Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Jellonat.....
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2
Hasse
Eli siinäpä se tulikin.....
Tein uuden topicin kun vanha aika täys ja pudonnut...
Mitäs näyttely suunnitelmia teillä on leijonienne kanssa?
Me ollaan menossa Kangasalan pentunäyttelyyn ja Lahteen ja Aptukseenkin varmaan lähden. Ja EHKÄ Hassen jätän sitten odottamaan eläkepäiviä ja keskityn Hymyyn...Ehkä siksi että epäilen että en malta olla ilmoittamatta sitä minnekkään....... teehee.gif niin kun luultavasti käy.....biggrin.gif
Lanttu
Meijän kevin pääsee kehään ekaa kertaa Tuusulassa! eli tuusulaan ja club showhun ainaskin smile.gif sit on mm. kuopio, nivala, vantaa poriTAI tornio suuniteltu biggrin.gif pentuluokan näytelyitä kaikki smile.gif
risquatt
Me Saken kans koitetaan muutaman kerran pentuluokissa ennen toukokuun lopun isojen poikien luokkien alkamista... Saa sit nähdä, miten lähtee sujumaan... Apua, sit se karvanvaihto. En halua ajatellakaan, miten koira voi mennä takkuun. Etukäteispaniikki! blink.gif
-Saana-
Laittakaahan löpsykuvia kehiin! thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
Hasse
Mä en osaa laittaa mutta kotisivuilta löytyy jotain.....smile.gif
ZingZang
Monenko millin terällä ajelette leijonanne?
Hasse
sillä kaikista lyhimmällä smile.gif Hassella kasvaa niin nopeasti tuo karva.
besk
Osterin 10-terällä näyttelyihin mutta talvipakkasilla on sit vähän pidempi ihan tavisterä käytössä. Käytän sitä lemmikkiapsojeni trimmaukseen pääasiassa, ei siis jellonaa varten ostettu...

Näyttelysuunnitelmista ei mitään hajua, pitää neuvotella tuon toisen omistajan kanssa sellaisesta, mutta kova hinku olis pästää Mette nyt junnuhandlereimaan kun se siitä niin kovin tykkää ja sitten vetskuihin viedä vasta, mutta kattoo nyt...

Ja tässäpä vielä se -Saana-:n pyytämä kuvatus: (lisää kotisivuillani)
-Saana-
Hasse:Oikein kauniin näköisiä löpsyjä sinulla on smile.gif wub.gif smile.gif

laura-mazia:Kevinille terkkuja, toivottavasti nään sen pian wub.gif

besk:Oih, aivan ihana kuva. Mette on niin valloittavan näköinen kuvissa, ja livenäkin wub.gif wub.gif
Tarja
kertokaa nyt mulle tavikselle mistä tuo "löpsykkä" -nimitys on oikein revitty?
Ei iske muhun kyllä ei sitten millään toi nimitys, henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että se on todella mauton vääntö pinch.gif mutta jokainen tyylillänsä ja loput perässä..

Niin ja asiaan..
Me taidetaan Marskin kanssa suunnistaa tuonne Someron pentunäyttelyyn ihan ensikättelyssä, mutta jatkosta sitten katsotaan tässä lähiaikoina mihin tästä sitten eteenpäin..

Voi että on ihania nämä kurakelit rolleyes.gif
Hasse
Tarja: samaa "löpsykkää" olen myös miettinyt.....ei iske tääläkään.....
Me mennään Hymyn kanssa Kangasalan pentu näyttelyyn biggrin.gif
besk
LAINAUS(Tarja @ 10.4. 2005, 20:03)
kertokaa nyt mulle tavikselle mistä tuo "löpsykkä" -nimitys on oikein revitty?

Oiskohan se jotenki, että Löpsen -> "Meijän Löpsykkä" laugh.gif
Leijonantaluttaja
Näitä erilaisia väännelmiä olen itsekin ihmetellyt confused.gif "löpsy", "löpsykkä"... JÖSSES blink.gif excl.gif Ei putoa, ei todellakaan... Vähän jos viedään väännelmää eteenpäin saadaa "lörö", "lörtsy" tai "lypsy"... biggrin.gif .

