Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mitä koiria olet omistanut?
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2
know how
Minkä rotuisia koiria olet omistanut/omistat?
¤janette¤
Minä omistan nyt 1 vuotiaan saluki uroksen nimeltä Uffis smile.gif Uffis on mun eka oma koira.Mä oon muuten asunu salukien kanssa koko ikäni.
chin.fani
Ensimmäinen koirani, japanese chin, kuoli tässä pari vuotta sitten sad.gif,
nyt omistan kaksivuotiaan chinipojan myös wub.gif
ellien
Meillä on ollut kaksi sekarotuista pystykorvaa ja tällä hetkellä löytyy kultainen noutaja. Ja ilman koiraa olen ollut ainoastaan kaksi kuukautta, että koiraihminen koko ikäni smile.gif ...
Once
Shelttihän se täällä majailee... neljä vuotta, kohta viis on ikää biggrin.gif
ni_pa
Saksanpaimenkoiran, japaninpystykorvan, 2 sekarotuista ja 2 papillonia, eli koko ikäni olen koirien parissa elänyt ja tulen myöskin elämään smile.gif
Buuhacas
vilma on mun aivan eka samojedi smile.gif tuli siis syksyllä 2002.ja lyyli tuli kesällä 2004.
Vanilja
Tällä hetkellä omistan kaksi bichon frisétä, näitä ennen en oo omistanut koiria. wink.gif
Lotta
snautsereita. mutta mielessä olisi rodun vaihdos. kolme snautseria on tarpeeksi yhdelle ihmiselle. smile.gif
iiris_
Meillä on Borderterrieri vanhus, eka koirani(tai koko perheen koira).... wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Nassikka
Ensimmäinen omakoira on tällähetkellä melkeen 3v Shammy. Toinen on sitten pikkasen alle 1v Soolo.

Sitä ennen oli vain hoitokoiria, joista cockeri Jeri, oli jotain niin hienoa. Jotain niin min koiraa wub.gif Ei virallisesti, eikä asunut meillä, hoidossa vain, usein, koska mie halusin. Henkisesti mun koira wub.gif
LonelyWolf
2 soopeli shelttiä.
jami 4v ja siru huhtikuussa 2v.

ekat koirat on.
uusia ei tulossa toivottavasti pitkään aikaan.
aika ei riitä. confused.gif
<Iida>
Ennen borderterrieriä ja australianpaimenkoiraa meillä on ollut kk mäyräkoira smile.gif
Heidilady
Ensimmäinen koirani oli toyvillakoira. Nyt kotona on kaksi kääpiövillakoiraa. Mustia kaikki.
phard
ensimmäinen villakoira wub.gif
Charmy
Ensimmäisenä meiltä löytyi tipsuja, 2 sammaria ja tiibetinmastiffi.. wub.gif

Tällä hetkellä meillä asustaa 5 tipsua ja sheltti+ 2 kasvattiamme.. ^^
SuperMarjo
Minulla on parhaillani elämäni ensimmäinen koira, vehnäterrieri. Sitä ennen olen omistanut 4 hamsteria (eri aikaan) ja äidilläni on ollut n.20 vuotta sitten keskikokoinen snautseri smile.gif
sahku
meillä on ollut sekarotuinen uros ja nyt on westi, mun ihka oikeesti ensimmäinen oma koira biggrin.gif
australianpaimenkoira
omistan nyt suomenajokoiran ja mulla on ollut suomenajokoira jo nykyistä koiraa ennen!! rolleyes.gif
Jelle
Ensimmäinen oma koira oli Vehnäterrieri v.-84. Sille kaveriksi tuli 3 vuotta myöhemmin Bouvier. Molemmat ovat olleet jo vuosia Sateenkaarisillalla. Tällä hetkellä minulla on Bedlingtonit: Ada (3½ vuotta) sekä Adan lapset: Roni, Ebba ja Sasu (11kk).
Eppunen
Peppi on ensimmäinen koira jonka omistan.
Amélie
Sakke on meidän ( mun elinajan wink.gif ) ensimmäinen koira... smile.gif Emmi on sitte se toinen, ja siis mun ensimmäinen oma koira wub.gif

Aih,ja täytyy muokata vielä sen verran, että kerron nuo rodut.
Eli siis Sakke on bretoni ja Emmi on seropi (berni-sakemanni(-dobberi)) smile.gif
mirka
pk kääpiömäykkyjä, borzoi ja sekarotuinen pystis ovat olleet ennen ja nyt on pk kaniinimäykky ja 3 bullmastiffia.
Ässä
Noh, meidän ensimäin ja nykyinen koira on KArvabassetti-Veera. wub.gif Minulal ei ole koskaan ollut omaa koiraa, ja Veerakin on vanhempien nimissä. dry.gif
WeKKu
Tällä hetkellä "mulla" on 3-vuotias Harmaa uros (tai se on iskän nimissä), eikä muita sitte ookaan ollu lookaround.gif
Pulina
nytten meillä on 3 sekarotuista ja kultainen noutaja. Omistan lisäks puolet dalmatiankoirasta ja suomenlapinkoirasta.
Taivaalla tähtinä tuikkivat perheemme ensimmäinen koira partacollie ja sitten sekarotuinen Vikke..
virpi
Monta vuotta elämää takana koirien parissa, siihen mahtuu monta koiraa. Osa valitettavasti sairauden vuoksi hyvin nuorena jo joutunut lähtemään sateenkaari sillalle.

