Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kotisivulista
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Nastoitetut
Hilla
Tervehdys Junnupalstalaiset,

Täällä on siis jo lähes hamasta Puskaradion esihistoriasta alkaen ollut tälläinen viestikeju, joka on aloitettu ja nastoitettu juuri sitä varten, ettei jokaisille uusille tai vanhoille uudistetuille kotisivuille aloiteta uutta aihetta.

Useamman vuoden Hilla tätä uskollisesti päivitti, mutta täysin ymmärrettävästi nyt päivittäminen on jäänyt ja minusta onkin aika, että Hilla saa siirtyä tästä hommasta "eläkkeelle".

Minä poistin nyt koko listan, jonka linkeistä osa ei enää toiminut. Poistin tämän viestiketjun alusta myös vanhimmat viestit, jotta tässä listassa olisivat todellakin juuri ilmestyneet tai uudistetut kotisivut. Kun "ilmoituksenne" on ollut viestiketjussa 30-60 päivää voisitte itse käydä sen poistamassa ja samalla antaa tilaa uudemmille viesteille, ilman että tähän jää "uutuuksina" roikkumaan kuukausia vanhoja ilmoituksia.

Tulevaisuudessa poistan muualta Junnupalstalta kotisivuja koskevat viestiketjut muita mutkitta.

Terveisin,
Vahtikoira

Jonhanna
Olen ehkä vähä-älyinen tai jotain mutta luullakseni voin laittaa sivuni tänne:
Kotisivuni
Nooraa
minäkin sitten pistän, ei kai siitä hirtetä, jos ei oikein ymmärtäny;):

Noora & Koirat
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.