Kaikken lyhyimmällä ajelen, tulos näyttää hyvälle vajaat kaksi viikkoa ja sitten taas trimmaillaan.
Lanttu
mulla ei kans putoo toi löpsykkä, ainut "lempinimi" mitä meillä käytetään on leijona/jellona biggrin.gif

Mikäs muuten löwchenien sivuilla on vikana? meijän kone ei ainakaan avaA?
Hasse
enpä ole saanut minäkään sivuja auki pitkään aikaan..... blink.gif
deeh
LAINAUS(Hasse @ 16.4. 2005, 13:16)
enpä ole saanut minäkään sivuja auki pitkään aikaan..... blink.gif

Siinä on nyt jotain häikkää, asiaa vissiinkiin selvitellään.. smile.gif.

LAINAUS
mulla ei kans putoo toi löpsykkä, ainut "lempinimi" mitä meillä käytetään on leijona/jellona
Noista kutsumanimistä paras on ehdottomasti lörppi/lörpsy wub.gif biggrin.gif.
risquatt
Jellonasivut on kiinni, koska niiden domain-nimi on vanhentunut 9.4.! Niin lukee sillä sivulla, johon ohjaudun, kun painan leijonalinkkiä. Käytännössä tämä tarkoittaa, ettei domainin rekisteröintimaksua ole maksettu eräpäivään mennessä.

Löpsy, löpsykkä EI TODELLAKAAN ole leijonan rotunimi mun mielestäni. Se antaa jellonasta löysän sohvaperunan vaikutelman. Ja sitähän löwchen ei suinkaan ole! angry.gif
Lanttu
LAINAUS(risquatt @ 16.4. 2005, 15:53)
Jellonasivut on kiinni, koska niiden domain-nimi on vanhentunut 9.4.! Niin lukee sillä sivulla, johon ohjaudun, kun painan leijonalinkkiä. Käytännössä tämä tarkoittaa, ettei domainin rekisteröintimaksua ole maksettu eräpäivään mennessä.

Löpsy, löpsykkä EI TODELLAKAAN ole leijonan rotunimi mun mielestäni. Se antaa jellonasta löysän sohvaperunan vaikutelman. Ja sitähän löwchen ei suinkaan ole! angry.gif

no niinpä! Meijän kevin ei ainakaan pysy paikoillaan ees nukkuessaan laugh.gif
Äskenkin hyppäs suraan tuolta sohvan selkänojan puolelta sohvalle ja alas ja yölös ja alas biggrin.gif
Nyt lähetään pesuun smile.gif

Tilattiin trimmeri vaasaneläin keskuksesta mikäd se oli moser rex1230 toivottavasti on hyvä peli tuohon pepun ajeluun"
Osteri ois tietenkin ollu parempi mutta ei oo varaa 160 koneesee laugh.gif rolleyes.gif dry.gif laugh.gif
risquatt
Ai, teilläkin edessä pesu! Saken kylpy oottaa tuolla, mutta kun tarttis käyttää ensin pojat pihalla... Ei millään jaksais. Reipastutaanpas nyt ja tomerasti tekemään taas söpöö pörröleijonaa...

Moserilla meijjänkin mamma ajelee peppuja! Ihan urakalla.

Oiskohan meidän Dolly-kaveri tuon Kevinin sisko?
MuruNaku
Terkkuja Ässä-pojalta!Meillä on aika hiljasta tää surffailu kun kone otti ja hajos.Uutta ei oo hetkeen tiedossa ellei vanhaa saada korjattua.Toivottavasti saadaan, siellä oli vaan muutama sata kuvaa koirista, kaikki Ässän pentukuvatkin sad.gif

Nyt on Ässällä haukkumiskausi, toivottavasti menee ohi ennen kun mennään kehiä kiertämään rolleyes.gif Meillä jää toi Veera-coton nyt vähemmälle kehäkiertelylle, että toi ipana saa enemmän käydä.
Lanttu
LAINAUS(risquatt @ 16.4. 2005, 16:34)
Ai, teilläkin edessä pesu! Saken kylpy oottaa tuolla, mutta kun tarttis käyttää ensin pojat pihalla... Ei millään jaksais. Reipastutaanpas nyt ja tomerasti tekemään taas söpöö pörröleijonaa...

Moserilla meijjänkin mamma ajelee peppuja! Ihan urakalla.

Oiskohan meidän Dolly-kaveri tuon Kevinin sisko?

Nyt on sitten puhdas poika täällä wub.gif ja huomenna mätsäriin happy.gif laugh.gif

jaa enpäs tiedä., mistä yhdistelmästä dolly on?

kuten huomaatte mun avatarestakin leijona ei siis tosiaan oo mikään soffaperuna biggrin.gif
risquatt
Huh huh, täälläkin on puhdas poika. Ainakin toistaseks.

