Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Taitaa tauti iskeä.
Puskaradio > Puskis > K-18
sipa
Kävin terkkarilla hakemassa ibusalia kun paikat alkaa särkemään ja mittasin samalla kuumeen se oli 37.2 ihmekkös kun särkee, meikäläisellä kun on normaali lämpö 35.6 Mutta terkkarilla raja on 37.3 ennen kuin pääsee kotiin, eli paljosta ei jäänyt uupumaan.. sad.gif Pyysi mua mittaamaan illalla viellä ja jos silloin on kuume noussut jään kotiin ja soitto terkkarille riittää.. Että jos en ole aamulla kommentoimassa viestejä olen kotona, tauti vuoteessa. confused.gif
s-ml
Onpa niuho terkkari, noin pienestä ei päästänyt pois, vaikka sulla on särkyjä jne.
Lähde vaan sieltä kotiin ja sano että olo huononi. Minä annan luvan cool.gif

Meilläkin on ollut koko tämä viikko nuhaa ja yskää, kuumetta ei vieläi. Yöt sitten yskitään eikä pysty nukkumaan.

Yritähän parantua huomiseen! smile.gif
delanne
voi ei Sipa, yritä parantua. Ja voihan se kuume iskeä yön aikana, että huomenna on kuumetta, vaikkei oikeasti olekaan... wink.gif Kyllä se kannattaa sairastaa kotona mielummin kuin töissä (koulussa?).

Minäpä tulin juuri lääkäriltä valittamasta päänsärkyäni, joka on jatkunut toista viikkoa - kuten jossain triidissä valitinkin jo. No, alkoi kuunnella sydäntä, käski makuulle ja kuunteli lisää. sitten lähetti verikokeisiin (6 tai 7 eri koetta), röntgeniin poskiontelontulehduksen varalta sekä sydänfilmiin, kun oli kuullut sivuääniäexcl.gif Minäpä palasin takaisin töihiin kunnes soittaa. Soittaa tänään kolmeen mennessä tai sitten huomenaamulla. Kerkeen kuvitella itelleni ties minkä sydänvian ennen huomisaamua jos ei tänään soita!! lookaround.gif No, luultavasti on vaan joku flunssa tms. ja siksi kuuluu sivuääniä.
Riikka
ohmy.gif Eikö heikko olo riitä syyksi lähteä kotiin? Muutenkin hassua että on tuommoinen tarkka kuumeraja, koska ruumiinlämpö tosiaan voi olla aika yksilöllinen.

Kotona sitten vällyjen alle, ota vaikka Edi lämmittämään jalkoja, ja c-vitamiinia jossain muodossa nassuun. wink.gif
sipa
Kyllä mä jaksan olla tän tunnin töissä.. Et kiitti vaan luvista.. biggrin.gif Ibusal sentään auttaa särkyyn, vaikka muuten pää on kuin "Haminan" kaupunki.. laugh.gif Sorry Haminalaiset.. tongue.gif Edi tuskin tulee lämmittämään mun jalkoja kun sillä on aina niin kuuma, että ei tule sänkyyn edes ja lattialtakin se kasaa ne matot pois. Mutta sen näkee sitten illalla onko kuumetta vai ei. Ja te näätte sitte aamulla jos vastaan.. happy.gif

delanne Ihan hyvä että ottavat kaikki kokeet, kun oireista ei aina ota selvää.. On mullakin otettu noi kaikki silloin joskus, eikä mitään löytynyt, että älä sie hermoile siellä. Flunssan jälkioireet saattavat tehdä kaikenlaisia..Että oikein hyvä varmistaa kokeilla ettei ole vikaa..
mammanpoika
Sipa: otan osaa.. Kipeenä ei ole kiva olla töissä, ei tosiaankaan. Ex-työpaikassani oli siitä hyvä meininki, että flunssaisena ei tarvinnut raahautua tartuttamaan kaikkia muita, vaan voi olla sen päivän kaksi pois töistä omalla ilmoituksella.

Delanne: myötäilen sipaa, parempi että tutkitaan heti kaikki mahdollinen, kuin että annettaisiin vaan särkylääkkeitä ja laitettaisiin kotiin. Tiedän yhden työterveyshuollon, jossa murtunutta varvasta hoidettiin kaksi viikkoa venähtäneenä jänteenä sad.gif
delanne
Ei sitten vissiin tänään soittanutkaan se lääkäri! angry.gif Huomenaamulla sitten joudun päivystämään puhelintani ja mahdollisesti ramppaamaan ympäri kaupunkia töihin - lääkäriin - töihin jne. Helkkari! Eipä auta mikään. Ja päänsärkyynkään ei osannut antaa mitään muuta neuvoa, kun ota buranaa. Sitten vaan odotellaan huomisaamuun, että mitä tapahtuu. Onneks ei ole mitään iltaohjelmaa tälle illalle - koiran kanssa vaan olla köllötellään.

Sipa - burana laskee kuumetta, että kun mittaat kuumeen, älä syö buranaa. Töissä kannattaa kyllä ottaa troppia, että jaksaa olla.
Katis
Tiedän tunteen, sillä mulla jos menee lämpö yli 37 tunnen sen joka paikassa. Vaikka normaali lämpö mulla on 36,5.
Pari viikkoa sitten olin oksu ja kuumetaudissa, ja kuume nousi yli 38 olin aivan tohjona confused.gif

Pikaista paranemista sipalle flowers.gif
dobberi
Voi ei, tännekin varmaan tauti tulossa. Tämän päivän kolottanut jäseniä ja päässä humissut. Sitä onkin kuulemma nyt liikkeellä, mutta ois saanu luvan hypätä meikäläisen yli. sneaky2.gif Eilen nimittäin oli viimeinen työharjoittelupävä ja tänään alkoi vajaan parin viikon loma. Tyypillistä meikäläisen tuuria, että sairastetaan lomalla angry.gif

Pikaista paranemista kaikille thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.