Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hemmotellut koirat tv:ssä!
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Terhi
Eli tänään nelonen klo.22.00 4D:Hemmotellut koirat: "Dokumentti kertoo fifeistä, jotka lenkkeilevät kallissa muotikuteissa aurinkolasit nenällä ja nauttivat herkkuateriansa posliinilautaselta."

Muistakaahan katsoa! smile.gif
<Iida>
^^Toi on kyllä pakko kattoo, jotain ton tyyppisiä on aikasemminkin tullut tv:stä. Ihan älytöntä touhua, mutta hauskaa viihdettä telkkarin katsojille biggrin.gif
hanna.
Täytyy muistaa. Yleensä niitä on ollut hauska katsoa. biggrin.gif
Ässä
Miks ihmeessä mulla pitää olla huomenna kaheksaan aamu? dry.gif Äiti ei anna takuulla katsoa. Se saa sit nauhottaa sen. sleeping.gif
onnicoton
Ai nii, hyvä kun muistutit! Meinas jo unohtuu! biggrin.gif
---
Miksi se tulee niin myöhään?? Muuten voisin katsoa. blink.gif
wenakko
Nauhoitakaa hyvät ihmiset jos ette muuten voi katsoa! laugh.gif

Mä ainakin katon sen smile.gif
sitruuna
Täytyypi nauhottaa, että pääsee aikasin nukkumaan biggrin.gif
~Merski~
sisko nauhottaa mulle sen...
Heipi
Jospa voisin katsoa.. Tuo lähetysaika on kyllä vähän tyhmä, mutta kyllähän sen voi nauhoittaakin. sleeping.gif
Verdana
Valitettavasti isä sanoi Canal Digitalin irti, eli Nelonen ei näy. confused.gif
Mitsu
Kaikista naurettavampia on noi koira "psykologit", täällä päin nämä ihmiset oikeasti käyvät jonkun koulutuksen ja heitä kutsutaan eläinlääkäreiksi!! Kuka idiootti maksaa satoja tai jopa tuhansia dollareita siitä, että joku sekopää kertoo, että sinun koirasi on hieman mustasukkainen uudesta koirastasi ja toivoo että huomioisit hänet paremmin. Amerikka, tuo idioottinen ja huijareiden luvattu maa!! God Bless America! stupid.gif
<Iida>
^^Niinpä! Nuo koirathan elävät rikkaampaa ja yleellisempää elämää kuin monet ihmiset Suomessa blink.gif . Ihan älytöntä touhua, koirien muotiliikkeet yms. lookaround.gif

Niin kuin ohjelman lopussa sanottiin, koirat varmasti ovat tyytyväisempiä kun niitä kohdellaan koirina eikä lasten korvikkeena, jota sitten höösätään ja passataan koko ajan. Varmasti koirat Suomessa (ja muualla Euroopassa) kunnioittavat enemmän pitkiä metsälenkkejä ja lihaisia luita kuin korttelin ympäri kävelyjä Manhattanilla burberry-takki päällä...
Ässä
JEE! Mulle nauhotettiin se! Enää pitää vaan kattoom se... rolleyes.gif
¤janette¤
Se ohjelma oli tosi hyvä ja mielenkiintoinen smile.gif yksi nainen ja hänen koiransa perustivat koirien muotiliikkeen biggrin.gif
Nassikka
Kattelin alkua. Mie en jaksa uskoa että sillä kuvattalla koiralla oli miellyttävä ne samperin lehdykät päässä... Ja sitten tämä telepaattinen viestintä. Kyllähän koiran eleistä näkee mitä se meinaa sitä pystyy osakseen tulkita, mutta tuo että se kuuntelee koiraa ei käy tän tytön järkimaailmaan biggrin.gif
Mutta no jos on varaa ostella kaiken maailman helyjä koiralle ni senkus wink.gif Olis kyllä joskus kiva päästä käymään siinä isossa kaupassa, mitä näytettiin alussa tongue.gif
jasmina
Hauska dokumentti oli ja nauraakkin välissä sai! biggrin.gif
Mutta minun mielestä kyllä tuola Amerikassa joskus menee ylitse tuo koirien ääretön hemmottelu. Pitäähän se kuitenkin muistaa, että koira on eläin ja alempiarvoinen kuin ihminen. Sielä monet pitivät koiraansa samassa arvossa ihmisten kanssa, joka minusta on hieman väärin. Mutta toisille koira on hyvä terapeutti esim. silloin, kun on menettänyt lapsen, puolisonsa tms .. smile.gif
SanniM
katoin puolet. kymppikerho tuli just pahaan aikaan samalla...mut sen verran mitä katoin oli tosi hyvä...nauratti vaan ko en vois kuvitella omille koirille tolasta elämää..liika on liikaa sanon minä
-Iida-
Jep, katsoin. smile.gif Olihan se mielenkiintoinen, aina se on hauska kattoa jenkkien pimahtanutta toimintaa. Vaikka onhan tuon tapaisia tullut jonkun verran jo ennen tätä... Se nainen jolla oli se yorkki oli kyllä ihan hullu. Samoin se tanskandoggi-nainen, "Kun äidin vaistoni herää, otan pennun". blink.gif Ja se yksi nainen joka ruokki koiriaan lievästi sanottuna monimutkaisesti ja töksäytti sitten "Kenen mielestä koiran ruokkiminen on vaikeaa?!" Olihan niillä joillain dokumentin koirilla varmasti ihan hyvä elämä, esim. niillä nöffeillä, mutta aika uhrautuvaisia omistajia kun ovat valmiita muuttamaan Saksasta Newfoundlandiin koirien takia! wink.gif

