Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Coton de tulear 5
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
onnicoton
Upataanpas tätä vähän, ettei vallan vajoa pohjalle! smile.gif
MuruNaku
Yritin eilen kirjotella mutta eip onnistunut. Meillä on taas tietokone niin nyt sit kirjottelen ahkerammin, mä lupaan innocent.gif
Lanttu
mäkän yritän..

ultarassa oli näkynyt useampikin lapsi igorille<33

murunaku: pääsekö ässä vielä tampereen pentunäyttelyyn? kun me mennään kevinin kans sinne riehuun biggrin.gif vähän meni ot:n puolelle biggrin.gif
MuruNaku
Joo ollaan menos tampereelle, tartteekin maksaa se tänään.Olihan Ässä eilen somerollakin smile.gif
Lanttu
LAINAUS(MuruNaku @ 6.5. 2005, 07:14)
Joo ollaan menos tampereelle, tartteekin maksaa se tänään.Olihan Ässä eilen somerollakin smile.gif

miten meni somerolla?

me kans lähetään tampereeelle biggrin.gif

on toi cotonin luonne ihana, igorillakin niin pitkä pinna ,, kun kevini roikku sen turkissa!
MuruNaku
Yhden hampaan takia jäi ryhmässään neljänneksi sad.gif Kaikki tulokset löytyy yhdistyksen sivuilta.
CoToN
LAINAUS(laura-mazia @ 6.5. 2005, 09:30)
on toi cotonin luonne ihana, igorillakin niin pitkä pinna ,, kun kevini roikku sen turkissa!

Nyt menee ohi, mutta kuka on Kevin biggrin.gif Eikös teijän leijona oo Jirra??
Veera
Kysyikö joku, että tuleeko cotonista allergiaa? Kyllähän se kuuluu niihin ns. allergiakoiriin, mut edelleen on yksilöllistä keille tulee allergian oireita ja keille ei. wink.gif

Muuten Johanna, saisinkos taas Aatua joskus junnuihin? Jyvikseen nyt on miljoona vuotta, mut sinne olis kyl kiva herraa kisakaveriksi lainata happy.gif Hän oli kyllä ihana. Rapsutuksia! tongue.gif
-Emppu-
agirotu coton joukkueesta puuttuu vielä tietojeni mukaan osallistujia! Äkkiä ilmottautumaan Lillille että saadaan joukkue kasaan!
CoToN
LAINAUS(-Veera- @ 8.5. 2005, 15:32)
Muuten Johanna, saisinkos taas Aatua joskus junnuihin? Jyvikseen nyt on miljoona vuotta, mut sinne olis kyl kiva herraa kisakaveriksi lainata happy.gif Hän oli kyllä ihana. Rapsutuksia! tongue.gif

Tottakai smile.gif se niin tykkää olla näyttelyissä....
MuruNaku
Kohta ollaan lähdössä lahden toiselle puolelle näyttelyihin, eli Viroon Eestin voittaja-näyttelyyn smile.gif En oo nukkunu yöllä minuuttiakaan, heränny aamulla yhdeksältä.Oon siis valvonut 21tuntia.Kun pääsen nukkumaan, eli illalla kun tulen kotiin, oon valvonut putkeen 36tuntia blink.gif Mutta nyt meen laittamaan tavarat valmiiksi, Lilli on kohta ovella!Kello ei ole edes kuutta vielä...
Santtu
Meillä on nyt vähän taukoa näytelmistä kun tuli toi pikkuinen taloon...smile.gif
Amber Queen
LAINAUS(MuruNaku @ 15.5. 2005, 04:49)
Kohta ollaan lähdössä lahden toiselle puolelle näyttelyihin, eli Viroon Eestin voittaja-näyttelyyn smile.gif En oo nukkunu yöllä minuuttiakaan, heränny aamulla yhdeksältä.Oon siis valvonut 21tuntia.Kun pääsen nukkumaan, eli illalla kun tulen kotiin, oon valvonut putkeen 36tuntia blink.gif Mutta nyt meen laittamaan tavarat valmiiksi, Lilli on kohta ovella!Kello ei ole edes kuutta vielä...