Ihan ensimmäinen koirani oli saksanpaimenkoira, joka kyllä oikeastaan oli äidin. Omaan asuntoon muuttaessani minulle tuli sitten oma saksanpaimenkoira.
Muita koiria 3 kultsua, kiharakarvainen noutaja.
Tällä hetkellä koton asuu 2 tibbeä ja yksi flatti.
misteli74
Meillä on ollut vanhempien luona mun ollessa pieni jokunlainen pystykorvasekoitus ja westie. Itselläni on ollut saksanpaimenkoira/saksanseisoja sekoitus, ibizanpodenco ja tällä hetkellä kotoa löytyy 2 kpl portugalinpodengoja ja borderterrieri. Toivottavasti pian laumaamme liittyy perunkarvaton. biggrin.gif
Satsuma
Ensimmäinen koirani on cavalier Pepi, joka nyt 4.v ja toinen cava saapui viime vuonna ja täyttää keväällä 1.v thumbup.gif
facky
Elmeri kk. saksanseisoja
Arttu isomünsterinseisoja on meijän koirat ja molemmat nuoria ja vetreitä
ansku
Tällä hetkellä on ensimmäinen punanen setteri ja neljäs karkeakarvainen saksanseisoja kotona. Eli koko ikäni olen saanut viettää koirien kanssa!
Itikka_
Kun olin pieni meillä oli kotona bokseri. Mutta nyt omassa kodissa asuessani ensimmäinen oma koirani on coton de tulear.
[WaLLu]
Eka oma koirani on sekarotuinen (coton-hava). Nyt meillä asustaa myös 5kk vanha musta havaneesi-uros Wertti.
Perheelläni on ollut myös tanskandoggeja, ja voi olla että sellainen vielä meille parin vuoden päästä muuttaakin. wink.gif
Nintsu
8-vuotiaan kultaisen noutajan omistan, ensimmäinen oma koirani.
qems
Kaksi karjalankarhukoiraa huoltajani omistivat aikoinaan, myöhemmin messiin tuli sekarotuinen, yhdistelmästä ei ole harmaintakaan aavistusta :> ja nyt ensimmäinen oma koirani amerikancockerspanieli (:
bellfegor
Ihan omina on ollut pk collie, pari borzoita ja yhteislaumassa on lisäksi ollut seropi, saksanpaimenkoiria, bullmastiffeja ja briardeja ja onpa nimeni löytynyt beauceroninkin papereista. Nyt olis suunnitelmissa portugalinvesikoira ja silkkivinttikoira.
briard-lady
poms poms eli komps!!
---
Ennen ajat sitten oli vanha suomenpystykorva, minä silloin 1-3 vuotias ja nyt on kääpiösnautseri smile.gif
Paimenkoirat
Tällä hetkellä meillä on kaksi shelttiä ja molemmat ovat minun omiani ja vanhempi shelteistämme, eli Iitu on eka koirani. Meillä on ollut myös lhasa apso ja sheltti, mutta ne olivat vanhempieni omistuksissa. happy.gif
tuunanen
Tällä hetkellä on oma lagotto, jota ennen meillä oli tiibetinterrieri, joka oli siskoni nimissä. smile.gif
Lovskars
Oon omistanut/omistan

tiibetinterrieri x 6
bordercollie
toyvillakoira
phard
Ensimmäinen oma koirani on keskikokoinen villakoira. Muita koiria ei meidän perheessä oo ollu, mut hiiriä, marsuja ja kani on. biggrin.gif Isällä on ollu nuorena saksanpaimenkoiria.
Cerasi
Tolleri vain, eikä sekään ole edes virallisesti oma. Eli ensimmäinen oma koira on sitten tulossa vasta joskus hamassa tulevaisuudessa tongue.gif
Wupsu
nö tällä hetkellä ei ole minkään laista koiraa mutta olen omistanut japaninpystykorvan ja sitä ennen omistin suomenajokoiran rolleyes.gif
anna :D
Pitkän toiveen ja harkinnan tuloksena kaksi mustaa kääpiösnautseria.
Muita meillä ei ole ollutkaan..
liputti
Ennen tätä nykyistä pk collieta meillä on ollu nöffi smile.gif
sipa
Eka omakoira oli pk collie ja sen jälkeen oli belgi tervu ja nyt belgi gronttu..
bellfegor
Säkin olen siis aloittanut pk colliella kuten mä. Mulla vaan on ollut noita syrjähyppyjä muualle ja belgianpainajaiset on vielä haaveena. Osittain johtuu yhteislaumamme muista haltijoista. Ne kun eivät ole yhtä innostuneita malista ja lakesta kuin mä.
Oudot ihmiset.
Ninnura
Meillä on kotona pk. kääpiömäyris, kk. kääpiömäyris ja lk. kääpiömäyris.
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 17.3. 2007, 10:17) *
Säkin olen siis aloittanut pk colliella kuten mä. Mulla vaan on ollut noita syrjähyppyjä muualle ja belgianpainajaiset on vielä haaveena. Osittain johtuu yhteislaumamme muista haltijoista. Ne kun eivät ole yhtä innostuneita malista ja lakesta kuin mä.
Oudot ihmiset.

No on teillä ihan outoa sakkia.. laugh.gif Belgithän on aivan ihania.. Mä taas oon aina haaveillut borzoista.. wub.gif Mutta pitäydyn kuitenkin belgissä..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.