oikeaan vai ei. Herättää ajatuksia siitä, minkälaisista asioista mielikuvat tällaisessa keskustelussa lopultakin syntyy, stereotypioista, omista kokemuksista, tutuista ihmisistä (ehkä jopa julkisuuden ihmisistä)?
Olispahan kiinnostavaa kuulla kommentteja vielä Wanssulta, sa-an-rilta, Henrietalta joista on kerrottu mielikuvia melkein kuin yhdestä suusta, ollaankohan kollektiivisesti väärässä...?
Kehäkettu on lukenut palstaa tarkkaan, tai sitten omaa harvinaisen analyyttiset psykologin taidot tai todennäköisesti molempia... Osui ja upposi ainakin tässä osoitteessa smile.gif

...ai niin... lyhyt olen, hiukset on tummat ja en oo ikänä käyny koiranäyttelyssä whistling.gif
Wanssu
Heh, ompas tullut hauskoja mielukuvia. Jotkut ovat eeerittäin lähelle osuvia ja jotkut taas ei ihan niin lähelle laugh.gif

Wanssu: Ihastunut mutteihin mutta haalii lisää sammareita. Mukava nuori nainen.
Totta, muutteihin rakastunut ja sammareita tulee lisää biggrin.gif

Wanssu
Kiltti maalaistyttö. Vehnäpellon väriset hiukset, ja hymyssä suin reippailee parin ison koiran kanssa suomen maalaismaisemassa. Käy lukiota(?), on hyvä oppilas ja harrastaa koirien lisäksi joko laulua tai soittaa jotain soitinta.

No en nyt niin hirveän kiltti, tai no nykyään juu olen. Hiukset oikeasti ihan vaaleat mutta nyt tumman ruskeat. Kesällä saattavat saada taas vaalen värin smile.gif Hymyssä suin kyllä reippailen aina kohta kahden suht. ison koiran kanssa. Ja no aika maalla asutaan, mutta kuitenkin taajamassa. Lukioo käyn, mutta en niin hirveän hyvä oppilas ole. Musiikkiluokalla olin koko ala-asteen ja pianoa on tullut pimputeltua reilut 4 vuotta ja rumpuja soitettu pari vuotta. Kuorossa olin 6 vuotta tongue.gif

Wanssu: Nuori, lyhyt ja hoikka kameran omistaja. Tuleva valokuvaajalupaus.
Nuori ja lyhyt kyllä, mutta hoikka, en niinkään whistling.gif Kameroita omistan muutamakin kappeleen ja kuvia tulee räpsittyä joka päivä.

Wanssu blondityttönen, hymyilee aina, kuten koiransakin. Keskimittainen, voimakas ja touhuaa kotona leipoen pullia. Kova siivoamaan.
Juu eli siis ruskeat hiukset on tällä hetkellä. Hymyilen kyllä melkein aina laugh.gif Niin kuin koirakin. Lyhyt olen: 153cm. Poweria riittää kyllä jonkin verran. Tykkään leipoa pullia ja siivotakkin myös (paitsi en omaa luukkuani dry.gif )

Wanssu on koiriin tosissaan innostunut, joka ottaa asioista paljon selvää, ja haluaa tehdä kaiken "oikein". Ehdottomasti vakavalla mielellä liikkeellä, mutta ei mikään tiukkapipo omien näkemyksiensä suhteen, vaan vielä hyvin avoin uusille ideoille. Näin myös muussa elämässä, miettii asioita kaikilta kanteilta, laskelmoi ja spekuloi, ja toimii vasta sitten. Tämä ei tee hänestä jäykkää tyyppiä kuitenkaan hersyvän huumorintajun takia. Suunnitelmallisuuteen yksi syy on ehkä myös pieni ujous, ja olisi kiitollinen jossain asioissa, jos saisi pienen ystävällisen "pepulle potkaisun" toimiakseen asioiden edistämiseksi.
Voihan jepu! Meni meinaan justiinsa oikein. Aikas pelottavaa että kuinka hyvän kuvan täälläkin saa toisesta. thumbup.gif

