Samansuuntaisia ajatuksia täälläkin. Itse tosin olen jo jossain määrin sopeutunut siihen, että Nikillä vuodet alkavat olla kaikki käytettyjä. Parhaassa tapauksessa 5 vuotta ja pahimmassa vuosi on jäljellä. Nikkula sairastui 2003 diabetekseen, ja se on vanhentanut sitä ihan silmissä

Pirteä ja virkeä se on nyt ollut kyllä tänä talvena, jopa pelottavan hyvässä kunnossa. Niki on minulle niin rakas, että en tahdo millään kestää ajatusta yhteisen ajan rajallisuudesta.
Minä aloin (ja jatkan edelleen, kun tulokset ovat rohkaisevia) antaa Nikille Dogital Ginsengiä, ja se on mielestäni selkeästi auttanut, ellei muuten, niin ainakin koiran mieliala tuntuu olevan parempi. Syksyllä tuntui, että se ressu nyykähtää käsiin, se oli aika apaattinen ja jollain tapaa poissaoleva, mikään ei oikein kiinnostanut. Eläinlääkäri suositteli yhdellä kontrollikäynnillä tuota valmistetta, ja minä ostin kuukauden annoksen. Kolmessa viikossa koira alkoi ihan selvästi piristymään, joten olen jatkanut valmisteen antamista. En tiedä sitten, onko sillä oikeasti tehoa, vai onko tässä vain mun omat ruusunpunaiset rillit aiheuttaneet muutoksen
Ainetta suositellut eläinlääkäri oli antanut sitä omalle vanhuskoiralleen, mutta viime käynnillä sanoi lopettaneensa. Vanhus alkoi olla rasittavan pirteä
Toivo elää kuitenkin!