¤janette¤
27.2. 2005, 12:55
siis eli mitä vinttareita omistatte ja kuinka monta,mitä harrastatte ja minkä ikäsiä koiranne on?
Meillä on 7 salukia ja yks niistä on mun ikioma jonka nimi on Uffis,Uffis on 1 vuotias ja me harrastetaan niiden kanssa näyttelyitä
En omista yhtäkään vinttaria, mutta sukulaisellani on 7 italiaanoa ja 1 whippet. Niiten kanssa ne harrastaa pääsäännöllisesti näyttelyitä.
-serafina-
28.2. 2005, 14:50
Jacinthe: Saanko udella missäpäin sukulaisesi asuu? Jos sattuisin vaikka tuntemaan.
Täältä löytyy kaksi italianvinttikoiraa, Sohvi ja Siiri. Sohvi on 5 v. ja Siiri kohta 2 v. Koirien kanssa harrastellaan näyttelyitä, mätsäreitä, agilitya, vinttikoirajuoksuja, lenkkeilyä ja tokoa ja koiratanssia kotona.
Afgaaninvinttikoiran Pices Fabianon eli Fabi, 3 vuotta, näyttelyissä ja ratajuoksu harjoituksissa käydään.
Whippet Täysikuun Sir Galahad eli Kaapo, 2 vuotta, näyttelyissä ja ratajuoksu harjotuksissa käydään-
shaairah
5.5. 2005, 00:06
6 kipaletta salukeja

Asheerah 7 v., Farha kohta 6 v., Muhafhaf melkein 4 v., Lublub 3 v., Basma 2 v. ja Habwa 2 v.
Osaomistuksessa on vielä Zia 13 v. (mutsin luona), Rafiq 2,8 v. ja Hosha 2 v.
Moiks.
Mulla on vajaa 6v. Puolanvinttikoira.

Laku eli Bassebastioni Abchaz.
Sen kaa ollaan tulossa Aptukseen.
-Datsin
Meillä on 15 viikkoinen whippetnarttu, jonka kanssa mennään näytelyihin ja todennäköisesti juoksemaan
LAINAUS(-serafina- @ 28.2. 2005, 14:50)
Jacinthe: Saanko udella missäpäin sukulaisesi asuu? Jos sattuisin vaikka tuntemaan.

Saathan toki
Toivakassa hän asustelee. Ppyörittää kenneliä Taikatytön.
-serafina-
20.6. 2005, 20:33
Jacinthe: Okei, kyllähän minä Taikatytön kennelin tiedän!

Kauniita koiria.
Kaks whippettiä omistan.

Papu (Zootsuits Limelights) 8-vuotta ja Poppi (Nebtunuksen Just Limelights) 4-vuotta. Molempien kanssa aina sillon tällön harrastetaan näyttelyitä, nyt kyllä enemmän junior handler-kisoissa pyörivät kanssani. Popin kanssa ois kiva koittaa joskus juoksemista, saa nyt nähdä jääkö haaveeks...
Eipä ole itselläni yhtään afgaania..
Olen vain kenneltyttönä hienohelman-afgaani kennelissä!
"kenneltyttönä" olen afganai kennelsitssä jossa koirat harrastavat juoksemsita ja näytelyitä
LAINAUS(-serafina- @ 20.6. 2005, 20:33)
Jacinthe: Okei, kyllähän minä Taikatytön kennelin tiedän!

Kauniita koiria.