Mutta siis kun monet sijoitti mut maalle koirien kanssa niin ihan oikeasti isompana haluaisin muuttaa johkin maalle (en nyt ihan pellon keskelle) siis johonkin pieneen maalaiskylään. Jossa sitten voisin asua koirieni kanssa harrastaen kaikkea erilaista. Ja tosiaan naama värkki loistaa meikäläisellä usein kuin naantalin aurinko biggrin.gif
s-ml
No hyvä, jos Wanssun kohdalla osui, vaikka Wilh meni metsään. Ehkä en ole vielä sisäistänyt hänen "olemustaan" smile.gif
Wanssu, olet siis vaalea syntyperäisesti?
Wanssu
Juu olen ihan vaalea syntyperäisesti. Kesäisin varsinkin hiukset mulla vaalenee julmetusti oli ne minkä väriset tahansa joten mielelläni värjäänkin vaaleiksi kesäisin. Eli siis blondi oikeasti olen happy.gif
Arissa
Melko hyviä osumia. s-ml, osuit aika oikeaan. Olen aina haaveillut talosta keskellä metsää, olen ollut myöskin vegetaristi joskus. Ja maapallon asiat välillä herättää ajatuksia ja pohdintoja.

Sannukka, tykkään raidallisista paidoista, vaikka tällä hetkellä ei yhtään sellaista ole.

Wanssu, olen lyhyt, hiukset on punaiset. smile.gif En pidä huutamisesta joten kovaa ääntä ei hirveän usein lähde.

Sipalla täysosuma paitsi että mulla on mastiffi ei bullmastiffi.

Olin hieman yllättynyt, että mua pidetään sellaisena joka pitää porukan ruodussa:D

Sipa, palstan hengetär, osaa sanoa jokaiselle jotakin, ei jätä ketään huomioimatta. Lämminhenkinen, pirteä jonka seurassa ei tule aika pitkäksi. smile.gif

abc, "yleismummmo", joka ei jää sanattomaksi ja omaa hyvän huumoritajun.

s-ml, suhtautuu asioihin rauhallisesti, harvoin menettää malttiaan. Hoikka, vaaleat niskaan asti ylettyvät hiukset.

mansku, energinen pakkaus jolle sattuu ja tapahtuu. Tykkää juoda aamulla kahvit rauhassa. Ei pidä joutenolosta vaan nauttii kun on tekemistä suuriman osan ajasta.

RODNINA, rauhallinen, jolle perhe ja koirat ovat rakkaita asioita.

Henrietta, huoliteltu ulkonäkö meikkausta ja asua myöten. Pitää jakkupuvuista, kapearaitaisista housuista. Antaa mielellään neuvoja ja vinkkejä ehostamiseen ja ihon hoitoon.

Wanssu, iloinen sammarien omistaja joka ei pienistä asioista murhetta kanna. Tulee helposti ihmisten kanssa juttuun.

Wilh, ruskeat puolipitkät hiukset jotka usein leteillä. Pukeutuu rennon nuorekkaasti.

Kehäkettu iloinen, tunteellinen joka spontaanisti halaa tarvittaessa, mutta myös osaa olla tiukka tarpeen tullen. Ihminen josta on helppo pitää.
abc
Aivan ensimmäiseksi ja näin erikseen on vastattava Arissalle. Juu sanattomaksi en jää, kun saan sanottavani kirjoittaa.

Nytkin olen tehnyt pohjustuksen kirjoitukselleni missä yritän vastata ihmisten näkemyksiin minusta ja sanoja on tosi paljon laugh.gif . Ihmettelin suuresti mikä minussa on vikana, kun en millään saa noin lyhyesti ja ytimekkäästi vastattua kuin te toiset olette onnistuneet viesteissänne. Mutta Arissa ratkaisi probleemani thumbup.gif , sanoja minulla riittää, ettei sanomiset jää sanomatta.

Ja nyt yritän vielä tämän illan aikana vastailla, ellei kone vippaa yli laidan sanojen paljoudesta.
abc
Vastaukset
Wanssulle Kiltti en ole, mutta elinaikanani olen JOKA uusivuosi toivonut, että seuraavana vuonna olisin kiltimpi. Mutta minkäs luonteelleen voi, kun suututtaa niin suututtaa.

