know how
19.3. 2005, 09:10
Minkä rotuisia koiria olet omistanut/omistat?
¤janette¤
19.3. 2005, 11:06
Minä omistan nyt 1 vuotiaan saluki uroksen nimeltä Uffis

Uffis on mun eka oma koira.Mä oon muuten asunu salukien kanssa koko ikäni.
chin.fani
19.3. 2005, 11:34
Ensimmäinen koirani, japanese chin, kuoli tässä pari vuotta sitten

,
nyt omistan kaksivuotiaan chinipojan myös
Meillä on ollut kaksi sekarotuista pystykorvaa ja tällä hetkellä löytyy kultainen noutaja. Ja ilman koiraa olen ollut ainoastaan kaksi kuukautta, että koiraihminen koko ikäni

...
Shelttihän se täällä majailee... neljä vuotta, kohta viis on ikää
Saksanpaimenkoiran, japaninpystykorvan, 2 sekarotuista ja 2 papillonia, eli koko ikäni olen koirien parissa elänyt ja tulen myöskin elämään
Buuhacas
19.3. 2005, 14:11
vilma on mun aivan eka samojedi

tuli siis syksyllä 2002.ja lyyli tuli kesällä 2004.
Vanilja
19.3. 2005, 14:21
Tällä hetkellä omistan kaksi bichon frisétä, näitä ennen en oo omistanut koiria.
snautsereita. mutta mielessä olisi rodun vaihdos. kolme snautseria on tarpeeksi yhdelle ihmiselle.
Nassikka
19.3. 2005, 20:26
Ensimmäinen omakoira on tällähetkellä melkeen 3v Shammy. Toinen on sitten pikkasen alle 1v Soolo.
Sitä ennen oli vain hoitokoiria, joista cockeri Jeri, oli jotain niin hienoa. Jotain niin min koiraa

Ei virallisesti, eikä asunut meillä, hoidossa vain, usein, koska mie halusin. Henkisesti mun koira
LonelyWolf
21.3. 2005, 16:50
2 soopeli shelttiä.
jami 4v ja siru huhtikuussa 2v.
ekat koirat on.
uusia ei tulossa toivottavasti pitkään aikaan.
aika ei riitä.
Ennen borderterrieriä ja australianpaimenkoiraa meillä on ollut kk mäyräkoira
Heidilady
21.3. 2005, 21:03
Ensimmäinen koirani oli toyvillakoira. Nyt kotona on kaksi kääpiövillakoiraa. Mustia kaikki.
ensimmäinen villakoira
Ensimmäisenä meiltä löytyi tipsuja, 2 sammaria ja tiibetinmastiffi..
Tällä hetkellä meillä asustaa 5 tipsua ja sheltti+ 2 kasvattiamme.. ^^
SuperMarjo
22.3. 2005, 16:10
Minulla on parhaillani elämäni ensimmäinen koira, vehnäterrieri. Sitä ennen olen omistanut 4 hamsteria (eri aikaan) ja äidilläni on ollut n.20 vuotta sitten keskikokoinen snautseri
meillä on ollut sekarotuinen uros ja nyt on westi, mun ihka oikeesti ensimmäinen oma koira
australianpaimenkoira
22.3. 2005, 17:44
omistan nyt suomenajokoiran ja mulla on ollut suomenajokoira jo nykyistä koiraa ennen!!
Ensimmäinen oma koira oli Vehnäterrieri v.-84. Sille kaveriksi tuli 3 vuotta myöhemmin Bouvier. Molemmat ovat olleet jo vuosia Sateenkaarisillalla. Tällä hetkellä minulla on Bedlingtonit: Ada (3½ vuotta) sekä Adan lapset: Roni, Ebba ja Sasu (11kk).
Eppunen
22.3. 2005, 19:53
Peppi on ensimmäinen koira jonka omistan.
Sakke on meidän ( mun elinajan

) ensimmäinen koira...

Emmi on sitte se toinen, ja siis mun ensimmäinen oma koira

Aih,ja täytyy muokata vielä sen verran, että kerron nuo rodut.
Eli siis Sakke on bretoni ja Emmi on seropi (berni-sakemanni(-dobberi))
pk kääpiömäykkyjä, borzoi ja sekarotuinen pystis ovat olleet ennen ja nyt on pk kaniinimäykky ja 3 bullmastiffia.
Noh, meidän ensimäin ja nykyinen koira on KArvabassetti-Veera.