On todellakin väärin että koiraa pidetään jonain lapsen korvikkeena jota sitten lellitään yhtä mittaa. Koiran pitää antaa olla koira!
Ässä
Joo, katoin sen. Nauroin välillä vatsa kippurassa. biggrin.gif

Niilä Nöffeillä saattoi olla ihan hyvä elämä, mutta sitten se pieni lelukoiran näköinen mikä lie onkaan, se juttu näytti aika kamlalata. Raukka parka... sad.gif

Ja ne whippetit... dry.gif "Kuka väittää, että koiran ruuan valmsitaminen on vaikeaa?!?" blink.gif
CoLLieS
hmm..oli aika milenkiintoinen... rolleyes.gif
kyllä tossa jotkut meni ainakin yli mun ymmärryksen, ei siinä mitään...se yksin nainen sen yorkkinsa kanssa...huh huh... sleepy.gif ...noh, maassa maan tavalla tietty... blink.gif
dana
sellaiselle kylpylä/päivähoitopaikalle vois olla kyllä käyttöä. laugh.gif
Eppunen
Amerikan malliin, Amerikan malliin blink.gif

Kyllä kuulkaas tuo teidän koira nyt ajattelee näin ja näin. Kiitos 135 dollaria!

Hitto se yorkki näytti ihan lelukoiralta niiden look-alike-koirien kanssa samalla patjalla maatessaan. Pitäsköhän itsekin kehittää tuollainen oma koirienmuotmallisto huh.gif

Onneksi joukossa näkyi myös muutamia koiranelämää eläviä koiria, kuten ne nöffit ja whipukat.

Ihan mielenkiintoista nähdä muiden maiden koiran omistajuutta. Mitähän ne tuolla Amerikan maalla sanoisivat suomalaisesta koiranomistamisesta?!
LonelyWolf
voi rähmä, mä unohdin katsoa sen!!!olen kyllä nähnyt monia koiradokkareita
siltä alueelta joten tuskin jäin ihan hirveästi mistään paitsi. biggrin.gif
Eppunen
Aikalailla samaa kamaa oli tuo dokkari niiden ohjelmien kanssa mitä esim. YLE joulun aikaan lähetti. Koiria pidetään lapsina ja niiden eteen tehdään ihan mitä vaan etteivät ne koskaan kuolisi. Jossain välissä tulee kuitenkin aika luopua...
*Sanni
Mäkin katoin sitä loppua noin 30min..Aika naurettavaa,sinänsä. ph34r.gif
sahku
Aiemmin tuli myös samankaltainen dokumentti neloselta, amerikasta ja hemmotulluista koirista (yllätys, yllätys !) Se oli niiiiiin naurettavaa, että ! Kyllä niillä jenkeillä taitaa mennä hieman yli hilseen toi koiran hemmottelu, mutta toki on poikkeuksia ! Jotkut eivät onneksi höösää koiriaan tuolla tavalla ! biggrin.gif
-anna-
jenkit on jenkkejä eikä siitä mihinkään pääse..

Enpä nähnyt ohjelmaa, vaikka oisin kyllä halunnut.. harmi..
Jasmin
Juu, katsoin. ^^

Ihmetytti se tyyppi, joka sanoi haluavansa olla sylikoira Manhattanilla. En mie ainakaan haluaisi. blink.gif Kuinka joku ylipäätään VOI kuvitella, että koira olisi onnellinen syödessään hanhenmaksaa ja sipsutellessaan sadan metrin lenkkejä pakokaasuja hengitellen pitkin NYKin katuja? dry.gif Öh. Ja ihmetytti sekin, kuinka kiltisti ne koirat alistuivat puettavaksi rimpsumekkoihin ym.

Kyllä mie rakastan Caraa ja se on tärkeä kaveri, mutta koiran asema ei ole olla lapsen korvikkeena ja hyysättävänä. ja se, että koirasta sanotaan "hän", särähtää korvaan. Englanniksi tietysti she tai he on se paras vaihtoehto (Miten olisi it elävästä eläimestä? huh.gif ), mutta suomeksi hän kuulostaa kummalliselta. Kyllä koira on se. rolleyes.gif Mutta se ei mielestäni ole niin verrattavissa englanninkiliseen vastineeseensa. Kyllähän meillä on ihmisetkin "se", mutta ei kyllä englanninkielilissä maissa. "Se teki sitä ja tätä" ei ole loukkaus meillä, mutta... biggrin.gif

Okei. whistling.gif
Charmy
Minä katsoin sen(valitettavasti)..AIvan kauheaa meininkiä siellä jenkeissä,...

Yhtä asiaa minen vaan tajunnut.. Miten se rouva muka hemmotteli nöfejään.. O_O

Eihän se edes lässyttänyt niille..

kauheinta oli se kun ne kaikki mäykky parat oli puettu erilaisiin vaatteisiin yms.. >_<
-laku-
Äh, mun piti se silloin katsoa, mutta se sitten jäi, kun oli vähän murheita..

Ettei ollut sama dokumentti, joka tuli joskus (kylläkin aika kauan sitten) missä oli koirien kylpylöistä ja takseista, ja liikkeistä ymymym.. Ai niin ja ainakin päivähoitopaikoista. biggrin.gif
Epsu
Toi on hyvä ohjelma mut ne koiran omistajat ainakin mun mielestä ehkä vähä liikaa jo hemmottelee niitä koiria, ne ostaa vaa siellä jotain kalliita oukuja koirille ja hattuja mun mielestä ne koirat on vähä liikaa hemteltu....

Mutta muuten tosi hyvä ohjelma!!!! thumbup.gif
iiris_
Oi voi....En ehtiny kattoo! sad.gif No, ei voi mittään.... lookaround.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.