Joo, jos sun Kevin on yhdistelmästä Brian x Doris, ja synt viime joulukuun alussa. Olin vähän silleen katsovinani sun kotisivuilta jossain vaiheessa. Dolly on meidän söpö naapuri. wub.gif
Lanttu
Sisaruksia ovat wub.gif
KEvini muutti tänne isin lähelle wink.gif

oltiin mätsärissä käymässä mutta kappa, rabies orkotuksen kahden viikonnaro aika onkin vasta kunossa 2päivänpäästä dry.gif niin ei sitten päästy ollenkaan kehään, ja sitten vaan parani kun tätit ilmoitti siinä, että junnuihin ei voi osallistua jos ei tiedä vielä koiraa angry.gif sad.gif kaippa ne teki vaan työtään..
besk
Mulle löwchenit on aina leijonia tai jellonia eikä mitään löpsyköitä angry.gif

Muuten, kun kuvista tuki puhe, niin saatiin pari kohtalaista otosta Metestä (löytyy toki kotisivujeni galleriastakin mutta laitan suoran linkin...) Tällaisia. On sinne eksynyt pari apsoakin mukaan mutta mutta...
Lydia
Hmm... on se mielenkiintoista miten löwchen muuttuu löpsykäksi laugh.gif
Kieli elää ja mitä ihmellisempiä väännöksiä tulee lookaround.gif blink.gif
*jos musta joskus tulisi kielitieteilijä, olisi kiva tollaisia juttuja pohtia*

besk: Mihin jäi "lwi pisek" shifty.gif innocent.gif

Heh, ja kyllä leijonatkin osaavat sohvaperunoita olla... tai ainakin meidän neiti...
besk
LAINAUS(Lydia @ 17.4. 2005, 22:24)
Heh, ja kyllä leijonatkin osaavat sohvaperunoita olla... tai ainakin meidän neiti...

Juu, ainakin aamulla... Päätään nostaa jos pitää jo yhdeksältä nousta... huh.gif Ei hitto en mä vielä lähde minnekään... shifty.gif Mitä aikaisemmin, sen pahempi. Ja unet jatkuu sohvalla tai boksissa kun en astmani takia anna koirien olla makuuhuoneessa päivisin.
Hasse
Meidän Hassesta ja Hymystä on sohvaperuna kaukana... smile.gif Vauhtia riittää... teehee.gif
Joskus kyllä äiskän sylissä hetken viihtyvävät mutta vaan hetken... happy.gif
Lanttu
no joo on tuo kevinikin aika sohva peruna aamulla,, se "venyy" noitten peittojen alta ja ensimmäiset 10 min menee siihewn kun jätkä venyttelee biggrin.gif sit hän saattaa pistää vielä tuolla pihalla uudelleen nukkumaan johonkin lumikansaaa ;D mut niis on yleensä liian kylnmä pikku pepulle. tongue.gif

Eilen ajelin ihan ekan kerran omalla koneella ihan itte tuon pepun jaq voin kertoa! ei yhtään havaa saatu tehtyä.. ja aika tasanenkin tuo on biggrin.gif
deeh
LAINAUS(laura-mazia @ 21.4. 2005, 13:40)
Eilen ajelin ihan ekan kerran omalla koneella ihan itte tuon pepun jaq voin kertoa! ei yhtään havaa saatu tehtyä.. ja aika tasanenkin tuo on biggrin.gif

Täytyy kyllä sanoa, että eka kerta osaa olla aikas mielenkiintoinen.. rolleyes.gif.
Ainakin mitä itse ensimmäistä kertaa pääsin ajelemaan, yleensä äiti kun on hoitanut sen puolen.
-Saana-
Kaikista hurjimmat muunnokset mitä löwchenistä, on löntti ja löfti blink.gif hieman kummallisia lookaround.gif

Itse käytän jellonaa ja löpsyä (joskus), mutta en ikinä mtn löpsykkää rolleyes.gif cool.gif
Hasse
LAINAUS(-Saana- @ 27.4. 2005, 19:57)
Kaikista hurjimmat muunnokset mitä löwchenistä, on löntti ja löfti blink.gif hieman kummallisia lookaround.gif

