Morjens,tuolla toisaalla lupailin että teen pientä yhteen vetoa taas viimeisten kuukausien kulusta,yhdellä sanalla jos voisin sanoa ,ettei mitään olisi tapahtunut niin olisipa hyvä,vaan kun ei...Toisaalta onhan alku vuoteen mahtunut paljonkin (?) hyvää,luulisin.Olen ainakin hengissä niinkuin myös läheiseni,ystäväni ,koirani jne.
Elämähän on tunnetusti sellaista ylä ja ala,vasta ja myötä mäkeä,minun kohdallani joskus tuntuu että jopas noita mäkiä sattuukin olemaan paljon ???Eikö teistä KOSKAAn tunnu siltä?
Koira rintamalla sujuu hyvin,ainakin silleen tasaisesti.Ei olla tehty oikeastaan mitään paria näyttelyä lukuun ottamatta ,niistä suoriuduttiin kunnialla,mitään suurempaa parras valoissa käyntiä.Lapset ovat olleet suhteellisen terveitä,lukuun ottamatta kauan odotettua ja valmiiksi tiedettyä astman diagnosointia,tämä oli odotettavissa jo kauan.Lääkkeet ovat nyt auttaneet asiaa ja turhat yskimiset,hengästymiset ja kohtaukset ovat olleet muisto vain.Itse olen sairastellut pieniä flunssia,päänsärkyä,nilkan ja selän venäytystä,mutta eipä mitään hirveän kamalan vakavaa.Eli asiathan ovat hyvin (?)
UUsia tuulia ja suunnitelmia on pää ja unelmat tulvillaan,mikäs siinä,pitäähän niitä olla.Kaikillahan on(?) Työt jatkuu toistaiseksi normaalisti,ajattelin jopa pitää tänä vuonna talviloman,tuleekohan kuinka lomailtua.Parisuhteessakin on uudet tuulet,ollaan parasta aikaa muuttamassa erilleen asumaan,minä lasten kanssa ja isäntä jää hulppeaan linnaansa asumaan.Toki lopullisesta erosta ei ole kyse,vain sellaisesta hengähdystauosta,aika lisästä,niin sanoakseni.Aika tuo tuleessaan yhteisen onnea,jos tuo..katsotaan.(?)
Yritän käydä tiheämpään täällä kuulostelmassa,tosin vaikeaa luvata sellaista josta ei ole varma,mutta yritän...lupaan yrittää.Kirjoitus motivaatio on viime aikoina kärsinyt,jostain syystä.Mutta kauniita,aurinkoisempia kevät päiviä kaikille puskislaisille...kesä tulee kyllä.