Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: jämtlanninpystykorva
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
MicMac^^
Onko täällä ketään jämtlanninpystykorvien omistajia? Tai onko kenellekkään tulossa jämptie? Kun mulle tulee toukokuussa narttupentu, ja haluaisin saada vinkkejä niiden näyttelyissä esittämisestä, ja yleensäkkin niiden koulutuksesta.. happy.gif Mulle voi myös mailata:micmac_92@luukku.com, tai voi lisätä meseen: micmac-92@hotmail.com

Ja eikun vinkkejäö tulemaan! biggrin.gif
Jennina
Mä en omista jämttiä eikä tulossa (ainakaan näillä näkymin ole) ole, mutta olen jonkin verran tuttuni jämtin kanssa ollut tekemisissä jonka esitinki viime sunnuntaina näyttelyis.wink.gif
^Minna^
LAINAUS(Jennina @ 8.3. 2005, 18:49)
Mä en omista jämttiä eikä tulossa (ainakaan näillä näkymin ole) ole, mutta olen jonkin verran tuttuni jämtin kanssa ollut tekemisissä jonka esitinki viime sunnuntaina näyttelyis.wink.gif

Miten sille jämptille muuten kävi? wink.gif
Jennina
LAINAUS(^Minna^ @ 11.3. 2005, 10:22)
Miten sille jämptille muuten kävi? wink.gif

Se sai H:n..

MicMac^^: laitan sulle mailia tänä vloppuna.smile.gif
MicMac^^
Kiitos.. biggrin.gif
~Niina~
Mä hoidin tänään Kasper nimistä jämtlanninpystykorvaa. smile.gif
Se oli tosi kiltti ja ihana koira.. wub.gif
-anna-
Meillä on ollut kaksi, jämttiä.. ensimmäinen oli sillon, kun olin ekalla.. siitä en muista muutakun, että lempinimi oli aatu..

Toinen oli tässä pari vuotta sitten, Huhtian Sisu ( Emä: Taitolan Rita, Isä: en sattumoisin en muista..).. Sisulla oli kyllä maailman ihanin luonne.. ja ikävä kyllä on..
MicMac^^
Me haettiin vappuna meille jämpti! wub.gif Se on aivan ihan, ja kasvanu jo hirmusesti. Itki hirveesti alkumatkasta. Bella se on nimeltään. Onko muuten Suomussalmelle tulossa lauantaina ketään koiranäyttelyihin? Suomussalmi opistolle? Ite meen sinne, mutta tällä kertaa vaan kattomaan. smile.gif
^Minna^
Täältä ollaan tulossa sinne Suomussalmen näyttelyyn. Esittämään vaan , omat koirat jää kotiin tällä kertaa wink.gif

MicMac^^: Jämptivauva wub.gif keneltä, tai siis mistä otitte tuon koiranne? Mistä yhdistelmästä?
MicMac^^
Haettiin Kauhavalta, meijän entisen koiran pentu <3 Sen vanhemmat: i.Niskankosken Viljo e.Neri
Isä käyttövalio ja emä koetulosta vaille muotovalio.. Muistaakseni nuin ne meni..
Ite en pääsekkään sinne näyttelyyn, luultavasti.. confused.gif

SHHJ <-tuolta löytyy tarkemmat sukutaulut yms tiedot, näyttelyt ja koekäynnit.. Tietokannasta..
MicMac^^
Bella on kasvanut ihan hirveesti. Eihän sille löytyis leikkikaveria?? voi mailata mulle suoraan; micmac-92@hotmail.com smile.gif
Sundae
LAINAUS(MicMac^^ @ 13.7. 2005, 11:21)
Bella on kasvanut ihan hirveesti. Eihän sille löytyis leikkikaveria?? voi mailata mulle suoraan; micmac-92@hotmail.com smile.gif

Ei sulla olis kuvia Bellasta? smile.gif
Nuppu
Meillä on jämtti, nimeltänsä Zilla. Se on sellanen ilopilleri, yli ystävällinen vouhottaja. Siinäpä kolme eniten sitä kuvaavaa sanaa! laugh.gif
Zilla on kotoisin Ruotsista ja täytti tammikuussa 2 vuotta.
Iskä metsästelee Zillan kanssa ja käy hiirrrmu pitkillä lenkeillä. Ja minä yritän joskus epätoivoisesti opettaa tälle vouhottajalle jotain agilitya, tokoa ja näyttely käyttäytymistä... lookaround.gif
Miraf
Meiltä löytyy jämttejä kolmessa polvessa, Ukkoteeren Raiku, Palavarin Donna (Raikun tytär) sekä Karhunkaatajan Piece Of Cake "Piisi" (Donnan tytär)...
Iskä käy metässä noitten kahen vanhemman kanssa, ehkä Piisikin vielä ehtii ihan tän vuoden loppujahtiin, on kuitenkin vielä aika nuori.
Näyttelyissä ollaan käyty noitten kanssa, että muotovalioiksi ollaan saatu (Donna ja Raiku), ei juurikaan muuta...
Miraf
Bongasin netistä jämttinpentuja nettikamerassa... http://www.norskelghund.com/. Videokuva aukeaa uuteen ikkunaan, kun painatte linkkiä klikk her for webkamera i fra valpekassa, joka löytyy etusivulta.
Sivut ovat norjalaisen kennelin.
NiinaJ
Isän luona kaksi jämttiä; vanha veteraani Raikukorven Rocky sekä Renkirannan Rasmus (3 vuotias)...Meille tulossa jämttivauva kesällä, syntynee näinä päivinä...smile.gif
Miraf
Olikos joku jämyn kanssa Loviisan ryhmiksessä viikonloppuna? Tai löytyykö keneltäkään tuloksia jämttien osalta?
paoja
Meillä kaksi jämttiä, Jimi ja Paplo. Molemmat ovat Eräkolun kennelistä. Olen totaalisen ihastunut ja rakastunut tähän rotuun. Paras metsästyskoira ikinä ja muutenkin aivan ihana rotu! biggrin.gif

// Jimistä tuli lauantaina 9.9 KVA! ! thumbup.gif
NooorA
Nyt avataan taas tämä keskustelu täälläkin ! Meille asteli eilen taloo 9vk uros Zimi <3
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.