Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Nuorten sm-kisat
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
hannaj
Tietääkö joku missä olisi (Kennelliiton sivujen lisäksi...) kuvia Nuorten SM-kisoista Vaasasta? :ehh:
Omppo
Meillä oli peräti kamerakin mukana, mutta sillä tuli otettua yksi suorituskuva (oletettavasti epäonnistunut...  :hohhoijaa:  :miettii:  ) Nellan äidistä C-kisasta, että mullekin kelpais nähtäväksi.  :)  ;)
hannaj
LAINAUS(Omppo @ 03. Kesäkuuta 2003, 10:10)
Meillä oli peräti kamerakin mukana, mutta sillä tuli otettua yksi suorituskuva (oletettavasti epäonnistunut...  :hohhoijaa:  :miettii:  ) Nellan äidistä C-kisasta, että mullekin kelpais nähtäväksi.  smile.gif  wink.gif

Meilläkin oli vain videokamera mukana... confused.gif
Noora
Lemmikkipalstoilta luin että, Vaasan agilityseuran sivuille pitäisi tulla kuvia jonkin ajan kuluttua.  Seuran sivuille pääsee tästä
-Maiju-
Minä en ainakaan vielä löytänyt mitään kuvia. Mutta oli kiva sentäs lukee nuo tulokset! smile.gif
hannaj
Kuvia kuulemma ihan kohta tulossa VAS:n sivuille. smile.gif
Irkkutsi
Kuvat näyttivät olleen sinne jo tulleet.
hannaj
Nyt niitä kuvia on!(...ja paljon smile.gif )
-Maiju-
No nyt oli kuvia sitten ihan kunnolla! biggrin.gif  Parempi niin. Missä nuo nuorten agi SM-kisat on muuten ens vuonna? Jos me oltais jo sillon ykkösissä... tongue.gif
diva
mä olin äiskän kanssa katsomassa : ) !!
kyllä' kaikki olivat HYVÄT  :tsemp:
-Iida-
Hyviä kuvia smile.gif  :tsemp:
.~Laura~.
En mää sieltä mitään kuvia löytänyt
-Maiju-
LAINAUS(Cairnterrier´s @ 27. Kesäkuuta 2003, 23:16)
En mää sieltä mitään kuvia löytänyt

Kun meet siihen sivulle ja kelaat sitä alaspäin ,niin siinä pitäs lukee "kuvia nuorten SM-kisoista" tai jotain vastaavaa... wink.gif
diva
mitä tuo VAS sivun ositte on?? *ehh*  :ehh:  :p
~Shogun~
Hienoja kuvia oli wink.gif
hannaj
LAINAUS(diva @ 05. Heinäkuuta 2003, 18:53)
mitä tuo VAS sivun ositte on?? *ehh*  :ehh:  tongue.gif

www.vaasanagilityseura.net  ;)
Anni-90
Kivoja kuvia!  :p
Anzku
hyviä kuvia, mäkin haluaisin tietää, että missä ne ens vounna pidetään, jos ton koiran kansssa niihin nimittäin uskaltais... smile.gif
Lapphund
Hyviä kuvia!

Pitäs vissiin itekin tulla ens vuonna kattomaan, jos nyt ne järjestetään jossain Etelä-Suomen alueella, että mulla on mitään mahiksia päästä tulemaan.

Kiva aihe Hanna. smile.gif

Eikös tuo osoitteen loppu ollut .com, eikä .net?
hannaj
LAINAUS(Lapphund @ 9.8. 2003, 10:04)
Hyviä kuvia!

Pitäs vissiin itekin tulla ens vuonna kattomaan, jos nyt ne järjestetään jossain Etelä-Suomen alueella, että mulla on mitään mahiksia päästä tulemaan.

Kiva aihe Hanna. smile.gif

Eikös tuo osoitteen loppu ollut .com, eikä .net?

Niin, elikkäs oikea osoite on www.vaasanagilityseura.com
Anteeksi pieni lipsahdus... rolleyes.gif

Tietääkös joku muuten missä ja milloin Nuorten SM-kisat on ensi vuonna?
Delibes's
LAINAUS(Noora @ 4.6. 2003, 21:07)
Lemmikkipalstoilta luin että, Vaasan agilityseuran sivuille pitäisi tulla kuvia jonkin ajan kuluttua.  Seuran sivuille pääsee tästä

empäs ollut ennen tota linkkiä nähnytkään kiitos siitä, siellä oli tosi kivoi kuvia smile.gif
kultsu Brandosta ja Henriikastakin oli ja vähänkö siellä oli mahtavat palkinnot rolleyes.gif
.DoGi.
mix mä en löydä niitä kuvia ? blink.gif
Anzku
Niin tietääkö kukaan milloin ja missä ne seuraavat nuorten Sm-kisat pidetään? lookaround.gif
hannaj
LAINAUS(Anzku @ 13.9. 2003, 13:12)
Niin tietääkö kukaan milloin ja missä ne seuraavat nuorten Sm-kisat pidetään? lookaround.gif

Ei vielä ole ilmoitettu missään.

Mutta kertoilkaahan sitten, kun asia selkiää... wink.gif
~Petra~
Hyyvii kuviii biggrin.gif
-Maiju-
Toivottavasti ilmottavat jo pian sen ens vuoden kisapaikan. Täällä kun olis yks innokas, muttei ehkä niin taitava pari jo odottamassa kisoja! biggrin.gif tongue.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.