Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Barf koirien lonkka ym.tulokset
Puskaradio > Puskis > Rehuja & rohdoksia > Murua rinnan alle
kitiska
Leonbergi narttu 1v 8kk oikea lonkka A vasen A-B,selkä upea ja kyynäret 0
Sakemanni 1v 5kk molemmat lonkat C,selkä upea ja kyynäret 0
Olin ylpeä kerrankin mulla alustavasti on ihan terveet koirat mutta tietty tuo c lonkka on silleen huonompi mutta kun itsellä on vanhat sakut ollu niin selkäromuja jo tuohon ikään mennessä olen ikuisen onnellinen priima selästä:)lekurikin sanoi että harvoin näkee näin kaunista selkärankaa sakemannilla nykypäivinä
Chellie
Onnea tuloksista! thumbup.gif

On ne C:n lonkat meilläkin mutta ei ainakaan vielä ole koiralla hidastanut vauhtia, tosin tuskin koskaan hidastaakan. smile.gif

Hyvä että selkä kunnossa, on aika huono niillä huonoilla lonkillakin mennä jos selkäkin olisi huono.

Onko sinulla kumpikin koira kasvanut BARFilla?
kitiska
Molemmat koirat ovat syöneet 7vkon iästä lähtien barf ruokinnalla.Joo kaikki ovat sanoneet ettei se c lonkka maailmaa kaada,Ozzilla on lekurinkin mukaan tosi pieni takapää ja kaponen lantio eli rakenne on varmaan osaltaan muokannu c lonkkia ja kun se raasu oli silloin 7vkon ikäisenä hirveässä kunnossa kun tuli meille,matoja maha täynnä ja eikä osannut syödä kuin isoja ydinluita sad.gif
Chellie
Voi raukka mitä on joutunu pentuna kokemaan. sad.gif No nyt on kuitenkin hyvä elämä. Meillä taas vaikka takaosa on vahva ja leveä niin silti on C-lonkat. Mutta paljon hyvää liikuntaa, ja ruokaa niin kunnossa pysyy. smile.gif

C:t harvoin vaivaa jos koira on vielä kevytrakenteinen.
mutina
No näitä tuloksia nyt kumminkaan voi pistää ruokinnan piikkiin?
kitiska
Niin tiedä sitä sit loppujen lopuksi miten varsinkin leon kasvuun barf vaikutti mutta esim.meidän koiruli on pentueesta tervein tällä hetkellä.2 koirulia ei ole vielä kuvattu muilla on pahoja lonkka vikoja ja söivät nappuloita
Chellie
Itse uskon kyllä olevan vaikutusta BARFilla lonkkiin mm. mutta itsen en henk,. koht. lähtisi vielä näillä ruokinta kokemuksilla ruokkimaan BARFilla tai kotiruualla isoa pentua. Omanikin kasvoi tasasesti ja varmasti isojen pentu ruualla jota söi muutkin pentueen pennut ja omani on tällä hetkellä kaikista sairain eli C:n tuloksella.
Mutta uskon edelleen perimällä ja ympäristöllä olevan suuremmat vaikutuksent uin ruokinnalla joka kuitenkin vaikuttaa osaltaan.

Olen vähän arkajalka omien kykyjen suhteen joten seuraavan pennun tuloon on ainakin 5v aikaa joten on aikaa miettiä kotiruuan ja raksujen välillä. smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.