Juups, niin on
Salukeja ja italianvinttikoiria
EN MITÄÄN MUTTA KOIRAN NORWICHINTERRIERIN SEN KENNELI ON HURRICANE´S SE ON SEURA KOIRA JA KAKS SPANIELIA JA TYKKÄÄN SALUKEISTA VOITKO KIRJOTTAA NIISTÄ MULLA EI OO KOKEMUSTA
SE MUN NORWICHI ON VÄHÄ PÄÄLLE PUOLIVUOTTA
Täältä löytyy yksi whippet Rodi, kuukauden päästä 3 vuotta vanha. Tällä hetkellä vierailevana tähtenä afgaani Isla, 3 vuotta 9 kk.
LAINAUS(¤janette¤ @ 27.2. 2005, 10:55)
siis eli mitä vinttareita omistatte ja kuinka monta,mitä harrastatte ja minkä ikäsiä koiranne on?
Omistan 4 ja ½ greyhoundia + toistaiseksi vielä 7 pentua. Gypsy 5.5v, Loke 5v, Roo 2.5v, Kanga 9kk ja puolikas (sijoituspentuni) Niitti 9kk. Pennut ovat 5 pvää vanhoja.
Harrastan Greyhound Racingiä Roon kanssa ja tulevaisuudessa myös Kanga ja Niitti kisaavat (toivottavasti). Gypsy ja Loke ovat jo siirtyneet radoilta jalostuskäyttöön.
Meillä on italianvinttikoira Nala sekä cirnecot Jazi ja Miki.
Nala hyppää!

Miki ja Nala
3 Whipukkaa hermu , sökövintin hemera
Kraka , sökövintin ayleen
Misty , Mongrels bee woodbrooks
ja yks borzoi Zarja , Hatsinas haritinja zarja
wipukat juoksee, hermu ja kraka radal, misty maastois
zarja on sit vaan tommone koti plösö mikä nyt näyttelyihi menee
Mulla on afgaaninvinttikoira ja jonkun ajan päästä kaksi
ja sitten muun rotuisia on muttei vinttareita... harrastetaan näyttelyitä ja maastojuoksua.
-maria-
29.7. 2005, 17:40
Mulla on kotonani yksi greyhound narttu, Suoma.
Viralliselta nimeltään Top Runner's Black Lady ja ikää neidillä on 5v.
Tottista treenailemme ja mätsäreissä pari kertaa käyty.
Agilityäkin ollaan joskus koetettu, mutta tokosta se näyttää enemmän pitävän

Sitten nyt siskoni otti käppänän pennun, Ellin (WIlhelmiinan Älynväläys).
Ikää sillä on nyt 1.8 lähtien 4kk ja näyttelyihin sen kanssa suuntaamme, mutta siis tämä Ellin 'tarina' ei kuulu vinttari osiolle, eli ei siitä sen enempää

// Lisäystä:
Talosta löytyy nyt myös 2,5v greyhound tyttö, Daina.
Libardi
22.4. 2007, 18:17
Minulla on 10kk sloughi narttu (brindle) jonka olen hakenut ruotsista elokuussa/06
Ensimmäinen vinttikoirani...eikä todellakaan viimeinen.Tarkoitus on käydä näyttäytymässa ja ehkäpä juoksemassakin
Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan....Annetaan pentu vielä kasvaa.
Kohta 7kk sloughityttönen. Haaveissa siintävät ainakin maastojuoksut ja ehkä pienimuotoisesti myös näyttelyt.

