Tottakai bakteeri ym. käymiset alkavat heti sulatuksen jälkeen mutta toki niistä ei kaikki haitallisia ole niinkuin aina oletetaan olevan.

Eri asia on että jos tuotteiden (ihmisten ja koirien) annetaan sulaa huoneen lämmössä, silloin haitallisten bakteerien lisääntyminen on todella nopeaa ja näin ollen olisi hyvä silloin kypsentää ruoka.
Itse en ole niin fanaattinen näiden pöpöjen suhteen että en pakastaisi uudelleen, olen kerran antanut koiralla jo lievästi pilaantunutta lihaa ym. ja se haisi jo pahalle, laitoin sen pakkaseen muutamaksi päiväksi, kun otin poissa ei tuote enää haissut eli johtopäätökseni on se että bakteerit ym. kuolivat mitkä olivat jo ehtineet alkaa "rehottamaan" ruuassa.
Ja miinus asteista riippuu ja pakastus ajasta että missäkin mikäkin pöpö kuolee.
Näin ainakin minulle on mikrobiologi opettanut.

Koskaa ei ole miellä jo osittain pilaantuneesta ruuasta koira mahatautia saanut mutta ulkoa kylläkin sai jonkin pöpön ja ärtyi suoli aika pahasti siitä.
Mielestäni siis ruuasta on vaikeampi saada verraten missä ympäristössä asuu koiran kanssa.