Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mitä koiria olet omistanut?
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2
bellfegor
Väsytys on meneillään... Ota borzi, sopii belgin kanssa. Takavuosina, siis mun nuoruudessa oli jossain J-pää-Tuusula-akselilla pariskunta, jossa herra kasvatti tervuja ja rouva borzeja.
Lovskars
LAINAUS(Lovskars @ 16.3. 2007, 17:51) *
Oon omistanut/omistan

tiibetinterrieri x 6
bordercollie
toyvillakoira

Borzoista puheenollen, täytyy sitten lisätä että ensikosketus rotukoiriin kyllä tuli Borzoiden kautta, niitä meillä ollut kotona 3 kappaletta wub.gif
Bluebell
Kultainennoutaja täältä meidän sohvalta tällä hetkellä loikoilee..

Ja jos nyt voi "tulevaisuudesta" puhua, niin 2-4 kuukauden kuluttua sheltti-pennun
pitäisi sydämmeeni astella ihan ihka omaksi.. <3
-Emmi-
Meillä on ollut mummilla ja papalla ajokoiria (papan ja mun nimissä), nyt on vielä yks(kesällä hope so kaksi wub.gif ) ja miulla ihan omana flatti...
bellfegor
Mun työkaverilla oli maailman ihanin flattipoika, mutta se jouduttiin valitettavasti päästämään pois vaikean sairauden takia. Uutta kuitenkin harkitsevat. Olin silloin mukana, kun tätä ensimmäistä käytiin valitsemassa ja myöhemmin myös hakemassa sitä, eikä kaukana ollut etteikö meillekin tullut yhtä. Flatti on kyllä noutajista paras.
-Emmi-
LAINAUS(bellfegor @ 17.3. 2007, 13:54) *
Mun työkaverilla oli maailman ihanin flattipoika, mutta se jouduttiin valitettavasti päästämään pois vaikean sairauden takia. Uutta kuitenkin harkitsevat. Olin silloin mukana, kun tätä ensimmäistä käytiin valitsemassa ja myöhemmin myös hakemassa sitä, eikä kaukana ollut etteikö meillekin tullut yhtä. Flatti on kyllä noutajista paras.

Oliko mistä kennelistä jos saan udella?
Any
Tämän yhden lagoton ainoastaan, joka on siis ensimmäinen koirani ja ikää Sennalla on pian 3 vuotta.
bellfegor
LAINAUS(Flatpower @ 17.3. 2007, 13:55) *
Oliko mistä kennelistä jos saan udella?

Sommarhill-kennelistä
caramel
Olen omistanut kaksi seropia, joista ensimmäinen tosin oli koko perheen yhteinen koira. Nyt toinen seropi menossa, joka on omissa nimissäni. Lisäksi olen osaomisatajana siskoni italianvinttikoiraan, ja ensi syksynä on toivottavasti tulossa kooikerhondjetyttönen joukon jatkoksi wub.gif
Elviss
Meillä asustelee 3 kuukauden ikäinen shetlanninlammaskoira poika. Elvis on mun ensimmäinen koira, ennen tätä meillä ei ole ollut koiraa.
Moonpearls
Suomenpystykorva ja yksi sekarotuinen (mm. karjalankarhukoiraa)
sekä Australianpaimenkoira.
Nykyään omistan kaksi Mittelspitz rotuista koiraa.
wiltsu01
Tämä sheltti on minun ensimmäinen koira smile.gif
Ebony
Minä henkilökohtaisesti olen omistanut vain lk. saksanseisojan, mutta perheessämme on ollut myös harmaa, kk. saksanseisoja ja kaksi cockerspanelia.
mutturuttu
Japanese chinejä kolme kipaletta,Newfoundlandinkoiran ja sekarotuisen.
Seriliini
Nyt tällä hetkellä kotona majailee 2. vuotias bordercollie wub.gif

Sitä ennen talossa majaili lyhytkarvainen collie.
-Maija-
Meillä on ollut vaan villakoiria, ja toi yorkki, ei muita.smile.gif
shaairah
Mäykkyjä ja salukeja, nyt enää salukeja.
Rixuliini
Neljä saksanpaimenkoiraa. Nyt ESS ja chipazu rolleyes.gif
mummu
Joskus aikoinaan on ollut monirotuinen, nykyisin on sakemanneja ja bullmastiffeja.
pips_a
Landseereja ja shelttejä ollut tässä vuosien aikana ollut "muutaman" kappaletta wink.gif

Välissä on ollut Polski Owczarek Nizinny, Leonbergi, Papillon (annettiin sukulaisille parin vuoden ikäisenä, kun ei tullut sen aikaisen lansu uroksemme kanssa toimeen yhtään) ja Venäjäntoyterrieri (annettiin asumaan pikkusiskon kummisedälle, meidän kuitenkin edelleen ja siis hengissä edelleen ja silleen wink.gif ).

