Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tampereen kuvia
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulokset ja kuvat
Sivuja: 1, 2, 3
Veera
Eli tänne kuvia Tampereelta, kummaltakin päiviltä junior handler- kilpailuista voi sitten laittaa smile.gif Toivottavasti ette laita taaskaan näitä turhia viestejä kuten "noh, eikö kenelläkään todellakaan ole!!", koska jos on niin varmasti ladataan kun ehditään smile.gif Mutta ihmiset, jos kuvia löytyy, laittakaa esille. Muutkin haluavat nähdä!

Itse lataan kuvani viimeistään tiistaina.
Hilla
Tässäpäs olisi kuvat päivän parhaista ja pm-voittajasta. smile.gif

facky
Hienoja kuvia Hilla smile.gif
Pihla
Nyt tulee vähän lisää noita meidän ottamia kuvia. Kuvia on 38 ja ne on otettu lauantain- ja sunnuntain kisoista + pari kuvaa silkkiGaalasta + pari kuvaa Hillasta ja Vionasta.
© Heini-Maari & Hilla-Tuuli

Täältä löytyy! smile.gif
Elina.P
hyviä kuvia Hilla ja Heini! thumbup.gif

Mulla olis tuolla 29 kuvaa, mut ku mulla on ongelmia ton photobucketin kanssa niin en saa vielä laitettuu niitä! laugh.gif
Mun kuvat ei tosin ole mitään järjettömän hienoja...(sisko otti ne biggrin.gif ) Ja kaiken huippu oli se, että kun mä sanoin siskolle, että "ota sitten paljon kuvia muistakin kun vaan musta ja Elmosta", niin se viisaasti otti sitten kuvia pelkistä koirista, ennen kun mä huomasin ja annoin lisäohjeita! biggrin.gif Eli mulla ei ole kuvia sunnuntain ensimmäisestä ryhmästä, mutta muista on sitten jotain, vaikkei ne mitään hyviä olekkaan...Ja kaikki kuvat on siis vanhemmista...
<Aino>
Hienoja kuvia, pakko kommentoida tuota Hillan ja Vionan kuvaa, että Vionallahan on aivan ihana turkki wub.gif
Pihla
LAINAUS(<Aino> @ 21.3. 2005, 13:55)
pakko kommentoida tuota Hillan ja Vionan kuvaa, että Vionallahan on aivan ihana turkki wub.gif

heh, kyllä tuossa turkissa on kans työtä ihan hirveesti biggrin.gif
SanniM
mulla tulee kuvia keskiviikkona kun pääsen kotiin. ja jos jollain olisi kuvia musta ja isovillakoirasta sunnuntailta kuvia niin laittaisitteko s-postiini sufmuf@suomi24.fi ja sit lauantailta enkkusprinkun kaa(musta jakku ja housut sekä pun. kengät)
Nekku
Mä olin kahessa Hillan ja Heinin kuvassa taustalla jotakin juttelemassa. biggrin.gif

Laitan omat kuvat tänne sitten kun ehdin, ja noita pitää vielä muokkailla, osa on hirmu hämäriä.

Jos jollain on musta jakkuisesta tytöstä oranssi valkoisen basenjin kanssa kisaamassa lauantaina nuoremmissa kuvia, niin voisitko lähettää? nea.kivekas [at] kolumbus.fi
Vanttu
jos jollain kuvia miun basuilla kisanneista tytöistä (la mustajakkuinen tyttö nuoremmissa puna-valkoisen basenjiherran kanssa sekä punaruskeahiuksinen, silmälasipäinen tyttö brindle-valkoisen basenjityttelin kanssa vanhemmissa, su mustajakkuinen, housuinen, hiuksinen tyttö brindle-valkoisen basenjin kanssa ja ruskea (??) hiuksinen tyttö puna-valkoisen basenjin kanssa, molemmat vanhemmissa) laitelkaas tulemaan jenni.aaltonen (at) kolumbus.fi ja olis kiva jos kuvia sais käyttää kotisivuillammekin tongue.gif
jasmina
Hyviä kuvia smile.gif
..ansku..
juu olihan ne hyviä biggrin.gif
facky
Onko kellään kuvia minusta ja korthalsingriffonista? mulla oli vihree jakku jne..
lähettäkää osoitteeseen fanny@wolverines.com
¤janette¤
jos kenelläkään on minusta kuvia sunnuntaina,musta jakku valkoset housut,vaalee saluki narttu ja nuoremmissa olin.