Minulal ei ole koskaan ollut omaa koiraa, ja Veerakin on vanhempien nimissä.
Tällä hetkellä "mulla" on 3-vuotias Harmaa uros (tai se on iskän nimissä), eikä muita sitte ookaan ollu
nytten meillä on 3 sekarotuista ja kultainen noutaja. Omistan lisäks puolet dalmatiankoirasta ja suomenlapinkoirasta.
Taivaalla tähtinä tuikkivat perheemme ensimmäinen koira partacollie ja sitten sekarotuinen Vikke..
Monta vuotta elämää takana koirien parissa, siihen mahtuu monta koiraa. Osa valitettavasti sairauden vuoksi hyvin nuorena jo joutunut lähtemään sateenkaari sillalle.
Ihan ensimmäinen koirani oli saksanpaimenkoira, joka kyllä oikeastaan oli äidin. Omaan asuntoon muuttaessani minulle tuli sitten oma saksanpaimenkoira.
Muita koiria 3 kultsua, kiharakarvainen noutaja.
Tällä hetkellä koton asuu 2 tibbeä ja yksi flatti.
misteli74
25.3. 2005, 07:58
Meillä on ollut vanhempien luona mun ollessa pieni jokunlainen pystykorvasekoitus ja westie. Itselläni on ollut saksanpaimenkoira/saksanseisoja sekoitus, ibizanpodenco ja tällä hetkellä kotoa löytyy 2 kpl portugalinpodengoja ja borderterrieri. Toivottavasti pian laumaamme liittyy perunkarvaton.
Satsuma
26.3. 2005, 20:08
Ensimmäinen koirani on cavalier Pepi, joka nyt 4.v ja toinen cava saapui viime vuonna ja täyttää keväällä 1.v
Elmeri kk. saksanseisoja
Arttu isomünsterinseisoja on meijän koirat ja molemmat nuoria ja vetreitä
Tällä hetkellä on ensimmäinen punanen setteri ja neljäs karkeakarvainen saksanseisoja kotona. Eli koko ikäni olen saanut viettää koirien kanssa!
Itikka_
28.3. 2005, 14:32
Kun olin pieni meillä oli kotona bokseri. Mutta nyt omassa kodissa asuessani ensimmäinen oma koirani on coton de tulear.
[WaLLu]
28.3. 2005, 14:45
Eka oma koirani on sekarotuinen (coton-hava). Nyt meillä asustaa myös 5kk vanha musta havaneesi-uros Wertti.
Perheelläni on ollut myös tanskandoggeja, ja voi olla että sellainen vielä meille parin vuoden päästä muuttaakin.
8-vuotiaan kultaisen noutajan omistan, ensimmäinen oma koirani.
Kaksi karjalankarhukoiraa huoltajani omistivat aikoinaan, myöhemmin messiin tuli sekarotuinen, yhdistelmästä ei ole harmaintakaan aavistusta :> ja nyt ensimmäinen oma koirani amerikancockerspanieli (:
bellfegor
16.3. 2007, 10:40
Ihan omina on ollut pk collie, pari borzoita ja yhteislaumassa on lisäksi ollut seropi, saksanpaimenkoiria, bullmastiffeja ja briardeja ja onpa nimeni löytynyt beauceroninkin papereista. Nyt olis suunnitelmissa portugalinvesikoira ja silkkivinttikoira.
briard-lady
16.3. 2007, 12:50
poms poms eli komps!!
Ennen ajat sitten oli vanha suomenpystykorva, minä silloin 1-3 vuotias ja nyt on kääpiösnautseri
Paimenkoirat
16.3. 2007, 16:56
Tällä hetkellä meillä on kaksi shelttiä ja molemmat ovat minun omiani ja vanhempi shelteistämme, eli Iitu on eka koirani. Meillä on ollut myös lhasa apso ja sheltti, mutta ne olivat vanhempieni omistuksissa.
tuunanen
16.3. 2007, 17:04
Tällä hetkellä on oma lagotto, jota ennen meillä oli tiibetinterrieri, joka oli siskoni nimissä.
Lovskars
16.3. 2007, 17:51
Oon omistanut/omistan
tiibetinterrieri x 6
bordercollie
toyvillakoira
Ensimmäinen oma koirani on keskikokoinen villakoira. Muita koiria ei meidän perheessä oo ollu, mut hiiriä, marsuja ja kani on.

Isällä on ollu nuorena saksanpaimenkoiria.
Tolleri vain, eikä sekään ole edes virallisesti oma. Eli ensimmäinen oma koira on sitten tulossa vasta joskus hamassa tulevaisuudessa
nö tällä hetkellä ei ole minkään laista koiraa mutta olen omistanut japaninpystykorvan ja sitä ennen omistin suomenajokoiran
anna :D
17.3. 2007, 00:02
Pitkän toiveen ja harkinnan tuloksena kaksi mustaa kääpiösnautseria.
Muita meillä ei ole ollutkaan..
liputti
17.3. 2007, 00:09
Ennen tätä nykyistä pk collieta meillä on ollu nöffi
Eka omakoira oli pk collie ja sen jälkeen oli belgi tervu ja nyt belgi gronttu..
bellfegor
17.3. 2007, 10:17
Säkin olen siis aloittanut pk colliella kuten mä. Mulla vaan on ollut noita syrjähyppyjä muualle ja belgianpainajaiset on vielä haaveena. Osittain johtuu yhteislaumamme muista haltijoista. Ne kun eivät ole yhtä innostuneita malista ja lakesta kuin mä.
Oudot ihmiset.
Ninnura
17.3. 2007, 11:09
Meillä on kotona pk. kääpiömäyris, kk. kääpiömäyris ja lk. kääpiömäyris.
LAINAUS(bellfegor @ 17.3. 2007, 10:17)

Säkin olen siis aloittanut pk colliella kuten mä. Mulla vaan on ollut noita syrjähyppyjä muualle ja belgianpainajaiset on vielä haaveena. Osittain johtuu yhteislaumamme muista haltijoista. Ne kun eivät ole yhtä innostuneita malista ja lakesta kuin mä.
Oudot ihmiset.
No on teillä ihan outoa sakkia..

Belgithän on aivan ihania.. Mä taas oon aina haaveillut borzoista..

Mutta pitäydyn kuitenkin belgissä..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.