Kotona ei niin nättiä, mutta viihdyn kamojeni kanssa. Kesällä tulee vuosi täyteen siitä, kun aloitin raivaamaan huushollia järjestykseen. "Kiirettä" olen pitänyt hommien kanssa, mutta niinköhän valmistuu vielä ennen ensitalven lumiakaan lookaround.gif .

Ulkonäkö, siitä ei minullakaan ole mielikuvaa. Lakkasin kurkkaamasta peiliin kauan, kauan sitten.

Höperö, hauskasti sanottu, lapseni sanovat minusta kummallinen ja lapsenlapset outo.

Nuorena luin tosi paljon, mutta en koulukirjoja. Nykyisin ei aika riitä kirjoihin, kun tää netti vie kaiken ajan angry.gif .

Sipalle Järjestyksestä vastasinkin jo Wanssun kohdalla. Pirtsakka, joo jalat toimivat vielä hyvin, mutta päänupissa on selvästi laantumisen merkkejä. Ja Hesa wub.gif , se on mulle AINA HESA wub.gif .

S-ml:lle Langat loppuivat, enää ei siis ole odotettavissa sukkia. Valitan. Sydämellinen, eikös me kaikki olla sydämellisiä biggrin.gif

RODNINALLE Joo, kokemusta on runsaasti, mutta silti se elämisen taito on jäänyt ontuvaksi.

Kehäketulle Enpä sanoisi laaja sydän, sillä välillä tuntuu, että avarampikin voisi olla, etenkin silloin, kun sinne enemmän asioita pakkautuu wink.gif . Esikuva ohmy.gif , nyt meni jo liioittelun puolelle. Ja "hiljaa kävelemään" se on taitolaji, mihin minä en yllä, siitä huolimatta, että yritystä on ollut useampaankin otteeseen.

Ceelle Kanala tai navetta tarjolla ohmy.gif . Olisin minä odottanut, että asetat minut mehiläispesän kuningattareksi. No, ehkä olisin vielä sunnuntain aamuna ollut tyytyväinen, jos johonkin ryhmään olisin päässyt mukaan, mutta enää EN TULE, vaikka kuinka nätisti pyytäisit. Nyt saat pitää ruotsittaren suomalaisen sijaan.
sipa
Kehis.. ohmy.gif Järkyttävän läheltä liippaa.. Sussa on ihan selvästi povarin vikaa, kun jokaisen kohdalla kolahtaa.. laugh.gif

Jee... meitä on ainankin kaksi punatukkaista.. Arissa ja minä.. w00t.gif Toivottavasti Sannukka ei järkyty entistä enemmän.. blink.gif
sannukka
biggrin.gif Mitenkähän sitä nyt selviäis järkytyksestä. Kyllähän Arissalla ihan selvästi on punaset hiukset. Sopii mielikuvaan ihan yhtä hyvin ku se raidallinen paitakin. laugh.gif Vaikka oikeesti ajattelin kyllä, että ois kiharat olkapäille ulottuvat ruskeat hiukset, mutta nyt ei järkytys ollut silti suuren suuri. whistling.gif
Sandy
Paljastuksia sen verran että Sipalla on luonnostaan ruskeat hiukset. Vaikka hän onkin niitä värjäillyt jo monta vuotta, ehkä kilpaa tyttärensä kanssa, että kummalla on enemmän shokkiväriä päässä.

Mahtaako enää itsekään muistaa, että minä väriset ne ovat joskus olleet biggrin.gif

