Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Agirotu
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Seropifoorumi
Annuli
Ketäs äksiä on lähdössä agirotuun? Onko joukkueet jo kasassa tai suunnittelilla?

Suunniteltuja kisoja on perjantaille kaksi virallista, lauantailla Finnish Open avoin Sm-kisa + lisäkilpailu kaikille luokille. Sunnuntaina rotu-joukkueviesti + Open Clas - tasoituskilpailu sekä junioreiden, nuorten ja senioreiden Finnish Open avoimet SM-kisat

Tästä saat lisätietoja http://www.agilitysportsbulletin.com/suomi/faofin.html happy.gif

Agirotuahan moititaan siitä, että se on "salainen" kun kaikki tiedot ovat luettavissa yleensä vain ASB-lehdestä. Samoin kuin tulokset julkaistaan vain ja ainoastaan lehdessä. dry.gif

Mutta tapahtuma on joka tapauksessa vuoden yksi parhaimmista, happy.gif vaikkakin tänä vuonna sattuu vähän "kauas" kun katsoo kaakkoiskulmalta, mutta sieltä se on toinen koirammekin kotoisin, joten kaikki on suhteellista. w00t.gif

Jos matka tuntuu pitkältä, niin kannattaa olla kauemmin perillä teehee.gif
hannaj
Täältä ainakin ollaan taas tänäkin vuonna tulossa Agirotuun. Ja meiltä katsottuna Agirotu on nyt kerrankin lähellä, kun se on täällä. biggrin.gif
Ja kyllähän se Agirotu vuoden parhaimpia agilitytapahtumia on, x-rotuisenkin kassa on mitä parhaimmat mahdollisuudet kilpailla suuremmistakin mestaruuksista. smile.gif

Kisaamme maxi 3-luokassa, joten ilmoitelkaahan jos tarvitsette kilpailijaa kilpailevien maxien x-rotuiseen joukkueeseen.
perhonen^
oli tarkoitus tulla mutta se on niin kaukana että ei mitenkään onnistu sad.gif ensi vuonna sitten varmaankin happy.gif
Pötkylä_
Se on täältä turusta katsottuna kaukana, mutta ehkä silti pääsen.

Tosin mulla ei ole mitään joukkuetta eikä mitään muutakaan tiedossa, että saa nähä miten käy.. rolleyes.gif
TtT
Minuakin olisi kiinnostanut, mutta vähän on tosiaan kaukana. Tulisi varmasti aika kalliiksi matkustaa täältä Tornioon asti. Ehkäpä mekin sitten ensi vuonna.
hannaj
Nyt meillä sittenkin joukkue on jo aikalailla valmiina. wink.gif
Pötkylä_
Hahaa, haluaako joku täältä järjestää meiän kanssa joukkueen?

Tosin, mä ymmärsin, että ne joukkueen-ilmottautumis ajat on jo mennyt umpeen.. Tai en mä tiiä, mun ymmärrys on aika kehnolla mallilla. blush.gif
Annuli
Ymmärrys ei ehkä ole sattunut kohdalleen, sillä ensimmäinen halvempi joukkue-ilmoittautuminen päättyy 16.5. (40egee) ja neljäs ja kallein muistaakseni 20.6. (70egee) muut siltä väliltä. happy.gif
Pötkylä_
LAINAUS(Annuli @ 7.4. 2005, 06:38)
Ymmärrys ei ehkä ole sattunut kohdalleen, sillä ensimmäinen halvempi joukkue-ilmoittautuminen päättyy 16.5. (40egee) ja neljäs ja kallein muistaakseni 20.6. (70egee) muut siltä väliltä. happy.gif

Selvä, kiitos. smile.gif

Nyt pitäisi vielä jostain koota sekarotusia, että saisi ton joukkueen kuntoon... biggrin.gif
Annuli
Sekarotuisten joukkueyhdyshenkilönä toimii Anna Kilpiä mitään yhteystietoja ei nyt tähän hätään ole, enkä suosittele kenenkään laittavan esim. Annan mailiosoitetta sellaisenaan tänne sivuille rolleyes.gif

HANNA: Olenkohan minä ilmoittanut meidän x:n teidän joukkueen varakoiraksi biggrin.gif Jehu lähtee myös mukaan mieheni kanssa kisailemaan ja on siellä paikan päällä. Ei olla varmoja jaksaako se, kun tuo turnajaiskestävyys ei ole mikään kova sillä vielä.

happy.gif
hannaj
Annuli: Kyllä taitaa Jehu meillä varakoirana olla wink.gif
Annuli
Puskaradio joukkue olis varmaan hyvä kenellä ei vielä joukkue paikkaa & kavereita ole thumbup.gif

Hanna: Se on tämä Suomen maa sen verran pieni lookaround.gif Soon tämä meidän nuorempi koira Bluun ja Bissen sisko whistling.gif
hannaj
Annuli: Niinpä on, Bluuta ja Bisseähän me nähdäänkin jatkuvasti harkoissa ja kisoissa. biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.