Onnea uudelle Est Ch typykälle!!
Fin & Est Ch Bic-Cot's Betula Rosea! thumbup.gif
Santtu
Onnittelut MuruNaku hienosta näyttelymenestyksestä! thumbup.gif
MuruNaku
Kiitos kiitos biggrin.gif Reissu oli mukava, vaikkei saatukaan Voittaja-titteliä eikä cacibia, jouduttiin odottamaan sataman lähellä 5tuntia kun ei saatu vaihdettua aikasempaan laivaan, mutta kyllä se sertikin oli toivottu ja pelasti päivän smile.gif

Nyt suunnitellaan jo kovasti uutta reissua shifty.gif
onnicoton
Onnitellaan nyt täälläkin, eli onnea MuruNaku! smile.gif
missi
Ovatko kaikki cotonit ja cotonin omistajat lähteneet näiltä sivuilta karkuun kesälaitumille?

Hani lähettää myöhästyneet synttärionnittelut 13.6. 6-vuotta täyttäneille pojilleen: Uunolle, Topille ja Leeville.
Itikka_
Jotenkin siltä tuntuu, niin hiljaiseloa on ollut viime ajat tällä palstalla ja parilla muullakin. Huomenna Rolle menee ekaa mätsäriinsä, vähän jännittää - meitä omistajia.
Santtu
Juu, aika hiljaistahan täällä on viime aikoina ollut. Eipä täs itekkään oo paljon ehtiny tänne kirjoitella, aika kun kuluu noitten riiviöitten kanssa niin nopeesti. biggrin.gif

Onnea Rolle mätsäriin. Hyvin siellä varmasti menee. thumbup.gif

Käytiin Elmerin kanssa ekoissa rokotuksissa tänään. Ootetaan jo kovasti et saatais ne tokatkin niin päästäis myös mätsäreihin...no enää reipas kuukausi. happy.gif
onnicoton
Santtu: Millais Elmerillä meni rokotukset? smile.gif
Itikka_
Santtu muuten, ootteko tulossa syksyllä Tampereen pentunäyttelyyn Elmerin kanssa? Ollaan menossa Rollen kanssa, kun vielä juuri ja juuri päästään silloin Rollen iän puolesta.

Nyt on kaksi mätsäriä takana, että hyvin on harjoiteltu smile.gif
Harmittaa vaan, kun Rollen silmiä ei saa nykyään millään enää näkyviin, se on mahdoton tehtävä. Huomaatte tämän jos katsotte Rollen kotisivujen kuvia. Onhan se aina suloisempaa vähän jos nappisilmät näkyy, mutta eiköhän ne sitten aikanaan ilmesty kun turkkia vähän tulee lisää. Nyt se on tuollainen rokkitukka wub.gif
Santtu
Onni: Hyvin meni, eipä poitsua paljon haitannut vaikka piikin sain. Häntä heiluen antoi lääkärille pusuja piikin jälkeen. happy.gif

Itikka: Kyllä varmaan ollaan tulossa. Siellä sitten ainakin viimeistään nähdään. smile.gif Ootteko aatellu tulla kaivariin elokuussa?

Elmerilläkin toi turkki kasvaa vauhdilla, pian on silmät piilossa ja saadaan laittaa pikkuinen ponnari. biggrin.gif
onnicoton
Kyllä ne vaan kasvaa nopeesti! Siis sekä turkki että koira muuten! biggrin.gif

Mä haluaisin tulla sinne kaivariin, mutta saas nähdä pääsenkö. tongue.gif Jos äiti tai iskä suostuu lähteen.. lookaround.gif
Santtu
Niinhän ne kasvaa. biggrin.gif
Onni: Voipi olla, että Elmeri lähtee Porin näyttelyyn turistiksi, että siellä sitten varmaan näet Elmuskan. wink.gif
Itikka_
Juu kato, mä oon vasta tutustumassa näihin näyttelyjuttuihin, etten edes tiedä että missä ja mikä se kaivari edes on. laugh.gif Tällä hetkellä on vaikea lähteä mihinkään Tampereen ulkopuolelle koiran kanssa, kun ei ole autoa. Olemme kyllä ostamassa autoa syksyllä, että sen jälkeen voidaan lähteä Rollen ja sen kamun Jesperin kanssa kierteleen muuallekin Suomessa.

