Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Junnujen palkinnot..
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
jonathan
tuossahan tuo keskustelun aihe melkeen tulikin. eli minkälaisia palkintoja yleensä JH kisoista saa? mitä toivoisit saavasi palkinnoksi? wink.gif Mikä on hauskin, mielenkiintoisin tai hyödyllisin saamasi palkinto? biggrin.gif
Havahava
Jh-kisoista saa yleensä palkinnoksi ruusukkeen ja pokaalin, ehkä myös ruokasäkin (virallisissa siis).

Ja nuo kelpaavat ainakin minulle vallanmainiosti smile.gif !
Virallisista kisoista en ole tainnut koskaan saada mitään muuta kuin nuo, mutta mätsäreissä saakin sitten kaikkea, mukeista (joita alkaa olla kaappi täynnä.. tongue.gif), pehmoleiluista, liinavaatteista erilaisiin peleihin.

En osaa nimetä hauskinta, mielenkiintoisinta tai hyödyllisintä. tongue.gif
jennamari
Nii yleensähä sielt ton ruusukkeen, pokaalin ja koiranruokaa saa.. Ainaki osareissa.. wink.gif Mä oon saanu virallisist myös lippiksen, pyyheliinoja ja pehmolelun.. smile.gif Hyödyllisin on varmaanki semmonen iso koiran pyyhe, mut se on kyl saatu epävirallisesta junnukisasta.. biggrin.gif Mielenkiintosinta ei oo. innocent.gif
hannaj
Muutamia kertoja kun olen junnuissakin kisannut, niin yleensä JH-kisojen palkinnot ovat olleet pokaaleja, ruusukkeita ja ruokasäkkejä.
-inessa-
Juu mullakin ruusukkeita, pokaaleja ja ruokasäkki on tullut kylläkin vain kerran...
Turusta sain myös Marimekon pyyhkeen, se oli hieno! smile.gif
Fawkes
Kerran sain mätsärin junnukisasta pelin pleikkarille, pehmolelun, karkkia, koiralle ruokapusseja, ruusukkeen ja pokalin. Olikohan siinä vielä jotain muutakin o.O Mätsäreiden palkinnot ovat joskus olleet myös sellaisia, että rispaantunut ruusuke ja koiralle purutikku laugh.gif Useimmiten kuitenkin palkintojen eteen järjestäjät näkevät vaivaa ja kyselevät yrityksiltä, minkä seurauksena saa varmasti palkinnoiksi lahjakortteja (hieronta, kylpylä, ateria..), pelejä, pehmoleluja, kirjoja, harjoja, reppuja, ruokaa, pokaleja, ruusukkeita, mitaleja, karkkia, pullaa, trimmausvälineitä jne jne.
tuunanen
kaikkea (no ehkei nyt kumminkaan ihan kaikkea) lippiksen, ruusukkeita, pokaaleja, ruokaa, nameja "vyön" jossa oli "paikka" pullolle.. kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta.. wink.gif biggrin.gif
veau
Yleensä saa ruusukkeen, pokaalin ja ruokasäkin. Mätsäreissä voi saada kaikkea karkkia ja muuta.. smile.gif
Buuhacas
ruusukkeita oon saanu..ja muita on ollut pyyhe,avainketju,cd teline,numerolappuklipsi..kyllä mulle kelpaa kaikki! smile.gif
LimeLight
Kaikki koiran ruoat ovat tähän asti olleet erittäin hyvään käyttöön smile.gif
Pokaalit ja ruusukkeet ovatkin sitten kiva koriste.

Sitten näitä erilaisempia palkintoja mitä on saatu..
Pyyheliina, lippis, fleecetakki, vinkuleluja, uimapatja, kalavati..