Hauskaa luettavaa; minä en valitettavasti osaa paljoa sanoa kenestäkään mitään kun kerkiän täällä käydä niin vähän. wink.gif
wilh
Huh, mä olin jo jotenkin hyväksynyt sipan punaiset hiukset, mutta Arissalla?!?
Tehän ootte sitten kuin kaksi marjaa... biggrin.gif
sipa
Mun piti just tulla paljastamaan että olen kyllä luonnostani aito brunetti.. Mutta systeri kerkis ensin.. No rukseata mun hiuksista ei enään saa kuin värjäämällä, kun tää punainen on jo niin iskostunut hiushuokosiin pysyvästi.. Tai ainakin melkein.. laugh.gif Sillä juurikasvu kyllä viellä paljastaa mikä on oma väri.. Ja punapää olen ollut kohta kymmenen vuotta. Sitä ennen oli melody ja kastanja muotia.. w00t.gif
sannukka
Jaaha, sipa haluaa siis ihan tahallaan järkyttää mua, kun kerran värjäilee ne hiukset (shokkiväreilläconfused.gif blink.gif biggrin.gif ) . Sekin siis vielä lisää tähän alati kasvavaan sipan järkyttävyyden listaan, että ihan tahallaan. biggrin.gif wink.gif
abc
Joukkoon on tullut runsaasti uusia, ja nuoria, joten minulla menee aikani ennenkuin heistä olen mielikuvani luonut. Mutta sen verran kerrottakoon, että kun joukko yks´kaks´kuin rynnäköllä tänne ilmaantui, niin kauhistuin, että niinköhän tämä foorumi lastentarhaksi muokkaantuisi. Nöyrimmästi pyydän anteeksi niitä mielikuviani, sillä olette olleet sekä reippaita, että iloisia kirjoittajia ja ennenkaikkea haluan toivottaa teidät kaikki tervetulleiksi, sillä kaikille ei varmaan ole tullut sitä sanottua silloin, kuin ilmestyitte tänne.

Suurin osa teistä voisi olla lapsenlapsiani, ja loput lapsiani. Ainostaan yksi henkilö saattaisi olla lähempänä minun ikääni, mutta sekin on mielikuvaani. Hän on toimelias, matkustaa paljon ja paneutuu koiramaailman asioihin syvällisesti. Kirjoittelisi varmaan enemmänkin, on nimittäin sosiaalinen, mutta työkiireet eivät anna myöten ja on hänellä yksi toinenkin este, ärhäkkä, mutta iloinen vahtikoira, jonka tehtävänä on suojella, ettei kirjoitella enempää kuin on tarvetta biggrin.gif .

Mietiskelen, että kuinka monesta ihmisestä voisin kirjoittaa samaan ruudukkoon, ilman, että koko kirjoitus häippäisisi tuonne yläilmaan blush.gif . Alkavat jo kohta taivaassa ihmettelemään, että kukas se sellainen abc on, joka alvariinsa heille viestejä lähettää pinch.gif .

Sannukka Ei näössäsi ole vikaa, minä näen vieläkin Kehäketun kuvakkeen kukkona. Höh, meinasin juuri sanoa, että ehkä sittenkin kannattaisi tarkistuttaa ne silmät, kun puhuit ketusta monikkona, mutta onneksi tein vielä kerran tarkemman syynin kuvakkeeseen ja niinhän siinä TOSIAANKIN ON kaksi kettua.

mammanpoika Oivaltaja, heti huomasi tulleensa foorumille kuin kotiinsa smile.gif

throls ja Mansku Elävät vauhdikasta elämää, eikä tapahtumaketjut näytä loppuvan. Onneksi ovat SUUNTAUTUNEET erilaisuuteen, sillä se sopii meillekin, ettei tarvitse toistoina lukea heidän edesottamuksiaan.

jatkuu...
abc
... jatkuu

RODNINA Rauhallinen, mutta silti niin ehtivä. Käy koiranäyttelyissä, on kiinnostunut näyttelytuloksista, juoksuttaa useamman kerran päivässä koiria ulos, kun joutuu jakamansa koiraryhmät erikerroilla ulkoiluttamaan. Huolehtii kodista, käy taloesittelyissä, josko vaikka sen ikioman satulinnan pian löytäisi, hoivaa pientä tyttöään, jolla on kaunis nimi, Krista. RODNINA on kiltti ihminen. Ainoa kenet muistan nähneeni netin ulkopuolella.

Mabel Kuuluu myös sarjaan kiltit. Ah, ja olenhan minä hänetkin nähnyt netin ulkopuolella, jopa puhunutkin hänen kanssaan ja monen monta kertaa. Hyväsydäminen ja avulias yli oman reviirinsäkin.

