Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Jellonat.....
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2
MuruNaku
Käyn päivittäin pariinkin kertaan vilkasemassa täällä palstalla että onko mitään kirjotettu biggrin.gif Mutta tosiaan, kovin on hiljaista leijonaporukka.
risquatt
Ainakin me ollaan niin vauhdikasta väkeä, ettei ehditä keskittyä lukemaan mitään palstoja... sleeping.gif

Ai niin, oli asiaakin. NYT on se takkuuntumisaika meidän jätkällä. Onneks en oo helposti hiiltyvää sorttia. Takut on melkein joka toinen päivä avattava, ettei mene ihan huovaks. Onneks suunta on vain parempaan!
-Saana-
Osaatteko neuvoa miten jellonaa esitetään?
Oon junnihin menossa jellonan kans, ja siks kyselen ;D
ZingZang
Kai laina-leijonasi omistaja tai kuka sen sinulle antaakin, niin näyttää miten se koira esitetään tongue.gif
Jotkut esittää leijonan vapaastikin, yleensä näkee kuitenkin niitä aseteltuja versioita happy.gif
Lanttu
mäkin voi jelppii sua sit saana siel mätsäris smile.gif

Leijona on -aina-( tai siis no joo.. tuomarikohtainen mutta hyvin monella kylläkin..) edukseen kun se esiintyy pirteästi ja iloisesti vapaasti! mutta ei sitä kannata ruveta esittämään vapaasti jos koira ei ole edustava silloin wink.gif
omani esitän hyvin pitkälle vapaasti, mutta jos huomi tahtoo herpaan tua niin silloin asettelen biggrin.gif
Lydia
Ketäs on tulossa clubbariin? Ma on vika ilmopäivä....
deeh
clubbariin pellen toisin muuten, mutta meillä toi matka on hieman onkelmainen.. confused.gif.
MuruNaku
Me ollaan tulossa clubbariin. Toki toki.
Apila
Outoa kyllä, että Tuusulassa on vain 6 jellonaa blink.gif
Lanttu
clubbariin mekin tullaan smile.gif
onpas tosi vähän ..

jenni: kyl te tuutte. asiasta ei keskustella biggrin.gif
Tarja
Clubbariin tulossa ollaan biggrin.gif
Hasse
Eipä taideta mekään tulla clubbariin.....Ei houkuta yöllä ajo takasin kotiin..... unsure.gif
MuruNaku
Ja niistä Tuusulan leijonista ainakin 2 on pentuja laugh.gif
Lydia
Lauantaina clubbari ja sinne onkin tulossa paljon leijonia smile.gif
Lanttu
LAINAUS(MuruNaku @ 21.6. 2005, 12:54)
Ja niistä Tuusulan leijonista ainakin 2 on pentuja laugh.gif

laskitko meidätkin? ne joannan pennut ei viel pääse siellä kehään wink.gif sit siel on varmaan dollykin?? jännä miten vähän on kehäs koiria huh.gif smile.gif Eilen paras pentu pokaali tuli tänne biggrin.gif mietittiin että turhaankai me tuo tuonne clubbariin tuodaa sama jtättää tänne laugh.gif laugh.gif siis kun se on kierto palkinto ja heli pisti sen meidän mukana clubbariin smile.gif
Hasse
Näyttäispä siltä että Tarja on päättäny pakata mut takapenkille koirien sekaan joukon jatkoksi joten kai se on lähdettävä happy.gif Hymy pentuihin ja sitte auttelen Tarjaa sen koirien kanssa...Toivotaan et paranis itte viikonloppuun mennessä, kipeänä ei kiva lähteä... confused.gif
Tuusulaan tuun esittämään yhden Tarjan kasvatin, omiani en sinne ole ilmoittanut.
MuruNaku
LAINAUS(laura-mazia @ 30.6. 2005, 10:46)
laskitko meidätkin?