Kuvat voi lähettää ossaan janette_jalkanen@hotmail.com
phard
hienoja kuvia flowers.gif
Elina.P
Okei mä myönnän että luovutin ton photobucketin kanssa, joten teen tän vaikeemman kautta. Tungin ne kaikki 33 kuvaa geoon, joten saatte katsella niitä sieltä...Ettehän pahastu jos kuvat latautuvat hitaasti? blush.gif Eli siis kaikki kuvat ovat vanhemmista ja koska sisko teki aluksi väärin, ei minulla ole vanhempien ensimmäsiestä ryhmästä kuvia...

Täällä

ja jos jollain on yhtään kuvaa musta (ruskeet hiukset, esitän vehnäterrieriä, päällä on musta jakku) niin voitteko lähtettää mulle mailiin tod_trip@luukku.com? Olin sunnuntaina vanhemmissa.
Paavo
Jos minusta olisi kuvia ( sunnuntai 20.3 ) jollakin niin voisiko niitä saada osoitteeseen jaana.okkonen@luukku.com ( äitini posti )
koirana oli aussi ja tulimme toiseksi nuoremmissa sunnuntaina
.Sini.
LAINAUS(Elina.P @ 21.3. 2005, 15:25)
Okei mä myönnän että luovutin ton photobucketin kanssa, joten teen tän vaikeemman kautta. Tungin ne kaikki 33 kuvaa geoon, joten saatte katsella niitä sieltä...Ettehän pahastu jos kuvat latautuvat hitaasti? blush.gif Eli siis kaikki kuvat ovat vanhemmista ja koska sisko teki aluksi väärin, ei minulla ole vanhempien ensimmäsiestä ryhmästä kuvia...

Täällä

ja jos jollain on yhtään kuvaa musta (ruskeet hiukset, esitän vehnäterrieriä, päällä on musta jakku) niin voitteko lähtettää mulle mailiin tod_trip@luukku.com? Olin sunnuntaina vanhemmissa.

Saanko kopioida tuon kuvan jossa olen havanesen kanssa ? Laitan tientenkin copyt ;P
Elina.P
LAINAUS(.Sini. @ 21.3. 2005, 15:58)
Saanko kopioida tuon kuvan jossa olen havanesen kanssa ? Laitan tientenkin copyt ;P

Saat toki! smile.gif Kuvat ovat käsittelemättömiä, joten sä joudut todennäköisesti kutistamaan sitä kuvaa, koska se on sen verran iso...
.Sini.
LAINAUS(Elina.P @ 21.3. 2005, 16:02)
Saat toki! smile.gif

Ok, kiitos ! smile.gif Kenelle laitan copyt ? Onko muilla kuvia minusta ja havanese Hulista !?
Elina.P
LAINAUS(.Sini. @ 21.3. 2005, 16:04)
Ok, kiitos ! smile.gif Kenelle laitan copyt ?

laita copyright: Elina Pitkäkangas
-Hanna-
koska tähän mennessä olen bongannut kuvista vain Oivan kyljen , niin kyselisin lisää kuvia osoitteeseen : hanna-maria@pp.inet.fi