Riikka Vakuuttavaa tekstiä. Vakaa ja säännöllinen elämäntyyli, kaikki toiminta sallitun puitteissa ja taiten harkittua. Se vain ei mahdu mielikuvaani, että miten noin mahtavaan elämään voi sisältyä ikkunalaudoilla kulkeva rotta. Mutta ehkä se vain on niin, että itsekullakin meillä on ne omat pienet "omituisuudet".

jatkuu...
abc
... jatkuu

Arissa Ohoh, tältä persoonalta löytyy napakkuuttakin, ei siis mikään "mamis", vaikka joskus sellaistakin olin ehtinyt ajattelemaan. Siis henkilö, joka seisoo lujasti mielipiteidensä takana, olematta silti häijy. Perimmiltään taitaa olla aika kiltti ja pehmeä, mutta onneksi ei sulkeutunut, sillä hänellä on hyvät puheenvuorot, joita mielellään lukee. Kohtaa usein tiettyjä katseita ja ääniä, mitkä toimivat päivän pelastajina, eikä salaile niitä meiltä, että mekin rippeen hänen hyvästä mielestään saisimme smile.gif . Siis reilu ja rehti luonne.

Sipa Sanottakoon vielä kerran, että tämä henkilö on nastoitettu puskikseen. Juttuja riittää, juttelee kaiken ikäisten ja kokoisten kanssa kaikesta maan ja taivaan välillä rolleyes.gif . Nastoitetun paikalla ei toisenlainen ihminen pärjäisikään. Tykkää vaunuelämästä, siellähän on puskia paljonkin, minne voi huhuiluja harjoitella, että varmasti onnistuu sitten täällä vaativammassa nettipuskassa. Shoppailu on intohimona, etenkin Hobby Hallin lakanat ja Lidlin juomat, joiden nimiä en nyt muista. Pituutta 178 cm, ohhoh, ja minä olen jutellut hänelle kuin tasavertaiselle. Mitenkähän huomenna saan katsottua häntä ylöspäin ja ääneeni kunnioittavampaa sävyä jututtaessani häntä.

Cee Kulkee omia Manhattanin polkujaan. Lipsuu aatteissaan. Kuvitellut olevansa perussuomalainen, mutta nyt on selvääkin selvempää muutosta tapahtunut, sekoittaa riikinruotsittaret supisuomettariin. Mutta jos on noita harha-askeleita ollut, niin olen minä parannustakin havainnut. Onkohan Cee miehistymässä, kun hän ei tarvitse enää voimasanoja niin runsaasti kuin ennen tehostaakseen itseään blush.gif .

Loppu.
sipa
a.b.c Hyvä, hyvä.. thumbup.gif Tuleehan sitä tekstiä sunkin kynästä..kunhan vain vauhtiin pääset.. Mä muuten voin vähän kumartua etten näytä niin kauheen pitkältä.. Ja sun ei tarvii kurottua.. laugh.gif
sa-an-ri
sa-an-ri: Nuori touhottaja joka järjestää myös tapaamisia, käy koulua sinä sivussa
*No juu, touhottaja jossain määrin rolleyes.gif Välillä tosin laiskin olento joka maan päältä löytyy... Ja koulu on vain sivuharrastus!

sa-an-ri
Tummat hiukset siistillä poninhännällä. Sanavalmis ja aktiivinen tyyppi, joka on lukiossa toiminut mm oppilaskunnan hallituksessa. Suomalaista alkuperää, mutta ulkonäössä etnisiä piirteitä.
*Hiukset on aika tummat... Ainakin välillä smile.gif Nykyisin epämääräisen ruskeanpunertavat smile.gif Ja nykyään ne on liian lyhyet kiinnipidettäviksi, ne kyllä ylttyy ponnarille, mutta ne lyhimmät sojotta sitten sivuilla "kauniisti". En tosiaankaan ole oppilaskunnassa, sillä en pidä kouluni ihmisistä... Ja näytän kyllä suomalaiselta... Tietääkseni blink.gif

sa-an-ri eksoottinen, tyylikäs, kulkee korkokengät kopisten, aina huoliteltu ja iloinen.
*Kun luin tän niin repesin kunnolla! Sanat eksoottinen ja tyylikäs on viimeset jotka mun kohdalla tulee mieleen w00t.gif Korkokenkiä omistan kait yhdet... niitäkin olen käyttänyt vain wanhojen tansseissa ja kummipojan ristiäisissä. Tosin nyt kovasti haluaisin hankkia jotkut sellaset kivat korkokengät... Räjähtänyt olis lähinnä kuvaava ilmaus musta... Ja iloinen olen noin kerran kuukaudessa, muuten kuin sitruunan syönyt... Mutta puskiksen k-18 porukalla on outo vaikutus muhun: tulen iloiseksi ja repeilen teidän jutuille... Outoa blink.gif
Mansku
Mansku:
Nauravainen ja hieman höpsö myös. Tavarat hukassa usein Erittäin kiltti myös, mutta saa kyllä kaikki tarvittaessa ojennukseen, sana valmis. noin 160cm pitkä, ruskehtavat lyhyet hiukset.

