Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Afgaaninne kennelnimi ?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
Ida K
Juups, elikkäs tästä lempparirodustani taas pälpätän.. wub.gif Elikkäs mikä on affunne kennelnimi tai mistä kennelistä se on hankittu ? Ihan uteliaisuuttani, ja jos vaikka olisi tutun kennelin kasvatteja liikenteessä rolleyes.gif Saatte toki kertoa muutakin ahkaaneistanne ja kuvatkin ovat tervetulleita .. teehee.gif Niin ja lempparikenneleitäkin saa kertoa/mainostaa stupid.gif Miun lempparikennel on ehdottomasti afgaaninvinttikoirakennel : Scaramis !! smile.gif
fabiano
Pices Kennel ehdottomasti paras, ja sieltä paras koira Pices fabiano biggrin.gif
fabista kuvia
Lanttu
ei ole afgaania mutta kennel hienohelmassa käyn kaverini kanssa afgaaneja hoitamassa (: tykkäään kirstin afgaaneista ja siitä miten huolella hän suunnittelee pentueet! ja kuinka tarkkaaan valitsee vanhemmat!
myös todella upeita ovat scaramikst! kauniita afgaaneja ja ennenkaikkea afgaaneja joilla on vielä se afgaanin ryhti! ( kistillä muuten pentue, jossa isänä oli kevin wink.gif scaramis hot gossip) afgaaneja on kyllä nykyjään jos jonkin laista mutta siinä oli kaksi ehdotonta ykköstä!
-anna-
Itse olen kenneltyttönä Hienohelman kennelissä! kauniita ja terveitä afgaaneja! Sekä elämän haluisia... smile.gif

Mutta kauniita afgaaneja on myös muuallakin.. en rupea lajittelemaan.. oma afgaani luultavasti tulee sitten joskus, kun tulee hienohelmasta! smile.gif
-inessa-
Afgaania mulla ei ole, mutta todsi kiinnostunut oon rodusta ja Al-Jannahin kasvattaja lupasi että voisin käydä joku päivä siellä tutustumassa rotuun wub.gif Sitten kuin itselleni tulee afgaani, niin en kyllä vielä osaa kenneliä päättää mutta monia on mietinnässä wink.gif
zwiebel
Olen lähemmin tutustunut Neliapilan kasvatteihin ja kasvattajiin smile.gif Arja ja Maija kasvattavat todella upeita koiria niin luonteeltaan kuin ulkomuodoltaankin eikä ihme että ne pärjäävät. Erityisesti pidän R-pentueen [vm. 2001] ja K-pentueen [vm.2003] koirista, kuten Islasta, Nikistä ja Ringosta. wub.gif
Ida K
LAINAUS(laura-mazia @ 4.3. 2005, 16:27)
ei ole afgaania mutta kennel hienohelmassa käyn kaverini kanssa afgaaneja hoitamassa (: tykkäään kirstin afgaaneista ja siitä miten huolella hän suunnittelee pentueet! ja kuinka tarkkaaan valitsee vanhemmat!
myös todella upeita ovat scaramikst! kauniita afgaaneja ja ennenkaikkea afgaaneja joilla on vielä se afgaanin ryhti! ( kistillä muuten pentue, jossa isänä oli kevin wink.gif scaramis hot gossip) afgaaneja on kyllä nykyjään jos jonkin laista mutta siinä oli kaksi ehdotonta ykköstä!

Juu, SCARAMIS rulaa thumbup.gif Kevin on maailman kaunein afgaani wub.gif Nään, sen lappeenrannassa kun scaramis-porukoiden kaa menossa..Muita tulossa ? *ei liity aiheeseen*
Lanttu
LAINAUS(ahkaani-tyttö @ 23.3. 2005, 18:13)
Juu, SCARAMIS rulaa thumbup.gif Kevin on maailman kaunein afgaani wub.gif Nään, sen lappeenrannassa kun scaramis-porukoiden kaa menossa..

jeeps, Voi että säkö saat jakaa scaramis upeiden otusten kaa auton? wub.gif aivan tosi upeita koiria. kun ja jos ofgaanin otan se on joko hienohelma tai scaramis! riippuu kumalla iteä miellytävempi yhdistelmä tulossa!
Ja sehän se on kuitenkin tärkeintä! YHDISTELMÄ, eikä se minkä kennel nimen pentu saa :9
Verdana
Mun isän serkulla on neljä afgaania, kaikki Scaramis-kennelistä. thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.