En laskenut Tuusulan näyttelyyn kun Ässän ja sen veljen pentuihin. Muita en tiedä.
Lydia
Huomenna clubbari biggrin.gif
Lydia
Oli kyllä mukavaa clubbarissa smile.gif Vähän kyllä venyi, mutta mitäpä tuosta innocent.gif
Ottikos joku tulokset ylös?
MuruNaku
Mulla on Mikokseen asti tulokset, enempää en sitten katsonut kun piti Ässä vielä laittaa jälkeläisluokkaan valmiiksi. Enkä edes loppuun asti ollut paikalla laugh.gif Siellä oli mennyt melkein aamuyöhön blink.gif Mutta tulee ne tulokset sieltä kun malttaa odotella.
Hasse
Puoli yhteen yöllä tuomari arvosteli, kotona olin 4.00 blink.gif
Mua kans kiinnostas tulokset, luettelo kun on tyhjä.......En ehtinyt ottaa kun sai juosta kehässä melki koko ajan smile.gif
-Mimi-
LAINAUS(Hasse @ 3.7. 2005, 22:57)
Puoli yhteen yöllä tuomari arvosteli, kotona olin 4.00  blink.gif
Mua kans kiinnostas tulokset, luettelo kun on tyhjä.......En ehtinyt ottaa kun sai juosta kehässä melki koko ajan smile.gif

Mulla on jonkin näkösiä tuloksia, BISsistä ei tietoa, meidänkin kotimatka kesti 3 yöllä.. blink.gif

BIS-pentu: Chic Choix Une Femme Harem
VSP-pentu: Wimwam´s Couldn´t Resist

BIS-vet: Int Ch Wimwam´s Foxy Lady

PU-1 Parfait Fleur Feux Follets
PU-2 Royalgrowls Dollars Guy
PU-3 Wanted Kit´n Kaboodle
PU-4 Int Ch Chic Choix Zazou Zoulou
PU-5 Wimwam´s Naughty Boy

PN-1 Gwaihir´s Azizia
PN-2 Wanted Inner Voice
PN-3 Ch Chic Choix Gabriella Daxar
PN-4 Ch Chic Choix Diva de Nuit
PN-5 Int Ch Mama Bianca Queen of Africa

BIS-homech: Mama Bianca Mariposa
VSP-homech: Mama Bianca Sir Airborn

BIS-leikattuturkkinen: Ch Parfait Fleur Amie de Couer
VSP-leikattuturkkinen: Int Ch Headline Donovan

BIS-kasv. kennel Chic Choix
BIS-2 kasv. kennel Wanted
BIS-3 kasv. kennel Mama Bianca
BIS-4 kasv. kennel Wimwam's
BIS-5 ?

Junior Handlerin voitti Laura-Maria Hyttinen ja Chic Choix Uzair Noir

tässäpä näitä... ONNEA KAIKILLE PÄRJÄNNEILLE!

Mukava ensimmäinen clubbari meikäläiselle, muutamaan otteeseen sain kehässäkin pyörähtää.. Kiitos siitä Riitta ja Satu! smile.gif

Ja ne arpajais palkinnot, aivan mahtavia!! thumbup.gif
nimimi. se pääpalkinnon onnellinen haltija whistling.gif
MuruNaku
Ja jälkeläisluokan voitti Wimwam´s Rosebud poikiensa kanssa laugh.gif
Hasse
Kiitos tuloksista, lisää saa laittaa jos jollain niitä on tongue.gif
-Mimi-
LAINAUS(Hasse @ 4.7. 2005, 18:27)
Kiitos tuloksista, lisää saa laittaa jos jollain niitä on tongue.gif

Multa löytyis koko täytetty luettelo, lukuun ottamatta BIS-sijoja... biggrin.gif
Mutta en kyllä viittis välttämättä koko luetteloa tänne rustata.. biggrin.gif
Miksu
Kiitos Mimille Sophien esittämisestä klubbarissa, hienosti meni wink.gif

Tuloksia:

Pu-1 Parfait Fleur Feux Follets
Pu-2 Royalgrowl Dollars Guy
Pu-3 Wanted Kit'n Kaboodle
Pu-4 Chic Choix Zazou Zoulou
Pu-5 Wimwam's Naughty Boy

Pn-1 Gwaihir's Azizia
Pn-2 Wanted Inner Voice
Pn-3 Chic Choix Gabriella Daxar
Pn-4 Chic Choix Diva De Nuit
Pn-5 Mama Bianca Queen Of Africa

BIS-1 Gwaihir's Azizia
BIS-2 Wanted Inner Voice
BIS-3 Parfait Fleur Feux Follets
BIS-4 Chic Choix Gabriella Daxar
BIS-5 Royalgrowl Dollars Guy

Kasvattajaluokka

BIS-1 Chic Choix
BIS-2 Wanted
BIS-3 Mama Bianca
BIS-4 Royalgroal
BIS-5 Wimwam's

ROP-jun wanted Inner Voice
VSP-jun Parfait Fleur Feux Follets

ROP-nuori Gwaihirs Azizia
VSP-nuori Royalgroal Dollars Guy

ROP vet Wimwam's Foxy Lady

Rop- leikattu turkkinen Parfait Fleur Amie De Coeur
Vsp- leikattu turkkinen Headline Donovan

Rop- Home Champion Mama Bianca Mariposa
Vsp- Home Champion Mama Bianca Sir Airborn

Paras pää ja ilme Royalgroal Dollars Guy
Paras turkki Wanted Inner Voice
Parhaat liikkeet Wanted Kit'n Kaboodle

Paras jälkeläisluokka Wimwam's Rosebud

Suuret kiitokset kaikille mukana olleille ja paljon onnea menestyneille,
Satu.
Kipinä
Leijonapulinat on aivan pudonneet syviin uumeniin sad.gif

Masennus päällänsä vähemmästäkin kun en edes enää uskalla laskea kuinka moni löwchen narttu on tänä vuonna astutettu ja jäänyt tyhjäksi tai synnyttänyt pelkkiä tai peräti pelkän urospentueen!
Tuntuu niin toivottomalta odottaa leijonaa confused.gif
Onneksi samaan aikaan suunnitelmat on muissa roduissa thumbup1.gif , pennuton vuosihan olisi sula mahdottomuus blink.gif
Hasse
Eipä ole leijonilla juttua ei...Vaikuttanee asiaan leijonien oma palsta smile.gif
Pennuton vuosi ei tuota ongelmaa ainakaan täällä, jos tässä olisi joka vuosi ottanut pennun 10 vuoden aikana ei millään aika riittäisi kaikille...Tuo lauma on vallan sopiva, ehtii jokaisen kanssa harrastaa ja touhata niin eivät pääse turhaantumaan... sly.gif Perheenjäseniä nuo ainakin meillä ovat wub.gif
Kipinä
Entäs jos omistaja turhaantuu biggrin.gif ? kun koirat ei jaksa touhuta niin paljoa kuin tämä leijonaakin energisempi kaks jalkanen whistling.gif
Ei vaiskaan, ehkä kaikkien elämä ei ole pelkkää koirien kanssa tanssimista, josta tulikin mieleeni että koiratanssiahan voisi kokeilla tongue.gif
Joka tilanteeseen pitäisi olla sopiva koira, nyt on meidän lauma pahasti vajaa. Mutta ehkä siihen saadaan vielä korjaus happy.gif
*Sanni
UP! Vähän jellona keskustelua hereille! smile.gif
Kipinä
Hyvä Sanni, niin sitä pitää thumbup.gif
Täällä on suurenmoisen kova pennun odotus edelleen, mutta josko vihdoin tulisi taas haaveista totta ja saataisiin meille leijonan riemua lisää wub.gif
missi
Club Show:n kuvat vuodelta 2005 LÖYDÄT TÄÄLTÄ thumbup.gif
Hasse
Missi: Kiitos smile.gif ja jos saan korjata yhden kirjotusvirheen tuolta kuvista Parfait Fleur, r-kirjain tais puuttua melki kaikista smile.gif
missi
LAINAUS(Hasse @ 17.9. 2005, 17:44)
Missi: Kiitos smile.gif ja jos saan korjata yhden kirjotusvirheen tuolta kuvista Parfait Fleur, r-kirjain tais puuttua melki kaikista smile.gif