Anteeksti huono selitys...
Kääpiö-
Isällä on ollut aina suomenpystykorvia, äitillä sekarotuisia ja villakoira ja isovanhemmilla oli beagle.

Siskolla (ei asu enää kotona) oli kultainennoutaja ja nyt on labradorinnoutaja.
Meillä kotona on nyt 2 suomenpystykorvaa ja kk. villakoira, joista omiani ovat nuorempi pystykorva ja villa smile.gif
pikopiko
Tällähetkellä omistan yhden valkoisen länsiylämaanterrierin, aikaisemmin meillä oli yksi pinseri.
Anma
No minulla itselläni cockeri ja chihuahua mutta perheelle on tällähetkellä dalmis ja sitä ennen ollut walesinspringeri ja kaksi muuta dallua smile.gif
SanniM
Saksanpaimenkoiria ollut perheellä useempikin lapsuudessani, sekä sakemanni-tiibentinmastiffimix ja suomenpystykorva. Itellä ollu aiemmin dallu, joka jouduttiin valitettavasti päästämään sateenkaarisillalle ennen aikojaan. Nyt kotona kaksi dalmatiankoiraa. Toivottavasti tulevaisuudessa Dobberi smile.gif
Cee
Ehkä 5 lapukkaa ihan vaan käyttöön.

Cee
NooorA
Meillä on ollut Beagle sillon kun olin ihan pieni,Dobermanni,Suomenajokoiria kaksi,Jämtlanninpystykorva ja sitten yks Seropi ^^
Henni S.
Ensimmäinen koira oli sekarotuinen, uros (nykyisin jaloissa kaksi islanninlammaskoiraa (narttuja)). dogrun.gif
Erizza
Meillä täällä kotona on ollut norjanharmaa Vilperi ja nykyiset seropihauvelit eli Ilona ja Luna. <3
verve
Suomenajokoiria(yksi pentuekin), beagle, vihikoira, suomenpystykorva, nippu sekarotuisia (lähinnä metsästysrotujen sekoituksia), lyhyt- ja karkeakarvaisia mäyräkoiria, saksanpaimenkoira ja nyt rottweiler. Kaikkien kanssa on aktiivisesti harrastettu jotain eläen ihmisten kanssa sisällä, eli eivät ihan toimettomia tarhakoiria ole olleet, vaikka iso piha olikin kokonaan aidattu wink.gif Itse asun isossa rivitalossa maalaismaisessa kylässä ja vuoden koirattoman olon jälkeen tosiaan rotikka itselläni. Vanhemmilta muutaman kilometrin päästä ihan maalta löytyy sitten suomenajokoira , kk. mäykky ja sekarotuinen(ajokoira&jämtti).
metaphnora
Tällä hetkellä meillä asuu yksi 4,5 vuotias lapinkoira uros, "Nemo" nimeltään. Vanhemmillani asustaa myös lapinkoira nimeltään "Roki", joka on koirani isä ja jonka voisin laskea "entiseksi" koirakseni. Tätä koiraa ennen perheellämme oli Harmaa Norjanhirvikoira nimeltään "Nelli".
-p1njja
Mun elinaikana meillä on ollut Australianterriereitä, Cockerspanieleita, Mustaterrieri, Tanskandoggeja, Briard, sekä hoito-/kodinvaihtajakoirina Bouvier, Landseer ja Dobermann. Tällä hetkellä taloa valloittaa 2 skottia ja 1 Tanskandoggi smile.gif
voortti
Bernhardilainen, rottweilereitä, coton de tulear hoitoon tuli, omaksi jäi ja valloitti kaikki, hurmaava ISOpikku koira joka opetti 12 vuotta ettei "fifi" ole miltä ulkoa näyttää.
Napolinmastiffi, kiinanharjakoira, mastiffeja.
Tällä hetkellä sohvalla möllöttelee mastiffi ja vauhtia tuo valkoinen kääpiösnautseri joka on aivan hieno pakkaus pikkukoossa mun ikuisesti haaveilemasta riisenistä (jota ei mulle tuu kun mun huumori ei riiseniä kestäis).
pipsapekkarinen
-Portugalinvesikoira
-Kiinanharjakoira
-Englanninbulldoggi
-Keskikokoisia villakoiria
-Lyhytkarvainen collie
-Basenjeja
-Englanninkääpiöterrieri
-Whippet

Tällähetkellä kotona Brasilianterrieri smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.