Tällä haavaa aika kuluu perusjuttujen opettelussa, kissan kanssa telmiessä ja ulkona kirmaillessa.
shaairah
17.5. 2007, 20:14
On aika päivittää mun laumani kokoonpano. Nykyään mulla on 8 salukia, joista 7 aavikkosalukeja:
Uroksia on kolme:
-Muhafhaf, synt. 5/2001 (hapsullinen deer grizzle aavikko Sami de Hamadan Ranskasta, jonka vanhemmat on Bahrainista)
-Khattaf, synt. 10/2004 (sileä mustamaskinen punainen aavikko Khattaf Syyriasta, S-pentueeni isä)
-Shadid, synt. 6/2007 (oma hapsullinen mustamaskinen punainen aavikkokasvattini Qashani Shadid al-Sham, Khattafin ja Lublubin poika)
Narttuja on kuusi:
-Asheerah, synt. 2/1998 (hapsullinen länsimainen Ibriz Uzume Ruotsista)
-Farha, synt. 6/1999 (sileä harmaagrizzle aavikko Farha al-Faifa Israelista, H-pentueeni emä)
-Lublub, synt. 5/2002 (sileä valkoinen aavikko Thurayah Qatarista, N-pentueeni sekä kesäkuussa syntyvän pentueeni emä)
-Basma, synt. 1/2003 (hapsullinen typistettykorvainen grizzle particolour aavikko Basma Syyriasta, T-pentueeni emä)
-Nujaima, synt. 6/2005 (oma sileä harmaagrizzle aavikkokasvattini Qashani Nujaima al-Hasa, Lublubin tytär)
-Tayra, synt. 5/2006 (oma hapsullinen mustamaskinen tricolour aavikkokasvattini Qashani Tayra al-Sham, Basman tytär)
Osaomistuksessa muualla neljä lisää:
-uros Rafiq, synt. 8/2002 (sileä irish-marked grizzle aavikko Idan Atiq Rafiq Israelista, oman N-pentueeni sekä Larelinan U-pentueen isä)
-narttu Habwa, synt. 3/2003 (oma sileä punainen aavikkokasvattini Qashani Habwa min Farha, Farhan tytär)
-uros Naali, synt. 6/2005 (oma sileä particolour aavikkokasvattini Qashani Najm al-Saudi, Nujaiman veli)
-narttu Ilo, synt. 672007 (oma hapsullinen mustamaskinen soopeli aavikokasvattini Qashani Shasara al-Sham, Shadidin sisko)
agathar
20.8. 2007, 15:50
täältä löytyy saluki ja unkarinvinttikoira.
8 kk ikäinen whippet Tigress "Freya", harrastaa tokoa ja agilityä, toistaiseksi kuitenkin vielä alkeisopetuksen tasolla...
shaairah
8.12. 2007, 18:17
Päivitin laumani kokoonpanon
Meiltä löytyy kotoa kaksi afgaania: Hienohelman Menuhin "Rasmus" ja AllIEverWanted "Chocobo". Ikaalisissa asustaa lisäksi osaomistuskoirani Hienohelman Zaromy eli "Myy".

Lisäksi kotoamme löytyy vielä myös saluki, Qashani Thaqib an-Nazar "Noki", Shaairahin Basman poika ja Tayran veli, aavikkosukuinen sylisaluki.
Romykin eksyi tanne!

Tervetuloa!
Meiltä löytyy cirneco dell'etna Iosono Dolce Vita "Tiara", ikää tällähetkellä 6kk

Kaksi afgaania majailee meillä, Mirrot Simply Red "Fred" ja Yhazin Storm Over Kilimanjaro "Aino".
-Lilli-
22.7. 2008, 13:50
Ei ole omaa vinttaria eikä kellää lähellä asuvallakaa tutulla oo.. Mut haluisin silkkivinttikoiran tai whippetin

Mä en tykkää hirveen isoista enkä kyllä pienistäkää koirista. Keskikokoset on parhaimpii ja ehdottomasti haluan vinttikoiran
rakkaustarina&amore
15.10. 2008, 07:43
Nyt on kaksi whippettiä meidän perheessä edustamassa vinttikoirakantaa.
Ronja (Täysikuun Rakkaustarina) on syntynyt 6.5.2007 ja on oikea villikko. Harrastetaan maastojuoksua ja näyttelyihin sekä mätsäreihinkin mennään taas kunhan saadaan taas normaalipainoiseksi.
Netta (Kiikurin Nekku) meille kotiutui vasta 11.10.2008 eli ihan uusi tulokas tämä neiti on. Syntynyt 10.12.2001, eli kohta vietetäänkin 7v synttäreitä. Aikaa menee ennen kuin neiti on kunnossa (ei lihaksia,kynnet todella pitkät,huono kunto,hampaat kamalassa kunnossa).
ja kuvat neideistä vielä....
Netta kaunokainen

Lihava ronja

Kaverukset
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.