Kaikennäköistä on kerääntynyt ja kaiki omalla tavallaan hyödyllisiä.
Vanilja
Tyypillisimpiä palkintojahan on kaikki pokaalit, ruusukkeet, koiranruoka yms. Näitä mulle on lähinnä junnukisoista tullu, erikoisemmat palkinnot saatu lähinnä mätsäreistä... Mutta on junnukisoista jos jonkinmoista krääsää tullut, kaikkea mahdollista. biggrin.gif Karkki maistuu mulle aina, samoin erilaiset koiramukit jne. on ihan hyödyllisiä. Pehmoleluista tms. en kauheesti jaksa välittää mutta eipä nekään tietysti haittaa. Ja lippikset ja avainnauhat on joskus vähän rasittavia, mutta en mä kehtaa niistä valittaa.
~Blink~
tosiaan. niitä pokaaleja ja ruusukkeita on tullut. Koiranruokaakin toisinaan, joka on sitten mennyt omille tai vieraille. Nuo ovat ihan hyviä/riittäviä palkintoja kunhan nyt ei aleta pelkkää koiranruokaa jakamaan...Kaikenlainen "käyttötavara" on aika rasittavaa mitä yleensä mätseistä saa. Ne kun aina tunkee vaan jonnekin kaapinperälle tai vielä kauemmas. dry.gif Ei niistä oikeastaan jää mitään muistoa, varsinkin kun ne on ollu tyyliin avainnauha ja lippis. Pokaalit ja ruusukkeet ovat kivoja muistoja ja varsinkin ruusukkeet ovat osoittautuneet oivallisiksi ruman boordinauhan peittäjiksi biggrin.gif (vuokra-asunnot....)
-Suski-
virallisista kisoista pokaaleiden ja ruusukkeiden lisäksi meille on tullut muutama reppu, 4 kpl Marimekon pyyhkeitä, Kermansaven astiastoa, pari kirjaa, koirankuppeja, koiranpeti, Show Median "näyttelypakki", eli ihan käyttökelpoista tavaraa smile.gif.
Noore
Tyypillisimmät palkinnot ovat olleet tietty ruusukkeet, pokaalit ja joku ruokasäkki... Ruokasäkeistä ei ole meille hyötyä kun aina on väärää ruokaa biggrin.gif niitä vain kertyy kaapin pohjalle wink.gif mutta noiden lisäksi on tullut saatua pehmoleluja, reppuja, karkkia (paljon tongue.gif), lahjakortti Heseen, joku kädellä pyöritettävä kännyn-laturi w00t.gif, cd-teline, t-paitoja (mm. Irina vahva-paita) jne...
besk
Varmaan eksoottisimmat jotka mä sain aikoinani oli sellainen likainen blink.gif Karvinen-nipistyslelu ja toisaalta untuvatyyny&peitto, noin niinkuin kaksi ääripäätä mainitakseni. Tosin niitä tyynyjä ja peittoja ei ollut kiva roudata julkisilla kotiin, ne kun olivat päättäneet panostaa palkintoihin ja sain vielä 15 kilon ruokapussinkin... sleeping.gif Rajansa kaikella... unsure.gif
-Tintti-
Noh pokaaleita ja ruusukkeita, koiranruokaa, puruluita.... Eli aika lailla samoja mitä noilla edellisilläkin on ollut:)
HoneyDream
Useinhan niitä ruusukkeita ja pokaaleja saa... Viime aikoina on tullut joku pyyhe-villitys rolleyes.gif
Ei ole mittään turhaa tullut kuitenkaan saatua... Koiran ruuat on ihan hyödyllisiä, kunhan ei mitään 15 kg:n säkkiä saada laugh.gif
HetaK
Pokaalit ja ruusukkeet taitavat olla yleisimpiä biggrin.gif Omasta mielestäni kyllä koirankin pitäisi aina saada jotain, esim. luu, lelu yms. Mätsäreiden lapsi&koira-kisojen palkintoina on yleensä esim. vanhoja SA-ruusukkeita(ainakin minulla), sekä muita "jo käytettyjä" ruusukkeita, joihin on vaan päälle pistetty jokin lappu. Muuta mitä on mästsäreistä tullut taitavat olla pyyhe, koiranruokaa, kyniä, vihkoja, luita ym....
Terhi
Onhan sitä monenlaista tullut, mutta yksi on pakko mainita... nimittäin muovinen lentävä lehmä! Kiinnitetään kattoon ja pannaan päälle niin se lehmä lentää ympyrää narun nokassa ja heiluttaa siipiä! Eikä oo mikään kovin mukava ääni mikä siitä lähtee... lookaround.gif Kaapissa se on on pysyy! wink.gif

