Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: SSKS:n leiri
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Seropifoorumi
tippe
smile.gif Onko porukkaa tulossa SSKS:n kesäleirille? On kuulemma upea paikka
perhonen^
missä siitä on tietoja? en ole vielä kuullutkaan sellaisesta unsure.gif tosin mulla ei taida rahat riittää enää kolmanteen leiriin.
maastonakki
En oo tiennytkään tollasesta leiristä *kipittää ssks:n sivuille*
Ehkäpä sinne voisi eksyä..
tippe
Leiristä oli SSKS:n jäsenkirjeessä. Nettisivuja kun ei enää päivitetä confused.gif
karo
Tervehdys

Vieläkö seura on pystyssä? Jos on niin tahtoisin tietää lisää.
Puhuitte leiristä, saisinko siitäkin lisätietoja.

happy.gif
Pötkylä_
Millon se on, ja missä? biggrin.gif Kiinnostaa kovasti.
happyzadi
SSKS aikoi järjestää jäsenilleen leirin, mutta osallistujia oli liian vähän jotta sitä voitiin järjestää. sad.gif

Mitään leiriä ei siis ole tulossa ja kuten tuolla aiemmin jo joku totesikin niin SSKS on toiminnassa viimeistä vuottaan. w00t.gif

SSKS lopettaa toimintansa aktiivisten jäsenten puutteessa. SSKS on saanut ajettua tahtomansa läpi eli x-rotuisten koirien mahdollisuuden osallistua virallisiin agility- ja tokokisoihin. Tämän tavoitteen saavutettuamme olemme tehneet itsemme tarpeettomiksi, sillä aktiivijäsenet siirtyivät kisaamaan ja edustamaan kotiseutunsa kerhoja ja toimimaan aktiivisina siellä. dogrun.gif
Tanja_V
Vai että on tälläinenkin leiri?! Enpä ole kuullutkaan. Itse olisin voinut osallistua tuon seropini kanssa, jos olisin tiennyt leiristä ja se olisi järjestetty. Mutta ehkä ensi kesänä sitten, riippuu vähän kun on niitä leirejä niin paljon silloin minulla jo kalenterissa... confused.gif
Pötkylä_
^ Tietääkseni leirejä ei enää järkätä, kun SSKS lopettaa. Itse olisin tosin valmis vaikka järjestämään sellaisen, jos olisi tarpeeksi ihmisiä jne.. smile.gif
Tanja_V
Lopettaa? Miksi ihmeessä?
Avispa
LAINAUS(Tanja_V @ 25.6. 2005, 14:14)
Lopettaa? Miksi ihmeessä?

Ei oo tarpeeksi aktiivisiä jäseniä... confused.gif
Karitan
SSKS:n sivujen päivittämistä jatketaan elokuussa!
Karpalo
SSKS etsii uusia aktiivijäseniä, jotta yhdistys saataisiin pidettyä pystyssä.
Karitan
Aktiivijäsenten haku onnistunut eli nyt odotellaan thumbup.gif Itse ilmoittauduin mukaan!
Avispa
Hieno ettei ssks lopettanutkaan.. smile.gif Onko niillä vielä se sama netti osoite kuin ennekin?
Karpalo
^ www.ssks.fi
Avispa
Onko täällä ihmistä jolla on sekarotuiset koirat Robi ja Hukka? Tai tunteeko ketään kys. ihmistä. Hän asuu Rovaniemen mlk:ssa. Hänellä on Nestorin veli, luultavasti. Robin kuva on ssks:n sivulla. Robin kuva täällä. Olisis kiva jos lähettäisit lähettiä tai sähköpostia jos edes tiedät kyseisen koiran. Olen etsinyt Nestorin sisaruksia ja veljiä jo muutaman kesän ajan, tuloksetta. Nyt varmaan alkaa tuloksia syntymään jos todellakin Robi on Nestorin veli.
Annuli
En turhaan halua latistaa innostusta, mutta ... miksi SSKS:n pitäisi jatkaa?

En sano, että se olisi turha, mutta onko yhdistykselle kysyntää ?

mitäpä sinä sekarotuisen omistajana haluaisit ko. yhdistykseltä?

Itse olen joskus pohdiskellut, esim. alajaoston perustamista, jossa sitten olisi ihan perustottelevaisuutta ja kenties voisi yrittää paikallisseuralta varata harjoituspaikan esim agilityesteille. Aktivoida paikallista väkeä ja etsiä uusia ihmisiä, kun sekarotuisia on kuitenkin kotikoirina tosi paljon.

... mutta kun sattuu näkemään mikä on rotuyhdistyksen paikallistoiminnan aktiviisuuden taso.... unsure.gif sitä yleensä hautaa kaiken näköiset ajatukset.

Usealla paikkakunnalla on paikka koiraseuroissa seropin kanssakin, harvemmat katsovat "kieroon" että mitäs tänne tuut tuon kanssa. Pääkaupunkiseudulla olisi tilaa aina uudelle yhdistykselle joka ottaisi osansa agilityharjoitteluun tulevista koirakoista, mutta tilat - varsinkin talvella ottavat vastaan.

Itse olen ainakin huomannut sekä tokossa että agilityssä (harrastan näitä eri seuroissa) että aktiivisia ihmisiä tarvitaan paljon. Kun työt alkaa kaatumaan pienen porukan päälle, niin voi olla, ettei sen jälkeen huvita harrastaakaan enää mitään.

SSKS etsii vielä niitä hallitus ihmisiäkin...

Onhan se kivaa, että on yhdistys ... jos ei tarvii mitään muuta tehdä kuin maksaa innocent.gif dry.gif lookaround.gif
Blueser
Kiinnostaisi itseänikin tuo leiri. smile.gif Itselläni ei vaan ole tietoa tuosta leiristä yhtään. confused.gif Milloin se aiotaan pitää? Ja mikä mahtaisi olla hinta ja mihin numeroon voisi ilmoittautua? Ja missä se pidetään? biggrin.gif
Annuli
Jos se leiri pidettiin, niin eiköhän se ole pidetty kesä aikaan jo. teehee.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.