Elikkä jos sinulla on kuvia vaaleanruskea hiuksisesta tytöstä jolla oli lauantaina ruskeahko jakku ja ruskeat housut ja joka esitti kuritonta havaneesi urosta

tai

samaisesta tytöstä jolla oli sunnuntaina päällään musta liituraita jakku ja mustat housut ja joka esitti snautseri p&s urosta

olisitko kiltti ja lähettäisit kuvia yllämainittuun osoitteeseen smile.gif
<Aino>
Ihan uteliaisuuttni kyselen, että kuka (ja kuka whippet) oli nuissa Elina.p:n kuvissa (punainen whippet) shifty.gif ?
*Noora*
Minäkin etsin kuvia.Eli jos jollakin olisi minusta kuvia lauantailta tai sunnuntailta niin olisitko kiltti ja lähettäisit ne osoitteeseen Noora-Emilia@hotmail.com.

Kisasin la Welshin kanssa,minulla on mustat hiukset ja silloin päällä oli Harmaa Hame&Jakku.

Sunnuntaina kisasin vaalean Jenkin kanssa,sillon päällä oli violetti jakku&housut.

Kiitos smile.gif
ansku
LAINAUS(Elina.P @ 21.3. 2005, 13:25)

Täällä

Kuka on tuossa ensimmäisessä kuvassa setterin kansa? mikä koira? *utelias*
Veera
Hei olkaa reippaita ja näyttäkää meillekin kuvia! Siis jos joku aikoo lähettää vaan pyydettyihin osoitteisiin privana kuvia, niin mur biggrin.gif Mä lataan nuo vielä tämän illan aikana. Lupaus.
HetaK
Höh. Ei ole musta vielä kuvia biggrin.gif
Sopisco
http://trinket.no-ip.org/trekv2005_lauantai.rar

Laitoin tämän jo tuonne tulos-topikkiinkin mutta tuossa lauantailta junnukuvia, lähinnä oonaa ja maijua kuvailin.. biggrin.gif
Veera
Sopisco, noi kuvat ei näy mulla. Ne taitaa olla väärässä tiedostomuodossa confused.gif Vai onko muut saanu auki ja miten?
Sopisco
Kuvat on pakattu, tallentakaa tuo paketti koneellenne ja sitten purkakaa. Windowsin pitäisi osata itse purkaa tuo ja ainakin winrar -ohjelmalla ne saa purettua smile.gif
-Tintti-
Ei tuo sivu mullakaan oikein avaudu huh.gif
veau
Eikä mulla..
veau
LAINAUS(San_San @ 21.3. 2005, 17:55)
Eikä mulla..

Ei vieläkään vaikka miten kovasti yritän biggrin.gif
Sopisco
Ei se sivu avaudukaan vaan teidän pitää tallentaa tuo teidän koneelle biggrin.gif
Opera ja mozilla kysyy tallennetaanko tai avataanko tiedosto, siinä vaiheessa painatte tallenna... Explorerista en tiedä kun en sitä käytä, mutta jos se ei mitään kysele niin ainakin tuon saa tallennettua kun klikkaatte linkin päällä hiiren oikealla korvalla ja valitsette sieltä jonkun "tallenna kohde nimellä" tai muuta vastaavaa. En tosiaan ihan varmaksi osaa sanoa kun en exploreria käytä...
¤janette¤
mulla se ei avaa niitä,siihen tuli semmonen et "tiedostoa ei voida avata"
Sopisco
No en nyt tuon paremmin asiaa osaa selittää, mutta google on aika kätevä... rtfm noobs tongue.gif wink.gif
Sandra
En saa vielä kuvia koneelle, mutta koitan saada ne tänään tai huomenna. Laitan linkin sitten tähän viestiin, niin se ei häviä ainakaan kovin kauas wink.gif

Muokattu:

KUVIA löytyy täältä. Sori, en ehtinyt kääntää kuvia...älkääkä välittäkö niistä teksteistä kuvien vieressä. Pääasia kai on, että ne jotka kuvia haluavat kopioida, ne sieltä saavat...Kuvia saa kopioida kunhan laittaa copyrigth Sanni Arponen
hannaj
kivoja kuvia, kiitos!
ssaana
http://photobucket.com/albums/v706/tossu2/tampere05/