Tuon hirvityksen lisäksi sain kisan voitosta kunniakirjan ja puruluita jne. Vertauksena että toiseksi tullut sai lehmän tilalle 450g lakuja...
zwiebel
No kaikkea on kertynyt mutta yksi oudoimmista on askelmittari biggrin.gif
Hiipivä Siiseli
Mätsärit on ainoita joissa olen sijottunu biggrin.gif joten yleensä sieltä tulee joku ruusuke ja jsokus harvoin pokaali. Kerran kyllä oli oikein hyvät palkinnot, sain paljon karkkia ja taulun... Siitä mäysäristä tuli itse asiassa kolme taulua mukaan, kun junnuista tuli yks, sitten sandra voitti punaset ja oli vielä bis-3. Ja toisesta mätsäristä tuli koiran joulukalenteri ja kamalasti jotain ruokaa ja makupaloja, mutta eipähän tarvinnu röhvelille ostaa mitään vähään aikaan. Junnuista ollaan saatu myös peili ja aika usein karkkia tongue.gif
¤janette¤
mä sain kerran pokaalin,ruusukkeen ja mars patukan biggrin.gif
~goldens~
Niin, pokaaleja, ruusukkeita ja pyyhkeitä... ja puruluita ja goldenringin leirillä golden ring pinssi. Käytän sitä aina näyttelyissä! tongue.gif
Rochas
Junnuista on tosiaan nämä tavalliset, ruokaa, ruusuke, pokaali, on tullut myös nameja ja leluja. Mätsärissä (tosin isoissa mutta pitää nyt kertoa) kerran sain Niken kanssa vartalonkiinteytysemulsiota ja huulipunaa! biggrin.gif Se on mielestäni aika outoa, koiranäyttely kuitenkin kyseessä vaikka epävirallinen olikin.

Ruusukkeet ja pokaalithan eivät tosiaan Hyödyllisiä ole, mutta kivoja ja kauniita, usein väriyhdistelmätkin ovat ihan onnistuneita. Ruokasäkit menevät kaikki, sekoitetaan siihen tavalliseen ruokaan ettei vatsa mene sekaisin.
Apila
Noitten pokaalien ja ruusukkeiden lisäks on tullu lahjakortteja, huopatusseja ja jojo biggrin.gif
Varda
Noiden peruspalkintojen (pokaalit, ruusukkeet, koiranruoat, lahjakortit, mukin, pehmolelut, laatat..) lisäksi on mieleen jäänyt erityisesti Viron junnuista saatu 4. sijan palkinto: laskin. thumbup.gif
Omppo
Pokaalien ja ruusukkeidet (jotka kummatkin ovat mielestäni ihan asiallisia ja tervetulleita meille) lisäksi olen saanut 2 Pedigreen reppua, 2 Marimekon pyyhettä, SM-finaalin muistolaatan, koirapatsaan (yök, kaikkein turhimpia palkintoja blink.gif ), karkkia (pohjat oli PM-kisan voitto, 24 pussia Strawburst-karkkeja, joita oli jäljellä vielä jouluna laugh.gif ) sun muuta sälää. Mitään kovin erikoista ei ole vielä eteen sattunut.

Mätsärit on sitten oma lukunsa, mutta suurinta osaa niistä palkinnoista en edes muista... En kyllä ole edes kovin paljoa epävirallisissa kisannut (ehkä säkällä yksi tai kaksi kisaa junnuissa).
Satsuma
Siis näiden "tavanomaisten" pokaalien, ruusukkeiden ja ruokien lisäks on tullut vähän laidasta laitaan (silloin kun nyt on sattunut edes jotain tulemaan wink.gif ) erityisesti mieleen jäi kyllä lahjakortti johonkin koiraliikkeeseen se tuli tarpeeseen biggrin.gif

mätsärien junnut ovat oma lukunsa tongue.gif sieltä kyllä löytyy milloin mitäkin, ja toisinaan meinataan sijoittuneet "hukuttaa" koiranruoka-näytepusseihin w00t.gif

