Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: persoona
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
LonelyWolf
haluaisin tänne kaikkea mahdollista keskustelua persoonista, persoonalisuudesta yms.

kertokaa mielipiteitä gooteista,hevareista,hipeistä,pissiksistä, tai vain mielipiteenne jostain sellaisesta kuin kaikkitietävät yms.

kommentoikaa omia ja muiden persoonia.
liittäkää kuvia yms. wink.gif havannoillistamaan asiaa.

sana on vapaa w00t.gif
LonelyWolf
menninkäinen on mun vahva persoona,
tässä on linkki vihrestä

mun mielestä jokaisen pitäis luoda oma persoona, edes sisäisesti..
ja tuoda se esille. on tylsää kun kaikki on niin massaa..
Netta
Sana on vapaa, mutta ehkä kuitenkin niissä rajoissa ettei täällä ruveta ketään eikä mitään mollaamaan..? Jokaisella on oma tyylinsä ja ajattelutapansa, se pitää vaan hyväksyä.
LonelyWolf
LAINAUS(-netta- @ 30.3. 2005, 15:32)
Sana on vapaa, mutta ehkä kuitenkin niissä rajoissa ettei täällä ruveta ketään eikä mitään mollaamaan..? Jokaisella on oma tyylinsä ja ajattelutapansa, se pitää vaan hyväksyä.

tietenkään ei!
en minä sitä tarkoittanut. ja eiköhän kaikki tajua että tätä ei tehty p***a puheita varten. ohmy.gif

äh, annetaan tän sitte kuitenkin tippua, tää ymmärrettiin jo ihan alkuunsa väärin.
osku^^
LAINAUS(-netta- @ 30.3. 2005, 16:32)

Minäkin tätä mieltä, ehdottomasti. Ja hyvä olikin, että kävit vähän muistuttamassa. wink.gif
Ollaan omanlaisiamme, sitä kuitenkin jokainen arvostaa eniten.

happy.gif
Charmy
minulla ei taida olla omaa persoonaa.. (okei..on on, mutta ei sillä tavalla kuin tarkoitan)

Tyylini on hyvin ailahteleva, mutten kuitenkaan kulje minkään ns.'muodin' mukana.. Pukudun miten itse parhaaksi näen ja saatan kyllä sanoa joidenkin ihmisten tyyleistä jotain, mutten kuitenkään rupea sitä missään huutelemaan. Rakastan ihmisiä joilla on kunnon persoona! Se on plussaa.. ^^
Lydia
Mä inhoan ihmisten luokittelua; oikeasti jokainen on omanlaisensa persoona.
Mua ei ainakaan saa mihinkään muottiin laitettua; multa löytyy niin monenlaisia ja jopa ristiriitaisiakin piirteitä esim. olen ujo, mutta tutussa seurassa kaikkea muuta innocent.gif

Persoonallisuus tosiaan koostuu monista seikoista ja muovautuu ajan myötä, tottakai ympäristöllä on iso vaikutus. Mä kunnioitan ihmisiä, jotka osaavat olla omia itsejään, muitten mielipiteistä välitämättä.
Jotta tähän päästään, pitää olla sinut oman persoonansa kanssa; kaikilla on vaihe, jossa sitä omaa olemusta etsitään.
Apila
Tavallisuuskin on persoona. On tosi tyhmää, jos sanotaan että persoonallisuus = kirppisvaatteet, goottius, hopparit... Ja pukeutuminenhan on vaan yks persoonan muoto. Luonne on tosi iso osa persoonaa.
chin.fani
Välillä tuntuu, et mulla ei oo persoonallisuutta, enkä ees halua erottua joukosta. Mut kuitenkaan en halua olla massassa, oon tämmönen tavis biggrin.gif
Vaatetyyliltäni oon aika tavallinen, luonteeltani hiljainen, paitsi kavereiden, perheen ja tuttujen kesken smile.gif
Ja kuten Apila sanoi, tavallisuuskin on persoona, joten on kai mulla sitten persoonallisuus laugh.gif
Ja toi ulkonäön perusteella luokittelu on todella lapsellista ja tyhmää dry.gif
Ässä
Oon tämmönen vähän tavis. dry.gif Ooon yrittänyt pukeutuu enemmän mustiin yms. Haluisin olla enemmän Hevari - tyyppinen. Mutta oon huono käymään kaupoissa, eikä sellasii vaatteita saa nykyään.
Once
Pukeudun lähinnä mustaan ja olenkin mielestäni (ainakin pukeutumiselta) enemmän hevari kuin gootti. Olen huomannut, että mustiin pukeutuvat tytöt leimataan automaattisesti gooteiksi eikä edes ajatella, että he voisivat olla hevareita kun taas mustiin pukeutuvat pojat ovat automaattisesti hevareita vaikka kaipa niitä goottipoikiakin on olemassa. Minulla ei siis ole yhtään mitään gootteja vastaan, päin vastoin.
Minua ja ystävääni on kutsuttu gooteiksi vaikka molemmat kuuntelemme heviä ja katsomme itsemme enemmän hevareiksi kuin gooteiksi.
Buuhacas
oon kans aika tavallinen.. biggrin.gif mut se mikä mussa on omalaatuista,niin on mun periaatteet!en ala tässä niitä kertoilemaan..mua on sanottu hieman oudoksi mun periaatteiden takia.. smile.gif
LonelyWolf
täytyy muistaa että vaatteeteivät tee persoonaa,
niillä vain tuodaan sitä esille.
ja ulkonäöllä yleensä.