lookaround.gif Pituus meni melkein kohalleen, oon 166,5 cm ja hiukset ruskeet olkapäille ulottuvat.

Mansku: Meidän pirteä Mannerheimintie.. Jolla sana on hallussa ja juttua riittää, hänelle myös tapahtuu kaikkea, varsinkin outoja asioita. Omistaa pari leoa ja muutaman cintin.

blink.gif Ai tapahtuu vai?? Noi koirat on lisääntyny meillä aivan omia aikojaan.

Mansku Mansku on iloinen ja reipas, hieman hajamielinen. Etsii ja etsii ja soisi löytävänsä..Tuo palstalle iloa jutuillaan. Lyhyet hiukset ja keskimittainen, käyttää villapipoa.

w00t.gif Minäkö hajamielinen...no, ehkä JOSKUS..Mistä se villapipo tuli..Meikä on allerginen villalle suoraan iholla

mansku, energinen pakkaus jolle sattuu ja tapahtuu. Tykkää juoda aamulla kahvit rauhassa. Ei pidä joutenolosta vaan nauttii kun on tekemistä suuriman osan ajasta.

ohmy.gif Totta tosiaan. Aamulla täytyy olla aikaa juoda rauhassa kahvi. Kotona ei saanu olla jouten, vaan piti olla koko ajan tekemässä jotain..Ukon mielestä voisin ees hetken olla ihan vaan yhdessä kohti.

throls ja Mansku Elävät vauhdikasta elämää, eikä tapahtumaketjut näytä loppuvan. Onneksi ovat SUUNTAUTUNEET erilaisuuteen, sillä se sopii meillekin, ettei tarvitse toistoina lukea heidän edesottamuksiaan.

whistling.gif Ne on noi geenit sellaset, ettei välillä tiedä itkiskö vai naurais..Toistaseks naurattanu; ainakin jälkeenpäin.

Teen teistä myöhemmin tiliä, kun saan 24.2 ja 5.3 olevan kokoukset pois lata w00t.gif Oottakeehan vuan..
sipa
Mansku Noi kaikkien mielikuvat susta pitävät paikkaansa.. laugh.gif Ja ne oudot asiat sulle tapahtuu joka päivä, kun tavarat siirtyy sellaisiin paikkoihin mihin ne ei edes kuulu, ja sinähän niitä et muista laittaneesi.. whistling.gif laugh.gif

Ja on muuten oikein hieno homma että osaa nauraa myös itselleen..ja toilauksilleen.. laugh.gif
Cee
LAINAUS(abc @ 21.2. 2005, 16:51)
Cee Kulkee omia Manhattanin polkujaan. Lipsuu aatteissaan. Kuvitellut olevansa perussuomalainen, mutta nyt on selvääkin selvempää muutosta tapahtunut, sekoittaa riikinruotsittaret supisuomettariin. Mutta jos on noita harha-askeleita ollut, niin olen minä parannustakin havainnut. Onkohan Cee miehistymässä, kun hän ei tarvitse enää voimasanoja niin runsaasti kuin ennen tehostaakseen itseään blush.gif .

Perkele!

Yleisesti tiedossahan on, että kaikki ruotsalaiset ovat homoja...
Paitsi naiset, jotka ovat kauniita jalostuskelpoisia mahtavan seksikkäitä aitoja pohjoismaisia täydellisiä kaunottaria!! Viikinkien jälkeläisiä, vaaleita seireenejä... Kuin täydellisen ihmisen malleja, joita varmasti jumalakin ajatteli täydellistä naista luodessaan...
Ruotsalaiset naiset ovat aina(AINA!!!) olleet syvän ihailuni kohteena luonnollisuutensa, uskomattoman (ilman meikkejäkin) kauneutensa, ja vapaamielisyytensä takia (esim. typerät rintaliivit siellä koetaan turhiksi, kun taas suomen junttilassa ilman rintaliivejä ei laiteta edes pyjamaa yöksi päälle...