Mutta kaiken kaikkiaan vaikka sieltä tulee krääsääkin niin ihan kivahan se on että palkintojen hankinnassa on käytetty mielikuvitusta !! thumbup.gif
Roxy
Ruusuke, pokaali ja pedigreen ruokasäkki (yleensä SM-osareissa)
Olisi kiva saada jotain handlerille ja totta kai jotain rakkaalle koiralle, vaikka joku lelu.
smile.gif
-Saara-
Junnuistahan yleensä saa ruusukkeen ja pokaalin ja joskus jonkin koiran lelun tai esim. pedigree "kamaa" biggrin.gif Epävirallisista junnuista ruusuke joskus pokaali ja koiran nameja ja ruokaa...
Minusta parhaita ovat pokaalit.. Ne on vain upeita.. smile.gif <3
salama
Mullekin kelpaa, koska ruusukkeet ja pokaalit(vaikkei niin käytännöllisiä ookkaan) niin niitä on kiva katella ja muistella, että tuokin kis ameni aivan penkin alle ja silti tultiin kolmansiksi ja tuolloin taas meni ihan täysin nappiinn ja osarivoitto tuli ja olipas ihanaa ja ahhaahhaa....

Tavarapalkinnoista en oikeen tykkää, kun ne luo mätsäritunnelmaa.... ja sitten niillä ei oikeesti oo mitään käyttöö..... kun kyniä nyt varmaan on jokaisella kotonaankin ym.
Ruokasäkit on todella kivoja!
Flavia
Mun mielenkiintoisin junnupalkinto taitaa olla kilo perunoita, jonka sai joskus jostain mätsäristä (lisänä kylläkin myös ruusuke, sipsipussi, karkkipussi ja pokaali).
Oli muuten mukavat kotiintuomiset tuolta mätsäristä, meiltä osallistui 3 koiraa ja minä junnuihin, ilmot makso 23e koko löösi. palkintoina saatiin 25kg ruokaa, 20kg perunoita, sipsiä, karkkia, 5 pokaalia sekä 25e rahaa o.O

Tavallisimmin saa sen ruusukkeen ja pokaalin sekä usein myös karkkia tai koiralle jotain pientä.
*janina
^Aika jännä toi raha juttu, me ei koskaan olla saatu rahaa(tietääkseni).

Mun hyödyllisin palkinto tais olla Sammarien erkkarista 2007, jollon sain lippiksen tapasen lipan, mustekynän, kätevän laukun/pussin.
Tämän sponssas siis Royal Canin.

Kivoin palkinto oli Kajaanin osarista v. 2007(kaikki osareissa sijoittuneet ympäri vuoden tais saada tällaset) iso Pedigreen reppu täynnä karkkia ja koiranruokaa.Kiitos siitä!

Ja toinen hauskin palkinto 5 € alennuskuponki M&M:ään, kun osti ruokaa yli 40 €.
Mutta sekin jäi sitten käyttämättä ajan myötä, kun vanhenemispäivän ei ollut edes 2kk:utta.

Nämä tuli täs nyt mieleen mut lissään tähän heti kun muistan/jaksan smile.gif

//edit, kirotus vireitä korjailin tekstistäbiggrin.gif
Flavia
Niin vielä se miellyttävin piti laittaa.

Miellyttävin palkinto oli viimevuonna springereiden erkkarissa, jossa 1:stä sai agilityn hyppy esteen ja 1/1:stä sai sit agilityn kepit, niitä Royal Caninin esteitä smile.gif
Kati
meillä paras on ollut se kun nuorimmaisen sekarotusen kanssa päästiin mätsärissä ihan bis kehää asit ja oltiin sitten Bis4 ja mukaan sieltä sitten tuli agility-kepit, 2pokaalia, 2, ruusuketta, 15kg ruokasäkki, 3kg ruokasäkki, lippis, flexi ja sit jtn namipaloja ja tämmösiä, tuo oli oikeestaan paras mätsäri missä ollaan oltu thumbup.gif Hyvin oli järjestetty ja meidän nuorimmainen oli silloin 6kk vanha wink.gif biggrin.gif