Noita en ole kuullutkaan..... unsure.gif
missi
Leijonien Club Show Tuusulassa 2.7.2005 illalla drive-in nly:n jälkeen.
Lisätietoja TÄSTÄ linkistä. Mukana myös Junior Handler -kisa.
Arpajaisissa hyvät palkinnot! blush.gif wink.gif whistling.gif
Nekku
Leijonien Club Show.. Tonne taidan tulla! Junnuilemaan! laugh.gif Tietääkös kukaan pitääkö junnuissa kisata löwchenillä?
ZingZang
Ei ainakaan viime vuonna tarvinnu olla löwchenin kanssa junnuissa teehee.gif
Nekku
Okei, kiitos ZingZang. smile.gif
Löwchenillä ois kyllä aika hienoa kisata.. Ei vaan kun jellonaihmisille mailailemaan! wink.gif
Lanttu
eiköhän mekin tulla clubbariin biggrin.gif

viimevuonan ei ainakaan tarvinnut kisata jellonalla.. itse kisasin apsolla biggrin.gif enkä ollut edes ilmoittautunut vaan kun riita sanoi että pikkuriitankin pitää päästä kehään biggrin.gif

LAINAUS
Arpajaisissa hyvät palkinnot!   
viimevuonna ainakin oli ihan tosi hyvät palkinnot ja niitä oli -paljon- . tongue.gif myö saatiin fliisitakki, t-paita ja royal caninin ( miten lie kirjotewtaan9 pentu paketi( sis. koiran ruokaa ja sellasen kirjan pennun kascvatuksesta!) biggrin.gif
besk
Eiköhän mekin sinne raahauduta. cool.gif
*Sanni
Ja jotkut snoo löwcheneitä löyhkiksi,rumaa.. dry.gif
Lanttu
meijän kevini teki ensiesiintymisen tänään tulksena bis3 ( mätsärissä jossa jo pelkästään pieniä pentuja 38 ohmy.gif 9.. aika hyvä alku biggrin.gif
ZingZang
Onnea Kevin! Tosi hyvin pärjäsitte- jee jee!!!! thumbup.gif teehee.gif w00t.gif
phard
Suuren suuret onnittelut Kevinille vielä tätäkin kautta wub.gif flowers.gif

mahtava ensi-esiintyminen! biggrin.gif
deeh
Clubbariin olisi kyllä mukava tulla, mutta katsoo nyt saako kyytiä ja jaksaako noita lörpyköitään (biggrin.gif) ilmoitella. Viime vuonna oli mielestäni hyvällä paikalla järjestetty, sai aivan loistavia kuvia, harmi vain että alkoi hämärtymään melko nopeasti.
Lanttu
LAINAUS(deeh @ 6.5. 2005, 12:12)
Clubbariin olisi kyllä mukava tulla, mutta katsoo nyt saako kyytiä ja jaksaako noita lörpyköitään (biggrin.gif) ilmoitella. Viime vuonna oli mielestäni hyvällä paikalla järjestetty, sai aivan loistavia kuvia, harmi vain että alkoi hämärtymään melko nopeasti.

mä kans tykkäsin viimevuojen klubbari paikasta.. mutta se punkkien määrä dry.gif
deeh
LAINAUS(laura-mazia @ 6.5. 2005, 17:17)
mä kans tykkäsin viimevuojen klubbari paikasta.. mutta se punkkien määrä dry.gif

Mitämitä? Oliko siellä punkkeja? Ei me vaan huomattu lookaround.gif.
MuruNaku
Mä olin clubbaria seuraamassa viime vuonna enkä yhtään tiennyt että 6kk myöhemmin mulla olisi oma ja sen isä kävi myös clubbarissa pyörähtämässä biggrin.gif En tuolloin edes tiennyt että aion leijonan ottaa, salaa haaveilin narttupennusta joskus sitten hamassa tulevaisuudessa. Nyt mulla on sitten uros blush.gif
risquatt
Onnea Kevin! Oli U-pennuilla hyvä päivä eilen. Somerolla pentunäyttelyssä Kevinin Dolly-sisko oli VSP meidän Saken jälkeen cool.gif. Baddy(?)-velikin oli luokassaan kolmas. Paikalla oli yhteensä 7 leijonaa.
Lanttu
on noi Brianin pennut niin kommeita biggrin.gifD
sakke oli niin hienosti roppi wub.gif JA RYPPI wub.gif wub.gif
voitto
kaks mätsäriä takana, taisi puraista näyttelykärpänen! blink.gif
besk
Mä jo vähän ihmettelinki, että mihinkäs se jellonakeskustelu onkaan kadonnut... Hyvä että löytyi smile.gif
voitto
nää vaan on turhan hiljaset sivut.. unsure.gif ei saa oikeen keskustelua aikaseks. jos joku täällä joskus käy niin hei vaan, tyttö ja leijona espoosta. thumbup.gif ketä muita täällä satunnaisesti suhailee? yritettäiskö saad eloa leijonalaumaan..? w00t.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.