Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Onko flatin omistajia
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 8: Noutajat, ylösajavat koirat ja vesikoirat
virpi
Meillä on yksi flatti Veera, kahden tiibetinterrierin ilona.
Veera on Peachdream's kennelistä viisi vuotta sitten tulla tupsahtanut neiti, vai olisiko paremminkin rouva, kun yhdet pennut Veeruskalla on.

Veera on iloinen täynnä elämäniloa, joka paikassa aina mukana, häntä heiluu aina, joskus jopa nukkuessa. biggrin.gif
Kunnon noutajan tavoin Veera rakastaa uimista, noutamista, metsässä vaeltamista.

Olisi mukava kuulla millaisia palstalaisten flatit on.
Hiipivä Siiseli
Meillä ei flattia ole, mutta en on aivan ihania wub.gif Itse sellaisen haluaisin mutta ei äiti halua toista koiraa. Olen yhteen flattiin tutustunut ja se oli aivan ihana persoona, taitavat kaikki olla sellaisia höselöitä biggrin.gif
Janez
meillä on kaksi flattia kotona vipeltämässä, ja heillä on vielä enkkusetterikin kaverina smile.gif

Tara ja Peppi ovat molemmat luonteeltaan todella miellyttäviä. Tara metsästää, Pepin vielä harjoitellessa metsästämistä.

tuossa viellä kotisivujen linkit smile.gif

mei dan tennessee
mei dan smultron
JeReD
Meillä on ollut kaksi flattia. Ne ovat sellaisia herkkupersoja ja vilkkaita koiria. Flatin kanssa täytyy riittää huumorintajua ja ne tarvitsevat paljon aktivitteettia niin olen todennut
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.