Joku omituisin oli ku sijoittuineille annettiin puu laatta missä oli sit sijotuminen numero ja luki junior handler biggrin.gif ei muuta annettu silloin biggrin.gif
¤janette¤
Pari vuotta sitte mätsäris kun meidän Bäksi oli bis niin saatiin : biggrin.gif

-salaattikulho
-vedenkeitin
-naru ( siis sellanen koirille )
-koiran keksejä
-pokaali
-ruusuke
-jalkapallo jossa on kummassakin päässä sellaset vetotapit

joo ja ilmot oli 5 € rolleyes.gif
oliviattis
Sain mätsärin junior handlerista, kun voitin nuorempien ikäsarjan pokaalin, ruusukkeen, DVD:n, T-paidan, penalin, kynän, mukin, karkkii, koiran nameja, ruokasäkki ja sitten kisasin sitä vanhempien ikäsarjan voittajaa vastaan, tulin toiseksi ja sain sellaisen ruusukkeen. Parhaat mätsäri palkinnot mitä mä oon saanut:)
Joyeux
No mullahan onkin nyt kamalasti mitä listata, huimat kolme sijaa biggrin.gif Pokaalit ja ruusukkeet olen saanut kaikista sijoittumisista, lisäksi ruokaa ja kaksi laukkua, koiran leluja ja kynttilän ^^
Lässy
mä oon vaa kerran tullut neljänneks tongue.gif
palkinnoks sain pokaalin ja ruusukkeen ja karkkipussin smile.gif
Nomy's
Yleensä Pokaali ruusuke ja jos ei sijotu nii joku koiran ruoka purkki:D
Suomenlapinkoirat
no mulle keelpaa todellakin ruusukkeet ja pokaalit(yleisin).sitte koiranruoka ja namit on ihan kivoi.
yhressä mätsärissä olin JH4 kääpiöpinsulla ja saatiin pokaali,ruusuke,cd-koirasi kaipaa tekemista agility,TOKO ja koiratanssi, pienien koirien tietokirjan englannin kielellä,iguaani palapeli,2 siankorvaa,2purutikuu,tassupyyhe,matka juoma/ruokakuppi,hieno koira kassi ja kakkapusinpidikeXD ja ilmot.3e!!!!!

tylsimpiä palkintoja: 5e alennus jos ostat 40e M&M(monta), mua on alkanu ärsyttää ne royal canin:nin koirannamipussit kun kaikissä mätsäreistä saa niitä.
kerran olin lapparilla JH3 palkinnoks: pokaali,ruusuke ja lappari heijastin (käsityönä tehty, mun suosikki palkinto)(normisti se heijastin ois maksanu 7e+post.maks. ja ilmot 3e!)
pa###oin mätsäri palkinto: ilmot 7e ja palkinnoks 2 pikkupusii namei jotka kaupas ois maksanu yht= enintään 4e ja sioitus oli PUN2!!!
oops.gif tuli pik saarna sory!
Jeenna
ollaan saatu just jtn, ruokaa ja öö lelui joskus smile.gif ruusuke ja pokaali wink.gif
Roxy
Noi pokaalit valtaa hyllyt, ja ruusukkeet on pitkin seiniä!
Osareista saa myös jotain Pedigreen ruoksäkkejä...
Paras palkinto oli muistaakseni Porvoon näyttelystä vetolaukku ja matkalaukku smile.gif
On myös tullut jotain koiranleluja (on aina tarve!) ja jotain pehmoleluja...
Mätsäreistä saa myös hienoja palkintoja! Melkein joskus hienompia kuin isoissa näyttelyissä...
juuni
turun KV ssa jaettiin pehmolelut :---DDD sit on pokaaleja ruusukkeita , koiran ruokaa ja karkkia bleh.gif
NooorA
Pian pitää hankkia uus ruusuke/pokaali paikka kun pokaalitkaan ei enää mahdu kunnolla hyllylle ja seinä melkeen täynnä suukukkeita ^^ Paras jh palkintomme oli matkalaukku täynnä kamaa = )
Nooraa
juuri tuossa katselin ja mittailin, että viikonloppuna voittamani PM pokaali ei taida mahtua tuonne pokaalien joukkoon hyllyn päälle, se on meinaa 50cm korkee surrender.gif (PM1)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.