Mihinkäs vuodenaikaan noita cotonpäiviä oikein on? Siellä tuo poika on varmasti onnensa kukkuloilla.
MuruNaku
Kaivari (Kaivopuisto) on siis puisto Helsingissä, jossa järjestetään alkusyksystä Suomen Kääpiökoirayhdistyksen erikoisnäyttely. Me ollaan sinne menossa kahden koiran voimin laugh.gif

Cotoneilla on perinteisesti ollut Syyspäivät. Viime syksynä oli tosin puhetta jos cotonpäiviä järjestettäisiin muulloinkin, mutta eipä ole järjestäjiä ollut confused.gif
Itikka_
Kiva, että jo syksyllä on jo cotonpäivät niin päästään koko konkkaronkka mukaan (Rolle+kavericotonit=yht.4 cotonia).

Jahas, nyt selvisi se Kaivari, kiitos. Itse asiassa saatetaan lähteäkin jos vaan on tiedossa (kuukautta aikaisemmin) saadaanko auto jo tuolloin. Eikös tuo ole aika virallinen näyttely? Kun itse en ainakaan tiedä yhtään mitä kehässä pitää tarkkaan tehdä yms. Viimeksi kun kävin (ilman koiraa) siellä kansainvälisessä näyttelyssä niin porukka vaan juoksi ristiinrastiin ja numeroita huudeltiin ja kaikki oli jotenkin sekavaa. No me tullaan Jesperin omistajan kanssa sinne sitten sekoilemaan laugh.gif .
Santtu
Me ollaan tulossa kans kaivariin elokuussa molempien poitsujen kanssa. biggrin.gif
Itikka: Tulkaa tekin sinne, jostakin sitä näyttelyissä käynti pitää aloittaa jos niissä aikoo käydä. Niin ja kaiken muun kivan lisäksi Elmeri tapaisi velipuolensa sitten laugh.gif
MuruNaku
Kaivari on ihan virallinen näyttely juu. Mutta cotoneiden syyspäivillä club show ei ole virallinen näyttely.

Ketään tulossa Tuusulan ja/tai Hyvinkään näyttelyihin?
Santtu
Tulossa ollaan Santun kanssa Tuusulaan lauantaina. biggrin.gif
MuruNaku
Mä tuun molempiin, mutta Veera tulee vaan sunnuntaina. Juoksen nyt ton leijonalapsen kanssa kaikki maailman näyttelyt ku se on pentuluokassa laugh.gif
Santtu
Ehkä sitten nähdään Tuusulassa. biggrin.gif Harmi kun Elmerillä ei oo vielä rokotukset ok ja sen pitää jäädä kotiin. confused.gif No ehkäpä sitten Vantaalle otetaan kakara mukaan turistiksi. laugh.gif
Lanttu
eipä myö tulla cotoni merkeissä tuuusulaan kun arvasin et pia on tulos sen lauman kanssa sionne biggrin.gif meillä on ollu igorin kanssa vähän näyttely taukoa.. smile.gif
Santtu
Me käytiin Tuusulassa ja kivasti meni. Santtu oli PU4 ja sai neljännen sertinsä. laugh.gif
Itikka_
Onnee Santtu! thumbup.gif
CoToN
Onneksi olkoon smile.gif
MuruNaku
Ja Veera tuusulassa vsp wub.gif Oli tosi vähän cotoneita kyllä ja niin mukava tuomari. Se jutteli hauskoja koirille laugh.gif
Santtu
MuruNaku: tarkoitit varmaan hyvinkäätä, kun en ainakaan nähnyt teitä tuusulassa. rolleyes.gif
Seuraavaksi ollaanki menossa muutaman viikon päästä Vantaalle. smile.gif
MuruNaku
No hyvinkäällä nii just laugh.gif Oltiin tuusulassa koko päivä, meni myöhään yöhön ennen kun päästiin lähtemään kotiin. Oli kaks näyttelyä ton leijonakakaran kanssa. Kyllä mä niitä cotoneitakin seurasin jonkun verran ennenko sit menin Ässän kaa kehään.
Neeli
Minäkin tänne kirjoittelen pitkästä aikaa :> Teistä ei kukaan tainnut olla Nivalassa kansainvälisessä näyttelyssä? Ei ainakaan ollut cotoneja pahemmin siellä :/