Tuolla muutama jotenkin onnistunut kuva...Sunnuntain vanhemmista, lähinnä sijoittuneita. wink.gif
HetaK
Onko kenelläkään kuvia lauantailta, rhodea esittävästä tytöstä? Ja nuoremmista siis^^
wenakko
LAINAUS(<Aino> @ 21.3. 2005, 17:16)
Ihan uteliaisuuttni kyselen, että kuka (ja kuka whippet) oli nuissa Elina.p:n kuvissa (punainen whippet) shifty.gif ?

Pässi! Sehän on Mette! ja Sitten Pirjon kummilikka Susa smile.gif
Essi
Löytyisiköhän joltain kuvia minusta ja cairnterrieri Maggiesta. Kisailtiin siis sunnuntaina nuoremmissa, minulla oli päällä musta jakku ja beiget housut. Päästiin 9 parhaan joukkoon. Jos joltain löytyy kuvia meistä, ottaisin niitä mieluusti vastaan sähköpostiini: essi.korpinen@suomi24.fi smile.gif smile.gif
¤janette¤
Oisko kenelläkään sunnuntain nuoremmista kuvia?jos on niin jos jossain on musta (musta jakku,valkoset housut,koirana vaalea saluki narttu ja mulla vielä vaaleet hiukset) niin mulle vois lähettää kuvia ossaan janette_jalkanen@hotmail.com

siis olin nuoremmissa
<Aino>
LAINAUS(wenakko @ 21.3. 2005, 19:07)
Pässi! Sehän on Mette! ja Sitten Pirjon kummilikka Susa smile.gif

Ai Mettekö?! ohmy.gif näyttää ihan että sillä ei ois raitoja shifty.gif Tuo kyllä näyttää ihan Susalta, että kyl mie sua uskon tongue.gif

Hopeisen kuvista huomas kyllä, että Mettehän se, raitojen kanssa biggrin.gif

hieman ot. mut wenakko; miten susalla meni? smile.gif
SanniM
Elina.P : saanko ottaa nuo kuvat missä olen isovilliksen kanssakotisivuilleni laitan tietenkin copyt sinulle!
Elina.P
LAINAUS(SanniM @ 21.3. 2005, 19:53)
Elina.P : saanko ottaa nuo kuvat missä olen isovilliksen kanssakotisivuilleni laitan tietenkin copyt sinulle!

Ole hyvä vain!:) eli siis copy: Elina Pitkäkangas

pahoittelen, että suurin osa kuvista on jokseenkin epäselviä...mutta kuitenkin jos näet itsesi pienenä taustalla, pysyt zuumaamaan kuvaa hyvinkin lähelle ennen kun se menee epäselväksi. tässä esimerkki:

että jos löydät itsesi jostain kuvasta pienenä niin saat sen sen suurennettuna tämän kokoiseksi.
jasmina
LAINAUS(Elina.P @ 21.3. 2005, 13:25)

Täällä

Saanko kopioida noista yhden kuvan minusta? Tietenkin copyt, jos sitä sivuillani käytän tongue.gif
Elina.P
LAINAUS(jasmina @ 21.3. 2005, 20:18)
Saanko kopioida noista yhden kuvan minusta? Tietenkin copyt, jos sitä sivuillani käytän tongue.gif

Tietenkin saat! happy.gif

saan tällä viikolla lisää kuvia koneelle ystävältäni! laitan niitä sitten tänne jos saan häneltä luvan. smile.gif
CoToN
Jos löytyy sunnuntaina dandiella vanhemmissa kisavasta kuvia niin ottaisin ilomielin vastaanj johanna-suomala@jippii.fi tai lauantaina vanhemissa tipsulla kisaavasta.
~goldens~
Oikein hyviä kuvia! smile.gif
lisää lisää... biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.