Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Naomi
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 4: Mäyräkoirat
>tinja<
tässä muutama kuva meidän pienestämme biggrin.gif

akrobaatti?

apina?

suuri metsästäjä?

Eli meidän pieni Naomi, syntynyt 21.11.04 smile.gif wub.gif
Sundae
On se sitten vaan niin nätti tyttö wub.gif
Lydia
Naomi on ihana wub.gif
Ce´Nedra
wub.gif No voi että... wub.gif Onpas sievä lapsi!!! wub.gif

Karkkarit on aina ollut mun lemppareita!!! wub.gif

Olen myyty! smile.gif
*Sanni
Aivan ihana kaveri tuo Naomi,pikku hössöttäjä. wub.gif wub.gif
Yoda
Ihania kuvia !! wub.gif wub.gif wub.gif
Dommie
Äw, ihana <33 Ja tosi ihana nimi wub.gif
<Aino>
LAINAUS(-Riepu- @ 3.3. 2005, 20:37)
Ja tosi ihana nimi wub.gif

Ihana nimi tosiaan wub.gif shifty.gif

tuo Namio on kyllä jotenki niin energisen näkönen biggrin.gif pysyykö "vanhukset" menossa mukana? wink.gif wub.gif
>tinja<
kyllähän nuo pysyvät, Oodi parhaiten kun molemmat tollasia lapsenmielisiä biggrin.gif

Oodin ja Naamarin leikit lookaround.gif

leluista irroitetaan osat.. lookaround.gif
Sundae
Tinja, kivoja petoja teillä laugh.gif Haluan kyllä joskus ehdottomasti nähdä tämän Naamarin livenä biggrin.gif ..Naamari laugh.gif
-onni-
Näinhän se on että KARKKARIT jyrää cool.gif .
On ne NIIN ihania koiruuksia. Södejä ulkomuodoltaan ja niin PERSOONALLISIA ja valloittavia wub.gif wub.gif wub.gif

-onni- "the KARKKARI"
chin.fani
Aivan ihana, suloinen ja nätti tyttö wub.gif
hanna.
Tosi suloinen. wub.gif Ja tuo nimi on kyllä ihana, samoin kuin lempinimi. biggrin.gif
Apila
Naomi on jotain aivan ihanaa wub.gif
>tinja<
tänään muuten saatiin ekoja kohtalaisia seisomiskuvia tongue.gif eli pitäähän sellanenkin yksi laittaa..

joo kuva on ihan järkyttävä kun siitä on muokkailtu jääkaapin ovi pois ja muutenkin rakeinen ja hirvee mutta koira erottuu biggrin.gif
*Sanni
Tinja: Toihan on ihan hyvä kuva. Ja kyllä Naomi on kaaaunis,
siitä tulee vielä näyttely tähti. wub.gif biggrin.gif
<Iida>
Aivan valloittava otus, ihania etenkin nuo ensimmäiset kuvat wub.gif
phard
ai että on suloinen wub.gif
>tinja<
Nyt kun on neitoa jo viikkoja katseltu niin olen kyllä tullut vakuuttuneeksi että meillä on aivan ihana, riiviömäinen pakkaus wub.gif Hän rakastaa kaikkea liikkuvaa, esim. kadulla kävelevät ihmiset, pyöräilijät, varikset, lentävät roskat, lumihiutaleet, - kaikki, on aivan ihanaa.
Muiden koirien kanssa neito viihtyy erinomaisesti, meidän nelikon leikit ovat varsinkin aika kivaa katseltavaa w00t.gif

mutta juu, katsellaan mitä tulevaisuus tulee, tokoakin olisi tarkoitus leikkien kautta alkaa treenata smile.gif
>tinja<

tässä nyt naomin 7kk kuva, pakko oli muuttaa mustavalkoseksi koska tausta häiritsee muuten niin paljon confused.gif mutta eiköhän tuosta jotakin erotu smile.gif
>tinja<

Tässä pihalla otettu.. naomi vähän kyllä venyttää itseään, ei se oikeesti oo noin pitkä biggrin.gif
Veera
Naomista on kasvanut upea tyttönen. Toivottavasti ei muutu rauhallisemmaks iän myötä, se oli kehässä niin ihana laugh.gif
>tinja<
LAINAUS(Veera @ 1.7. 2005, 22:43)
Naomista on kasvanut upea tyttönen. Toivottavasti ei muutu rauhallisemmaks iän myötä, se oli kehässä niin ihana laugh.gif

ei se ainakaan vielä oo rauhallinen, mun pieni tyttö wub.gif
Fitzgo
Naomi on kyllä kaunis,ja sehän seisoo jo tosi nätisti smile.gif Mutta ensimmäiset kuvat on kyllä parhaita biggrin.gif Hassu Naomi wub.gif Hanna sanoi eilenkin että oottaa kovasti Naomin näkemistä vaikka mehän tosiaan nähtiin Hanna Naomi wink.gif Vaikka vaan pikaisesti.
.Nemo.
On tuo Naomi kyllä valloittava otus wub.gif
-Milla
On se Naomi kyllä tapaus biggrin.gif olen aivan rakastunut mäykkyihin Naomin ja -hubertuksen- Millin myötä wub.gif laugh.gif
---
Naomi on IHANA! wub.gif
Apila
Onkos Naomi tulossa Let's Go:hun? smile.gif Tahtoo nähdä!!
>tinja<
LAINAUS(Apila @ 29.8. 2005, 11:58)
Onkos Naomi tulossa Let's Go:hun? smile.gif Tahtoo nähdä!!

eipä ole jos ei junnuihin tongue.gif en mä tiiä en mä tiiä en mä tiiä laugh.gif
>tinja<

Naomi messarissa, tosin seisoo vähän omituisesti, mutta kun ei sattunut huvittamaan tongue.gif
suvii
Aivan ihana pikkunen <3
_berni_
ihana! söpötys biggrin.gif
Reyal's
LAINAUS(-Riepu- @ 3.3. 2005, 20:37)
Ja tosi ihana nimi wub.gif

Niin on ihana nimi, myös oma kasvattini on Naomi smile.gif
Coton_de_tulear_fani
Ihana! Mäyrikset on aina, kuten kyllä kaikki koirat. wub.gif
pidän tappijaloista! ne on söpöjä! wub.gif
Pisara
Ihania kuvia. wub.gif
minelan
Tinja,
hyvärakenteinen koira ainakin tässä kuvassa:)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.