tosin ei persoonan aina tarvitse olla silmäänpistävä ja sitä ei tarvitse koko maailmalle hehkuttaa.
Hiipivä Siiseli
Se on inhottavaa kun ihmisiä luokitellaan vaatteiden perusteella! angry.gif Monet ajattelee että kaikki jotka pukeutuu mustaan, on jotain "wannabe-googtteja" tms... dry.gif Nykyäänhän tosi monet pukeutuu mustaan ja sen takia ne, jotka oikeasti ovat gootteja tai hevareita, leimataan niiksi wannabe-gooteiksi ja -hevareiksi. Tosi inhottavaa...
Vinke
Tuo on totta että ihmisiä luokitellaan vaatteiden perusteella todella paljon. Ja kun jo matalalantioisten farkkujen käyttäjä on melkein automaattisesti pissis, niin laitapa Dakinen reppu selkääsi... dry.gif

Itse olin ennen aika massateini, mutta en pissis. Nyt olen löytänyt oman tyylin: naisellisia ja tiukkoja paitoja, löysiä ja housuja (farkkuja, puuvillakangas, säämiskäverkkari), sporttia, kirpparia tai mummon ullakolta, maanläheisiä värejä tehostettuna kirkkailla pastilleilla. Ystäväni kutsuu kettutytöksi. biggrin.gif

Persoona ei ole puketuminen eikä esim. voi olla punkkari ilman asennetta. Persoonaan kuuluu elämänasenne, harrastukset, mieliasiat, mielipiteet - pukeutuminen ja käytös ilmentävät sitä.
<Iida>
LAINAUS(LonelyWolf @ 1.4. 2005, 16:08)
täytyy muistaa että vaatteeteivät tee persoonaa,
niillä vain tuodaan sitä esille.
ja ulkonäöllä yleensä.

tosin ei persoonan aina tarvitse olla silmäänpistävä ja sitä ei tarvitse koko maailmalle hehkuttaa.

Olin juuri kirjoittamassa samaa!

Tosiaan, jokainen ihminen on persoona, vaikkei sitä välttämättä niin näkyvästi esille tuokaan. Toiset tuovat persoonallisuuttaan enemmän esille kuin toiset. Kun miettii ystäviä ja muita läheisiä ihmisiä, ainakin musta tuntuu, että jokainen on omalla tavallaan persoonallinen, vaikka he saattavat tuntea itsensä "taviksiksi".

Sitten näihin hevareihin ym. Vaatteilla tuodaan tätäkin asiaa julki, mutta mielestäni kaikki lähtee (omasta mielestäni) sieltä korvien välistä, mitä itse oikeasti ajattelee ja tuntee.

Ja niin kuin Lydia sanoi, personaallisuus muovautuu ajan myötä. Tuskinpa esim. 13-vuotiaat ovat vielä kovin persoonallisia, itse en taida olla vieläkään. Omat mielipiteet, ajatukset yms. ovat vielä epävakaita.
jasmina
Minusta jokaisella on oikeus olla juuri sellainen mitä itse haluaa. Jokainen on oma persoonansa ja saa pukeutua oman päänsä mukaan.
Mappe
Yhdyn jasminan puheeseen! wink.gif

Mä oon ite enemmän tavis. Puen päälle, mitä kivaa kaapista löytyy. Vaatteissa on hirveet kriteerit, mitä täytyy ostaa, ja mitä jättää hyllylle!! laugh.gif
-Saana-
LAINAUS(Lydia @ 31.3. 2005, 00:08)
Mä inhoan ihmisten luokittelua; oikeasti jokainen on omanlaisensa persoona.
Mua ei ainakaan saa mihinkään muottiin laitettua; multa löytyy niin monenlaisia ja jopa ristiriitaisiakin piirteitä esim. olen ujo, mutta tutussa seurassa kaikkea muuta innocent.gif

Persoonallisuus tosiaan koostuu monista seikoista ja muovautuu ajan myötä, tottakai ympäristöllä on iso vaikutus. Mä kunnioitan ihmisiä, jotka osaavat olla omia itsejään, muitten mielipiteistä välitämättä.
Jotta tähän päästään, pitää olla sinut oman persoonansa kanssa; kaikilla on vaihe, jossa sitä omaa olemusta etsitään.

Lydia puhut asiaa. Ei kenestäkään saa tekemällä tehtyä mitään punkkaria, jos ei sitä todella halua. Mutta todellakin ketään ei varmasti voi luokitella aivan täysin, et hei kattokaa oon pissis, koska kukaan ihminen tuskin on täysin jotain. Monet jotka mut tuntee niin tietää millanen mä oon, mutta jostain ulkopuolisesta vaikutan varmaankin ihan eri tyypiltä.... baa.gif

Yrittäkää taas ymmärtää stupid.gif
Jasmin
Millainen sitten on "tavallinen" ihminen? Kyllä mie koen olevani ihan yksilö. biggrin.gif

Nauratti tämänpäiväisen Metron kolumni. wink.gif Siinä puhuttiin oikeastaan ruokakauppojen "keskottumisesta", mutta viitattiin Maon Kiinaan kanssa. Sininen takki ja housut, sininen lyhytlippainen lippalakki päässä ja samanlaiset polkupyörät kaikilla. Itsensä tuntisi yksilöksi vain yksi suihkussa, ha...? huh.gif Ei olisi kivaa, ei alkuunkaan.
Lauri
mulla on vahva persoona.
mä tuon omat, vahvat mielipiteeni esille ja en todellakaan oo mitenkään ujo. cool.gif
vois sanoa että mä olen joskus hieman ärsyttävä ja härö..

persoonalliset ihmiset on kiinnostavia. juttua syntyy.
tai joo, kaikki on persoonia, mutta vahvat mielipiteet ja elämän intressit.
koittakaa nyt tajuta muakin w00t.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.