Ruotsalaisista henkii totaalivapaus käyttäytyä kaikessa kuin parhaaksi näkee ja kokee...

Ruotsalaisia en kammoksu muuten mitenkään, mutta kun kammoksun niitä kaikkia ruotsalaisia miehiä, jotka ovat KAIKKI homoja!!

Elikkä mä ABC:n kiusaks alankin zirputtelemaan mabelille oikein useinkin smile.gif Mabel on kuitenkin sitä aitoa pohjoisen valon kansaa, mistä me suomalaiset vaan haaveilemme...
Mabel on aito viikingin jälkeläinen,,,

Niin että olkaas elukat kanalassa siljaa, kun kuskaan uutta seireeniäni pihaan.. ja navetaas kans tarttee olla hiljaisuus!! (tajusiks S-ML?confused.gif)

Se meidän suomalaisten valtava ero ruotsakaisiin on, että ruotsalaiset ovat osanneet moraalillaan jo ajat pitää oman rodun puhtaampana ns. aitona arjalaisena rotuna...

Cee

ps. jalostus siis toimii kaiketi tahdikkaammin siellä, kuin täällä jossain...

ps2. olen toki ihan tyytyväinen ollut ruotsista suomeen muuttaneihin siirtolaisiin biggrin.gif
Leija
Ihan mielenkiintoisen kuuloista porukkaa täälä. Jos noita kuvauksia lukee/uskoo... w00t.gif
abc
LAINAUS(Cee @ 22.2. 2005, 22:52)
Perkele!

No totahan osasin jo arvaillakin, että "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa" laugh.gif
sipa
Niinpä.. laugh.gif Johan voimasanoja löytyy taas..

Suomen junttilassa ilman rintaliivejä ei laiteta edes pyjamaa päälle.. blink.gif Cee No nyssä oot ihan sekaisin.. w00t.gif

Leija Tervetuloa puskikseen.. thumbup.gif
mirka
cee repäs taas laugh.gif
Mansku
Vesimies 21.1.-18.2

Vesimiehessä on bisnesainesta, sillä hän saa markan kuin markan kellumaan. Vesimies pitää huolen siitä, että vahinkojen sattuessa hänellä on vedenpitävä alibi. Tai uskottava valhe. Vesimies on myös mestari käyttämään valikoitua muistiaan: asioita, joita ei muista, ei tarvitse selitellä. Seksinkin suhteen Vesimies on erimies. Mikään ei miellytä häntä enemmän kuin intohimon aalloilla surffaaminen.

Raha: Vesimiehet ovat pohjimmiltaan hitaita, mutta rahan he ovat aina saaneet liikkumaan liukkaasti.

Luonne: Vesimies ei ole kaavamainen eikä tylsä. Häntä kannattaa kuunnella, sillä hänellä on uskomaton taito selvitä selittelemällä mitä kiperimmistäkin tilanteista. Hän on myös mestari käyttämään valikoivaa muistiaan: asioita, joita ei muista, ei tarvitse selitellä. Vanhemmiten muistin valikoivuus tuppaa lisääntymään. Vesimiehiä on kahta lajia: ennakkoluulottomia ja sosiaalisia maailmankansalaisia tai viisastelevia ja tärkeileviä snobeja. Toisia on enemmän.

Rakkauselämä: Rakkauselämässä Vesimiehellä on jatkuva pyrkimys päästä huipulle ja joskus joku heistä saattaa sinne päästäkin, vahingossa.

Onnenkivi: Paasikivi

Taudit: Kylmät ja kuumat aallot, romahtamaisillaan olevat hermot ja ryhti whistling.gif

Motto: Yritän ymmärtää sen, että minua on niin vaikea ymmärtää. Ymmärrättehän? w00t.gif

Onnenväri: Aamusta tuhkanharmaa, mutta iltaa kohden virkeä vihreä thumbup.gif

Onnennumero: $

Onnenplaneetta: Pluto (Mikki Hiiren paras kaveri)

Tulevaisuus: Tulevaisuus ei juuri nyt ruusuiselta näytä, joten huolehtiminen on syytä aloittaa heti.