Cotton Cloud'sin porukan näin, olivat liikkellä kolmen koiran voimin (joista kaksi kävi kehässä (Cotton Cloud's Cleopatra ja Cartoonland's Rantanplan) ja yksi puolivuotias oli ihan vain meininkiin tutustumassa). Oli mukava tavata meidän Iirankin kasvattajia pitkästä aikaa (ensimmäistä kertaa sen jälkeen kun tuo kakara haettiin).
MuruNaku
Joo 8 cotonia oli Nivalaan ilmoitettu. Onko sulla tuloksia? Saanen arvata, että Kikka oli paras narttu-1 ja Ransu paras uros-1 biggrin.gif Tai jos Pian porukka oli paikalla niin tulokset eivät välttämättä ole niin helposti pääteltävissä biggrin.gif
Lanttu
LAINAUS(MuruNaku @ 17.7. 2005, 17:25)
Joo 8 cotonia oli Nivalaan ilmoitettu. Onko sulla tuloksia? Saanen arvata, että Kikka oli paras narttu-1 ja Ransu paras uros-1 biggrin.gif Tai jos Pian porukka oli paikalla niin tulokset eivät välttämättä ole niin helposti pääteltävissä biggrin.gif

piian purukka ei ollut paikalla biggrin.gif

mä en tiedä tuloksia :| mutta ransu ja kikka olivat kyllä paikalla että biggrin.gif
missi
LAINAUS(MuruNaku @ 17.7. 2005, 20:25)

Tulokset netissä, kiitos Tanja.
missi
Pirkanmaan Agility Team järjestää 10.09.2005 Orivedellä cotonien epäviralliset rotumestaruuskisat.
* Tuomarina Johanna Nyberg (virallinen rata)
* Tuomarina Pasi Tanner (epävirallinen rata)
Coton- mestaruuskilpailuun lasketaan siis B-kisan tulos + sitten se epävirallinen rata. Näiden kahden radan yhteistulos ratkaisee mestarin.

LISÄTIETOA:
Viimeinen ilmoittautuminen 26.8.
Ilmoittautumiset ottaa vastaan Maija Haapala, Noronkatu 12 as 4, 33820 TAMPERE
Maksu: 13€ tilille: SP 450013-254088 (Saman talouden 2. jne koira 11€)

Itse coton mestaruus -kilpailuun ilmoittautuminen ei maksa, sillä mestaruus ratkaistaan epävirallisella radalla. Mutta päästäksesi tuolle radalle, on sinun mentävä tavalliseenkin kilpailuun, sillä niiden kahden radan yhteistulos ratkaisee voittajan.

Jos tulee kysyttävää niin kilpailun ylitoimitsijalta voi kysäistä: Sari Jokinen 040-733 1023.
Mutta kaikki cotonien mestaruus -kilpailuun liittyvät kysymykset mieluiten Päivi Kilposelle: 040-744 3336
onnicoton
Mä en ookaan ollut täällä piitkään aikaan! biggrin.gif

Kuinka moni on tulossa Poriin?
Santtu: Tuleeko Elmerikin? smile.gif
Santtu
Onni: Kyllä oon vähän aatellut että Elmeri vois ehkä lähtee sinne turistiksi, jos vaan autoon mahtuu biggrin.gif
missi
LAINAUS(onnicoton @ 23.7. 2005, 10:14)
Kuinka moni on tulossa Poriin?

Hani tulee Poriin vain katselemaan, koska turkittomana näyttää aivan pennulta, mitäs jos ilmois sen junnuihin/ nuoriin? biggrin.gif
MuruNaku
Mä tulen Poriin, mutten Veeran kanssa.

Tänään on Ida (Michel Nabila´s You Bella Cosa) ollut ROP Vantaan näyttelyssä, oli ryhmässä päässyt jatkoon muttei kuitenkaan 4 parhaan joukkoon sad.gif
missi
Muokattu kokonaan. Kiitos Johannalle Vantaan tuloksista, ne nyt kotisivuilla.
missi
Hani ei kerennyt kehän viereen teitä katsomaan. Sunnuntaina koklasin hieman siinä agiradalla Hania... muuten meni yllättävän hvyin, mutta... puomi tuotti vaikeuksia. Ilmeisesti Hanin näössä rupeaa jo olemaan jotain, jonka takia Hani meinasi kävellä puomilta alas sad.gif Eli tämä agility saa jäädä meiltä nyt sitten ihan harrastuspohjalle -ei ainakaan mene enään puomille- tai sitten aivan kokonaan vain hyppyihin ja pujotteluun.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.