ok... miehän en koiria tunne -saatikka kennelnimiä... korjaan... ph34r.gif blush.gif
Hasse
Missi: Näitä sattuu happy.gif
Nekku
Kiitos kuvista! w00t.gif

Larppa ja minäkin siellä yhessä oltiin.. Mun naama vaan oli ihan valottunu ja Lauri seiso miten seiso kun ei hihnan toisessa päässä oikeen leijonaa osattu esittää. biggrin.gif
*Sanni
Anukin vilahti tuolla Parfait Fleurin koirien kanssa ,suloisia kavereita,kaikki. wub.gif smile.gif
Lanttu
kitoksia biggrin.gif kevin oli aika hottis siin sen kuvas biggrin.gif, ja jhvoitto kuva nojoo biggrin.gif:D mulla koria melkeen jopa seisoi biggrin.gif
kkatsu
Onkos täällä vielä kettän leijonan omistajaa?? En oo vähään aikaan käynyt täällä.tongue.gif
Carda
Tietämättömyyttäni kysyn:
Mitä rotua sanotaan leijonakoiraksi?
Mieleen tulee joku iso rotu, vaikka Rhode, mutta tässähän on näitä pikkukoiria unsure.gif
Lydia
Löwchen on pieni leijonakoira, ranskaksi Petit Chien Lion, joka on käännettynä pieni leijonakoira.
Avispa
mä oon tässä pohtinut että tuleeko nyt sitten mulle leijona vai kiinanharjakoira.
Kertokaa leijonien hyviä ja huonoja puoli teidän mielestä!
kertokaa myös teifän jellonien turkinhoidosta, miten pesette (ammeessa?), harjaus ja kuivaus taktiikkanne? Annatteko koiran ensin vähän kuivua itsekseen vai alatteko heti föönaamaan yms? Kuinka lyhyiksi ajellaan lyhyet karvat? kuinka usein niitä täytyy ajella? Näyttelyitä ajatellen.
Harrastatteko mitä kaikkea leijonienne kanssa?
flowers.gif
Lydia
Löwcheneiden alajaoston sivut
Tuolla on mielestäni kerrottu hyvin turkinhoidosta.

Ilmeisesti näyttelyt on leijonien suosituin harrastus, niitä nykyään näyttelyissä saattaa parisenkymmentäkin olla.
Tiedän kyllä myös agilitya harrastavia löwcheneitä, ja vähän ihmettelen miksei niitä enempää näy.
kaiSa
Leijonilla on monia hyviä puolia!: ) Ne ovat iloisia ja aktiivisia koiria. Tykkäävät olla mukana perheen touhuissa. Ja ovat tosi oppivaisia! Omani on ainakin oikea temppumaakari:)
Mä harrastan oman leijonani kanssa lenkkeilyä tietysti paljon (leijonat rakastaa juosta vapaana) ja temppujen ja tottelevaisuuden harjoitusta. Ollaan myös vähän agia kokeiltu. Ja hyvin on menesty kaikissa:D
Näyttelystä en oikeen tiedä mitää.. Ja toi turkin hoito on mulla todellinen ongelma:P Mä pidän sen koko ajan lyhyenä. Nyt viedään se leikattavaks kokonaan nakuksi.Näin toisella leijonalla kivan leikkauksen missä etutassut oli jätetty pitkiksi ja muuten kalju:)
Huonoksi puoleksi voin sanoa ahdeuden ruuan suhteen.Ja olen kuullut että muutkin leijonat varjelee ruokaansa vähän liikaakin:P
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.