Käärme 2.2.1965-20.1.66

Käärme on elegantilla tavalla hienostunut, omalla tavallaan hillitty ja kultivoitunut. Toisin sanoen sairaan erikoinen tyyppi, joka nauttii saadessaan muut kananlihalle.

Käärme ei alennu etenemään kyynärpäätaktiikalla vaan huolehtimalla, että oikeat ihmiset ovat oikeaan aikaan poissa. Käärmeet eivät sekoile, heillä vain on oma tyylinsä hoitaa asiat. Käärmeet eivät valehtele, he vain ymmärtävät asioiden kulun hieman eri tavalla kuin toiset.

Jos kunnon skandaaleja ei ole näköpiirissä, käärmeet ovat valmiita järjestämään niitä itse lookaround.gif Käärmeele ei tämäkään vuosi tuota ongelmia: analyyttinen akateemisuus estää näkemästä kaaosta sosiaalisella ja taloudellisella puolella.

Motto: Ulospursuaville persoonallisuuden pikku eriskummallisuuksille täytyy antaa tilaa.

lookaround.gif Tartteeks enää ihmetellä miks aina sattuu ja tapahtuu?? biggrin.gif
s-ml
LAINAUS(Cee @ 22.2. 2005, 19:52)
Niin että olkaas elukat kanalassa siljaa, kun kuskaan uutta seireeniäni pihaan.. ja navetaas kans tarttee olla hiljaisuus!! (tajusiks S-ML?confused.gif)

Juu, kyllä tajusin ihan heti, en sentään niin tyhmä ole, mutta eri juttu, suostunko mä tajuamaan biggrin.gif

Koskas, Cee, oot viimeksi käynyt Tuholmassa tai vaikkapa Malmossä? Kerro mulle, montako arjalaisen kaunista vaaleaa seireeniä käveli vastaan? Voin sanoa, eipä taatusti kovin monta. Katunäkymä on tummentunut monella asteella viimeksi kuluneiden vuosien aikana. Hekin ovat kaikki ruotsalaisia smile.gif Tosiaan, Ruotsissa tuo jalostus on toiminut, ehkei sinun mittapuusi mukaan kuitenkaan niin hyvin, mutta rotujen sekoituksen kannalta hyvin. Lähes jokaisella itseänsä kunnioittavalla perheellä on adoptiolapsia. Buumi taisi tulla joskus -80-luvun alkuvuosina, eikä ole vieläkään loppunut. Nämä ruotsittaret ovat jo nuoria aikuisia, just sopivan hedelmällisen ikäisiä..Maahanmuuttajia Ruotsiin on saapunut monin kertainen määrä kuin mitä tänne meille. Heistäkin jo sadat tuhannet saaneet Ruotsin kansalaisuuden.
Helsingistä voisi vieläkin sanoa sen olevan valkoinen kaupunki. Niin, jos heitä etsit, ei kannata lähteä merta edemmäksi kalaan. Meiltä löytyy ne vaaleat kaunottaret smile.gif

ps. ja ne seireenit Tukholman kaduilla ovat sitten suomalaisia risteilyturisteja biggrin.gif
sipa
s-ml Sitähän minäkin että ei arjalaisia paljon ruotsissa enään näy.. laugh.gif Vaan hyvinkin tummapintaista porukkaa liikkuu kaupungin katukuvassa.. Toi oli hyvä veto.. thumbup.gif

Mansku Mun likka on myös vesimies ja toi sopii kuin nyrkki silmään, että yritän ymmärtää sen, että minua on niin vaikea ymmärtää.. laugh.gif Taitaa muuten pitää monen vesimiehen kohdalla paikkaansa.. w00t.gif ukon yksi siskoista on myös vessari.. laugh.gif Eiks ookkin hyvä lyhenne.. ihan itte just keksin sen.. laugh.gif
Mansku
biggrin.gif Mä kutsun itteeni Läträäjäks kun joku kysyy horoskooppia smile.gif Mut passaa toi Vessarikin lookaround.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.