Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Welshin omistajat
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 8: Noutajat, ylösajavat koirat ja vesikoirat
Inksu
Juu, elikkäs keltä löytyy kotoa tämä hurmaavan energinen walesinspringerspanieli...?Mitä olette welshinne kanssa touhunneet ja tietty vir.nimikin kiinnostaisi.. smile.gif ...Muitakin vinkkejä liittyen kouluttamiseen olisi kiva tämän topicin alla vaihtaa wink.gif
Mulle tosiaan kotiutuu ylihuomenna welshipoika Rocbeelta... Tämän rodun parissa olen reilun vuoden ajan touhunnut Sarin luona(hoitanut ja esittänyt näyttelyissä) ja nyt sitten saan kotiinkin tämmöisen iloisen veijarin wub.gif

Kertokaahan omista welsheistänne smile.gif
Fisu
Hei!

Täältä löytyy yksi walesin omistaja.
Saran kanssa harrastamme näyttelyitä, joissa kiertelemme melko aktiivisesti, lisäksi harrastamme mejää. Syksyisin Sara pääsee myös mukaan sorsastamaan! biggrin.gif

Voin kertoilla lisää Sarasta vaikkapa sähköpostin välityksellä, osoite profiilissa. rolleyes.gif

Anne
walesi!!!
Mulla on kans 2,5vuotias welshi narttu
Vilman kanssa harrastetaan kesäisin mejää ja sitten ihan ympäri vuoden tokoa ja agilityä ja sitten näyttelyissä käydään aina välillä...
Vir.nimi on Benchmark Ffrwyth...
heini
Inkalle lämpimät onnittelut Urhon kotiutumisesta! Hän on UPEA nuorimies! wub.gif
Inksu
Kiitos Heini smile.gif smile.gif
Me tehää poikien kans vastavuoroinen vierailu teille heti, kun saahaa rokotukset kuntoon..Urho on varmasti täpinöissään Wilsonista wub.gif
jansun
Onnea Inka eilen saamastasi palkinnosta! thumbup1.gif
Inksu
LAINAUS(jansun @ 30.3. 2005, 05:29)
Onnea Inka eilen saamastasi palkinnosta! thumbup1.gif

Kiitoksia Jaana smile.gif
melli
noin puolentoista vuoden ikäinen walesi uros täälläkin majailee smile.gif Virallinen nimi on Sweetie-pie Mel. Viime syksynä kerettiin pariin otteeseen agi treenessä käymään mutta nyt taas jatketaan kunhan lumet sulavat smile.gif
walesi!!!
Onkos teijän welshin muuten ahneita? syökö ne aina kupin tyhjäksi?
kun musta tuntuu että Vilma syö ehkä kerran viikossa ja haluaisin tietää miten teijän koirulit syövät etenkin nuoret koirat?
Inksu
No meiä Urholla on päiviä ku se syö hyvin ja sit päiviä, että näivertää...Makupalat kyllä aina maistuu, joten sieltäpä se yks syy syömättömyyteen aina löytyy. Täytyy vaa pitää se linja, että kolmesti päivässä ruoka tarjotaan ja jos se ei maistu niin sitten nostaa kupin pois..
walesi: kun koirasi tulee haistelemaan kupille niin nostappas kuppi silloin pöydälle eli älä anna sen ees päästä näivertämään ruokaansa..ja tee tämä päivän tai kahden ajan..Ei se koira kahdessa päivässä nälkään kuole,mutta voipi oppia ahneeksi wink.gif smile.gif
walesi!!!
Joo no mä itse asiassa teenkin niin tai no se saa kerran päivässä ruuan ja ruoka on kupissa kerrallaan n. 10 min jonka jälkeen kuppi otetaan pois, on se joskus ollut pari kolmekin päivää syömättä, mutta kun meillä on melkein joka päivä jotkut treenit, joko toko tai sitten agi niin se saa kuitenkin sitten nameja...
henkkui
Meillä on kotona kaksi weshiä vaikka no ne ovat äitini...Mie olen esittänyt vanhempaa näyttelyissä, nuorempaakin tulen varmaan esittämään, kunhan vaan hää tulee siihen ikään biggrin.gif Junnuissakin minulla on ollut vanhempi weshimme smile.gif
Pasadena
Hoitokoirana/omien koirieni kaverina/lenkkiseurana/kehäpyörittäjänä on 2,5-vuotias welshiuros Nappi, Doniol Nothing To Lose. happy.gif Nappi on oikein mukava luonteinen ja komea hurtta jonka kanssa ei voi olla muuta kuin hauskaa. biggrin.gif
Nappia käytetään mettällä mutta minun ja Napin kasvattajan ansiosta se on pyörähdellyt silloin tällöin myös näyttelyissä. smile.gif
Rousss
Mulla on welssi joka on 3v. Oikea nimi on Sweetie-pie Nemo.
*janina
^Hienoa, että joku jaksoi nostaa tätä topiccian ylöspäin happy.gif

Täältä löytyypi kaksi walesia, Tiki ja Mette.Mette nimeltään Rocbee Kir Royal ja Tiikeri Doniol Offer To Future.
ShanDong
Täällä haaveillaan kovasti omasta welssistä smile.gif

Ennestään löytyy kaksi tiibetinspanielia, niiden kaveriksi olisi kiva welssiläinen saada perheen jäseneksi
Suomenlapinkoirat
osaako joku kertoa miten welssit trimmataan? ja onko oulussa sellaisia trimmaajia jotka osaavat trimmata oikein welssin?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.